Μάλιστα ʽρε φιλαράκιʼ, ευχαρίστως να σε αφήσω αλλά πριν το κάνω αυτό λύσε μου μία απορία:
Αφού και εσύ διατηρείς κατάστημα, όταν σου έρθει λοιπόν ο πελάτης και σου αρχίσει τους τσαμπουκάδες και τις χειροδικίες (όπως εσύ προτείνεις να κάνει), τι ακριβώς κάνεις;
Και μην μου πεις ότι αυτό δεν μπορεί να συμβεί ποτέ (σύμφωνα με όσα προτείνεις πάντα) γιατί αυτό σημαίνει ότι εσύ δεν κάνεις ποτέ κανένα λάθος αλλά και παράλληλα όλοι οι πελάτες είναι πάντα λογικοί (και τα 2 αντίκεινται στους νόμους των πιθανοτήτων και μόνο).
Υποθέτω λοιπόν όταν σου έρθει ο πελάτης και αρχίσει να σε βρίζει και να σε πλακώνει στις μπούφλες επειδή η νέα του RAM DDR3 1066 που την έδωσε για πρωινό στον γιόκα του μαζί με τα δημητριακά του δεν τον βοήθησε τελικά να θυμάται περισσότερα και να μην παίρνει άσσο στα μαθήματά στο σχολείο, τον πλακώνεις κι εσύ και είστε όλοι ευχαριστημένοι, ε (κάτι σαν το Fight Club υποθέτω) ;
(η αλήθεια πάντως είναι ότι η βία είναι πάντα η καλύτερη λύση, περί αυτού δεν μπορώ να επιχειρηματολογήσω)