ATC 100 Active Pro

Re: Απάντηση: Re: ATC 100 Active Pro

Ωραία ευχαριστώ. Αλλά αντί να μου φέρνεις το ψάρι καλοψημένο,δεν μου μαθαίνεις να το ψαρεύω;;; (Ωραίος "Μπακαλιάρος" που λέει και ο Βουλαρίνος ,μη μου πεις..)
Γιώργο, επειδή έχω δει ότι έχεις MacBook, πριν τοποθετήσεις τις φωτο στο νήμα, τις ανοίγεις με το Preview (προτεινόμενο) και τις περιστρέφεις (Tools > Rotate Left ή Right ανάλογα με τη φωτογραφία). Εάν δεν το κάνεις σ' αυτή τη φάση πρέπει να το κάνεις πια μέσα στην καταχώρησή σου, στο νήμα, με ετικέτα BB Code -> [rotateleft] ή [rotateright]. Αυτά τα ολίγα, ελπίζω κάπως να βοήθησα...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: ATC 100 Active Pro

Γιώργο, επειδή έχω δει ότι έχεις MacBook, πριν τοποθετήσεις τις φωτο στο νήμα, τις ανοίγεις με το Preview (προτεινόμενο) και τις περιστρέφεις (Tools > Rotate Left ή Right ανάλογα με τη φωτογραφία). Εάν δεν το κάνεις σ' αυτή τη φάση πρέπει να το κάνεις πια μέσα στην καταχώρησή σου, στο νήμα, με ετικέτα BB Code -> [rotateleft] ή [rotateright]. Αυτά τα ολίγα, ελπίζω κάπως να βοήθησα...

Γρηγόρη σ´ευχαριστώ. Παραμένει το θέμα αν και πως ανεβάζω αρχεία PDF.
 
Re: Απάντηση: Re: ATC 100 Active Pro

Τέλος Εποχής με πομπώδη αλλά και σκερτσόζο Shostakovitch
https://youtu.be/5snx3nRMHUA

γιατί δεν μπορώ να δω το βίντεο των 37 δευτερολέπτων;
πέστε μου κάποιος αν το είδε κανονικά, για να καταλάβω αν το λάπτοπ μου έχει πρόβλημα..
 
Όχι, δεν είναι balanced, μπορεί όμως να οδηγήσει συμμετρικά τα ενεργά ηχεία, με πλεονέκτημα την καλύτερη οδήγηση ιδιαίτερα μακριών interconnect (ικανότερη - ισχυρότερη οδήγηση και μικρότερη παρεμβολή από εξωγενή παράσιτα).
Δέχεται single end σήμα από τις πηγές και λίγο πριν την έξοδο, μεσολαβεί ένα ακόμα στάδιο με αναστροφή σήματος και μηδενικό κέρδος. Σίγουρα θα χρειαστεί και ιδιαίτερα καλώδια (2 RCA σε ένα XLR ανά κανάλι) κάτι που δεν είναι δύσκολο και μάλιστα είναι ευκαιρία να φτιάχνουν καλώδια interconnect στο επιθυμητό μήκος.
Νομίζω πως καλό είναι να ξεκινήσει η ακρόαση με αυτή τη λύση και αργότερα αν υπάρχει ανάγκη κοιτάμε και μια πλήρως balanced λύση.
Γιώργο my friend, Καλορίζικα και καλοτάξιδα τα ηχεία! Είναι τα μόνα που θα ζήλευα...

Η λύση που προτείνει ο Ντίνος δουλεύει και σε πρώτη φάση θα πρέπει να είσαι κάτι παραπάνω από ευτυχής με τις ακροάσεις σου.

Παρ' όλα αυτά είναι γνωστό ότι τα ηχεία σου είναι ήδη εγκατεστημένα και διαπρέπουν σε πλήθος Mastering Studios, όπου γράφουν ιστορία.
Ως καθαρόαιμα επαγγελματικά monitors ειναι φτιαγμένα να συνεργάζονται με Monitor Controllers, που είναι το αντίστοιχο των προενισχυτών Hi-Fi/Hi-End όσον αφορά τον επαγγελματικό ήχο. Οι Monitor Controllers είναι fully balanced και οδηγούν άψογα όλα τα ενεργά ηχεία. Ο ήχος των ηχείων σου θα ανέβει μία τάξη μεγέθους παραπάνω, γι' αυτό μην έχεις καμμία αμφιβολία.
Δεν είναι φτηνή λύση, κοστίζουν, όμως τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κι' επιδέξιους πισινούς, λέει η παροιμία...
Αφού όμως έφτασες ως εκεί, με δεδομένο το υψηλό κόστος των ATC θα ήταν κρίμα να μην τα οδηγήσεις με ένα αντίστοιχο ταίρι.

Ξεκίνα λοιπόν να ψάχνεις για Grace Design, Dangerous Monitor, SPL, Crane Song, έτσι για ν' αναφέρω μερικά ονόματα.
Ή κάποιο από τα κορυφαία interface που να έχουν επαρκή αριθμό εισόδων, π.χ. Prism Sound, Metric Halo, κλπ.

Υπάρχει κι' άλλη λύση όμως. Αν θυμάμαι καλά, -διόρθωσε με αν κάνω λάθος, διότι έχω χάσει επεισόδια- διαθέτεις το Dac της Mytec. Το οποίο σαφώς οδηγεί άψογα τα ATC από το ζεύγος ισορροπημένων εξόδων XLR που διαθέτει. Γι' αυτή τη δουλειά είναι φτιαγμένο. Καλύπτονται λοιπόν οι ψηφιακές πηγές: Υπολογιστής, CD και έχεις και περίσσευμα να προσθέσεις κι' άλλες, αν χρειαστεί.

Και προ πάντων λύνουμε το πρόβλημα του Volume. Διότι χρησιμοποιούμε το Volume του DAC.

Ναί, αλλά διαθέτεις και αρκετές αναλογικές πηγές: Πικ-άπ, μαγνητόφωνα κλπ. Μ' αυτές τι κάνουμε; Εύλογο το ερώτημα.

Κατ' αρχήν ο Mytec διαθέτει και ένα ζεύγος εισόδων single ended RCA. Όπου μπορείς να συνδέσεις μία αναλογική πηγή. Μόνο μία; Με τις άλλες τι γίνεται;

Εδώ έχουμε τις παρακάτω πιθανές λύσεις:

α) Συνδέεις όλες τις αναλογικές πηγές σου στον προενισχυτή σου και τροφοδοτείς την αναλογική είσοδο του DAC από μία έξοδο Tape του προενισχυτή με ένα ζευγάρι πολύ καλά και όσο πιο κοντά interconnect. Χρησιμοποιείς δηλαδή τον προενισχυτή μόνο ως επιλογέα εισόδων -άντε και ως Phono Stage, αν χρειάζεται- παρακάμπτοντας το δικό του Volume.

β) Καταργείς και πάλι τον προενισχυτή ώς τέτοιο (ή το πολύ-πολύ χρησιμοποιείς μόνο το Phono Stage, αν έχει) και τροφοδοτείς την αναλογική είσοδο του DAC από ένα πολύ καλό επιλογέα εισόδων.
Ποιός θα μπορούσε να είναι τόσο καλός επιλογέας; Θα πρότεινα μέταξύ δύο:

1. Λύση Hi-Fi: Dynavox SWITCHER AUX-S. Πόσο καλός είναι; Δύσκολο να πώ χωρίς να έχω δοκιμάσει. Είναι σχετικά οικονομικός ωστόσο (στα 100 ευρώ περίπου), οπότε σε παίρνει να πειραματιστείς χωρίς σοβαρή επιβάρυνση, αν τυχόν και αποδειχτεί κατώτερος του αναμενόμενου.​


2. Λύση Hi-End. Manley SKIPJACK RCA SWITCHER
Αυτό το μηχανάκι, αξεσουάρ δηλαδή, είναι πολύς καιρός που το έχω βάλει στη λίστα των επιθυμιών μου. Αλλά ...είναι πολλά τα λεφτά Άρη! Και μάλλον θα χρειαστεί να αποχωριστείς τον προενισχυτή. Από την άλλη πλευρά σε περίπτωση μελλοντικής προσθήκης κάποιου Monitor Controller, θα ήταν ιδανικός συνδυασμός για τη σύνδεση των αναλογικών consumer πηγών.​


3. Λύση Custom. Υπάρχει και η δυνατότητα να ζητήσεις να σου φτιάξουν κάποιο Custom επιλογέα, κατά παραγγελία με τις δικές σου απαιτήσεις, αλλά και αυτή θα είναι ακριβή λύση, αν θέλουμε να κρατήσουμε τα στάνταρ ποιότητας που επιβάλλει το όλο σύστημα.​


Η Λύση "Μαμά-Εταιρία". Ο προενισχυτής της ίδιας της ATC. Φτιαγμένος για τα ίδια τα ηχεία θα σε βγάλει από πολλούς μπελάδες, αλλά το κόστος είναι αντίστοιχο.

Τέλος, θα επισημάνω ότι τα ηχεία σαφώς βελτιώνονται μέ ένα καλό ζευγάρι καλώδια ρεύματος, όπως τα περισσότερα καλά ενισχυτικά. Όμως προσοχή! Απόφυγε "ευφωνικά" καλώδια ρεύματος που εξωραΐζουν και γλυκαίνουν τον ήχο, ενώ απομακρύνουν τα ηχεία από την ουδετερότητα και την πλήρη διαφάνεια που είναι το κύριο χαρακτηριστικό τους...

Αυτά τα λίγα ...προς το παρό!ν -bye-
 
Η δική μου άποψη είναι να μείνει στο υφιστάμενο set up, ώστε το μόνο νέο υλικό
για αξιολόγηση, να είναι τα ηχεία και η εξοικείωση με αυτά.
Προσωπικά οι ταυτόχρονες αλλαγές πάντα με μπέρδευαν.

Σε βάθος χρόνου και με δεόμενο την ύπαρξη πηγών με πραγματική balanced έξοδο,
θα πρέπει να προτιμηθεί ένας πραγματικά full balanced προενισχυτής.
Από αυτή την άποψη ο προενισχυτής της ATC δεν κάνει, διότι δέχεται σήματα
αποκλειστικά single end (και δίνει έξοδο balanced) όμως αυτό το κάνει ήδη ο Audio Research.

Η επιλογή ενός προενισχυτή πρέπει κατά τη γνώμη μου να περιλαμβάνει τουλάχιστον 4 εισόδους line
(για το A80, το EMT, το DAC και ενδεχομένως το CD player) και να μην περιέχει phono
(MC/MM διότι το EMT έχει το δικό του και δίνει έξοδο line).
Για παράδειγμα ο Grace m905 Analog δεν κάνει, διότι έχει μόνο δύο αναλογικές εισόδους
(η δεύτερη σαν upgrade) και δεν δίνει πληροφορίες αν είναι balanced από την είσοδο έως την έξοδο
(του volume συμπεριλαμβανομένου, όπου συχνά υπάρχει η παγίδα).
Γενικά βλέπω πως οι monitor controllers είναι προσανατολισμένοι σε οδήγηση πολλών ζευγαριών ηχείων
και δεν εμφανίζονται ευέλικτοι σε αναλογικές εισόδους (προφανώς διότι παίρνουν σήμα από την κονσόλα).

Η εξεύρεση ενός full balanced προενισχυτή δεν είναι απλό πράγμα και δεν υπάρχουν σιγουριές προτάσεις.
Προσωπικά αν δεν δω το σχηματικό δεν μπορώ να είμαι σίγουρος, πιθανώς να είναι κάποιοι π.χ Primare ή Burmester.

Tέλος δεν χρειάζεται να τρελαινόμαστε για λύση full balanced.
Άλλωστε το ίδιο το ATC μετά την πρώτη βαθμίδα εισόδου (ένας διαφορικός με NE 5532) μετατρέπει το σήμα σε single end
και ακολουθεί το ενεργό crossover μέχρι την έξοδο στους τελικούς, επίσης σε single end.
Ίσως οι λύσεις balanced να είναι σκόπιμο να υπάρχουν όσο το σήμα επιλέγεται (input selector),
ρυθμίζεται η στάθμη του (volume), διανέμεται (tape out, pre out) και μεταφέρεται μακριά (στους μελικούς ή τα ενεργά ηχεία).
Eκεί δηλαδή που είναι περισσότερο πιθανή η είσοδος θορύβου η παρασίτων.
 
Απάντηση: Re: ATC 100 Active Pro

Γιώργο my friend, Καλορίζικα και καλοτάξιδα τα ηχεία! Είναι τα μόνα που θα ζήλευα...

Η λύση που προτείνει ο Ντίνος δουλεύει και σε πρώτη φάση θα πρέπει να είσαι κάτι παραπάνω από ευτυχής με τις ακροάσεις σου.

Παρ' όλα αυτά είναι γνωστό ότι τα ηχεία σου είναι ήδη εγκατεστημένα και διαπρέπουν σε πλήθος Mastering Studios, όπου γράφουν ιστορία.
Ως καθαρόαιμα επαγγελματικά monitors ειναι φτιαγμένα να συνεργάζονται με Monitor Controllers, που είναι το αντίστοιχο των προενισχυτών Hi-Fi/Hi-End όσον αφορά τον επαγγελματικό ήχο. Οι Monitor Controllers είναι fully balanced και οδηγούν άψογα όλα τα ενεργά ηχεία. Ο ήχος των ηχείων σου θα ανέβει μία τάξη μεγέθους παραπάνω, γι' αυτό μην έχεις καμμία αμφιβολία.
Δεν είναι φτηνή λύση, κοστίζουν, όμως τα μεταξωτά βρακιά θέλουν κι' επιδέξιους πισινούς, λέει η παροιμία...
Αφού όμως έφτασες ως εκεί, με δεδομένο το υψηλό κόστος των ATC θα ήταν κρίμα να μην τα οδηγήσεις με ένα αντίστοιχο ταίρι.

Ξεκίνα λοιπόν να ψάχνεις για Grace Design, Dangerous Monitor, SPL, Crane Song, έτσι για ν' αναφέρω μερικά ονόματα.
Ή κάποιο από τα κορυφαία interface που να έχουν επαρκή αριθμό εισόδων, π.χ. Prism Sound, Metric Halo, κλπ.

Υπάρχει κι' άλλη λύση όμως. Αν θυμάμαι καλά, -διόρθωσε με αν κάνω λάθος, διότι έχω χάσει επεισόδια- διαθέτεις το Dac της Mytec. Το οποίο σαφώς οδηγεί άψογα τα ATC από το ζεύγος ισορροπημένων εξόδων XLR που διαθέτει. Γι' αυτή τη δουλειά είναι φτιαγμένο. Καλύπτονται λοιπόν οι ψηφιακές πηγές: Υπολογιστής, CD και έχεις και περίσσευμα να προσθέσεις κι' άλλες, αν χρειαστεί.

Και προ πάντων λύνουμε το πρόβλημα του Volume. Διότι χρησιμοποιούμε το Volume του DAC.

Ναί, αλλά διαθέτεις και αρκετές αναλογικές πηγές: Πικ-άπ, μαγνητόφωνα κλπ. Μ' αυτές τι κάνουμε; Εύλογο το ερώτημα.

Κατ' αρχήν ο Mytec διαθέτει και ένα ζεύγος εισόδων single ended RCA. Όπου μπορείς να συνδέσεις μία αναλογική πηγή. Μόνο μία; Με τις άλλες τι γίνεται;

Εδώ έχουμε τις παρακάτω πιθανές λύσεις:

α) Συνδέεις όλες τις αναλογικές πηγές σου στον προενισχυτή σου και τροφοδοτείς την αναλογική είσοδο του DAC από μία έξοδο Tape του προενισχυτή με ένα ζευγάρι πολύ καλά και όσο πιο κοντά interconnect. Χρησιμοποιείς δηλαδή τον προενισχυτή μόνο ως επιλογέα εισόδων -άντε και ως Phono Stage, αν χρειάζεται- παρακάμπτοντας το δικό του Volume.

β) Καταργείς και πάλι τον προενισχυτή ώς τέτοιο (ή το πολύ-πολύ χρησιμοποιείς μόνο το Phono Stage, αν έχει) και τροφοδοτείς την αναλογική είσοδο του DAC από ένα πολύ καλό επιλογέα εισόδων.
Ποιός θα μπορούσε να είναι τόσο καλός επιλογέας; Θα πρότεινα μέταξύ δύο:
1. Λύση Hi-Fi: Dynavox SWITCHER AUX-S. Πόσο καλός είναι; Δύσκολο να πώ χωρίς να έχω δοκιμάσει. Είναι σχετικά οικονομικός ωστόσο (στα 100 ευρώ περίπου), οπότε σε παίρνει να πειραματιστείς χωρίς σοβαρή επιβάρυνση, αν τυχόν και αποδειχτεί κατώτερος του αναμενόμενου.​

2. Λύση Hi-End. Manley SKIPJACK RCA SWITCHER
Αυτό το μηχανάκι, αξεσουάρ δηλαδή, είναι πολύς καιρός που το έχω βάλει στη λίστα των επιθυμιών μου. Αλλά ...είναι πολλά τα λεφτά Άρη! Και μάλλον θα χρειαστεί να αποχωριστείς τον προενισχυτή. Από την άλλη πλευρά σε περίπτωση μελλοντικής προσθήκης κάποιου Monitor Controller, θα ήταν ιδανικός συνδυασμός για τη σύνδεση των αναλογικών consumer πηγών.​

3. Λύση Custom. Υπάρχει και η δυνατότητα να ζητήσεις να σου φτιάξουν κάποιο Custom επιλογέα, κατά παραγγελία με τις δικές σου απαιτήσεις, αλλά και αυτή θα είναι ακριβή λύση, αν θέλουμε να κρατήσουμε τα στάνταρ ποιότητας που επιβάλλει το όλο σύστημα.​


Η Λύση "Μαμά-Εταιρία". Ο προενισχυτής της ίδιας της ATC. Φτιαγμένος για τα ίδια τα ηχεία θα σε βγάλει από πολλούς μπελάδες, αλλά το κόστος είναι αντίστοιχο.

Τέλος, θα επισημάνω ότι τα ηχεία σαφώς βελτιώνονται μέ ένα καλό ζευγάρι καλώδια ρεύματος, όπως τα περισσότερα καλά ενισχυτικά. Όμως προσοχή! Απόφυγε "ευφωνικά" καλώδια ρεύματος που εξωραΐζουν και γλυκαίνουν τον ήχο, ενώ απομακρύνουν τα ηχεία από την ουδετερότητα και την πλήρη διαφάνεια που είναι το κύριο χαρακτηριστικό τους...

Αυτά τα λίγα ...προς το παρό!ν -bye-
Σ'ευχαριστώ φίλε χάρηκα, όπως και άλλοι, που σε "άκουσα" μετά από καιρό. Προς το παρόν μένω με τον Αudio Research. Τα ηχεία είναι εξαιρετικά καλά. Όταν τελειώσει αυτή η τραγική κατάσταση ελπίζω να τα πούμε.
 
Η δική μου άποψη είναι να μείνει στο υφιστάμενο set up, ώστε το μόνο νέο υλικό
για αξιολόγηση, να είναι τα ηχεία και η εξοικείωση με αυτά.
Προσωπικά οι ταυτόχρονες αλλαγές πάντα με μπέρδευαν.

Σε βάθος χρόνου και με δεόμενο την ύπαρξη πηγών με πραγματική balanced έξοδο,
θα πρέπει να προτιμηθεί ένας πραγματικά full balanced προενισχυτής.
Από αυτή την άποψη ο προενισχυτής της ATC δεν κάνει, διότι δέχεται σήματα
αποκλειστικά single end (και δίνει έξοδο balanced) όμως αυτό το κάνει ήδη ο Audio Research.

Η επιλογή ενός προενισχυτή πρέπει κατά τη γνώμη μου να περιλαμβάνει τουλάχιστον 4 εισόδους line
(για το A80, το EMT, το DAC και ενδεχομένως το CD player) και να μην περιέχει phono
(MC/MM διότι το EMT έχει το δικό του και δίνει έξοδο line).
Για παράδειγμα ο Grace m905 Analog δεν κάνει, διότι έχει μόνο δύο αναλογικές εισόδους
(η δεύτερη σαν upgrade) και δεν δίνει πληροφορίες αν είναι balanced από την είσοδο έως την έξοδο
(του volume συμπεριλαμβανομένου, όπου συχνά υπάρχει η παγίδα).
Γενικά βλέπω πως οι monitor controllers είναι προσανατολισμένοι σε οδήγηση πολλών ζευγαριών ηχείων
και δεν εμφανίζονται ευέλικτοι σε αναλογικές εισόδους (προφανώς διότι παίρνουν σήμα από την κονσόλα).

Η εξεύρεση ενός full balanced προενισχυτή δεν είναι απλό πράγμα και δεν υπάρχουν σιγουριές προτάσεις.
Προσωπικά αν δεν δω το σχηματικό δεν μπορώ να είμαι σίγουρος, πιθανώς να είναι κάποιοι π.χ Primare ή Burmester.

Tέλος δεν χρειάζεται να τρελαινόμαστε για λύση full balanced.
Άλλωστε το ίδιο το ATC μετά την πρώτη βαθμίδα εισόδου (ένας διαφορικός με NE 5532) μετατρέπει το σήμα σε single end
και ακολουθεί το ενεργό crossover μέχρι την έξοδο στους τελικούς, επίσης σε single end.
Ίσως οι λύσεις balanced να είναι σκόπιμο να υπάρχουν όσο το σήμα επιλέγεται (input selector),
ρυθμίζεται η στάθμη του (volume), διανέμεται (tape out, pre out) και μεταφέρεται μακριά (στους μελικούς ή τα ενεργά ηχεία).
Eκεί δηλαδή που είναι περισσότερο πιθανή η είσοδος θορύβου η παρασίτων.

Ντίνο ήλπιζα,ως συνήθως,στη παρέμβασή σου μετά την ανάρτηση των σχεδίων. Πράγματι η απόφασή μου είναι να μείνω με τον AR που δείχνει πολύ καλά σημάδια,τουλάχιστον, ακουστικά. Τα ηχεία με έχουν εντυπωσιάσει από πολλές απόψεις. Θορύβους δεν έχω ακόμη και με τα καλώδια που πριν έχω περιγράψει μήκους ~4 μέτρων.
Νάσαι καλά φίλε εκεί κάτω στην αγαπημένη μου Πάτρα.
 
Γιώργο μου, κουράγιο πιστευτώ σε λίγο καιρό, να έχουν όλα αίσιο τέλος.
Μέχρι τότε, εκμεταλλεύσου τον ελεύθερο χρόνο για απολαυστικές ακροάσεις.
 
Η δική μου άποψη είναι να μείνει στο υφιστάμενο set up, ώστε το μόνο νέο υλικό
για αξιολόγηση, να είναι τα ηχεία και η εξοικείωση με αυτά.
Προσωπικά οι ταυτόχρονες αλλαγές πάντα με μπέρδευαν.

Σε βάθος χρόνου και με δεόμενο την ύπαρξη πηγών με πραγματική balanced έξοδο,
θα πρέπει να προτιμηθεί ένας πραγματικά full balanced προενισχυτής.
Από αυτή την άποψη ο προενισχυτής της ATC δεν κάνει, διότι δέχεται σήματα
αποκλειστικά single end (και δίνει έξοδο balanced) όμως αυτό το κάνει ήδη ο Audio Research.

Η επιλογή ενός προενισχυτή πρέπει κατά τη γνώμη μου να περιλαμβάνει τουλάχιστον 4 εισόδους line
(για το A80, το EMT, το DAC και ενδεχομένως το CD player) και να μην περιέχει phono
(MC/MM διότι το EMT έχει το δικό του και δίνει έξοδο line).
Για παράδειγμα ο Grace m905 Analog δεν κάνει, διότι έχει μόνο δύο αναλογικές εισόδους
(η δεύτερη σαν upgrade) και δεν δίνει πληροφορίες αν είναι balanced από την είσοδο έως την έξοδο
(του volume συμπεριλαμβανομένου, όπου συχνά υπάρχει η παγίδα).
Γενικά βλέπω πως οι monitor controllers είναι προσανατολισμένοι σε οδήγηση πολλών ζευγαριών ηχείων
και δεν εμφανίζονται ευέλικτοι σε αναλογικές εισόδους (προφανώς διότι παίρνουν σήμα από την κονσόλα).

Η εξεύρεση ενός full balanced προενισχυτή δεν είναι απλό πράγμα και δεν υπάρχουν σιγουριές προτάσεις.
Προσωπικά αν δεν δω το σχηματικό δεν μπορώ να είμαι σίγουρος, πιθανώς να είναι κάποιοι π.χ Primare ή Burmester.

Tέλος δεν χρειάζεται να τρελαινόμαστε για λύση full balanced.
Άλλωστε το ίδιο το ATC μετά την πρώτη βαθμίδα εισόδου (ένας διαφορικός με NE 5532) μετατρέπει το σήμα σε single end
και ακολουθεί το ενεργό crossover μέχρι την έξοδο στους τελικούς, επίσης σε single end.
Ίσως οι λύσεις balanced να είναι σκόπιμο να υπάρχουν όσο το σήμα επιλέγεται (input selector),
ρυθμίζεται η στάθμη του (volume), διανέμεται (tape out, pre out) και μεταφέρεται μακριά (στους μελικούς ή τα ενεργά ηχεία).
Eκεί δηλαδή που είναι περισσότερο πιθανή η είσοδος θορύβου η παρασίτων.
Ντίνο όταν προσπαθούμε να συνδυάσουμε τον κόσμο του Hi-Fi/Hi-End με τον επαγγελματικό κόσμο του ήχου συνήθως συναντάμε δύο προβλήματα.
Το ένα είναι η fully balanced σχεδιάση και αντίστοιχη συνδεσμολογία (XLR ή TRS) που κυριαρχεί στον επαγγελματικό ήχο, ένώ στο Hi-Fi είναι συνήθως unbalanced, RCA).
Το άλλο είναι οι διαφορετικές στάθμες αναφοράς για τις οποίες είναι σχεδιασμένα να λειτουργούν τα μηχανήματα. +4dBu (περίπου 1,2 Volt) για τον επαγγελματικό ήχο και -10 dBv (περίπου 0,775 Volt) για τον κόσμο του Hi-Fi. Οι επαγγελματικές συσκευές δηλαδή τροφοδοτούνται με υψηλότερες στάθμες ρεύματος και έχουν και μεγαλύτερο Head-Room από τις αντίστοιχες Hi-Fi. (Περίπου 6dB, τα 6 ντι-μπιά που θα έλεγε και φίλος και συνονόματος μου mdvq)!

Ο συνδυασμός αυτών των δύο Fully balanced σχεδίαση και +4dBu στάθμη αναφοράς στον επαγγελματικό κόσμο έχει το πλεονέκτημα να έχει πολύ μεγαλύτερη ανοχή (immunity) σε θορύβους και δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιούνται πολύ μεγάλα μήκη καλωδίων χωρίς ή με ελάχιστες απώλειες.
Το θεωρητικό πλεονέκτημα δηλαδή είναι ο καλύτερος λόγος σήματος προς θόρυβο (S/N). Αυτά βέβαια σε γενικές γραμμές. Οι κατασκευαστές ακολουθούν διάφορες σχολές και μία υλοποίηση από άλλη μπορεί να έχουν δραματικές διαφορές.

Με αυτο το σκεπτικό λοιπόν πρότεινα να χρησιμοποιηθεί ο Mytek ως προενισχυτής και Volume, ενώ ο SP11 να αναλάβει το ρόλο του Input Selector. Θεωρώ δεδομένο ότι την προσαρμογή από το ένα standard στο άλλο στη stereo RCA είσοδο του την κάνει εσωτερικά με τη σχεδίαση του ο Mytec. Και το μόνο που θα απαιτηθει είναι ένα ζευγάρι XLR καλώδια π.χ. Mogami των 4-5 ευρώ/μέτρο.
Αν μη τι άλλο αυτός ο πειραματισμός είναι άμεσα εφικτός και ανέξοδος. Αν προκύψει σημαντική διαφορά καλώς. Αν όχι, τι είχαμε, τι χάσαμε! :laugh:

Πάντως, ομολογώ ότι με τρώει η περιέργεια!

Το ίδιο σκεπτικο ακολουθούν και οι προτάσεις για ολωσδιόλου κατάργηση του SP11 και χρήση μόνο ενός πολύ ποιοτικού Input Selector. (Ένα ή και δύο Manley Skipjack είναι το πανάκριβο ιδανικό μου)!

Όσον αφορά τους Monitor Controllers έχεις δίκιο ότι συνήθως έχουν το πολύ μία στεροφωνική είσοδο RCA. Που όμως καλύπτεται από τον υποθετικό Input Selector που λέμε παραπάνω. Από την άλλη πλευρά το μεγάλο τους πλεονέκτημα είναι το κορυφαίο αναλογικό Volume που διαθέτουν.

Εννοείται πως η συζήτηση αυτή είναι καθαρά ακαδημαϊκή, χωρίς άμεσο πρακτικό αντίκρυσμα.
Αλλά πάλι η δυνατότητα να ονειρευόμαστε είναι αυτή που δίνει ζωή και μας ολοκληρώνει σαν ανθρώπους! :smile:
 
Σ'ευχαριστώ φίλε χάρηκα, όπως και άλλοι, που σε "άκουσα" μετά από καιρό. Προς το παρόν μένω με τον Αudio Research. Τα ηχεία είναι εξαιρετικά καλά. Όταν τελειώσει αυτή η τραγική κατάσταση ελπίζω να τα πούμε.
Και βέβαια να τα πούμε!
Στο μεταξύ και μέχρι τότε, εμέις εδώ κάνουμε φιλολογική συζήτηση και ασκήσεις επί χάρτου, έτσι για να περνάει η ώρα!... :laugh: -bye-
 
Απάντηση: Re: ATC 100 Active Pro

Και βέβαια να τα πούμε!
Στο μεταξύ και μέχρι τότε, εμέις εδώ κάνουμε φιλολογική συζήτηση και ασκήσεις επί χάρτου, έτσι για να περνάει η ώρα!... :laugh: -bye-

Μιχάλη, ο φίλος μου και μέλος μας ( http://www.aes.org/aes/jesus ) μου πρότεινε τη χρήση ενός patch bay και ενός καλού volume control. Πάντως την όποια εξέταση άλλης λύσης ,πλην AR αυτή τη στιγμή,δεν... -bye-
ΥΓ.Είσαι εδώ ή Κρήτη;;
 
Φίλε Sonus Naturalis, θα ήταν πράγματι ωραία μια δοκιμή με την έξοδο του Mytek,
κυρίως από περιέργεια για ψηφιακά αρχεία, διότι θα παράκαμπτε τις βαθμίδες του SP11 από το ψηφιακό σήμα.
Δεν νομίζω πως υπάρχει πρόβλημα όσο αφορά τις στάθμες,
άλλωστε ο SP11 έχει τεράστιο περιθώριο για να καλύψει την έξοδο ακόμα και στο επίπεδο στάθμης +4dBu.
Ενδεικτικά αναφέρεται ότι ο SP11 με είσοδο 2,85 V RMS αποδίδει έξοδο maximum ..... 80V RMS (0,2% THD
στο 1kHz στα 60 kOhm). Σε πιο λογικά πλαίσια δίνει 2V RMS με 0,003% THD (κέρδος 29dB) και άλλο τόσο
στην αναστρέφουσα, με αντίσταση εξόδου 250 ohms.
Αυτό το τελευταίο θα μπορούσε να είναι καλύτερο (πχ. 50 ohms) αλλά μιλάμε για λυχνία.

Η επιφύλαξή μου είναι να αποφευχθεί η σύνδεση τύπου αλυσίδα, που αθροίζει το θόρυβο.
Βλέπω με σκεπτικισμό τη περίπτωση να χρησιμοποιηθεί ο SP11 σε ρόλο input selector
και να ακολουθεί σε σειρά ο Mytek με κύριο σκοπό να χρησιμοποιηθούν οι επαγγελματικές προδιαγραφές στη στάθμη,
ενώ την ιδία στιγμή ο SP11 τις εκπληρώνει και με το παραπάνω.
Ο ιδανικός προενισχυτής κατά τη γνώμη μου και παραμένοντας σε Audio Research θα ήταν
ο LS-22 (entry level έχει και ένα στοιχειώδες remote control) ή παραμένοντας σε vintage ο Reference 1
και σε νέους πιθανώς ο Reference 10.

Όσο αφορά τις λύσεις των υπολοίπων (Monitor Controllers, Manley Skipjack κ.τ.λ) πάντα είμαι επιφυλακτικός
για τις υλοποιήσεις των volume Αν δεν δω το σχηματικό δεν πείθομαι και έχω τη υποψία πως χρησιμοποιούν
ηλεκτρονικά ποτενσιόμετρα (όχι ότι είναι κάτι κακό, αλλά καλό είναι να το ξέρουμε) και ακόμα χειρότερα
την εσωτερική μετατροπή του balanced σε single end, μετά ακολουθεί απλό volume και στη συνεχεία
πάλι το single end σε balanced (γλυτώνοντας το τετραπλό και ακριβό ποτενσιόμετρο).
 
Απάντηση: Re: ATC 100 Active Pro

Και βέβαια να τα πούμε!
Στο μεταξύ και μέχρι τότε, εμέις εδώ κάνουμε φιλολογική συζήτηση και ασκήσεις επί χάρτου, έτσι για να περνάει η ώρα!... :laugh: -bye-

Μιχάλη νομίζω ξέχασα να αναφέρω πως Mytec δεν υπάρχει πλέον,υπάρχει το Soekris.
 
Όσον αφορά το Mytec (αναφέρομαι στο πρώτο mytec) για τον ήχο του σαν dac διαλέξτε τον χαρακτηρισμό ανάμεσα στο σκληρός-σκληρότερος-σκληρότατος.
Αν χρησιμοποιηθεί και σαν προενισχυτής έναντι του sp11 η υποβάθμιση του ήχου μεγαλώνει.
Έχω ακούσει 5-6 σύγχονα dac μέσης κατηγορίας τιμής να χρησιμοποιούνται και σαν προενισχυτές με πολύ κακά αποτελέσματα. Εξαίρεση το msb που κινείται σε στρατοσφαιρικές τιμές.

Αυτά με το αυτί και ανεξαρτήτως τεχνικών χαρακτηριστικών.
 
Όσον αφορά το Mytec (αναφέρομαι στο πρώτο mytec) για τον ήχο του σαν dac διαλέξτε τον χαρακτηρισμό ανάμεσα στο σκληρός-σκληρότερος-σκληρότατος.
Αν χρησιμοποιηθεί και σαν προενισχυτής έναντι του sp11 η υποβάθμιση του ήχου μεγαλώνει.
Έχω ακούσει 5-6 σύγχονα dac μέσης κατηγορίας τιμής να χρησιμοποιούνται και σαν προενισχυτές με πολύ κακά αποτελέσματα. Εξαίρεση το msb που κινείται σε στρατοσφαιρικές τιμές.

Αυτά με το αυτί και ανεξαρτήτως τεχνικών χαρακτηριστικών.

ένας φίλος που πήρε dac/preamp audiolab στα 400ευρω το προτίμησε σε ήχο απο τον καθαρόαιμο προ του. (advance acoustic mpp 505)
ακόμα δεν το έχω ακούσει, αλλά είμαι περίεργος...
για αυτό το τελευταίο με το αυτί, +1000
 
Ένας καλός preamb δεν θα αναδείξει μόνο την υλοποίηση του DAC αλλά δεν θα υποβαθμίσει σε καμία περίπτωση άλλες πηγές ...
Μακριά και αγαπημένα από τους σημερινούς audiolab καμία σχέση με τους παλιούς Αγγλικούς .
Μπορώ να το τεκμηριώσω αν θέλεται ...Κάποια πράγματα δεν είναι μόνο ότι φαίνεται στο εσωτερικό αλλά σημαντικό για το πως παίζουν .

Υπάρχει κόσμος που παίρνει πολύ σοβαρά την προενίσχυση και καλά κάνει .