Άρνηση επιστροφής προϊόντος από μεγάλο ιντερνετικο κατάστημα

To επομενο μου laptop παντως σιγουρα θα ειναι Sony η HP.

Acer αποκλειεται να ειναι. Ειδικα οταν στο προηγουμενο μετα τον πρωτο χρονο εφευγαν τα κουμπια απο το πληκτρολογιο.:flipout:
 
Απάντηση: Re: Άρνηση επιστροφής προϊόντος από μεγάλο ιντερνετικο κατάστημα

To επομενο μου laptop παντως σιγουρα θα ειναι Sony η HP.

Acer αποκλειεται να ειναι. Ειδικα οταν στο προηγουμενο μετα τον πρωτο χρονο εφευγαν τα κουμπια απο το πληκτρολογιο.:flipout:
Η αδερφή μου τελικά αντικατέστησε το Acer που είχε για 5 χρόνια, με άλλο Acer ! :grinning-smiley-043

Το νέο το έχει 1 χρόνο κ είναι μια χαρά, όπως το προηγούμενο.
 
Μια ερωτησις:

Μια φιλη πηρε ενα ασυρματο ακουστικο για το κινητο της (bluetooth hands free). Απο το Media Markt.
Μετα απο κανα μηνα χαλασε, απο μονο του, χωρις να πεσει κατω ή κατι τετοιο.

Θεωρω αυτονοητο οτι αν το παω πισω με την αποδειξη θα μου το αντικαταστησουν αμεσως.
Κανω λαθος??
 
Μια ερωτησις:

Μια φιλη πηρε ενα ασυρματο ακουστικο για το κινητο της (bluetooth hands free). Απο το Media Markt.
Μετα απο κανα μηνα χαλασε, απο μονο του, χωρις να πεσει κατω ή κατι τετοιο.

Θεωρω αυτονοητο οτι αν το παω πισω με την αποδειξη θα μου το αντικαταστησουν αμεσως.
Κανω λαθος??

Aυτονόητο δεν είναι τίποτα δυστυχώς. Το πιθανότερο είναι ότι θα το στείλουν αυτοί στη μαμά εταιρία και μετά από κάποιες μέρες θα σου δώσουν καινούριο... Ωστόσο δε χάνεις τίποτα να δοκιμάσεις... και λίγος τσαμπουκάς (στα όρια της αξιοπρέπειας βέβαια) δε βλάπτει...
 
Update

Απο την προηγούμενη Τετάρτη που έστειλα e-mail στο κατάστημα δεν έχω πάρει ακόμα απάντηση. Εαν δεν λάβω απάντηση μέχρι την Παρασκευή δεν θα περιμένω άλλο. Καταγγελία!!!:rifle:

Και για να σας βγάλω απο την απορία αναφέρομαι στο e-shop.gr
 
Συγκεκριμενα απο το E-shop ψωνιζω πολυ συχνα. Καποιες φορες εχω επιστρεψει πραγμα γιατι δε μου εκανε (χωρις να το ανοιξω) χωρις προβλημα.

Ενα USB φλασακι χαλασε μετα απο κανα εξαμηνο, το επεστρεψα, μου εδωσαν πιστωτικο, και παραγγειλα καινουριο, ενω εντωμεταξυ ειχαν πεσει οι τιμες και πηρα με τα ιδια λεφτα 2GB αντι για 1.

Το Σαββατο πηρα στον πατερα μου ενα GPS, το MLS A3850.

Οταν ανοιξαμε το κουτι ανακαλυψαμε οτι ηταν παρα πολυ μικρο. Το βαλαμε μεσα στη συσκευασια, που δεν ειχε σελοτειπ ή αλλο σφραγισμα, και σημερα το επεστρεψε, με σκοπο να παραγγειλει το ΜΙΟ MOOV 330 και του επεστρεψαν τα χρηματα!!


Στο καταστημα της Κορινθου ολα αυτα.

Τι να πει κανεις?
 
Εγω απ'το eshop ειχα πάρει μια οθονη προβολής αξιας 60Ε. Μεσα οταν την ανοιξα και την κατεβασα ηταν γεματη γρατζουνιές, και λόγω του γυαλιστερού υλικού από το οποίο είναι φτιαγμένες οι φτηνιάρικες αυτές οθονες για να δινουν φωτεινότητα παραπάνω, οι γρατζουνιές τονίζονταν ό,τι και να'βλεπες.
Την πήγαμε πίσω και μέχρι να πάρουμε πιστωτικό μεσολάβησαν 5-6 επισκέψεις, καμιά 30αριά τηλέφωνα, πολύ βρίσιμο με τον προιστάμενο ή ο,τι αλλο ήταν αυτός, και κοντά 3 μήνες... Όλα αυτά για 60 ευρώ, ένα ποσό που το εν λόγω κατάστημα τό εχει για τζίρο ανά λεπτό.


Οπως καταλαβαίνετε... πλέον ο μόνος λόγος για να κοιτάξω αν κάτι υπάρχει στο εν λόγω κατάστημα είναι να μην το βρώ ΠΟΥΘΕΝΑ αλλού σ'όλη την αθήνα..
 
Πάντως δεν νομίζω να υπήρξε κανείς που να αμφέβαλε ότι είναι το eshop :a0210:
 
Re: Απάντηση: Re: Άρνηση επιστροφής προϊόντος από μεγάλο ιντερνετικο κατάστημα

Η αδερφή μου τελικά αντικατέστησε το Acer που είχε για 5 χρόνια, με άλλο Acer ! :grinning-smiley-043

Το νέο το έχει 1 χρόνο κ είναι μια χαρά, όπως το προηγούμενο.

Μιχαλη να της πεις να παιξει lotto. Σιγουρα θα το πιασει με την μια....:flipout:

Πρεπει να ειναι το μοναδικο Acer παγκοσμιως που αντεξε τοσο πολυ...:BDGBGDB55:
 
εγώ αγόρασα από ΠΛΑΙΣΙΟ 50 μνήμες Transend SD 1GB 80x για PDA και την πρώτη ημέρα χρήσης κάηκαν οι 10. Δηλαδή ποσοστό 20% !!!

Τηλεφώνησα με τον υπεύθυνο που μιλάει με την εταιρία μας.
Μου λέει θα σας ειδοποιήσουν από την εξυπηρέτηση πελατών για την επιστροφή (αφού του εξήγησα πως θέλω να επιστραφούν όλες πίσω και να μην αγοράσω άλλες).

Βέβαια δεν κάλεσε κανείς ακόμα.

Θα περιμένω από Τετάρτη για να δούμε !!!
 
Κι εγώ τι να πω???

Πήγα προχτες να πάρω ps3 με 2 χειριστήρια,3 παιχνίδια,καλώδια blue-ray.
Πάω σπίτι,ανοίγω το κουτί,και τι να δω:1 χειριστήριο,1 παιχνίδι,0 καλώδια...
Πάω την άλλη μέρα στο κατάστημα όπου το αγόρασα και μου λένε δε δεχόμαστε αλλαγές,ούτε επιστροφές!!!(και να φανταστήτε ότι το χρυσοπλήρωσα 450,99)

Ε,τώρα είναι να μην παιτάξει κανείς καμιά μύνηση...ΟΧΟΥ:tdown:
 
Κι εγώ τι να πω???

Πήγα προχτες να πάρω ps3 με 2 χειριστήρια,3 παιχνίδια,καλώδια blue-ray.
Πάω σπίτι,ανοίγω το κουτί,και τι να δω:1 χειριστήριο,1 παιχνίδι,0 καλώδια...
Πάω την άλλη μέρα στο κατάστημα όπου το αγόρασα και μου λένε δε δεχόμαστε αλλαγές,ούτε επιστροφές!!!(και να φανταστήτε ότι το χρυσοπλήρωσα 450,99)

Ε,τώρα είναι να μην παιτάξει κανείς καμιά μύνηση...ΟΧΟΥ:tdown:


Γι'αρχή πες μας το μαγαζί...
 
Προφανώς και γνωρίζω τις τροποποιήσεις του Ν. 3587/07. Για διάβασε όμως λιγάκι καλύτερα το ίδιο το κείμενο του νόμου που παραθέτεις, και θα δεις πως το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν χορηγείται για κάθε αγορά, αλλά για τις αγορές από απόσταση και μία ειδική κατηγορία συναλλαγών, του άρθρου 3 §§ 1 και 2, και δη αυτές που καταρτίζονται εκτός του καταστήματος κλπ. Μην στηρίζεσαι και τόσο στην εγκυρότητα όσων ακούγονται στις ειδήσεις ή λ.χ. στις εκπομπές του Αυτιά ή των κλώνων του.
Δηλαδή αν κάνεις online παραγγελία από τον Koτσώβολο π.χ. έχεις και αυτόματα δικαίωμα υπαναχώρησης???

Αν είναι έτσι να αγοράζουμε μόνο online!-bye-
 
Και επειδη ακουστηκε κατι για Vaio...

Συναδελφος στη δουλια αγορασε ενα τετοιο laptop απο το Πλαισιο...
Στο μηνα επανω το μηχανακι "παρεδωσε"... δεν αναβε καν...
Το γυριζει στο Πλαισιο και του λενε "δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα, πρεπει να το στειλετε στην αντιπροσωπεια..."
Βαζει τις φωνες, μιλαει με διευθυντες, γραμματεις, φαρισαιους, τιποτα...

Τι να κανει και ο ανθρωπος αποφασιζει να παρει τλφ στη SONY Hellas.
Αφου παταει τα διαφορα κουμπακια ανακατευθυνσης φτανει στο service των Vaio και εκει ακουει ενα μηνυμα οτι πρεπει να επικοινωνησει με Βελγιο!!!
Ερχεται μας το λεει στη δουλια και ολοι του κανουμε πλακα, ειναι και λιγο μεγαλος βλεπετε και δεν ειναι και πολυ ζεστος με την τεχνολογια.
Οποτε αποφασιζουμε να παρουμε ολοι μαζι, να δουμε που εχει κανει λαθος...
Και διαπιστωνουμε οτι ετσι ακριβως ειναι το καθεστως!!!

Ξαναπαιρνει τλφ τη Sony και προσπαθει να μιλησει με καποιον, και εκει του απαντουν οτι ουτε καν το παραλαμβανουν στην Ελλαδα...
Θα επρεπε να το στειλει μονος του στο Βελγιο!!!

I rest my case...
 
αρα με λιγα λογια πρωτα ρωταμε τι θα γινει αν παθει ζημια το προς αγορα προιον και μετα αγοραζουμε

Μπραβο μας.....

στην Αμερικη που ολοι μας ψιλοβριζουμε σε αλλα ζητηματα τετοιο θεμα δεν θα υπηρχε ποτε

πχ

φιλος αγορασε τηλεοραση 60" τον Απριλιο X δολαρια ,η ιδια τηλεοραση μετα απο 4 μηνες ειχε X - Ψ....του εστειλαν επιταγη αξιας Ψ δολαριων λογω απωλειας αξιας
το ονομα του μαγαζιου Costco
 
Ειδικα για τα VAIO ξερω οτι:

- Ναι μεν το σερβις ειναι στο Βελγιο, αλλα εκει ειναι το σερβις για ολη την Ευρωπη.
- Εκει υπαρχει ανθρωπος που σου μιλαει στα Ελληνικα.
- Για να παει εκει το λαπτοπ, ερχεται η DHL και το παιρνει απο το χωρο σου, την επομενη φτανει Βελγιο, και μετα απο 3-4 μερες σε παιρνουν τηλεφωνο, για να στο παραδοσουν.
Εννοειται οτι αν ειναι εντος εγγυησης, δεν πληρωνεις τιποτα.

Αυτη ειναι η εμπειρια φιλου πριν κανα χρονο.

Για ενα τροφοδοτικο ενος ΗΡ πριν 3 χρονια, χρειαστηκε να περιμενω 2 εβδομαδες, μεχρι να παει το παλιο απο Κορινθο - Αθηνα και να μου στειλουν το καινουριο.

Για τα DELL, δε συζηταμε, ειναι πολυ μπροστα...
 
Για τα DELL, δε συζηταμε, ειναι πολυ μπροστα...


Δυστυχώς ως specs είναι πολύ πίσω σε σχεση με τον ανταγωνισμό...Φυσικά ανάλογα του τι ζητάει κανείς, για τη λογική χρήση ενός laptop (γραφομηχανή, internet) είναι υπεραρκετό, αλλά ως desktop replacement ειναι πολύ πίσω, στη φτηνή κατηγορία τουλάχιστον...