Η πολιτική του avclub είναι, εφόσον γίνεται καταγγελία σε εταιρία, να ζητούνται με pm τα προσωπικά στοιχεία του καταγγέλοντως, καθώς και να ειδοποιείται η εταιρία για το ότι στο forum υπάρχει καταγγελία προς αυτή, έτσι ώστε να απαντήσει αν το επιθυμεί.
Η δική μου ταπεινή γνώμη, πάντως, είναι ότι το προϊόν που παρέλαβε ο φίλος μας δεν είναι ελαττωματικό και δεν πρόκειται να βρει το δίκιο του. Από τη στιγμή που λειτουργούμε σε παγκοσμιοποιημένη αγορά, ειδικά αν μιλάμε για δικτυακά καταστήματα, η μέριμνα για τις τοπικές ιδιαιτερότητες δεν είναι πρόφανης. Οπότε, από τη στιγμή που δεν αναφέρεται, δεν υποχρεούται να τις ενσωματώνει.
Από την άλλη, πέρα από τη νομική πλευρά, αν το μαγαζί ενδιαφερόταν για το καλό του όνομα, θα φρόντιζε να πάρει πίσω το πληκτρολόγιο και ενδεχομένως να το αντικαταστήσει με κάποιο ελληνικό.
Επιπλέον η δυνατότητα επιστροφής δίνεται για 10 ημέρες χωρίς κανένα συγκεκριμένο λόγο αν το προϊόν αγοράστηκε από καταναλωτή με σύμβαση που συνάφθηκε από απόσταση (όπως π.χ. μέσω τηλεφωνικής ή διαδικτυακής παραγγελίας):
Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, αν δεν συμφωνήθηκε μεγαλύτερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, χωρίς να επιβαρύνεται με οποιαδήποτε δαπάνη, εκτός από τα έξοδα επιστροφής
Από την άλλη σκέψου τι μπορεί να κάνει μετά το κατάστημα με μία ανοιγμένη συσκευασία...
Το λέω απλώς για να σκεφτόμαστε και τις 2 όψεις του νομίσματος (δεν αναφέρομαι φυσικά στην προκειμένη περίπτωση).
Δεν ισχύουν αυτά που λέτε για τις συσκευασίες που ανοίγονται, ούτε τέτοιες "σοφιστείες" που μηχανεύονται οι διάφοροι καταστηματάρχες. Το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή των αγαθών έχει θεσπιστεί υπέρ του καταναλωτή αγαθών από απόσταση, προκειμένου να καταστεί για τον τελευταίο δυνατό, προφανώς, να ελέγξει εάν τα αγαθά αυτά ανταποκρίνονται στους όρους της συμφωνίας, κάτι που πριν την παραλαβή είναι προφανώς αδύνατο. Όπως και αδύνατος είναι ο έλεγχος δίχως να αποσφραγιστεί η συσκευασία των αγαθών, αυτό είναι αυτονόητο. Αλλιώς ποιος ο σκοπός του δικαιώματος; Να ελέγξει ο καταναλωτής μόνη τη σφραγισμένη συσκευασία? Από την τελευταία, και με την προϋπόθεση πως φέρει κάποιες εξωτερικές ενδείξεις, μόνο πληροφορίες για το προϊόν που φέρεται να περιέχεται εντός μπορούμε να αντλήσουμε.
Το λές εσύ (επειδή είναι λογικό) ή το λέει ο νόμος (που δεν είναι πάντα λογικός);Δεν ισχύουν αυτά που λέτε για τις συσκευασίες που ανοίγονται, ....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.