Ας πω και εγώ τί μου έτυχε εμένα μόλις σήμερα...
Είχα αγοράσει προ μηνός έναν εκτυπωτή από το Πλαίσιο. Συγκεκριμένα τον ΗΡ 2015d. Τον παρέλαβα 6 Οκτωβρίου. Το pc πολύ παλιό και το μόνο που δεχόταν ήταν οι drivers χωρίς να δέχεται περαιτέρω ρυθμίσεις (είχε ακόμα winsows98 βλέπετε). Σήμερα λοιπόν αναβαθμίζω τον υπολογιστή συνδέω τον εκτυπωτή και πάω να εκτυπώσω σε διπλή οψή μια που πλέον δεχόταν ολόκληρο το πακέτο. Και καταλαβαίνω ότι μου έχουν στείλει λάθος εκτυπωτή. Ακριβότερο μεν αλλά χωρίς εκτύπωση διπλής όψης. Τον ΗΡ 2015n. Παίρνω τηλέφωνο το πλαίσιο. Μπλα μπλα μπλα έχει γίνει ένα λάθος. Μου ζητάνε το barcode του κουτιού. Πάω κοιτάω το κουτί και γράφει ότι είναι ο 2015d!!!. Πάω να πω το barcode και βλέπω ότι έχει κολλημένο το χαρτάκι για τον 2015n!!!. Εκείνη την ώρα θυμήθηκα ότι όταν τον έιχα παραλάβει είχα καταλάβει μετά ότι ήταν ανοιγμένος αλλά είπα...εεε...από καμμιά επιστροφή θα είναι και μια και φαινόταν καινούριος λέω να πάει στα κομμάτια. Πώς έχω εγώ την απαίτηση να παίρνουν πίσω ανοιγμένα κομμάτια? Μια και μου έτυχε να το δεχτώ εφόσον είναι καινούριος. Το θέμα ήταν ότι με στόμφο η υπάλληλος με ρώτησε πως το κατάλαβα ύστερα από έναν μήνα ότι είναι λάθος (δεν ήταν συνδεδεμένος στο δικό μου γραφείο αλλά σε μιας κοπελιάς που δεν σκαμπάζει γρι από ηλεκτρονικά) και όταν της είπα τί βλέπω στο κουτί (2015d) και στο barcode (2015n) και ότι είχα καταλάβει ότι ήταν ανοιγμένος μου ξαναλέει...έπρεπε να το είχατε επιστρέψει τότε κύριε. Πάρτα δλδ μ@λ@κ@ που πήγες να κάνεις και τον καλό και δεν έκανες φασαρία από την αρχή. Τώρα απαιτούν να τον πάω εγώ στο Πλαίσιο να τον κοιτάξει το service γιατί λέει δεν μπορούν να στείλουν οδηγό και ότι αν το κάνουν θα φάμε τουλάχιστον κανά μήνα. Την έβρισα λιγάκι για να αρχίσει καλά η μέρα μου (όχι επειδή φταίει αλλά ο τρόπος της με έκανε έξω φρενών) και αύριο θα τους το πάω...ελπίζω να μην το αργήσουν γιατί με βλέπω να ξανατσακώνομαι...κρίμα πάντως γιατί το πλαίσιο το είχα πολύ ψηλά σε αυτά τα θέματα...θα γίνει μάλλον η δουλειά μου και η αλλαγή αλλά η εξυπηρέτηση και ο τρόπος της κοπελιάς ήταν απαράδεκτος.
Είχα αγοράσει προ μηνός έναν εκτυπωτή από το Πλαίσιο. Συγκεκριμένα τον ΗΡ 2015d. Τον παρέλαβα 6 Οκτωβρίου. Το pc πολύ παλιό και το μόνο που δεχόταν ήταν οι drivers χωρίς να δέχεται περαιτέρω ρυθμίσεις (είχε ακόμα winsows98 βλέπετε). Σήμερα λοιπόν αναβαθμίζω τον υπολογιστή συνδέω τον εκτυπωτή και πάω να εκτυπώσω σε διπλή οψή μια που πλέον δεχόταν ολόκληρο το πακέτο. Και καταλαβαίνω ότι μου έχουν στείλει λάθος εκτυπωτή. Ακριβότερο μεν αλλά χωρίς εκτύπωση διπλής όψης. Τον ΗΡ 2015n. Παίρνω τηλέφωνο το πλαίσιο. Μπλα μπλα μπλα έχει γίνει ένα λάθος. Μου ζητάνε το barcode του κουτιού. Πάω κοιτάω το κουτί και γράφει ότι είναι ο 2015d!!!. Πάω να πω το barcode και βλέπω ότι έχει κολλημένο το χαρτάκι για τον 2015n!!!. Εκείνη την ώρα θυμήθηκα ότι όταν τον έιχα παραλάβει είχα καταλάβει μετά ότι ήταν ανοιγμένος αλλά είπα...εεε...από καμμιά επιστροφή θα είναι και μια και φαινόταν καινούριος λέω να πάει στα κομμάτια. Πώς έχω εγώ την απαίτηση να παίρνουν πίσω ανοιγμένα κομμάτια? Μια και μου έτυχε να το δεχτώ εφόσον είναι καινούριος. Το θέμα ήταν ότι με στόμφο η υπάλληλος με ρώτησε πως το κατάλαβα ύστερα από έναν μήνα ότι είναι λάθος (δεν ήταν συνδεδεμένος στο δικό μου γραφείο αλλά σε μιας κοπελιάς που δεν σκαμπάζει γρι από ηλεκτρονικά) και όταν της είπα τί βλέπω στο κουτί (2015d) και στο barcode (2015n) και ότι είχα καταλάβει ότι ήταν ανοιγμένος μου ξαναλέει...έπρεπε να το είχατε επιστρέψει τότε κύριε. Πάρτα δλδ μ@λ@κ@ που πήγες να κάνεις και τον καλό και δεν έκανες φασαρία από την αρχή. Τώρα απαιτούν να τον πάω εγώ στο Πλαίσιο να τον κοιτάξει το service γιατί λέει δεν μπορούν να στείλουν οδηγό και ότι αν το κάνουν θα φάμε τουλάχιστον κανά μήνα. Την έβρισα λιγάκι για να αρχίσει καλά η μέρα μου (όχι επειδή φταίει αλλά ο τρόπος της με έκανε έξω φρενών) και αύριο θα τους το πάω...ελπίζω να μην το αργήσουν γιατί με βλέπω να ξανατσακώνομαι...κρίμα πάντως γιατί το πλαίσιο το είχα πολύ ψηλά σε αυτά τα θέματα...θα γίνει μάλλον η δουλειά μου και η αλλαγή αλλά η εξυπηρέτηση και ο τρόπος της κοπελιάς ήταν απαράδεκτος.