Ασπρόμαυρη φωτογραφία

Να σιγοντάρω κι εγώ στην ανάρτηση του φίλτατου Kbouk στο διπλανό thread με την αρχαία πόλη της Ματέρα, υπέροχο μέρος!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Α μπροβο , το Α/Μ της παει επισης πολυ , εχω πολλες και εγω σε ασπρομαυρο με την ΟΜ3 και αρκετες με την υπερυθρη

στην πρώτη φαινεται η χαραδρα και απαναντι ειναι οι αρχαιες σπηλιες με τα << σασσι >>

αυτες ειναι απο την EP7 , η δευτερη με καποιο ετοιμο φιλτρο


_6060427.JPG

P6060488.JPG