Αρνηση εκπληρωσης εγγυησης απο Philips

Kosh

AVClub Fanatic
7 September 2006
100,708
Εκεί ψηλά.....
3 χρονια σχεδον πριν ,αγορασα ενα LCD monitor 23'' της Philips στην τιμη των 2000 ευρω τοτε.
Ειχε αρκετα καλα για την εποχη του χαρακτηριστικα ,πλην ομως οχι και την καλυτερη εικονα.Το τελευταιο ελλατωμα της οθονης αντισταθμιζοταν απο 3ετη εγγυηση on site της PHilips, κατι που για επαγγελματια ειναι πολυ βασικο.

Λιγο καιρο πριν τα προβληματα στην οθονη ειχαν συσσωρευτει ( καμμενο πιξελ,χρωματισμοι στις ακρες της οθονης) και καλεσα την Philips στα κεντρικα της Ολλανδιας οπου λειτουργει ενα καθ'ολα αψογο service center και customer support.

Ανταποκριθηκαν πολυ γρηγορα στην αιτηση μου για αλλαγη.Μου αλλαξαν την οθονη σε 48 ωρες ( οπως διαφημιζουν,και με refurbished model οπως δεν διαφημιζουν).

Το κομματι που μου εφεραν ειχε προβλημα στην τροφοδοσια του και τους ξαναπηρα αμεσως να τους το αναφερω.
Μου ζητησαν συγνωμες και μου εστειλαν δευτερο κομματι σε μια μερα μονο.
Το κομματι αυτο ειχε εντονα ανομοιομορφη οθονη στην φωτεινοτητα της και ενα χρωματιστο πλαισιο ( πρασινο στα γκρι,κοκκινο στα λευκα) γυρω γυρω ετσι για να ειμαστε μια ωραια ατμοσφαιρα.....
Τους ξανακαλω μου ξαναζητουν συγνωμη μου στελνουν τριτο κομματι.
Αντε μια απο τα ιδια,κι αυτο ειχε προβλημα με την κατανομη της φωτεινοτητας.....

Αντε και τους ξανακαλω και ως εκ θαυματος .....μου απαντουν οτι δεν εχουν αλλη οθονη να μου στειλουν (σσ. τους ειχαν τελειωσει τα refurbished ,3 ειχανε μονο τσ τσ τσ ) και θα με παρουν μολις εχουν μια.

Με καλουν μετα απο λιγες μερες και μου ανακοινωνουν περιχαρεις οτι βρεθηκε!!!! κομματι και θα μου το στειλουν.....

Ερχεται λοιπον το τεταρτο κομματι !!! (σσ. καλλιο ναμουνα στραβος να παρω μια να παει στα κομματια) και μολις την βαζω να λειτουργησει κατι μου θυμιζε...τι μου θυμιζε....τι μου θυμιζε....

Α!!

Ηταν φυσικα το δευτερο κομματι που μου ειχαν στειλει πριν ....τα ιδια ακριβως προβληματα και το ιδιο serial number..... εεεεεε αυτο ηταν τους ξανακαλεσα και τους ζητησα να τους κανω μια εκπαιδευση στον κυριο που κανει τον ποιοτικο ελεγχο στα μονιτορς που αφηνουν να γυρισουν στους πελατες της PHilips ( το service της Philips στην Ελλαδα εχει αναλαβει η Αλμαν Ελλας).

Γελασαν, μου ξαναζητησαν συγνωμη για το λαθος και θα επικοινωνουσαν ξανα σε λιγες μερες για να μου εξηγησουν πως εγινε αυτο το τρομερο λαθος .....


Ε με πηρανε λοιπον και μου ανακοινωσαν μετα απο κατι μερες......οτι ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΞΑΝΑΛΛΑΞΟΥΝ οθονη λεει γιατι το εκαναν ηδη 4 φορες και τα μοντελα που τους επεστρεφα ηταν μια χαρα.....

Για κακη τους τυχη ειχα παει σε οφθαλμιατρο προσφατα και ξερω πολυ καλα τι αντικρυσα....

Ασε που αυτο που μου αφησαν ειναι μακραν το πιο προβληματικο απο τα αλλα......










Ακουω γνωμες και εμπειριες λοιπον......


ΥΓ: Ηδη τους απειλησα οτι θα προβω σε αγωγη εναντιον τους διεκδικωντας το αρχικο ποσο αγορας.....( ενα κομματι που να βλεπεται ηθελα κι εγω....δεν τους ζητησα σφραγισμενο κομματι, ασε που δεν υπαρχει πια)

Απλα κριμα για μια τετοια εταιρεια που για να καλυψει την τεχνικη ανικανοτητα της εταιρειας που διαχειριζεται το service της στην Ελλαδα, ξεπεφτει στο βαθμο αυτο ,αρνουμενη και χωρις κανενα στοιχειο να εκπληρωσει την εγγυηση που παρεχει στους πελατες της.
 
Last edited:
Eιναι πρωτη φορα Κωστα που θα το παω εκει που πρεπει το θεμα......

Καλα μας σπανε τα νευρα οταν ειμαστε εκτος εγγυησης.......αλλα οχι να μας κανουν καουμποιλικια οταν ειμαστε εντος......
 
η πρωτη πληροφορια που εχω απο την γενικη γραμματεια καταναλωτη ειναι οτι ακομα και αν το προιον πλησιαζει στην ληξη της εγγυησης του οταν αντικατασταθηκε,
η εγγυηση ανανεωνεται αυτοματα σαν να αγορασες το προιον σου καινουργιο.....


Ειχα μια ανησυχια μηπως και επειδη εμεναν 2 μηνες εως την ληξη δεν προλαβω να κινηθω εναντιον τους.....

1-0
 
Αυτο που αναφερεις ειναι δεδομενο και επρεπε να το ξερουμε ολοι μας. Οταν αλλαζετε κατι εντος εγγυησης, η εγγυηση αρχιζει να μετραει ξανα απο την αρχη, απο το μηδεν δηλαδη. Αν το ελλατωματικο ειχε 2 χρονια εγγυηση, τοτε οταν σοι αντικαταστησουν με αλλο κομματι και αυτο εχει ΑΛΛΑ ΔΥΟ χρονια εγγυηση απο την ημερα της αλλαγης.

Οσο για το "τρομερο λαθος" να σου ξαναστειλουν το δευτερο κομματι, πες τους δεν χρειαζεται να ψαξουν πως εγινε, ειναι προφανες οτι το λαθος ηταν οτι σε περασαν για μλκ...
 
Σημερα μου σταλθηκε η επιστολη της Γενικης Γραμματειας Καταναλωτη προς την Philips και την Αλμαν.


το κειμενο εχει ως εξης:


" Σχετ.: «Η από 22-11-07 καταγγελία του καταναλωτή κου ...»

Αναφερόμενοι στο περιεχόμενο της ως άνω καταγγελίας του καταναλωτή κου ...., την οποία σας αποστέλλουμε σε φωτοαντίγραφο, σχετικά με πρόβλημα σε οθόνη LCD μάρκας Philips εντός εγγύησης, παρακαλούμε να μας γνωρίσετε εντός δέκα (10) ημερών από τη λήψη του παρόντος τις απόψεις σας και τις ενέργειές σας για την διευθέτηση του προβλήματος του εν λόγω καταναλωτή.

Εφιστούμε την προσοχή στις διατάξεις του Νόμου 2251/94 (Φ.Ε.Κ. 191/16-11-1994) «Περί Προστασίας Καταναλωτών» και ειδικότερα στις διατάξεις του άρθρου 5 «Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις», όπως αυτές τροποποιήθηκαν και ισχύουν, καθώς και στις σχετικές διατάξεις (άρθρα 534, 537, 540 κλπ) του Αστικού Κώδικα, όπως τροποποιήθηκαν με το Νόμο 3043/2002.

Ειδικότερα σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 5 του Ν. 2251/94, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει: «Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διαθέτει, στο πλαίσιο της επαγγελματικής, εμπορικής ή επιχειρηματικής δραστηριότητάς του, απευθείας στον καταναλωτή καταναλωτικά προϊόντα, υποχρεούται, με επιμέλειά του και χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή, στην επισκευή του προϊόντος, εντός των ορίων της εγγύησης που παρέχεται γι’ αυτό, συμβατικά ή από το νόμο.»

Επίσης, σύμφωνα με την παρ. 5 του ιδίου άρθρου: «... Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκεια για το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή.».

Διευκρινίζεται ότι το προϊόν με το οποίο αντικαθίσταται το ελαττωματικό θα πρέπει να είναι καινούργιο, όχι μεταχειρισμένο "













Aυτο για το καινουργιο προιον δεν το γνωριζα. ΡΟΥΜΠΟΣ.
 
αν έχεις τον χρόνο και έχεις και γερό στομάχι....

βάρα τους αλύπητα!!!!!

φτάνει πια να μας θεωρούν μ@λ@κες....

καλό κουράγιο κι εύχομαι να γίνει η δουλειά σου.
 
Χρονο εχω, μετα την κρουση της Γραμματειας Καταναλωτη, αν αργησουν θα τους ερθει το δευτερο.....

Αγωγη με ολα τα επακολουθα και αποζημιωσεις.

Εγω τους προτεινα να δειξω στους ανικανους που κανουν τον ποιοτικο ελεγχο (στην Αλμαν) τι προβλημα εχει ακριβως οπως και τα αλλα 2 οθονακια που μου εστειλαν.

Δεν δεχτηκαν και τωρα σιγα σιγα θα φουσκωσει το τσουναμι.
Απλα εμπλεξαν με λαθος ανθρωπο.


Επισης οποιος εχει μπλεξει σε νομικο επιπεδο για τετοια θεματα και μπορει να δωσει συμβουλες πριν αρχισω την διαδικασια ευπροσδεκτος.

Χρονο εχουμε......κατι λιγοτερο απο 3 χρονια μιας και η εγγυηση ανανεωνεται στην αντικατασταση.
 
Πρέπει να τεκμηριώσεις την θέση σου όσο το δυνατό καλύτερα.
Αν έχεις κρατήσει τυχόν δελτία του Service που να αναφέρουν την αιτία της επιστροφής κάθε φορά που επέστρεφες την οθόνη ακόμη καλύτερα.
Χρειάζεσαι και μια γνώμη απο αμερόληπτο τρίτο μέρος που να βεβαιώσει τους ισχυρισμούς σου οσον αφορά τα προβλήματα.
Με αυτά και ένα συνεπή δικηγόρο δεν χάνεις με τίποτα...ίσως μονο την ηρεμία σου.
p.s. Μακριά απο philips..
 
μετα απο 3 μηνες απο την αρχικη καταγγελια στο υπουργειο αναπτυξης μου παραδοθηκε απο την Philips Hellas ενα ολοκαινουργιο μονιτορ 24'' .
( οχι εξισου φορτωμενο οπως το παλιο αλλα ηταν και το μονο μονιτορ της εταιρειας σε αυτες τις ιντσες )

Λιγες μερες πριν επικοινωνησει μαζι μου η εταιρεια για την παραδοση του προιοντος η Αλμαν Ελλας ( θυμιζω οτι ειναι η εταιρεια που η Φιλιπς της εχει παραδοσει τα σερβις της ) ειχε στειλει στο υπουργειο αναπτυξης την δικη της αποψη για την υποθεση καταθετοντας οτι :

Μου αντικατεστησαν 4 φορες την οθονη [ 3 ηταν, την τεταρτη μου ξαναστειλαν πισω το ιδιο μοντελο ελπιζοντας να το χαψω και ΟΛΕΣ ηταν refurbished μοντελα κατι απο απαγορευεται απο το νομο ]

Δεν βρηκαν λεει κανενα προβλημα στις οθονες [παρ'ολο που τους προκαλεσα και τηλεφωνικα και μεσω Φιλιπς και μεσω υπουργειου αναπτυξης να τους δειξω ακριβως πουναι τα προβληματα η αλλιως να τους δειξω τι σημαινει ποιοτικος ελεγχος σε μονιτορ ,ειδικα οταν ειναι απο ανακατασκευη η επιστροφη.]


Ολες οι οθονες δουλευαν συμφωνα με τις προδιαγραφες του κατασκευαστη του.[ εδω γελαμε ]






Μετα απο αυτην την ιστορια ο μονος φορεας που θα ευχαριστησω ειναι το Υπουργειο αναπτυξης που πιεσε συμφωνα με την νομοθεσια τους εμπλεκομενους ωστε να δοθει ενα ας πουμε δικαιο τελος .( λεω ας πουμε γιατι οσον αφορα την αξια ριγμενος ειμαι τελικα ).

Οσον αφορα την Φιλιπς θα μπορουσε πιο γρηγορα να προβει σε αυτο που την υποχρεωνει ο νομος και κυριως να ελεγξει την αξιοπιστια του Quality service της Αλμαν.

Οσον αφορα την Αλμαν ενα εχω να πω.
Οσο καλο και αν ειναι ενα προιον απο δω και περα, αν υποστηριζεται απο την εν λογω εταιρεια δεν προκειται να προβω σε αγορα του.

Καλυτερα απο την Γερμανια που λεει ο λογος παρα απο τον τοπο σου και με τετοια προβληματα.
 
Ένα μπράβο φίλε και από εμένα!!! Σε θαυμάζω!!! Ναι μακάρι να το κάναμε όλοι μας αυτό ή έστω οι περισσότεροι μπας και πάρουν κάποιοι μπρός ότι δεν είμαστε πλέον κορόιδα και καταναλωτές θύματα.
Σε ένα επίσημο service που δούλευα σε οθόνες LCD και CRT, ήταν κάποια άτομα που έρχονταν για service 4-5 μέρες πριν την λήξη της εγγύησης. Η γνώμη μου είναι πως καλά έκαναν! Είναι και νόμιμο φυσικά όπως διαβάσαμε παραπάνω, αλλά τα service τους πονάνε κάτι τέτοια! Τα έζησα μέσα από την αντίθετη πλευρά που παρουσιάζεις, όχι πως το υποστηρίζω κιόλας!
 
Mα το αστειο της υποθεσης ειναι οτι απο την αρχη προσπαθησαν να μου πασαρουν 3 refurbished μοντελα που ειχαν καβα και οταν τελειωσαν αρχισαν να υποστηριζουν οτι δεν ειναι ελεφαντες.

Αμ δε.....


Απορω ακομα πως η μαμα Φιλιπς παρεκαμψε τις προτροπες τους και αλλαξε ροτα.....
Μαλλον καταλαβαινουν οτι τετοιες μικροπρεπειες εις βαρος τους ειναι παρα υπερ τους.
 
άλλος στην θέση σου θα τα είχε παρατήσει απο την πρώτη αρχή οπότε, well done !!! :a0210:
 
Η Άλμαν έχει αναλάβει 5-6 αντιπροσωπείες και τα έχει κάνει μπάχαλο. Το ίδιο συμβαίνει και με Acer, LG (Notebooks) που έχει η αναλάβει...
 
Κατά την γνώμη μου είχες άμεση αντίδραση στην καταγγελία σου γιατί η philips είναι σοβαρή εταιρία, και πιθανόν αγνοούσε την όλη κατάσταση με την Άλμαν. Αν είχες 1-2 φωτογραφίες από τα προβληματικά μοντέλα που σου έλεγε η Άλμαν ότι ήταν εντός προδιαγραφών και τα έστελνες στην philips, πάλι το ίδιο θα συνέβαινε.
Εμένα μου είχε συμβεί κάτι αντίστοιχο με μια LG 19" το 2003. Ακριβές τότε (κοντά στα 800 ευρώ). Έρχονταν όλες με 2-3 sub-pixels και άλλαξα 2. Η τρίτη ήρθε "κατά λάθος" ίδια με μια που είχε ήδη ξανάρθει (ναι, πάλι Άλμαν...)
Μετά μου είπαν ότι δεν έχουν άλλο απόθεμα, και θα μου ξανάστελναν νέα σε καμιά εβδομάδα. Μετά από μερικές μέρες με ενημέρωσαν τηλεφωνικά ότι έχουν περάσει 15 μέρες από την αρχική αγορά, και ότι δεν δικαιούμαι πλέον αντικατάσταση με νέο μόνιτορ (!). Με το που ενημέρωσα την LG, το θέμα φυσικά λύθηκε αμέσως.

Φυσικά, πολύ καλά κάνουμε και διεκδικούμαι τα δικαιώματά μας. Ελπίζω σύντομα να έχω και νεότερα, μόλις βγει επιτέλους η απόφαση σε αγωγή που κατέθεσα το 2006 σε κατάστημα του χώρου της πληροφορικής (το οποίο δεν θα αποκαλύψω πριν έχω την απόφαση :-) )
 
Το υπουργείο ανάπτυξης έχει ένα καταπληκτικό τμήμα προστασίας καταναλωτών. Με βοήθησε να μου αλλάξουν ψυγείο το οποίο κάηκε ακριβως 2 μήνες μετά την λήξη της εγγύησης. Ομολογώ όμως ότι οι εταίροι στο εξωτερικό πετάξανε το μπαλάκι στην αθήνα, αλλα μετά απο αρκετή αλληλογραφία τα κατάφερα. Πρωτού πάτε σε δικηγόρους αξίζει να επισκεφτείται ηλεκτρονικα το site του καταναλωτή στο Υπουργείο Ανάπτυξης. Ευτυχώς κάποια πραγματα στην ελλλάδα πάνε καλα και είμαι υπερήφανος γιαυτό.