ασφάλιση Ι.Χ.

To οτι το "ξεχναει" η ασφαλιστικη το περναμε στο ντουκου ομως ??

Η ασφαλιστική το περνάει στο ντούκου. Οχι εγώ..... :flipout:


Aυτα τουλαχιστον οφειλει, και αυτα θα πρεπαι λογικα να δωσει. Το θεμα ομως ειναι οτι του ειπαν οτι θα παρει οτι "λεει η αγορα, πχ car.gr"
Σε ρώτησα και πριν, η εκτίμηση ήταν φέτος ή πριν 2-3 χρόνια;



jetta GT του 2007 με την καμια δεν αποζιμιωνεται με 12.οοο

Τόσο το εκτίμησε στο τελευταίο συμβόλαιο ο εκτιμητής της Εθνικής*. Tώρα που θα εκδοθεί το νέο, προφανώς θα το κατεβάσει κι άλλο. Ελπίζω να μην χρειαστεί να μάθω πόσα θα μου δώσουν σε περίπτωση κλοπής.... :D


* Στα site μεταχειρισμένων πωλείται 12.000 - 14.000 ευρώ
 
Last edited:
Η ασφαλιστική δεν μπορεί από μόνη της να παρέμβει και να αλλάξει τα κεφάλαια κάλυψης στις εμπράγματες ασφαλίσεις.

Είναι υποχρέωση του ασφαλιζόμενου να δηλώνει στην ετήσια ανανέωση την αξία του αυτοκινήτου του. Αυτή θα πρέπει να είναι και η τρέχουσα εμπορική αξία.

Εδώ τώρα με όλα αυτά που έχουν γίνει στην αγορά αυτοκινήτου γίνονται μεγάλες απομειώσεις αξίας στα ΙΧ ειδικά στα μεγαλύτερου κυβισμού.

2 εμπειρικοί κανόνες βοηθούν όμως εσάς για όσο καλύτερο προσδιορισμό:

1. Συμβουλεύεσθε το autotrith σχετικά με την αξία του ΙΧ σας ή του μηχανικού της αντιπροσωπείας σας, αυτό τον μέσο όρο ακολουθεί και η ασφαλιστική.

2. Αφού έχεις βάλει τη παραπάνω βάση, κάθε χρόνο "ρίχνεις" την αξία από 7%-10% για την πρώτη 5ετία, μετά 10%-15%.

3. Μετά τη 10ετία παραπάνω.


Ενα "τρυκ"
Λάβετε υπόψη ότι στα πακέτα των εταιρειών υπάρχουν 2 κατώφλια:
8.000 ευρώ και 5.000 ευρώ.
Τι σημαίνει αυτό?
Απλά αν ζητήσετε από εταιρεία που έχει ειδική τιμολόγηση για αξία άνω των 8.000 ευρώ ή 5.000 ευρώ μείωση αξίας τότε το ασφάλιστρο έρχεται ακριβότερο.
Δηλαδή θα δείτε ανάλογα σε ποιά εταιρεία είσθε και μετά τα 8.000 ή 5.000 ευρώ αντίστοιχα δεν ξανασχολείσθε.
Αυτό δεν σημαίνει ότι θα αποζημιωθείτε για ´8´χιλ ή 5χιλ αλλά τουλάχιστον θα πληρώνετε λιγότερα.




Τώρα όσο αφορά επιλογή εταιρείας: ζητάτε προσφορές και επιλέγετε.
Γενικά πολύ άσημες εταιρείες καλό είναι να αποφεύγονται.
Να έχετε πάντα την κάλυψη ανασφάλιστου, το επικουρικό ήδη έχει πρόβλημα και μπορεί μια ωραία ημέρα των ημερών να μην υπάρχει.
Όσο αφορα την anytime, μπορεί όταν χρειαστείτε service να παίζετε με το χαλασμένο τηλ/νο και να ψάχνετε για any-solution, anybody there?
 
Οι εταιρείες έχουν πακέτα μικτής, ολικομερικής κλοπής κλπ κλπ....

Για αξίες ασφάλισης πάνω από 8.000 ευρώ (ή 5.000) ευρώ τιμολογούν με μεγάλη έκπτωση.

Όταν θες να αναπροσαρμόσεις την αξία του ΙΧ σου π.χ. σε 4.000 ευρώ τότε χάνεται η έκπτωση των πακέτων αυτών και πρακτικά με χαμηλότερη δηλωμένη αξία πληρώνεις παραπάνω.
Βρείτε ποιό κατώφλι έχει η εταιρεία σας και μετά από αυτό δεν ξανασχολείσθε με μείωση αξίας.

Το συνηθέστερο είναι 8.000 ευρώ.
 
Τελικά όμως με ποιο δικαίωμα, κάτι που ασφαλίζω εγώ για 10.000 ευρώ (και πληρώνω τα ανάλογα) έρχεται η εταιρία που τόσο καιρό το δεχόταν (και εισέπραττε τα ανάλογα) να μου πει ότι θα με αποζημιώσει με λιγότερα;

Μπορεί εγώ στην τελική να είμαι συναισθηματικά δεμένος με το αυτοκίνητό μου και να γουστάρω να το χρυσοπληρώνω...
 
Τελικά όμως με ποιο δικαίωμα, κάτι που ασφαλίζω εγώ για 10.000 ευρώ (και πληρώνω τα ανάλογα) έρχεται η εταιρία που τόσο καιρό το δεχόταν (και εισέπραττε τα ανάλογα) να μου πει ότι θα με αποζημιώσει με λιγότερα;

Μπορεί εγώ στην τελική να είμαι συναισθηματικά δεμένος με το αυτοκίνητό μου και να γουστάρω να το χρυσοπληρώνω...


Αυτοί είναι συναισθηματικά δεμένοι με τα λεφτά και γουστάρουν να τα χρυσοπαίρνουν.:flipout:
 
Αυτό που λέει ο ΚΟΨ ισχύει γενικά, αλλά όχι πάντα. Επίσης, δεν είναι ακριβώς 5.000 ή 8.000, αυτό διαφέρει από εταιρεία σε εταιρεία. Σε κάποια είναι 4.000, σε άλλη είναι 6.000 κλπ. (μιλάω με πραγματικά παραδείγματα, αλλά δεν αναφέρω ονόματα). Πάντως, υπάρχουν και εταιρείες που δεν έχουν τέτοιο "κατώφλι" και οι εκπτώσεις των πακέτων ισχύουν για κάθε αξία.

Καλό είναι να τα συζητάτε όλα με τον ασφαλιστή σας και να μην παίρνετε σαν αγγαρεία την ασφάλεια του αυτοκινήτου ("μια ότι νάναι και φθηνή"...). Αν δεν συνεργάζεστε ήδη με κάποιον ασφαλιστή της εμπιστοσύνης σας, μαζέψτε προσφορές, ρωτήστε και αποφασίστε.
 
Καλησπέρα.Θα ήθελα να σας πω για το δικό μου ασφαλιστήριο αν αξίζει να το συνεχίσω,και να πληρώσω το εξάμηνο,καθότι δυσκολεύομαι λόγω συνεχών περικοπών και μαγικών κόλπων με αναδρομική ισχύ,στο μισθό μου ως εργαζόμενος σε ΟΤΑ.

Το 2008 αγόρασα ένα tiguan 1400 και το ασφάλισα στην VOLKSWAGEN INSURANCE BROKERS σε συνεργασία με την Allianz επειδή μου είπανε ότι είναι η μοναδική εταιρία που το ασφαλίζει για όσα χρόνια το έχω με ασφαλιστική αξία οχήματος τα 28.000 ευρώ.Και αναλύω παρακάτω:

BONUS/MALUS:1
ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ΒΛΑΒΕΣ:750.000
ΥΛΙΚΕΣ ΖΗΜΙΕΣ: 750.000
ΘΡΑΥΣΗ ΚΡΥΣΤΑΛΛΩΝ:1.800
ΟΛΙΚΗ&ΜΕΡΙΚΗ ΚΛΟΠΗ:28.000
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΟΔΗΓΟΥ:15.000
ΝΟΜΙΚΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ:3.000
ΠΥΡΚΑΙΑ-ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ:28.000
ΦΥΣ.ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ(με χαλάζι):28.000
ΠΥΡΚΑΙΑ ΑΠΟ ΣΤΑΣΕΙΣ-ΑΠΕΡΓΙΕΣ:28.000
ΕΠΕΚΤΑΣΗ Α.Ε. ΚΑΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ-Σ.Β. ΤΡΙΤΩΝ:120.000 (Αυτό δεν ξέρω τι είναι)
ΕΠΕΚΤΑΣΗ Α.Ε. ΚΑΤΑ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ-Υ.Ζ. ΤΡΙΤΩΝ:30.000 (Ούτε αυτό ξέρω τι είναι)
και επίσης:
ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
ΙΑΤΡΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
ALL HELP
ΕΠΕΚΤΑΣΗ Α.Ε. ΓΙΑ ΡΥΜΟΥΛΚΟΥΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ

Για όλα αυτά το εξάμηνο:357,81 ευρώ
Επίσης όταν το πήρα είχα πληρώσει και για επέκταση εγγύησης+2 χρόνια 470 ευρώ.
Τι να κάνω να την κρατήσω?
 
...

Τι να κάνω να την κρατήσω?

Είτε παραμείνεις στην ίδια εταιρεία, είτε αλλάξεις, ένα πράγμα πρέπει να κάνεις σίγουρα: αναπροσαρμογή της αξίας του αυτοκινήτου, με βάσει τις τιμές μεταχειρισμένων του auto-τρίτη.
 
Είτε παραμείνεις στην ίδια εταιρεία, είτε αλλάξεις, ένα πράγμα πρέπει να κάνεις σίγουρα: αναπροσαρμογή της αξίας του αυτοκινήτου, με βάσει τις τιμές μεταχειρισμένων του auto-τρίτη.

Δηλαδή αν συμβεί το μοιραίο με την ολική κλοπή που λέει, δεν θα μου δώσουνε τις 28.000?Συγνώμη που ρωτάω αν είναι χαζή η ερώτηση μου,αλλά εγώ αυτό έχω καταλάβει.
Το auto-triti το έχει 17.200 αγορά-19.600 πώληση.Και αν το κάνω τι χρηματικό όφελος πιστεύεις ότι θα έχω στο ασφάλιστρο?Θα μου πεις που να ξέρεις και εσύ.Θα τους πάρω την δευτέρα τηλέφωνο να τα πούμε γιατί εγώ άλλο είχα καταλάβει αν δεν είναι έτσι.Γιατί αυτή στο κατάστημα που το πήρα επέμενε:ότι και να συμβεί εσείς 28.000 θα πάρετε.
 
Δηλαδή αν συμβεί το μοιραίο με την ολική κλοπή που λέει, δεν θα μου δώσουνε τις 28.000?Συγνώμη που ρωτάω αν είναι χαζή η ερώτηση μου,αλλά εγώ αυτό έχω καταλάβει.
Το auto-triti το έχει 17.200 αγορά-19.600 πώληση.Και αν το κάνω τι χρηματικό όφελος πιστεύεις ότι θα έχω στο ασφάλιστρο?Θα μου πεις που να ξέρεις και εσύ.Θα τους πάρω την δευτέρα τηλέφωνο να τα πούμε γιατί εγώ άλλο είχα καταλάβει αν δεν είναι έτσι.Γιατί αυτή στο κατάστημα που το πήρα επέμενε:ότι και να συμβεί εσείς 28.000 θα πάρετε.

όχι, το πιο πιθανο να μη τα παρεις.
 
Η αναπροσαρμογή που έγραψα ότι κάνει κάθε χρόνο σε μένα η "Εθνική", γίνεται αφού πρώτα την ζητήσω απ' τον ασφαλιστή. Αλλιώς το "ξεχνάει".

Στην περίπτωσή σου, αν η αναπροσαρμογή στο συμβόλαιο έχει γίνει φέτος και στο ασφάλισε για 30.000 ευρώ, τότε αυτά θα σου δώσει.


* VW jetta GT αγορασμένο 26.000 ευρώ το 2007, πέρυσι μου το ασφάλισε για 12.000 ευρώ. Και πάλι καλά δηλαδή......

.. και πολλά σου το εκτίμησε:ernaehrung004:
 
γενικά η τιμή της αποζημίωσης είναι θέμα εκτιμητή εμπειρογνώμονα.
Με βάση τις τρέχουσες αξίες των αυτοκινήτων.
Γι αυτό πριν από τις εταιρείες κοιτάξτε να είστε γάτοι και να ζητάτε μόνοι αναπροσαρμογή προς ρεαλιστικές τιμές, αλλιώς θα δίνετε τσάμπα ασφάλιστρα....
Πχ πρόσφατα το δικό μου στα σχεδόν 6 χρόνια και αρχικής αξίας 30000 το είχαν για κλοπή και ολική ζημία στα 17000. (και μικτή)
Τιμή, που πλέον - ως δίλιτρο, το θεό μπαρμπα να έχεις δεν σου δίνει κανείς.

μέχρι πέρσι δεν με ένοιαζε.
Τώρα όμως με νοιάζει.
και το κατέβασα με το ζόρι.

X-Trail πρωτη κυκλοφορια 01/2008 με τιμη αγορας 30,350 ευρω το ειχα και εγω στα 17,000 απο περυσι. Τον Δεκεμβρη ηδη ειπα στην ασφαλιστρια μου (που ειναι και ξεδερφη μου) να το ριξει κατω απο 10,000.

Ετσι και αλλιως η πραγματικη τιμη του στην αγορα ειναι κατω απο 8,000 ευρω.

Ας ειναι καλα η κυβερνηση που απαξιωσε οποιοδηποτε αμαξι απο 1600 κυβικα και πανω με τα τελη και τα τεκμηρια.
 
Re: Απάντηση: ασφάλιση Ι.Χ.

Το auto-triti το έχει 17.200 αγορά-19.600 πώληση.

Δεν ισχυουν οι τιμες αυτες στην αγορα με τιποτα.

Μου ελεγε φιλος μου οτι 14000 ευρω πουλαει καποιος Porsche Cayenne του 2007 και δεν την αγοραζει κανεις.
 
Last edited:
Δηλαδή αν συμβεί το μοιραίο με την ολική κλοπή που λέει, δεν θα μου δώσουνε τις 28.000?Συγνώμη που ρωτάω αν είναι χαζή η ερώτηση μου,αλλά εγώ αυτό έχω καταλάβει.
Το auto-triti το έχει 17.200 αγορά-19.600 πώληση.Και αν το κάνω τι χρηματικό όφελος πιστεύεις ότι θα έχω στο ασφάλιστρο?Θα μου πεις που να ξέρεις και εσύ.Θα τους πάρω την δευτέρα τηλέφωνο να τα πούμε γιατί εγώ άλλο είχα καταλάβει αν δεν είναι έτσι.Γιατί αυτή στο κατάστημα που το πήρα επέμενε:ότι και να συμβεί εσείς 28.000 θα πάρετε.


Δεν πρόκειται να πάρεις 28.000 με τίποτα. Το συζητήσαμε και πιο πάνω. Η μείωση στα ασφάλιστρα, κατά μέσο όρο, περίπου είναι 6-7 ευρώ/ανά χιλιάρικο.. Για μικτή ασφάλιση είναι περισσότερο. Δηλαδή, εντελώς ενδεικτικά, αν κατεβάσεις την αξία κατα 8.000 ευρώ (τουλάχιστο), το ασφάλιστρο θα μειωθεί περίπου, το ξανατονίζω ενδεικτικά, 50 ευρώ ανά εξάμηνο.
Πάντως επικοινώνησε μαζί τους και ρώτησέ τα όλα αυτά. Αν σου είπαν πως θα πάρεις σε περίπτωση κλοπής 28.000 ευρώ, ζήτησε να στο επιβεβαιώσουν και εφ'όσον όντως ισχύει, να σου υποδείξουν σε ποιά παράγραφο των όρων του συμβολαίου αναφέρει κάτι τέτοιο (αν ισχύει κάτι τέτοιο, λογικά θα έχεις κάλυψη "Ολικής κλοπής σε Α' Κίνδυνο", κάτι που δεν γνωρίζω καμία εταιρεία να κάνει, απ'όσο τουλάχιστον εγώ ξέρω)
 
Aυτο με την Allianz παντως το εχω ακουσει και εγω. Οτι καινουργια οχηματα τα ασφαλιζει με την τιμη αγορας για 3 χρονια .....κατι τετοιο.

Ρωτηστε τους αν ειναι ετσι.
 
η τακτική όλων των ασφαλειών είναι
εφ όσον το αυτοκίνητό σου αντικαθίσται (=παίρνεις ένα ίδιο - έχεις 3 ετών θα πάρεις 3 ετών - ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ πού θα το βρεις....) με χ ποσόν ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να σου δώσουν ένα καινούργιο, ακόμα και μιά μέρα μετά την αγορά.
 
Υπάρχει νόμος στις εμπράγματες ασφαλίσεις περί Υπερασφάλισης και Υποασφάλισης.

Κάθε αντικείμενο πρέπει να ασφαλίζεται με την τρέχουσα εμπορική του αξία και αποζημιώνεται αναλόγως.

Αν υπο-ασφαλισθεί θα έχει αντίστοιχα μειωμένη αποζημίωση αν υπερ-ασφαλισθεί θα αποζημιωθεί στην τρέχουσα αξία και όχι για το υπερβάλλον.

Επίσης η εταιρεία δεν μπορεί να παρέμβει από μόνη της σε μείωση αξίας σύμφωνα με τον νόμο περί ασφαλειών.

[Υπάρχει η εξαίρεση η εταιρεία να προσφέρει κάλυψη σε Α' κίνδυνο, τότε θα καλύπτεται μέχρι την ετήσια ανανέωση του ασφαλιστηρίου δεσμευτικά για το ποσό αυτό. Στην επόμενη ανανέωση, αν έχει το ίδιο ποσό, πάλι θα καλύπτεται και ούτω καθεξής. Σπάνια κάλυψη όμως για ΙΧ].


Για να το καταλάβετε:

Κάποτε αγόρασα έναν προβολέα 15.000 ευρώ (νομίζω ήταν 2001) σήμερα δεν πουλιέται ούτε 150-300 ευρώ.
Και δεν είναι στον δρόμο, δεν βρέχεται, δεν γρατζουνίζεται, δεν χάνει το χρώμα του κλπ....
 
Last edited:
Αν υπο-ασφαλισθεί θα έχει αντίστοιχα μειωμένη αποζημίωση αν υπερ-ασφαλισθεί θα αποζημιωθεί στην τρέχουσα αξία και όχι για το υπερβάλλον.

Δίκαιος νόμος ακούγεται... :p
Θα αποζημιωθούμε με το μικρότερο δυνατόν ποσό...

Δηλαδή τα δικά τους δικά τους και τα δικά μας δικά τους...
 
Η λύση είναι μόνο μία αλλαγή κάθε 6 μήνες - 1 χρόνο ασφαλιστική για να εκμεταλλευόμαστε τις προσφορές που κάνουν για να σε προσελκύσουν από τους ανταγωνιστές τους. Και φυσικά 1 φορά το χρόνο μείωση του ύψους της μεικτής.
Πάντως από όσο ξέρω υπάρχει μεικτή για παλαιότερα οχήματα με εξτρά ασφάλιστρο για αγορά καινούργιων ανταλλακτικών. Έτσι αν τρακάρεις και τα καινούργια ανταλλακτικά κάνουν 4000 ευρώ, δεν σου δίνουν αυτά μείον την παλαιότητα για να τα πάρεις μεταχειρισμένα αλλά το ποσό αυτούσιο. Αξίζει μόνο για αυτοκίνητα με ακριβά ανταλλακτικά.