3 χρονια σχεδον πριν ,αγορασα ενα LCD monitor 23'' της Philips στην τιμη των 2000 ευρω τοτε.
Ειχε αρκετα καλα για την εποχη του χαρακτηριστικα ,πλην ομως οχι και την καλυτερη εικονα.Το τελευταιο ελλατωμα της οθονης αντισταθμιζοταν απο 3ετη εγγυηση on site της PHilips, κατι που για επαγγελματια ειναι πολυ βασικο.
Λιγο καιρο πριν τα προβληματα στην οθονη ειχαν συσσωρευτει ( καμμενο πιξελ,χρωματισμοι στις ακρες της οθονης) και καλεσα την Philips στα κεντρικα της Ολλανδιας οπου λειτουργει ενα καθ'ολα αψογο service center και customer support.
Ανταποκριθηκαν πολυ γρηγορα στην αιτηση μου για αλλαγη.Μου αλλαξαν την οθονη σε 48 ωρες ( οπως διαφημιζουν,και με refurbished model οπως δεν διαφημιζουν).
Το κομματι που μου εφεραν ειχε προβλημα στην τροφοδοσια του και τους ξαναπηρα αμεσως να τους το αναφερω.
Μου ζητησαν συγνωμες και μου εστειλαν δευτερο κομματι σε μια μερα μονο.
Το κομματι αυτο ειχε εντονα ανομοιομορφη οθονη στην φωτεινοτητα της και ενα χρωματιστο πλαισιο ( πρασινο στα γκρι,κοκκινο στα λευκα) γυρω γυρω ετσι για να ειμαστε μια ωραια ατμοσφαιρα.....
Τους ξανακαλω μου ξαναζητουν συγνωμη μου στελνουν τριτο κομματι.
Αντε μια απο τα ιδια,κι αυτο ειχε προβλημα με την κατανομη της φωτεινοτητας.....
Αντε και τους ξανακαλω και ως εκ θαυματος .....μου απαντουν οτι δεν εχουν αλλη οθονη να μου στειλουν (σσ. τους ειχαν τελειωσει τα refurbished ,3 ειχανε μονο τσ τσ τσ ) και θα με παρουν μολις εχουν μια.
Με καλουν μετα απο λιγες μερες και μου ανακοινωνουν περιχαρεις οτι βρεθηκε!!!! κομματι και θα μου το στειλουν.....
Ερχεται λοιπον το τεταρτο κομματι !!! (σσ. καλλιο ναμουνα στραβος να παρω μια να παει στα κομματια) και μολις την βαζω να λειτουργησει κατι μου θυμιζε...τι μου θυμιζε....τι μου θυμιζε....
Α!!
Ηταν φυσικα το δευτερο κομματι που μου ειχαν στειλει πριν ....τα ιδια ακριβως προβληματα και το ιδιο serial number..... εεεεεε αυτο ηταν τους ξανακαλεσα και τους ζητησα να τους κανω μια εκπαιδευση στον κυριο που κανει τον ποιοτικο ελεγχο στα μονιτορς που αφηνουν να γυρισουν στους πελατες της PHilips ( το service της Philips στην Ελλαδα εχει αναλαβει η Αλμαν Ελλας).
Γελασαν, μου ξαναζητησαν συγνωμη για το λαθος και θα επικοινωνουσαν ξανα σε λιγες μερες για να μου εξηγησουν πως εγινε αυτο το τρομερο λαθος .....
Ε με πηρανε λοιπον και μου ανακοινωσαν μετα απο κατι μερες......οτι ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΞΑΝΑΛΛΑΞΟΥΝ οθονη λεει γιατι το εκαναν ηδη 4 φορες και τα μοντελα που τους επεστρεφα ηταν μια χαρα.....
Για κακη τους τυχη ειχα παει σε οφθαλμιατρο προσφατα και ξερω πολυ καλα τι αντικρυσα....
Ασε που αυτο που μου αφησαν ειναι μακραν το πιο προβληματικο απο τα αλλα......
Ακουω γνωμες και εμπειριες λοιπον......
ΥΓ: Ηδη τους απειλησα οτι θα προβω σε αγωγη εναντιον τους διεκδικωντας το αρχικο ποσο αγορας.....( ενα κομματι που να βλεπεται ηθελα κι εγω....δεν τους ζητησα σφραγισμενο κομματι, ασε που δεν υπαρχει πια)
Απλα κριμα για μια τετοια εταιρεια που για να καλυψει την τεχνικη ανικανοτητα της εταιρειας που διαχειριζεται το service της στην Ελλαδα, ξεπεφτει στο βαθμο αυτο ,αρνουμενη και χωρις κανενα στοιχειο να εκπληρωσει την εγγυηση που παρεχει στους πελατες της.
Ειχε αρκετα καλα για την εποχη του χαρακτηριστικα ,πλην ομως οχι και την καλυτερη εικονα.Το τελευταιο ελλατωμα της οθονης αντισταθμιζοταν απο 3ετη εγγυηση on site της PHilips, κατι που για επαγγελματια ειναι πολυ βασικο.
Λιγο καιρο πριν τα προβληματα στην οθονη ειχαν συσσωρευτει ( καμμενο πιξελ,χρωματισμοι στις ακρες της οθονης) και καλεσα την Philips στα κεντρικα της Ολλανδιας οπου λειτουργει ενα καθ'ολα αψογο service center και customer support.
Ανταποκριθηκαν πολυ γρηγορα στην αιτηση μου για αλλαγη.Μου αλλαξαν την οθονη σε 48 ωρες ( οπως διαφημιζουν,και με refurbished model οπως δεν διαφημιζουν).
Το κομματι που μου εφεραν ειχε προβλημα στην τροφοδοσια του και τους ξαναπηρα αμεσως να τους το αναφερω.
Μου ζητησαν συγνωμες και μου εστειλαν δευτερο κομματι σε μια μερα μονο.
Το κομματι αυτο ειχε εντονα ανομοιομορφη οθονη στην φωτεινοτητα της και ενα χρωματιστο πλαισιο ( πρασινο στα γκρι,κοκκινο στα λευκα) γυρω γυρω ετσι για να ειμαστε μια ωραια ατμοσφαιρα.....
Τους ξανακαλω μου ξαναζητουν συγνωμη μου στελνουν τριτο κομματι.
Αντε μια απο τα ιδια,κι αυτο ειχε προβλημα με την κατανομη της φωτεινοτητας.....
Αντε και τους ξανακαλω και ως εκ θαυματος .....μου απαντουν οτι δεν εχουν αλλη οθονη να μου στειλουν (σσ. τους ειχαν τελειωσει τα refurbished ,3 ειχανε μονο τσ τσ τσ ) και θα με παρουν μολις εχουν μια.
Με καλουν μετα απο λιγες μερες και μου ανακοινωνουν περιχαρεις οτι βρεθηκε!!!! κομματι και θα μου το στειλουν.....
Ερχεται λοιπον το τεταρτο κομματι !!! (σσ. καλλιο ναμουνα στραβος να παρω μια να παει στα κομματια) και μολις την βαζω να λειτουργησει κατι μου θυμιζε...τι μου θυμιζε....τι μου θυμιζε....
Α!!
Ηταν φυσικα το δευτερο κομματι που μου ειχαν στειλει πριν ....τα ιδια ακριβως προβληματα και το ιδιο serial number..... εεεεεε αυτο ηταν τους ξανακαλεσα και τους ζητησα να τους κανω μια εκπαιδευση στον κυριο που κανει τον ποιοτικο ελεγχο στα μονιτορς που αφηνουν να γυρισουν στους πελατες της PHilips ( το service της Philips στην Ελλαδα εχει αναλαβει η Αλμαν Ελλας).
Γελασαν, μου ξαναζητησαν συγνωμη για το λαθος και θα επικοινωνουσαν ξανα σε λιγες μερες για να μου εξηγησουν πως εγινε αυτο το τρομερο λαθος .....
Ε με πηρανε λοιπον και μου ανακοινωσαν μετα απο κατι μερες......οτι ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΞΑΝΑΛΛΑΞΟΥΝ οθονη λεει γιατι το εκαναν ηδη 4 φορες και τα μοντελα που τους επεστρεφα ηταν μια χαρα.....
Για κακη τους τυχη ειχα παει σε οφθαλμιατρο προσφατα και ξερω πολυ καλα τι αντικρυσα....
Ασε που αυτο που μου αφησαν ειναι μακραν το πιο προβληματικο απο τα αλλα......
Ακουω γνωμες και εμπειριες λοιπον......
ΥΓ: Ηδη τους απειλησα οτι θα προβω σε αγωγη εναντιον τους διεκδικωντας το αρχικο ποσο αγορας.....( ενα κομματι που να βλεπεται ηθελα κι εγω....δεν τους ζητησα σφραγισμενο κομματι, ασε που δεν υπαρχει πια)
Απλα κριμα για μια τετοια εταιρεια που για να καλυψει την τεχνικη ανικανοτητα της εταιρειας που διαχειριζεται το service της στην Ελλαδα, ξεπεφτει στο βαθμο αυτο ,αρνουμενη και χωρις κανενα στοιχειο να εκπληρωσει την εγγυηση που παρεχει στους πελατες της.
Last edited: