ασφάλιση Ι.Χ.

ερώτηση παιδιά.

το bonus-malus το αλλάζει η εταιρεία ή αλλάζει αυτόματα με κάποιον τρόπο.

έχω δίπλωμα 18 χρόνια, συμβόλαιο στην ίδια εταιρεία 7 χρόνια, χωρίς να την απασχολήσω ποτέ...!!!

πληρώνω 205/6μηνο. πως σας φαίνεται...(1400cc, corolla)???

...για κάτσε, δεν μας λες τι καλύψεις έχεις, μου φαίνεται κομμάτι τσιμπημένο το 410αρι του χρόνου.
 
Έχω την εντύπωση ότι το bonus malus έχει καταργηθεί και στη θέση του έχει μπει ένα άλλο σύστημα το οποίο αφορά το πόσες φορές έχεις τρακάρει με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο τα τελευταία 5 χρόνια...

Ετσι ειναι .

Δεν ισχυει πλεον κανενα BM. Οι εμπλοκες σε ατυχηματα μετρανε και μαλιστα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.
Ενδεικτικα σε δικο μου ασφαλιστρο απο 0 σε 1 ατυχημα στο μητρωο μου η προσφορα ειχε διαφορα περιπου 80 ευρω στο 12μηνο.
 
Το bonus/malus τυπικά δεν έχει καταργηθεί. Σχεδόν όλες οι εταιρείες το αναφέρουν στα συμβόλαιά τους. Υπάρχουν και κάποιες (λίγες) που δεν το έχουν στην εικόνα του συμβολαίου, αλλά και πάλι κάνουν έλεγχο πριν την ασφάλιση, για τις ζημιές που τυχόν έχει προκαλέσει το όχημα & ο οδηγός. Έτσι κι αλλιώς, αυτός είναι ο ρόλος του b/m, δηλαδή: διαμόρφωση ασφαλίστρου χαμηλότερου (bonus) για μη ζημιογόνα οχήματα/οδηγούς και υψηλότερου (malus) για ζημιογόνους οδηγούς & οχήματα.
Ουσιαστικά όμως δεν εφαρμόζεται κατά γράμμα, αφού οι περισσότερες εταιρείες δεν μπαίνουν στην διαδικασία να κοστολογήσουν βάσει b/m για να διατηρούν χαμηλό ασφάλιστρο και να προσελκύσουν πελάτες, ή επεμβαίνουν μόνο όταν το προς ασφάλιση όχημα έχει κάνει πολλές ζημιές.
Όσο για τα διάφορα νούμερα (0,1 2 3, κλπ) που βλέπετε δίπλα από το B/M στο συμβόλαιό σας, δεν σημαίνει απαραίτητα κάτι, διότι η κάθε εταιρεία έχει την δική της χαμηλότερη τιμή B/M. Δηλαδή, κάποια μπορεί να έχει το "0" για ένα όχημα που δεν έχει ζημιές, ενώ μια άλλη ασφαλιστική έχει το νούμερο "3" για το ίδιο όχημα. Σε αυτή την περίπτωση το ασφάλιστρο είναι το χαμηλότερο δυνατό και στη μια και στην άλλη, το b/m είναι απλά ένας αριθμός. Επιπλέον, υποτίθεται (αλλά, ευτυχώς, κανένας πια δεν το εφαρμόζει) πως ένα όχημα που πρωτασφαλίζεται ξεκινά από την βάση (b/m 10) και στην πορεία, ανάλογα με τις ζημιές, αυξάνεται ή αν δεν κάνει ζημιές μειώνεται κάθε χρόνο.
 
Όσο αφορά τα ασφάλιστρα: διαμορφώνονται με βάση τις καλύψεις του συμβολαίου, τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, τις ζημιές που τυχόν έχει προκαλέσει και την έδρα κατοικίας του ασφαλισμένου. Δηλαδή, η Αττική έχει υψηλότερα ασφάλιστρα, σε σχέση με την επαρχία. Τέλος, παίζει ρόλο και ηλικία του οδηγού, αφού σχεδόν όλες οι εταιρείες επιβάλλουν επασφάλιστρο για νέους οδηγούς με ηλικία μέχρι 23 ετών και κάποιες επιβαρύνουν και τους άνω των 65 ετών οδηγούς.
 
Last edited:
Αν ενα αυτονικητο κλαπει σχετικα με την αποζημειωση τι συμβαινει ?

- Περιπτωση α: Βαση του ασφαλιστρου, για αξια αυτοκινητου 80.οοο (το οποιο ουδεποτε η ασφαλεια αναπροσάρμοσε, ας πουμε οτι το αυτοκινητο ειναι 5 ετων)

- Περιπτωση β: Βαση του ασφαλιστρου για αξια 30.000 (αναπροσαρμοσμενο)

- Περιπτωση γ (@ματα) : Βαση του τι "λεει" η αγορα, πχ ενας μ.ο απο αυτα που υπαρχουν σε αγγελιες...

Ξερει κανεις υπευθυνα ?
Εχουμε καποιον ασφαλιστη ?
 
Κάθε χρόνο πρέπει να γίνεται αναπροσαρμογή από εκτιμητή της εταιρείας και να ασφαλίζεται για το ποσό που αυτός θα ορίζει.

Ετσι κάνει σε μένα η "Εθνική".

Αν δεν το έχεις κάνει και το αυτοκίνητο είναι ασφαλισμένο για κλοπή με αξία 80.000 ευρώ ενώ έχουν περάσει 5 χρόνια, τότε συμβαίνουν 2 τινά:
- Πληρώνεις αυξημένο ασφάλιστρο, και
- Σε περίπτωση κλοπής επ' ουδενί δεν θα αποζημιωθείς για 80.000 ευρώ αλλά για την αξία που θα ορίσει η εταιρεία, και η οποία μπορεί να είναι και κάτω απ' τα 30.000 ευρώ.

Τώρα τι λαμβάνει υπόψην η ασφαλιστική εταιρεία για να καθορίσει την αξία του αυτοκινήτου μετά από 4,5,6 χρόνια δεν μπορώ να σου πω.
 
Κάθε χρόνο πρέπει να γίνεται αναπροσαρμογή από εκτιμητή της εταιρείας και να ασφαλίζεται για το ποσό που αυτός θα ορίζει.

Ετσι κάνει σε μένα η "Εθνική".

Αν δεν το έχεις κάνει και το αυτοκίνητο είναι ασφαλισμένο για κλοπή με αξία 80.000 ευρώ ενώ έχουν περάσει 5 χρόνια, τότε συμβαίνουν 2 τινά:
- Πληρώνεις αυξημένο ασφάλιστρο, και
- Σε περίπτωση κλοπής επ' ουδενί δεν θα αποζημιωθείς για 80.000 ευρώ αλλά για την αξία που θα ορίσει η εταιρεία, και η οποία μπορεί να είναι και κάτω απ' τα 30.000 ευρώ.

Μολις περιεγραψες μια σειρα απο κλοπες....

Η πρωτη, οπου η ασφαλιστικη δεν εκανε καθε χρονο αναπροσρμογη, ενω συνεχιζε να εισπρατει για τις 80.οοο

Η δευτερη, που ενω εχεις κανει αναπροσαρμογη, θα σε πληρωσει η ασφαλιστικη με αναλογα τι θα ορισει οπως λες...

Η λεξη "συμβολαιο" λοιπον δεν σημαινει τιποτε για τις ασφαλιστικες ?


Πριν λιγες μερες εκλαπη ενα Χ6....
Η ασφαλεια, του ειπε οτι θα αποζημειωθει βαση της αγορας..... τι λεει πχ το car.gr
Δικαστηρια ....
 
Η αναπροσαρμογή που έγραψα ότι κάνει κάθε χρόνο σε μένα η "Εθνική", γίνεται αφού πρώτα την ζητήσω απ' τον ασφαλιστή. Αλλιώς το "ξεχνάει".

Στην περίπτωσή σου, αν η αναπροσαρμογή στο συμβόλαιο έχει γίνει φέτος και στο ασφάλισε για 30.000 ευρώ, τότε αυτά θα σου δώσει.


* VW jetta GT αγορασμένο 26.000 ευρώ το 2007, πέρυσι μου το ασφάλισε για 12.000 ευρώ. Και πάλι καλά δηλαδή......
 
Η αναπροσαρμογή που έγραψα ότι κάνει κάθε χρόνο σε μένα η "Εθνική", γίνεται αφού πρώτα την ζητήσω απ' τον ασφαλιστή. Αλλιώς το "ξεχνάει".

Στην περίπτωσή σου, αν η αναπροσαρμογή στο συμβόλαιο έχει γίνει φέτος και στο ασφάλισε για 30.000 ευρώ, τότε αυτά θα σου δώσει.

Aυτα τουλαχιστον οφειλει, και αυτα θα πρεπαι λογικα να δωσει. Το θεμα ομως ειναι οτι του ειπαν οτι θα παρει οτι "λεει η αγορα, πχ car.gr"



* VW jetta GT αγορασμένο 26.000 ευρώ το 2007, πέρυσι μου το ασφάλισε για 12.000 ευρώ. Και πάλι καλά δηλαδή......


To οτι το "ξεχναει" η ασαφλιστικη το περναμε στο ντουκου ομως ??


υγ. jetta του 2007 με την καμια δεν αποζιμιωνεται με 12.οοο :D
 
Προφανώς δεν έχει τύχει σε κανέναν σας να χρησιμοποιήσει το συμβόλαιό του για χοντρό ποσό ε;

Τα πράγματα είναι ακριβώς όπως τα λέει ο Ντίνος.
 
Και κατι ακομη:

Ειναι καλύτερα (στο επιπεδο του "αχρειαστο να ειναι") να πληρωνεις 70-100 ευρω παραπανω τον χρονο και να εισαι σε μια "επωνυμη" & "μεγαλη" ασφαλεια, παρα σε μια της πλακας....
Οκ, δεν ειναι πανακεια κιολας, συμφωνω
 
γενικά η τιμή της αποζημίωσης είναι θέμα εκτιμητή εμπειρογνώμονα.
Με βάση τις τρέχουσες αξίες των αυτοκινήτων.
Γι αυτό πριν από τις εταιρείες κοιτάξτε να είστε γάτοι και να ζητάτε μόνοι αναπροσαρμογή προς ρεαλιστικές τιμές, αλλιώς θα δίνετε τσάμπα ασφάλιστρα....
Πχ πρόσφατα το δικό μου στα σχεδόν 6 χρόνια και αρχικής αξίας 30000 το είχαν για κλοπή και ολική ζημία στα 17000. (και μικτή)
Τιμή, που πλέον - ως δίλιτρο, το θεό μπαρμπα να έχεις δεν σου δίνει κανείς.

μέχρι πέρσι δεν με ένοιαζε.
Τώρα όμως με νοιάζει.
και το κατέβασα με το ζόρι.
 
ένα πρόβλημα με τις ασφαλιστικές είναι ότι έχουν προγράμματα πακέτα.
πχ πακέτο με τις τάδε τάδε καλύψεις.
για να πάρεις μιά άλλη κάλυψη πρέπει με το ζόρι να πάρεις άλλο πακέτο με πιθανόν ελλείψεις άλλων (εξτρά πάντα) και με το ζόρι άλλες....

άλλη μια "παρανομία"
 
Και κατι ακομη:

Ειναι καλύτερα (στο επιπεδο του "αχρειαστο να ειναι") να πληρωνεις 70-100 ευρω παραπανω τον χρονο και να εισαι σε μια "επωνυμη" & "μεγαλη" ασφαλεια, παρα σε μια της πλακας....
Οκ, δεν ειναι πανακεια κιολας, συμφωνω

Δυστυχώς Ντίνο, τις περισσότερες φορές παίζει ρόλο τι ασφαλιστική έχει αυτός που σε τράκαρε παρά εσύ.
 
Απάντηση: Re: ασφάλιση Ι.Χ.

γενικά η τιμή της αποζημίωσης είναι θέμα εκτιμητή εμπειρογνώμονα.
Με βάση τις τρέχουσες αξίες των αυτοκινήτων.
Γι αυτό πριν από τις εταιρείες κοιτάξτε να είστε γάτοι και να ζητάτε μόνοι αναπροσαρμογή προς ρεαλιστικές τιμές, αλλιώς θα δίνετε τσάμπα ασφάλιστρα....

Έτσι ακριβώς.

Και μην παρεξηγησετε αυτό που θα πω: κυρίως του ασφαλισμένου υποχρέωση είναι η αναπροσαρμογή της αξίας και λιγότερο της εταιρείας. Εσύ που πληρώνεις, πρέπει να ξέρεις τί πληρώνεις και τί θα απαιτήσεις σε περίπτωση αποζημίωσης.

Στους όρους όλων των συμβολαίων, αναφέρεται ρητά, ότι η αποζημίωση υπολογίζεται με βάση την τρέχουσα πραγματική αξία, την στιγμή της κλοπής. Σίγουρα όμως οι εταιρείες (και οι ασφαλιστές) θα πρέπει να ενημερώνουν σωστά για αυτό το θέμα, κάτι που δεν γίνεται σε πάμπολλες περιπτώσεις.