Αττική Οδός

Kαλημέρα

Απ'ότι θυμάμαι αττική οδός -αεροδρόμιο-περιφερειακός Υμμητού ήταν σχέδια του 1964 περίπου για τις τότε μελλοντικές ανάγκες, σε καμιά περίπτωση για τις τωρινές.
Η δε επιβολή τέλους διοδίων είναι τουλάχιστον ειρωνία (για να μη πω καμια άλλη λέξη), όταν εδώ και χρόνια η πολιτική είναι πάρε κόσμε αυτοκίνητο, χωρίς καμιά βελτίωση του υφισταμένου οδικού δικτύου.

Για σκεφτείτε την Αττική οδό σε καμιά πενταετία με τα τόσα εμπορικά πάρκα που θα έχει κατά πόσο θα διαφέρει απο τη Κηφησίας.
 
Η Αττικη Οδος ουδεποτε σχεδιαστηκε με σκοπο να εξυπηρετει αυτον που παει στην δουλεια του απο τον Πειραια στο Μαρουσι, και πιανει Κηφισο-ΑΟ-Κηφισιας. Για αυτο εχει γεμισει.
 
Re: Απάντηση: Αττική Οδός

έχουμε κατά μέσο όρο 270-280 χιλ νέες ταξινομήσεις αυτοκινήτων ΚΑΘΕ χρόνο...ο ρυθμός απόσυρσης παλαιών οχημάτων είναι σχεδόν υποδεκαπλάσιος (ούτε 30.000 τον χρόνο)....

Αυτό σημαίνει αύξηση του στόλου κατά 240-250 χιλιάδες αυτοκίνητα τον χρόνο....ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ...Και τα μισά σχεδόν από αυτά ταξινομούνται στην Αττική...

Με 120.000 νέα αυτοκίνητα κάθε χρόνο (προσθέστε και τα φορτηγά κλπ) στους δρόμους της Αττικής ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ δρόμος θα έφτανε σε κορεσμό μέσα σε λίγα χρόνια...
Η Αττική λόγω ακριβώς της εξυπηρετικότητάς της απλά εφτασε σε αυτό το σημείο 5 χρόνια νωρίτερα από το προβλεπόμενο...

Κανονικά θα έπρεπε να φτιαχνόταν ένας αντίστοιχος δρόμος ανά πενταετία για να μην έχουμε προβλήματα συμφόρεσης κάτι που φυσικά είναι αδύνατον...Μόνη λύση λοιπόν το μετρό και γενικά τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς γιατί αλλιώς μαύρο φίδι θα μας φάει σε λίγα (πολύ λίγα...) χρόνια...

...καλημέρα, -bye- ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα, ωστόσο τα στοιχεία που προσθέτεις ήταν ακριβώς αυτά τα οποία δεν γνώριζα, όταν αρχικά έκανα λόγο για τις νέες ταξινομήσεις οχημάτων.

Σε παρακαλώ, μην αναφέρεις λέξη φίδι, εδώ μέσα, αρκετά έχουμε τρελαθεί με τις Panasonic στις τηλεοράσεις, για του λόγου το αληθές δες εδώ:
http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=9857 :BDGBGDB55: