Αρχιτεκτονική φωτογραφία

Με την ευκαιρια... οταν ισιωνουμε παραμορφωσεις των φακων (οχι οριζοντες) χαλαμε και την ευκρινεια / οξυτητα ή δεν παιζει κανενα ρολο?

Εγώ μόνο ίσιωμα της έκανα, όταν κάνεις όμως lens correction, ακόμα και chromatic aberration όντως έχεις απώλειες οξύτητας τις οποίες θα τις δεις στο 100% της εικόνας...
 
Εδώ, που τα λέμε, Στέλιο, οι χρωματικές CA, από μόνες τους είναι σοβαρή απώλεια οξύτητας, επομένως η διόρθωσή τους πάντοτε επιβάλλεται. Αντίθετα το "ξεβαρέλιασμα" ας πούμε έχει πάντα αντίκτυπο στην οξύτητα και αυτό φαίνεται.
 
Αντίθετα το "ξεβαρέλιασμα" ας πούμε έχει πάντα αντίκτυπο στην οξύτητα και αυτό φαίνεται.

Γμτ... και τι τον πηρα τον 28ρη τοτε? Μ' αρεσει που εψαχνα και οξυ κομματι...:violent-smiley-030: Θα τον κολλησω με σελοτειπ στο 1,8 τοτε...
 
Sharpenedversion2-23.jpg
 
tokina 12-24 f4 pro dx

Ευχαριστω.
Εξαιρετικος φακος φαινεται.

Μηπως γνωριζεις αν οι ευρυγωνιοι φακοι για καποιο λογο βγαζουν περισσοτερο ενα 'ειδος' θορυβου (χωρις φλας) στο 100% απ'οτι οι κανονικοι?

Το ρωτω γιατι εχω τον ταμρον 10-24 και ενω μεχρι 50% ειναι μια χαρα η φωτογραφια, στο 100% μου τα χαλαει λιγο με τον θορυβο η τελος παντων με την οξυτητα.
 
Χιώτη, τον θόρυβο (ή όποιο είναι το πρόβλημα) τον βλέπεις παντού ή μόνο στις άκρες ?.

Σε φωτογραφιες εξωτερικου χωρου Ηλια, το προβλημα ειναι πολυ μικροτερο. Ακομα και οι ακρες μου φαινονται μια χαρα.

Σε φωτογραφιες ομως εσωτερικου χωρου με αρκετο φυσικο η τεχνητο φωτισμο ο θορυβος (σαν να εχω ανεβασει 3200 ισο) ειναι εμφανης παντου, σε μεγενθυνση πανω απο 50%. Ειτε εχω τριποδο ειτε οχι.
 
Ευχαριστω.
Εξαιρετικος φακος φαινεται.

Μηπως γνωριζεις αν οι ευρυγωνιοι φακοι για καποιο λογο βγαζουν περισσοτερο ενα 'ειδος' θορυβου (χωρις φλας) στο 100% απ'οτι οι κανονικοι?

Το ρωτω γιατι εχω τον ταμρον 10-24 και ενω μεχρι 50% ειναι μια χαρα η φωτογραφια, στο 100% μου τα χαλαει λιγο με τον θορυβο η τελος παντων με την οξυτητα.



Για να εχεις ενα καλο μετρο συγκρισης βρες εναν αλλο αντιστοιχο φακο και κανε ενα συγκριτικο.

Τι μηχανη ειπαμε ?
 
Για να εχεις ενα καλο μετρο συγκρισης βρες εναν αλλο αντιστοιχο φακο και κανε ενα συγκριτικο.

Τι μηχανη ειπαμε ?

Νικον d5000 και Νικον Δ7000. Δεν ξερω ποια ειναι πιο καταλληλη διοτι ο ταμρον 10-24 ειναι 'φτηνος' φακος και μπορει να μην κανει τοσο στην 7κ οσο στην 5κ. Θα δοκιμασω και στις δυο και θα ποσταρω τα αποτελεσματα να μου πειτε. Μπορει να κανω λαθος με το θορυβο.

Συγκριτικο ειναι δυσκολο διοτι παραπλησιο εχω μονο τον 8αρι Σαμγιανγκ. Πιο ευκολο ειναι να τον παω εκει που τον αγορασα να τον ελεγξουν. Τους εμπιστευομαι.

Thanks Kosh!
 
Άμα φωτογραφίζεις σε jpeg, με μεγάλο κορεσμό χρώματος και ανεβασμένη οξύτητα, δεν γλυτώνεις το θόρυβο, Χιώτη! Το λέω, γιατί έχω διαπιστώσει τέτοιες τάσεις σε φωτογραφίες σου!
 
Μακρυα απο jpeg θα ελεγα.

Ας χασουμε λιγο χρονο να τα μετατρεψουμε αλλα τουλαχιστον θα εχουμε μεγαλυρες δυνατοτητες επεξεργασιας.
 
Αχα... Νομιζω οτι το sharpness και το saturation ειναι λιγο τσιμπημενα ας εχω γυρισει στο standard απο το vivid. Θα το ξαναδοκιμασω χωρις αυτα, τουλαχιστον σε αυτο τον φακο.

Raw δεν τραβαω εως σημερα γιατι προσπαθω απο αυτο το μηνα να μαθω πρωτα το elements και το capture της Nikon, αλλα πρεπει να βοηθα. Καλη ιδεα.

Ευχαριστω παιδια!