Assetto Corsa (PC racing game)

Re: Απάντηση: Assetto Corsa (PC racing game)

Γεια σας παιδια, χρονια και ζαμανια.....ξερω, ξερω, ειμαι απαραδεκτος, εξαφανιστηκα αδικαιολογητα, sorry.

Τελικα ολοι το αγορασατε το AC βλεπω, οπως και εγω. Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Ο!!!!!!!!!!!! Τετοια ζωντανια στο handling πρωτη φορα νιωθω, κλασεις ανωτερο απ'οτι κυκλοφορει μεχρι στιγμης. Αυτο που εχουν κανει με την λειτουργια της αναρτησης και τον τροπο που αντιδρα στις ανωμαλιες του δρομου, το φρεναρισμα και αλλαγες κατευθυνσης ειναι μαγεια:SFGSFGSF: Εβαλα για πλακα το τελευταιο build του PCARS, διαλεξα Imola και την m3 gt3 (η gt2, δεν ειμαι σιγουρος) και την ιδια πιστα/ αυτοκινητο στο AC.....τραγικο.....ειλικρινα ηταν αστεια η διαφορα τους σε οδικη συμπεριφορα.


Συμφωνώ...

Στο ίδιο όμως, κακής ποιότητας βιντεάκι, φαίνεται και η κατωτερότητα του AC σε frame rate και tearing...

Συγνωμη, αλλα βασιζεσαι σε ενα βιντεο του Youtube, το οποιο εχει αισχρο bandwidth και maximum 30 fps για να κρινεις το framerate και το αν εχει tearing ενα παιχνιδι, σοβαρα?

Θα σου πω την προσωπικη μου εμπειρια: Χωρις vsync ειναι τελειο, no tearing και 60 fps αλλα με lag, με ολα τα settings τερμα. Αν βγαλω to vsync εχει ορατο tearing, οχι τιποτα φοβερο αλλα σιγουρα ορατο. Στο τελευταιο update τα παιδια της Kunos Simulazioni :music-smiley-005::SFGSFGSF::music-smiley-005: βαλανε και framerate limiter, οποτε εβγαλα το vsync και με limit στα 60 fps, to tearing εχει μειωθει στο ελαχιστο.

Υ.Γ. F40......................θεε και κυριε, τι τερας ειναι αυτο.........
 
Συγγνώμη, έχει βγει Project Cars; Beta είναι; Δεν έχω δει κάτι..

EDIT: Ξέρω ότι δεν έχει κυκλοφορήσει το παιχνίδι, απλά δεν ξέρω τι ακριβώς έχει κυκλοφορήσει και ποιοι και πώς έχουν πρόσβαση σε αυτό
 
Φιλε tskira και το gt6 στο ιδιο βιντεακι δεν ειναι..?γιατι παει νερακι...?επισης να ξερεις πως ΜΕ vsync εχεις lag και οχι ΧΩΡΙΣ,μαθε τα βασικα! who's the law?:flipout::flipout::flipout::flipout: Καλημερα και χρονια πολλα σε ολους!!!
 
ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!

Φιλε tskira και το gt6 στο ιδιο βιντεακι δεν ειναι..?γιατι παει νερακι...?επισης να ξερεις πως ΜΕ vsync εχεις lag και οχι ΧΩΡΙΣ,μαθε τα βασικα! who's the law?:flipout::flipout::flipout::flipout: Καλημερα και χρονια πολλα σε ολους!!!

Εχεις απολυτο δικιο, ME vsync υπαρχει lag οχι ΧΩΡΙΣ, εκανα λαθος :bang:στην πληκτρολογηση, αλλα ολα τα παραπανω που εγραψα ισχυουν μετα τη διορθωση του λαθους μου(δε μου λες ρε γατακι, ποιος σου τα μαθε ολα αυτα τα "βασικα" ε? Αντε μη σου στειλω κανα Nascar στον αερα:aetsch: ). Στο συγκριτικο βιντεακι οντως το gt6 φαινεται οτι τρεχει καλυτερα, αλλα ξερουμε με τι hardware ετρεχε το AC η πως γραφτηκε το βιντεο; Στην τελικη και συ εχεις το AC και ξερεις πολυ καλα πως τρεχει και οτι δεν εχει και τρελες απαιτησεις. Κατα τη γνωμη μου η συγκριση των δυο παιχνιδιων ειναι ψιλοακυρη, καθως πιστευω οτι απευθυνονται σε διαφορετικο κοινο και για να το πω ποιο ωμα οποτε βλεπω συγκριση του AC με το GT6 σκεφτομαι το ρητο με τις βουρτσες......

Επισης, θελω να μοιραστω κατι που με βοηθησε πολυ στην οδηγηση και πως αντιλαμβανομαι την αισθηση της ταχυτητας. Στα graphics options εχω απενεργοποιησει την επιλογη lock onboard camera to horizon και χαμηλωσα το FOV γυρω στις 48 μοιρες. Παρατηρησα οτι αν εχω τσεκαρισμενο το lock onboard camera to horizon η αναπηδησεις του αυτοκινητου δεν ακολουθουν την καμερα.Θελω να πω οτι οταν το αυτοκινητο περναει πανω απο καποια ανωμαλια, ειτε ειναι curb ειτε καποιο σαμαρακι η κατα τη διαρκεια μεγαλης επιταχυνσης/επιβραδυνσης που το μπροστινο μερος ανασηκωνεται/βουλιαζει, ολα αυτα αντικατοπτριζονται στην κινηση του αμαξωματος αλλα η καμερα δεν ακολουθει αυτες τις κινησεις. Απο τη στιγμη που το εβαλα στο off, η καμερα κλειδωσε στο αυτοκινητο και καθε κινηση του αμαξωματος μεταφραζεται και σε κινηση τις καμερας κατι που προσωπικα το προτιμαω. Δοκιμαστε το!

Φιλε racer, to PCARS ειναι σε beta (μπορει και alpha) εδω και πολυ καιρο, 2 χρονια περιπου I think. Εxω γινει μελος μαζι με το Rebirth πριν απο ενα χρονο και με εχει ψιλοαπογοητευσει να σου πω την αληθεια. Τα γραφικα του ειναι απο αλλο πλανητη, αλλα το handling......αστα.....στα τελευταια build εχει γινει πολυ arcade. Βεβαια ακομα δεν εχουν εξελιξει πληρως το tyre model, ισως και να υπαρχει φως στο τουνελ, αλλα τωρα δεν το συνιστω. Ρωτα και τον Rebirth να σου πει.

Και για να σταματησω τη φλυαρια μου

DRIIIIIIIIIIFTTTTTTTTTT!!!!!!:
http://www.youtube.com/watch?v=UmriaxYhu6E
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Assetto Corsa (PC racing game)

Γεια σας παιδια, χρονια και ζαμανια.....ξερω, ξερω, ειμαι απαραδεκτος, εξαφανιστηκα αδικαιολογητα, sorry.

Τελικα ολοι το αγορασατε το AC βλεπω, οπως και εγω.

Υ.Γ. F40......................θεε και κυριε, τι τερας ειναι αυτο.........

Γεια σου και εσένα φίλε Tsakira! Πραγματικά χάθηκες, θα σε μαλώσω, χαχα!

Ναι είναι παιχνιδάρα! Να ετοιμάζεστε για πρωτάθλημα, μόλις ξεκινήσει το on-line!

...Όπως τα λες, θηρίο αδάμαστο - προσπάθησα να το δαμάσω να ανεβάσω και ένα βίντεο με τη προσπάθεια αλλά δεν πρόλαβα (σας γράφω από το χωριό - δεν χιόνισε ακόμα :frown1:). Στο Pro δεν μπορώ να βγάλω ούτε ένα γύρο χωρίς έξοδο!


Καλά...πότε πρόλαβαν και την έφτιαξαν? Προχθές δεν ψηφίζαμε ποιες πίστες θέλουμε?? Χμμμ...:hmmmm2:

Μάλλον η ψηφοφορία ήταν ψιλο-χοντρο-αβαβά!!:laugh:

Φίλε Γιάννη, απ' ότι κατάλαβα - δυστυχώς - το Χριστουγεννιάτικο δώρο ήταν απλώς η "ανακοίνωση" ότι θα μας δώσουν το "δαχτυλίδι", το πότε είναι ένα άλλο θέμα...

This license underpins the ambition of the Assetto Corsa team and we will be shortly beholding a survey to gather your thoughts with a view to releasing the track in September 2014.

Καλές γιορτές σε όλους με Υγεία και πολλά Γκάζια!!!:108:
 
Last edited:
Επισημοποιήθηκε και η LaFerrari!!!

1265708_791741174185536_508561636_o.png


KUNOS Simulazioni would like you to join in with our celebration on the success of Assetto Corsa Early Access. We really appreciate all of the tremendous support from racing enthusiasts and gamers alike, with that in mind, we would like to give you a very special gift. The incredible LaFerrari will be officially included in Assetto Corsa 1.0 as free upgrade content for all!

Maranello’s most powerful hypercar will be included in the final version of the game: as usual, the development team will share with the community work in progress shots . The Assetto Corsa engine, welcomed by gamers and critics for it’s immersive experience and realism will recreate the aesthetic and dynamic features of this awesome car in all it’s glory.

Technical notes
LaFerrari is the first mild hybrid from Ferrari, providing the highest power output of any Ferrari. LaFerrari's mid rear mounted 65° V12 Internal Combustion Engine has a 6.3 litre (6262 cc) capacity producing, 789 bhp @ 9,000 rpm, supplemented by a 161 bhp KERS unit , which will provide short bursts of extra power for a maximum of 963 bhp.

The car has a top speed exceeding 350 km/h (217 mph), and that it is capable of reaching 100 km/h (62 mph) in under three seconds, 200 km/h (124 mph) in under seven seconds, and a speed of 300 km/h (186 mph) in 15 seconds.

LaFerrari has lapped its Fiorano Test Circuit in under 1 minute and 20 seconds which is faster than any other road-legal car Ferrari has ever produced.

KUNOS Simulazioni, supplier of Ferrari since 2010 is already at work to bring to your PC the most exclusive car ever produced at Ferrari: soon available for Assetto Corsa 1.0!
 
Last edited:
καλησπερα και καλη χρονια σε ολους σας....εχω το site http://www.f1simgames.com και μεσα εχω αρκετα skins για το assetto corsa αλλα και αλλα add ons για αλλα sim games οπως F1 2013 ,rFactor κ.τ.λ...Αρκετα απο τα skins του Assetto corsa τα εχω φτιαξει εγω και μπορειτε να τα κατεβασετε , οπως και τα υπολοιπα add ons για τα παιχνιδια.

Οσο για το "παιχνιδι" ειναι πραγματικα παρα πολυ καλο...Αν εχετε προσεξει στους δημιουργους υπαρχουν και 2-3 Ελληνες μεσα...αναφερονται στο τελος του παιχνιδιου...

Ευχαριστω πολυ και καλη χρονια σε ολους σας!
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Assetto Corsa (PC racing game)

καλησπερα και καλη χρονια σε ολους σας....εχω το site http://www.f1simgames.com και μεσα εχω αρκετα skins για το assetto corsa αλλα και αλλα add ons για αλλα sim games οπως F1 2013 ,rFactor κ.τ.λ...Αρκετα απο τα skins του Assetto corsa τα εχω φτιαξει εγω και μπορειτε να τα κατεβασετε , οπως και τα υπολοιπα add ons για τα παιχνιδια.

Οσο για το "παιχνιδι" ειναι πραγματικα παρα πολυ καλο...Αν εχετε προσεξει στους δημιουργους υπαρχουν και 2-3 Ελληνες μεσα...αναφερονται στο τελος του παιχνιδιου...

Ευχαριστω πολυ και καλη χρονια σε ολους σας!


Καλή χρονιά! Ωραία τα "δέρματά σου":a0210:
 
Απ' ότι φαίνεται στο οπλοστάσιο του AC θα προστεθεί και το P1 (ότι πρέπει ζευγαράκι για τη LaFerrari)

2012-Mclaren-P1-Concept-1280x800.jpg
 
Ξεκίνησαν και τα mods (η συγκεκριμένη είναι πίστα από το Richard Burns Rally - 2004)

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Ένα καλό review (στα Αγγλικά) εδώ από το eurogamer.net. Το μόνο που δεν μου άρεσε είναι ότι εστίασε τη σύγκριση στο GT και Forza αντί του Rfactor2 και iRacing που είναι ουσιαστικά και οι δύο του μεγάλοι αντίπαλοι.
 
Ανυπομονώ για την σημερινή ενημέρωση του AC, θα πάρουμε επιτέλους μια γεύση από AI (Artificial Intelligence) μέσα από κάποια events (όπως Fiat 500 / Magione, BMW E30 GrpA / Mugello, Formula Abarth / Imola...).
Επίσης αναμένουμε και 2-3 νέα αυτοκίνητα, ένα εκ των οποίων το BMW 1M.
 
Που χάθηκες ψηλέ?

Αντί να βάζαν το 1Μ δεν μπορούσαν να βάλουν το Μ1?

Δηλαδή, δεν θα κάνουμε πια γύρω-γύρω όλοι στην πίστα μόνοι μας?
 
Απάντηση: Re: Assetto Corsa (PC racing game)

Που χάθηκες ψηλέ?

Αντί να βάζαν το 1Μ δεν μπορούσαν να βάλουν το Μ1?

Δηλαδή, δεν θα κάνουμε πια γύρω-γύρω όλοι στην πίστα μόνοι μας?

Ναι, θα έχουμε και παρέα!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Λίγα λόγια για την A.I.

Έχει τέσσερις τυποποιημένες βαθμίδες δυσκολίας στα τέσσερα events των 5 γύρων που μπορείς πάρεις μέρος προς το παρών. Easy, Normal, Hard και "Alien". Στην πράξη μπορείς να τη ρυθμίσεις σε ότι κλίμακα % την επιθυμείς. Η δεύτερη - Normal ή Medium (δεν θυμάμαι ακριβώς) στο 84% δυσκολίας (νομίζω) είναι αυτή που με απασχόλησε περισσότερο, μιας και η πρώτη είναι "σχετικά" εύκολη.

Η πρώτη αίσθηση που αποκόμισα είναι ότι έτρεχα σε on-line αγώνες του GT5 όπως στα πρωταθλήματα που έλαβα πρόσφατα μέρος. Δηλ. χαμός στις πρώτες στροφές, με όλους τους (εικονικούς) αντιπάλους να διεκδικούν έντονα το παραμικρό χωρίς να λείπουν τα γνωστά παρατράγουδα των εκκινήσεων, ενώ στη συνέχεια αφού αραιώναμε να γίνονται ιδιαίτερα ανταγωνιστικοί. Αυτό που αποκόμισα ήταν απίστευτη διασκέδαση συν το γεγονός ότι καλυτέρεψα την οδήγησή μου, αφού σχεδόν σε όλες τις πίστες που έτρεξα κατέβασα χρόνους!
Η διαφορά μεταξύ της πρώτης και δεύτερης βαθμίδας που δοκίμασα (την τρίτη δεν τόλμησα καν...) είναι ότι στη δεύτερη φρενάρουν σωστότερα, χωρίς να μπλοκάρουν τα φρένα και κάνουν γενικότερα λιγότερα λάθη.
Αυτό που δεν μου άρεσε είναι ότι μετά τις πρώτες στροφές η A.I. γίνεται ποιο υποχωρητική σε κόντρες στήθος με στήθος, ενώ παραμένει άγαρμπη σε περιπτώσεις που φρενάρεις ή ενεργείς πολύ απότομα ή όταν "κλέβεις" γραμμές (γίνεται εκδικητική)! Απ' την άλλη πάλι αυτό μοιάζει σωστό, μιας και έτσι θα γινόταν και σε ένα αληθινό αγώνα.

Με λίγα λόγια, πολύ ευχαριστημένος, αν και υπάρχει χώρος για βελτίωση ακόμα και σίγουρα θα υπάρξει αφού αυτή ήταν η πρώτη γεύση και έπεται και συνέχεια!

Επίσης να πω ότι το slipstream έμοιαζε να είναι σχεδόν ανύπαρκτο σε σύγκριση με αυτό του GT5, ενώ με χάλασε το μπέρδεμα στον ήχο όταν σε πλευρίζουν πολλά αυτοκίνητα, από την άποψη ότι η πληροφόρηση γίνεται ανεπαρκής (νομίζω ο ήχος παραμένει απλώς "stereo" προς το παρόν).

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Ήρθε και η 0.6 ενημέρωση, χωρίς πίστες και αυτοκίνητα παρά μόνο με βελτιώσεις στον "πυρήνα" του AC όπως λέει στην ανακοίνωσή της η KUNOS και δυνατότητας επιλογής αντιπάλων, κατά βούληση, για αγώνες με την AI:

Let's have a look at todays "particular" update.
As you might have guessed, we won't release any new cars or tracks today. We understand that this might be a bit of a let down for some of you, but then again we have already released 35 cars and their upgrades and 12 tracks... considering AC's physics engine depth, I'm sure there's more to explore than simply jumping from one car to the other.
So what's in this new update? Lot's of core work to make AC better, some of it very evident, some of it under the surface but very important.

First of all we are enabling AI Quick Races for all cars, all tracks. You can select whatever car you like, whatever track you like and whatever number of opponents (up to the track limits). Most importantly you can select different opponents to race against. Multi-class, multi-era, multi-performances, multi-whatever.. err...no scratch that, multiplayer is not ready yet (we're working on it, you know we do!).

So this is very important, we worked very hard to enable all cars and all tracks to enable the AI. Tons of data to process, but we didn't just stopped there. We have laid out the ground to build a better AI that understands better the intentions of the player. On some cars you might see a better behaviour, on some others more or less the same, but the work is there and slowly we will update all of them. Your feedback is valuable and that's what early access is all about, so thank you in advance!

What's next? Collisions. You can lean on your opponents now, bump door against door, push and get pushed and the experience should be far better. Most importantly no more landmines and you can go over high kerbs with far more realistic behaviour. That also permits us to make the terrain collisions more accurate and this means more setup work for you, as you might need to make the setup stiffer, user bumpstops, or raise the car height to make sure the car is not bottoming out. If you hear strange scraping noises and experience unexpected spins on fast turns, it might mean that your old setup was way too low... AC is getting more mature and this means that it requests from you the drivers, more skills and more setup work. We are sure you're going to have fun limiting bottoming, without affecting car balance

Sound engine. We have worked on the sound engine to improve the sound of the opponents cars in AI races as well as taking advantage of 5.1 systems. It's been quite an extensive work, way too long to describe, but let us know what you think and if you find any bugs.

As usual lot's of little fixes, bug hunting and optimisations as usual, but also new much requested features like steering wheel hiding, look behind, smoke rendering on mirrors with on/off option, penalties system selectable from UI and more. We are listening the community and working out all the small little details, one by one.

Last but not least, a very important and very complicated theme module management for the UI. What does that means? Modders can now write their plugins and connect them inside the User Interface (like the amazing "Rivali" suite). Theme modules are then saved inside the username/documents/assetto corsa folder. This is very important, as we can update the user interface everytime we think necessary and users will not lose their installed mods and UI modifications (if made following our guidelines). Also, users can now select which UI mods can enable from Options/General menu. There is also an example with documentation for modders. This is far more important than it might seem, and opens the door to modders to create amazing applications that work seamlessly inside Assetto Corsa User Interface.

Hope you have fun with this new update, looking forward to hear your feedback.

The Assetto Corsa development team

Συνοπτικά:
- All cars AI enabled
- All tracks AI enabled
- Improvements on track AI lines
- UI quickraces enabled
- Added theme module management interface (see Options/General)
- Fixed position indicator changing in proximity to the finish line
- First lap time in races starts when the starting lights are off
- On screen time difference : (On/Off switch)
- mesh collider system and terrain collision boxes
- Reworked collision stiffness
- Penalty system On/Off switch
- Hide steer option
- Smoke rendering in mirrors improved (also On/Off switch)
- Look back buttons implemented
- fixed some gui issues in endrace mode
- Winning an achievement in special events unlocks the lower achievements
- Fixed ambience sound volume
- Improved positional audio for opponents when driving in cockpit or F1 cameras
- Fixed opponents overall engine volume
- Fixed distance scale volume for opponents engines and related extra sounds (skids, backfires etc...)
- Fixed backfires exterior volume
- Maximum exterior engine volume is 1.0 to prevent sample clipping and/or distorsion
- Lotus Evora GTE physics bug fixes and updates
- KTM X-Bow R aero modifications and setup fixes
- 1M rear view mirror fixed
 
Περίεργη σύμπτωση αλλά βγάζω τους ίδιους χρόνους από δύο εντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα (μόνο το σηματάκι είναι ίδιο:flipout:) με τη 458 Italia (την απλή) και τη F40 (την "tuned")!