Το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω και γω καθώς αγόρασα την κάρτα τον περασμένο Οκτώβριο (s/n 8) γιατί ο επεξεργαστής εικόνας Splendid διαθέτει το παλιό firmware. Οι καινούριες κάρτες κατασκευής 2009 (s/n 9) έχουν το νέο firmware 1.39 που ουσιαστικά διορθώνει την ασυμβατότητα με τα 24ρ.
Για τους κατόχους παλαιών καρτών η ASUS ξεκίνησε μια διαδικασία RMA για να κάνει η ίδια το firmware update. Στην Ευρώπη αυτό το update γίνεται στην Τσεχία.....Επικοινώνησα με τους Overclockers.co.uk απ'όπου είχα αγοράσει την κάρτα και με ενημερώσανε ότι:
Thank you for your webnote. The procedure is we create you a RMA which you then return the card back to us. Once returned to us we return it to asus who will take a unknown period of time to process this. Once they have updated the firmware then the card will be returned back to us and then to you. Do you wish me to raise a RMA for you?
Μετά από την επιβεβαίωσή μου έλαβα την επόμενη μέρα έναν αριθμό RMA και την εξής υποσημείωση:
Please review the following information and ensure it is correct:
==================================================
Products on RMA:
ASUS Xonar HDAV1.3 Deluxe True HDMI Sound Card
Please only return the products listed above on this RMA. Any products returned that are not on this RMA will be rejected and subject to a £10 + return shipping + VAT charge.
Problem / Fault description: Faulty [needs firmware update],
Desired action: Replace,
PLEASE CHECK THE ABOVE FOR ACCURACY AS WE CAN ONLY TEST FOR THE REPORTED FAULT. PLEASE PROVIDE AS MUCH INFORMATION ABOUT THE FAULT AS POSSIBLE AS ANY ITEM FOUND NOT TO BE FAULTY WILL BE RETURNED AT YOUR COST.
Τώρα η καρτούλα μου ταξιδεύει εις τας Ευρώπας και ο θεός βοηθός....
Άλλοι προμηθευτές δεν ξέρω τί πολιτική εφαρμόζουν, πάντως αν σε ενδιαφέρει δες λίγο και εδώ: http://www.creativecomputing.net/catalog/index.php?cPath=338&osCsid=7048c42bec11aa79570ff07f74292f9b<br%20/>
Φιλικά Πάνος