Άρνηση επιστροφής προϊόντος από μεγάλο ιντερνετικο κατάστημα

Ας πω και εγώ τί μου έτυχε εμένα μόλις σήμερα...

Είχα αγοράσει προ μηνός έναν εκτυπωτή από το Πλαίσιο. Συγκεκριμένα τον ΗΡ 2015d. Τον παρέλαβα 6 Οκτωβρίου. Το pc πολύ παλιό και το μόνο που δεχόταν ήταν οι drivers χωρίς να δέχεται περαιτέρω ρυθμίσεις (είχε ακόμα winsows98 βλέπετε). Σήμερα λοιπόν αναβαθμίζω τον υπολογιστή συνδέω τον εκτυπωτή και πάω να εκτυπώσω σε διπλή οψή μια που πλέον δεχόταν ολόκληρο το πακέτο. Και καταλαβαίνω ότι μου έχουν στείλει λάθος εκτυπωτή. Ακριβότερο μεν αλλά χωρίς εκτύπωση διπλής όψης. Τον ΗΡ 2015n. Παίρνω τηλέφωνο το πλαίσιο. Μπλα μπλα μπλα έχει γίνει ένα λάθος. Μου ζητάνε το barcode του κουτιού. Πάω κοιτάω το κουτί και γράφει ότι είναι ο 2015d!!!. Πάω να πω το barcode και βλέπω ότι έχει κολλημένο το χαρτάκι για τον 2015n!!!. Εκείνη την ώρα θυμήθηκα ότι όταν τον έιχα παραλάβει είχα καταλάβει μετά ότι ήταν ανοιγμένος αλλά είπα...εεε...από καμμιά επιστροφή θα είναι και μια και φαινόταν καινούριος λέω να πάει στα κομμάτια. Πώς έχω εγώ την απαίτηση να παίρνουν πίσω ανοιγμένα κομμάτια? Μια και μου έτυχε να το δεχτώ εφόσον είναι καινούριος. Το θέμα ήταν ότι με στόμφο η υπάλληλος με ρώτησε πως το κατάλαβα ύστερα από έναν μήνα ότι είναι λάθος (δεν ήταν συνδεδεμένος στο δικό μου γραφείο αλλά σε μιας κοπελιάς που δεν σκαμπάζει γρι από ηλεκτρονικά) και όταν της είπα τί βλέπω στο κουτί (2015d) και στο barcode (2015n) και ότι είχα καταλάβει ότι ήταν ανοιγμένος μου ξαναλέει...έπρεπε να το είχατε επιστρέψει τότε κύριε. Πάρτα δλδ μ@λ@κ@ που πήγες να κάνεις και τον καλό και δεν έκανες φασαρία από την αρχή. Τώρα απαιτούν να τον πάω εγώ στο Πλαίσιο να τον κοιτάξει το service γιατί λέει δεν μπορούν να στείλουν οδηγό και ότι αν το κάνουν θα φάμε τουλάχιστον κανά μήνα. Την έβρισα λιγάκι για να αρχίσει καλά η μέρα μου (όχι επειδή φταίει αλλά ο τρόπος της με έκανε έξω φρενών) και αύριο θα τους το πάω...ελπίζω να μην το αργήσουν γιατί με βλέπω να ξανατσακώνομαι...κρίμα πάντως γιατί το πλαίσιο το είχα πολύ ψηλά σε αυτά τα θέματα...θα γίνει μάλλον η δουλειά μου και η αλλαγή αλλά η εξυπηρέτηση και ο τρόπος της κοπελιάς ήταν απαράδεκτος.
 
Εάν το ανακάλυπτες μέχρι την προηγούμενη Παρασκευή (24.10) είχες νόμιμο δικαίωμα υπαναχώρησης (14 εργάσιμες). Βέβαια εάν χρησιμοποιείται όλον αυτόν τον καιρό, δεν ξέρω κατά πόσο θα παραμένει στην αρχική κατάσταση...

Παρεμπιπτόντως έχω έναν 2015d στο γραφείο από πέρισυ τον Σεπτέμβριο. Άριστη αγορά.
 
Last edited:
Δυστυχώς ως specs είναι πολύ πίσω σε σχεση με τον ανταγωνισμό...Φυσικά ανάλογα του τι ζητάει κανείς, για τη λογική χρήση ενός laptop (γραφομηχανή, internet) είναι υπεραρκετό, αλλά ως desktop replacement ειναι πολύ πίσω, στη φτηνή κατηγορία τουλάχιστον...

Απο οτι ξερω βαζουν μεσα ο,τι βαζουν κι οι αλλοι.

Αν παθεις κατι ομως, ερχεται την επομενη ο φιλος με το βαλιτσακι του και σε φτιαχνει.
 
Ας πω και εγώ τί μου έτυχε εμένα μόλις σήμερα...

Είχα αγοράσει προ μηνός έναν εκτυπωτή από το Πλαίσιο. Συγκεκριμένα τον ΗΡ 2015d. Τον παρέλαβα 6 Οκτωβρίου. Το pc πολύ παλιό και το μόνο που δεχόταν ήταν οι drivers χωρίς να δέχεται περαιτέρω ρυθμίσεις (είχε ακόμα winsows98 βλέπετε). Σήμερα λοιπόν αναβαθμίζω τον υπολογιστή συνδέω τον εκτυπωτή και πάω να εκτυπώσω σε διπλή οψή μια που πλέον δεχόταν ολόκληρο το πακέτο. Και καταλαβαίνω ότι μου έχουν στείλει λάθος εκτυπωτή. Ακριβότερο μεν αλλά χωρίς εκτύπωση διπλής όψης. Τον ΗΡ 2015n. Παίρνω τηλέφωνο το πλαίσιο. Μπλα μπλα μπλα έχει γίνει ένα λάθος. Μου ζητάνε το barcode του κουτιού. Πάω κοιτάω το κουτί και γράφει ότι είναι ο 2015d!!!. Πάω να πω το barcode και βλέπω ότι έχει κολλημένο το χαρτάκι για τον 2015n!!!. Εκείνη την ώρα θυμήθηκα ότι όταν τον έιχα παραλάβει είχα καταλάβει μετά ότι ήταν ανοιγμένος αλλά είπα...εεε...από καμμιά επιστροφή θα είναι και μια και φαινόταν καινούριος λέω να πάει στα κομμάτια. Πώς έχω εγώ την απαίτηση να παίρνουν πίσω ανοιγμένα κομμάτια? Μια και μου έτυχε να το δεχτώ εφόσον είναι καινούριος. Το θέμα ήταν ότι με στόμφο η υπάλληλος με ρώτησε πως το κατάλαβα ύστερα από έναν μήνα ότι είναι λάθος (δεν ήταν συνδεδεμένος στο δικό μου γραφείο αλλά σε μιας κοπελιάς που δεν σκαμπάζει γρι από ηλεκτρονικά) και όταν της είπα τί βλέπω στο κουτί (2015d) και στο barcode (2015n) και ότι είχα καταλάβει ότι ήταν ανοιγμένος μου ξαναλέει...έπρεπε να το είχατε επιστρέψει τότε κύριε. Πάρτα δλδ μ@λ@κ@ που πήγες να κάνεις και τον καλό και δεν έκανες φασαρία από την αρχή. Τώρα απαιτούν να τον πάω εγώ στο Πλαίσιο να τον κοιτάξει το service γιατί λέει δεν μπορούν να στείλουν οδηγό και ότι αν το κάνουν θα φάμε τουλάχιστον κανά μήνα. Την έβρισα λιγάκι για να αρχίσει καλά η μέρα μου (όχι επειδή φταίει αλλά ο τρόπος της με έκανε έξω φρενών) και αύριο θα τους το πάω...ελπίζω να μην το αργήσουν γιατί με βλέπω να ξανατσακώνομαι...κρίμα πάντως γιατί το πλαίσιο το είχα πολύ ψηλά σε αυτά τα θέματα...θα γίνει μάλλον η δουλειά μου και η αλλαγή αλλά η εξυπηρέτηση και ο τρόπος της κοπελιάς ήταν απαράδεκτος.

Υπαναχώρηση λόγω μη παρουσίας προσυμφωνημένου χαρακτηριστικου ισχύει μεχρι την ...διετία! για μειωση του αντιτίμου, ή ολική υπαναχώρηση (επιστροφή για το αντίτιμο) εντος εξαμήνου.
Ακόμα δεν εχεις πρόβλημα. Παρ το νήμα απο την αρχή και κάπου θα το βρείς, αν όχι πς το να στο βάλω εγώ.
 
Εδώ έχουμε όντως παράδοση άλλου πράγματος άρα μη εκπλήρωση της συμβατικής υποχρέωσης του πωλητή. Αλλά πλέον είναι "νομικό" και όχι καταναλωτικό το ζήτημα, με την έννοια ότι πρόκειται πλέον για μία αστική διαφορά και δεν υπάγεται η περίπτωση στην προνομιακή μεταχείριση της αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 εργασίμων, όπου σίγουρα θα είχες βοήθεια των αρχών. Τώρα το θέμα έχει μετατραπεί σε αστική διαφορά, άρα και δίκαιο που έχεις, παραμένει ιδιωτικό σου πρόβλημα και ιδιωτικώς θα πρέπει να αναζητήσεις το δίκαιο σου.
 
Υπαναχώρηση λόγω μη παρουσίας προσυμφωνημένου χαρακτηριστικου ισχύει μεχρι την ...διετία! για μειωση του αντιτίμου, ή ολική υπαναχώρηση (επιστροφή για το αντίτιμο) εντος εξαμήνου.
Ακόμα δεν εχεις πρόβλημα. Παρ το νήμα απο την αρχή και κάπου θα το βρείς, αν όχι πς το να στο βάλω εγώ.

Ο χρόνος παραγραφής των δικαιωμάτων του αγοραστή είναι η διετία. Άλλο πράγμα είναι το εξάμηνο, μην τα μπερδεύουμε.
 
Όντως είναι ιδιωτικό μου πρόβλημα. Και φυσιολογικά θα την βρω την άκρη σύμφωνα με τα λεγόμενά τους. Το θέμα στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι κυρίως η συμπεριφορά τους. Τη στιγμή που το λάθος έχει γίνει από αυτούς δεν είναι δυνατόν να ζητάνε και τα ρέστα με τόσο ειρωνικό τρόπο. Πήρα όμως και το όνομα της υπαλλήλου. Δεν θα το δώσω φυσικά στην εταιρεία αλλά επειδή πρόκειται να έχουμε και δεύτερη τηλεφωνική συνομιλία ελπίζω να έχει αλλάξει συμπεριφορά.
 
Σίγουρα δεν τους τιμά η συμπεριφορά, έτερον εκάτερον.

Εάν τους ένοιαζε η προς τα έξω εικόνα τους, θα το είχαν ήδη τακτοποιήσει, μαι και ξεκίνησε από δικό τους λάθος.
 
Κι εγώ τι να πω???

Πήγα προχτες να πάρω ps3 με 2 χειριστήρια,3 παιχνίδια,καλώδια blue-ray.
Πάω σπίτι,ανοίγω το κουτί,και τι να δω:1 χειριστήριο,1 παιχνίδι,0 καλώδια...
Πάω την άλλη μέρα στο κατάστημα όπου το αγόρασα και μου λένε δε δεχόμαστε αλλαγές,ούτε επιστροφές!!!(και να φανταστήτε ότι το χρυσοπλήρωσα 450,99)

Ε,τώρα είναι να μην παιτάξει κανείς καμιά μύνηση...ΟΧΟΥ:tdown:

Τι το ηθελες και εσυ το PS3? Παρε μια σοβαρη παιχνιδομηχανη (ΧΒΟΧ 360)...-bye-
 
...εχω βάλει Vista σε celeron 433 με 32μβ μνημη.

εκανε 15 λεπτά με το ρλόι να ανοιξει.
τιποτα δεν ειναι αδυνατο....:BDGBGDB55:

Ότι πρέπει για Δημόσιο.
Πας το πρωί και βάζεις το μηχάνημα να ξεκινήσει….
Το μεσημέρι ετοιμάζεσαι από νωρίς για το shutdown καθώς μπορεί να πάρει πολύ ώρα…
Για λόγους οικολογίας τον κλείνεις και κατά το διάλειμμα σου και τον ξανανοίγεις όταν επιστρέψεις…
-bye-