η αστροφωτογραφιση ειναι δυσκολο σπορ...περαν της φωτογραφικης μηχανης με τον καταλληλο φακο, η οπτικο σωληνα τηλεσκοπιου με προσαρμοσμενη φωτογραφικη μηχανη η ccd καμερα, η καμερα για βιντεο κ μετα στακαρισμα , απατειται κ βαση τηλεσκοπιου, κατα προτιμηση ισημερινη, μεγαλο τριποδα, οσο δυνατον πιο βαρεια, ρομποτικη με go to, πολικη ευθυγραμιση, δευτερο βοηθητικο τηλεσκοπιο, παραλληλα με το κυριο η την φωτογρ μηχανη, συνδεση με υπολογιστη,οπου...το τηλεσκοπιο κινειται φυσικα μονο του με φορα αντιθετη με την φορα περιστροφης της γης ..το βοηθητικο στελνει εικονα στον υπολογιστη, κ με σταυρονημα κ software, o υπολογιστης κανει μικροδιορθωσεις στην κινηση του τηλεσκοπιου, ωστε το κεντραρισμα να μην ξεφευγει..κ το κυριο τηλεσκοπιο η η καμερα να παιρνουν την εικονα..πλεον αυτων καλον ειναι το ον οφ της καμερας να γινεται με τηλεχερισμο για να αποφφυγουμε το τρεμουλο του τηλεσκοπιου..εννοειται οτι η φωτορυπανση ειναι εχθρος, οπως κ το seeing..υπαρχουν τεχνικες κ με φωτογραφιση σε 3 σταδια r g b κ στακαρισμα..η εστιακη αποσταση κ η διαμετρος του φακου σε οπτικους σωληνες εχουν την σημασια τους, οπως το ειδος του τηλεσκοπιου, διοπτρικο , αapo asferical κατα προτιμηση,κατοπτρικο, οπως κ τα κατοδιοπτρικα maksutof η schmidt cassegrain, που σε μικροτερο μεγεθος εχουν μεγαλυτερη εστιακη αποσταση..επισης οι καλλοι προσοφθαλιοι εχουν την αξια τους..
καλο κουραγιο
το α κ το ω ειναι μια καλη βαση , απο κει ξεκινανε ολα...οι σωληνες η οι φωτογραφικες μηχανες που προσαρμοζονται αλλαζουν