Άρνηση επιστροφής προϊόντος από μεγάλο ιντερνετικο κατάστημα

Στις παραπάνω περιπτώσεις είχες εσύ το άδικο και όχι το κατάστημα. Το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 εργασίμων το έχουν μόνο όσοι αγοράζουν καταναλωτικά αγαθά συναλλασσόμενοι εξ αποστάσεως. Κλασικό παράδειγμα οι αγορές μέσω ίντερνετ. Τα παραδείγματα που παραθέτεις αφορούν σε αγορές από κανονικά καταστήματα.
ΟΧΙ!

Ισχύει για ΟΛΕΣ τις αγορές.

Ένας γνώστης δικηγόρος να μας αναλύσει τον νέο νόμο βρε παιδιά....
 
Πάντως κι εγώ ότι ξέρει ο συνάδελφος send ξέρω...Τώρα αν υπάρχει κάτι νεότερο ευχαρίστως να μας ενημερώσει κάποιος.
 
Απάντηση: Re: Άρνηση επιστροφής προϊόντος από μεγάλο ιντερνετικο κατάστημα

Παιδια επειδη τηλεφωνικα δεν εβγαλα ακρη θα στειλω mail με ολα τα σχετικα δικαιώματα που εχω και θα περιμενω απαντήσεις. Ακομα δεν βρήκα χρονο να το κανω και το βλεπω για αυριο οποτε και θα σας ενημερώσω για τις εξελίξεις.

Με κινδυνο να καταντησω κουραστικος... απευθύνθηκες στον Συνηγορο του Καταναλωτη; Αν οχι κακως, μονο ετσι θα βγαλεις ακρη..
Μιλαω εκ πειρας (και ειμαι και δικηγορος..).
 
Re: Απάντηση: Re: Άρνηση επιστροφής προϊόντος από μεγάλο ιντερνετικο κατάστημα

Με κινδυνο να καταντησω κουραστικος... απευθύνθηκες στον Συνηγορο του Καταναλωτη; Αν οχι κακως, μονο ετσι θα βγαλεις ακρη..
Μιλαω εκ πειρας (και ειμαι και δικηγορος..).

+1

οι ανθρωποι ειναι θεοι....

ετσι βρηκα κι εγω το δικιο μου...
 
Re: Απάντηση: Re: Άρνηση επιστροφής προϊόντος από μεγάλο ιντερνετικο κατάστημα

Με κινδυνο να καταντησω κουραστικος... απευθύνθηκες στον Συνηγορο του Καταναλωτη; Αν οχι κακως, μονο ετσι θα βγαλεις ακρη..
Μιλαω εκ πειρας (και ειμαι και δικηγορος..).


Τακη μεχρι χθες το μονο που προλαβα να κανω ητανε να τους παρω τηλ και να μιλήσω με αυτα τα νιανιαρα που εχουνε στα κεντρα και ακρη δεν εβγαλα. Απο κει και περα εστειλα mail σήμερα για να γινω πιο συγκεκριμενος για τις προθεσεις μου. Αμα μου πουνε τα ιδια τοτε θα πεσει καταγγελια. Απλα δεν ειχα χρονο να ασχοληθω. Αφηνω την καταγγελια σαν τελευταια λύση και έχοντας γραπτές αποδειξεις από τους ίδιους ότι δεν μου κάνουνε την αντικατάσταση.
 
Αν στειλεις καταγγελια με Mail, αυτη πρωτοκολλείται και αναλαμβανει την υποθεση δικηγορος.Το εντυπωσιακο ομως ειναι οτι κανουν δουλεια και μαλιστα γρήγορα! Καθολου Ελληνικο στυλ...
 
Το κατάστημα τελικά δε μας το είπες.
Ν' αρχιζουμε να ποντάρουμε λέω.
Εγώ ψηφίζω e-shop (είχα κι εγώ παρόμοιο περιστατικό με τσιπάκι μνήμης που δε μου το άλλαζαν με τίποτα).
 
δεν τους χαρίζω κάστανο ...
κάνω τσαμπουκά και χειροδικώ !!! αν χρειαστεί !! αρκεί να μου δώσουν την λαβή ! δεν καταλαβαίνω από political correct συμπεριφορές και νεφελώδης δικονομικές πρακτικές !



την πατήσαμε μια 2 3 4 πεντε φτάνει πια !!!
με έχουν πιάσει κότσο πολλάκις
 
Last edited:
κάνω τσαμπουκά και χειροδικώ!!!
Μπράβο, αυτό ακριβώς είναι που χρειάζεται για να χάνεις το δίκιο σου, να μην βγάζεις άκρη και να δημιουργείς ένα κακό προηγούμενο και κλίμα εναντίον των καταναλωτών γενικά.
 
ΟΧΙ!

Ισχύει για ΟΛΕΣ τις αγορές.

Ένας γνώστης δικηγόρος να μας αναλύσει τον νέο νόμο βρε παιδιά....

Αγαπητέ μου,
καταρχάς η έκφρασή σου έστω και εξ αντιδιαστολής είναι ελαφρώς προσβλητική για εμένα,
ωστόσο καθώς είμαι ανοικτός σε κάθε αντίθετη αιτιολογημένη γνώμη, αναμένω να ακούσω τι διαφορετικό γνωρίζεις. Εκτός εάν στηρίζεις την άποψή σου στη ρήση του ευαγγελίου των καταναλωτών "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο".
Μέχρι να με παραπέμψεις σε κάποια διάταξη που μου διαφεύγει, θα παραθέσω ολόκληρο το επίμαχο κείμενο του άρθρου 4 του Ν. 2251/1994 (Προστασία Καταναλωτών), ως αυτό έχει μέχρι σήμερα τροποποιηθεί και ισχύει:

Αρθρο 4.

"Εμπορία από απόσταση αγαθών και υπηρεσιών, πλην των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών"

...
...

§ 10. Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να
υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν
δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του
κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα
επιστροφής.

Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης η προθεσμία του προηγούμενου
εδαφίου αρχίζει, για τα αγαθά, από την παραλαβή τους, εφόσον ο προμηθευτής
τήρησε τις υποχρεώσεις της προηγούμενης παραγράφου 9 και, για τις υπηρεσίες,
από τη λήψη των πληροφοριών, είτε με έγγραφα είτε με σταθερά μέσα, που
ενημερώνουν τον καταναλωτή ότι έχει συναφθεί η σύμβαση σύμφωνα με την ανωτέρω
παράγραφο 9.

Αν ο προμηθευτής δεν έχει εκπληρώσει τις υποχρεώσεις που αναφέρονται στην
παράγραφο 9, η προθεσμία υπαναχώρησης είναι τρίμηνη. Στην περίπτωση
προμήθειας αγαθών, εάν εντός της τρίμηνης προθεσμίας που αρχίζει από την
παραλαβή του αγαθού από τον καταναλωτή, αυτός λάβει τις πληροφορίες, είτε από
τα έγγραφα ή από τα σταθερά μέσα, που τον ενημερώνουν για τη σύναψη της
σύμβασης σύμφωνα με την παράγραφο 9, θεραπεύεται η ακυρότητα της σύμβασης και
αρχίζει, από τη λήψη των πληροφοριών αυτών, νέα προθεσμία υπαναχώρησης
δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών. Σε περίπτωση άσκησης του δικαιώματος
υπαναχώρησης από τον καταναλωτή κατά τα ανωτέρω, ο προμηθευτής υποχρεούται να
επιστρέψει τα ποσά που του κατέβαλε ο καταναλωτής εντός τριάντα (30)
ημερολογιακών ημερών.

Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, κοινοποιεί το γεγονός
αυτό εγγράφως ή με άλλο σταθερό μέσο το οποίο τίθεται στη διάθεση του
αποδέκτη και στο οποίο ο αποδέκτης έχει πρόσβαση.
"
 
Μπράβο, αυτό ακριβώς είναι που χρειάζεται για να χάνεις το δίκιο σου, να μην βγάζεις άκρη και να δημιουργείς ένα κακό προηγούμενο και κλίμα εναντίον των καταναλωτών γενικά.

άσε μας ρε φιλαράκι ... άκου κακό κλίμα ! σιγά να μην μαζεύονται συζητάνε και τσαντίζονται με την πάρτη μας :flipout:
http://www.avclub.gr/forum/showpost.php?p=647197&postcount=48
 
Μάλιστα ʽρε φιλαράκιʼ, ευχαρίστως να σε αφήσω αλλά πριν το κάνω αυτό λύσε μου μία απορία:

Αφού και εσύ διατηρείς κατάστημα, όταν σου έρθει λοιπόν ο πελάτης και σου αρχίσει τους τσαμπουκάδες και τις χειροδικίες (όπως εσύ προτείνεις να κάνει), τι ακριβώς κάνεις;

Και μην μου πεις ότι αυτό δεν μπορεί να συμβεί ποτέ (σύμφωνα με όσα προτείνεις πάντα) γιατί αυτό σημαίνει ότι εσύ δεν κάνεις ποτέ κανένα λάθος αλλά και παράλληλα όλοι οι πελάτες είναι πάντα λογικοί (και τα 2 αντίκεινται στους νόμους των πιθανοτήτων και μόνο).

Υποθέτω λοιπόν όταν σου έρθει ο πελάτης και αρχίσει να σε βρίζει και να σε πλακώνει στις μπούφλες επειδή η νέα του RAM DDR3 1066 που την έδωσε για πρωινό στον γιόκα του μαζί με τα δημητριακά του δεν τον βοήθησε τελικά να θυμάται περισσότερα και να μην παίρνει άσσο στα μαθήματά στο σχολείο, τον πλακώνεις κι εσύ και είστε όλοι ευχαριστημένοι, ε (κάτι σαν το Fight Club υποθέτω) ;

(η αλήθεια πάντως είναι ότι η βία είναι πάντα η καλύτερη λύση, περί αυτού δεν μπορώ να επιχειρηματολογήσω)
 
μην πας σε ακρότητες ρε κολλητέ , πελάτες είναι δεν είναι μαλά@ες !!


δεν θα έρθει με το προϊόν φιτίλια να σου πει αλαχτο ρε !!!
( Ασε που τα 93 κιλά μου τους φοβίζουν λίγο:slapface: ... χιούμορ κακό αλλα χιούμορ ) :flipout:
 
Last edited:
Το παράδειγμα ήταν προφανώς ακραίο απλώς για να είναι πιο έντονο.

Ωστόσο δεν απάντησες στην απορία μου (περί του τι θα έκανες αν ερχόσουν αντιμέτωπος με κάποιον που εφάρμοζε όσα εσύ ο ίδιος προτείνεις).

Επίσης για το ότι ‛οι πελάτες δεν είναι μ@λ@κες’, αναφέρθηκα ήδη (προφανώς δεν είναι όλοι μ@λ@κες αλλά προφανώς επίσης υπάρχουν και τέτοιοι (όπως μεταξύ όλων μας – άλλωστε όλοι μας είμαστε πελάτες κάποιων άλλων)).
 
για να μην λέμε πολλά και ανούσια , η ροπή από πλευράς καταστημάτων τείνει τουλάχιστον προς κακόγουστο αστείο , η τουλάχιστον ιλαροτραγωδία
 
Το παράδειγμα ήταν προφανώς ακραίο απλώς για να είναι πιο έντονο.

Ωστόσο δεν απάντησες στην απορία μου (περί του τι θα έκανες αν ερχόσουν αντιμέτωπος με κάποιον που εφάρμοζε όσα εσύ ο ίδιος προτείνεις).

Επίσης για το ότι ‛οι πελάτες δεν είναι μ@λ@κες’, αναφέρθηκα ήδη (προφανώς δεν είναι όλοι μ@λ@κες αλλά προφανώς επίσης υπάρχουν και τέτοιοι (όπως μεταξύ όλων μας – άλλωστε όλοι μας είμαστε πελάτες κάποιων άλλων)).



μα ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΩ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ πώλησης , για να αντιμετωπίσω αντίστοιχες ,
εάν το έκανα ας τις έτρωγα
 
έχουν ξεφύγει πλέον με τη ανευθυνότητα τους , κοτόπουλο απλό και ποταπό που μύριζε σαν από μέρες άνθρωπο νεκρό ( νόμιζα ότι έσπασε η αποχέτευση !!!) και το πήγα πίσω προσπάθησαν να με πείσουν ότι το κοτόπουλο χάλασε στη διαδρομή μεχρι το σπίτι γιατί είχε καύσωνα , ΤΟ ΠΕΤΑΞΑ στη μούρη του υπεύθυνου και τον τραυμάτισα .... στον εγωισμό του
 
εν κατακλείδι το εμπόριο πάντα ήταν σημείο πολιτισμού , τα μεγάλα απρόσωπα τραστ ( sic ) κοντεύουν να το καταστρέψουν τείνοντας σε ΦΑΣΙΣΤΙΚΑ μονοπωλιακά κέντρα διανομής αγαθών .. άλλα εδώ θα ξεφύγουμε σε άλλα ...