Aτυχήματα αεροσκαφών, τρένων, ΜΜΜ

Status
Not open for further replies.

Kosh

AVClub Fanatic
7 September 2006
100,777
Εκεί ψηλά.....
train-m18.jpg











To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 


τα δυο πιο πολυνεκρα δυστυχηματα με αμαξοστοιχιες στην Ελλαδα το 1968 και το 1972

Το χθεσινο μαλλον θα τα ξεπερασει :(

Τραγωδια ανειπωτη .
 
Πραγματικά περιμένω να δω πόρισμα. Έχουν εγκατασταθεί ένας σκασμός συστήματα ασφαλείας στην γραμμή.
Υπήρχαν πολλά άρθρα στον τύπο και τον τελευταίο καιρό για συνεχείς βλάβες τρένων, πριν λίγες ημέρες κόπηκε καλώδιο και έπεσε πάνω σε τρένο κλπ αλλά δεν πίστευα ότι θα είχε τέτοια κορύφωση.
Κρίμα στους ανθρώπους...

Στάλθηκε από το SM-A528B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
 
Ωραία και στατιστικά ασφαλή τα μαζικά μέσα μεταφοράς (αεροπλάνα, καράβια,τρένα) αλλά αν γίνει στραβή μετράς δεκάδες θύματα αντί 3-4 με αμάξι.
Πάντως έχουμε δει ατυχήματα με τρένα και σε ανεπτυγμένα κράτη που θα έχουν περισσότερους ελέγχους κλπ. Κρίμα , πολύ κρίμα. Μάλλον ανθρώπινο λάθος;
 
Κλειδουχος και σταθμαρχης στον τακο κι όλα καλά.Δυστυχώς.
Αν τύχει και δείτε από κοντά την κονσόλα του σταθμαρχη θα λέτε πως γίνεται και δεν έχουμε ατύχημα κάθε μέρα.

Same Sh1t...Different Day..
 
  • Like
Reactions: Lobo10 and mikemtb
Μιλάμε για το πλεον πολύνεκρο δυστύχημα στις γραμμές εν έτει 2023. Με διπλή γραμμή. Δεν το χωράει ο νους!
Δε ξέρω πόσα είναι τα σημεία που να λειτουργεί σωστά η διπλή γραμμή με ολοκληρωμένα τα συστήματα ασφαλείας και ECTS.

Δυστυχώς η ιστορία επαναλαμβάνεται (Δερβένι,Άδενδρο,Δοξαράς).
Στην Ισπανία για λάθος προμήθεια υλικού παραιτήθηκε ο υπουργός μεταφορών και ανώτατα στελέχη. Εδω αποδιοπομπαίος τράγος θα είναι ο σταθμάρχης και ο κλειδούχος και κάποιοι θα σφυρίζουν αδιάφορα όπως και τότε.

Θερμότατα συλληπητήρια στους συγγενείς.
 
Είναι δυνατόν σήμερα, που μπορείς να βάλεις μία δωρεάν εφαρμογή στο κινητό και να βλέπεις ανά πάσα στιγμή που είναι τα παιδιά σου, να μην γνωρίζουμε που είναι ένα τρένο με τόσες ψυχές μέσα;
Ακόμη και ανθρώπινο λάθος να ήταν, δεν υπάρχουν συστήματα να το αναγνωρίσουν και να το διορθώσουν ή έστω να προλάβουν τα χειρότερα;
Στα Τέμπη έχει διπλή γραμμή. Κανείς δεν παρατήρησε ή δεν ειδοποιήθηκε από κάποιο σύστημα ότι δύο τρένα βρίσκονται στην ίδια γραμμή σε αντίθετη κατεύθυνση;
Που ζούμε; Στο 1800 που την έπεφταν οι Ντάλτονς στο κλειδί και λήστευαν το τρένο με τα άλογα;
 
Σε αυτή την χώρα δεν έχουμε πάρει ποτέ σοβαρά το τρένο. Οι υποδομές είναι τραγικές, η δυτική Ελλάδα (Ήπειρος, δυτική Στερεά) δεν έχει δίκτυο και την ίδια στιγμή κατασκευάζουμε σύγχρονους αυτοκινητόδρομους και αγνοούμε ένα κλικ παραδίπλα να κατασκευάσουμε σιδηροδρομική γραμμή. Χαρακτηριστικό και το παράδειγμα της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου που είναι από τις πιο σύγχρονες στον κόσμο αλλά ουδέποτε έβαλε κανείς στο μυαλό του ότι θα ήταν καλό να υπάρχει και γραμμή τρένου. Πας σε άλλες χώρες και δεν υπάρχει χωριό χωρίς δίκτυο τρένου. Το πόσο σοβαρά παίρνουμε το τρένο φαίνεται ακόμη και στον προαστιακό όπου δρομολόγια ακυρώνονται χωρίς προειδοποίηση, υπάρχουν υπάλληλοι που ρωτάς και δεν ξέρουν να σου απαντήσουν και γενικά μια κατάσταση που προκαλεί θλίψη.
 
Αυτό το ETCS έχει εγκατασταθεί, έχει αναβαθμιστεί, παρα ταύτα, συνεχίζει να μην λειτουργεί.
Και ζούμε το αποτέλεσμα του να μην υπάρχει τηλεδιοίκηση το 2023 και να περιμένουν τον ασύρματο και τον υπάλληλο που θα γυρίσει το κλειδί.
 
  • Like
Reactions: bykrie
2023, δίκτυο χωρίς τηλεματική υπηρεσία, ελάχιστα δρομολόγια σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή χώρα, και έχουμε αυτό το τρομερό δυστύχημα.
Αποδιοπομπαίος τράγος φυσικά, ο πιο αδύναμος κρίκος της "αμάξης"... τα συμπεθέρια και τα φιλαράκια της ιδιωτικοποίησης που πήραν και επιχορηγήσεις 500+ εκ. από το κράτος στο απυρόβλητο.
 
  • Like
Reactions: Lobo10


Δεν φέρνουν ψήφους τα GPS....
 
Η ισχυρότερη δύναμη στην Ελλάδα είναι η δύναμη της αδράνειας. Αν ενεργοποιηθούν τα αυτόματα συστήματα διαχείρισης, ETCS και δε συμμαζεύεται, αυτόματα παύουν να έχουν ρόλο και λόγο ύπαρξης οι σταθμάρχες. Οι σταθμάρχες εν τω μεταξύ είναι η ελίτ, οι ιερές αγελάδες του ΟΣΕ. Έχω την υποψία ότι γι αυτό δεν προχωράει τίποτα εκεί μέσα...
 
Ακόμη και ανθρώπινο λάθος να ήταν, δεν υπάρχουν συστήματα να το αναγνωρίσουν και να το διορθώσουν ή έστω να προλάβουν τα χειρότερα;

απο οτι ακουσα ΟΧΙ

ειναι να τρελλαινεσαι
 
  • Like
Reactions: mikemtb
Η ισχυρότερη δύναμη στην Ελλάδα είναι η δύναμη της αδράνειας. Αν ενεργοποιηθούν τα αυτόματα συστήματα διαχείρισης, ETCS και δε συμμαζεύεται, αυτόματα παύουν να έχουν ρόλο και λόγο ύπαρξης οι σταθμάρχες. Οι σταθμάρχες εν τω μεταξύ είναι η ελίτ, οι ιερές αγελάδες του ΟΣΕ. Έχω την υποψία ότι γι αυτό δεν προχωράει τίποτα εκεί μέσα...


εγω αυτο πoυ δεν καταλαβαινω ειναι πως δεχθηκαν οι Ιταλοι να παρουν μονο το εργο της κυκλοφοριας των τρενων τους χωρις την αναλογη υποστηριξη απο τους σταθμους.

μου μοιαζει τρελλο. Λες και δεχθηκαν να στελνουν καραβια στον ωκεανο χωρις gps
 
Status
Not open for further replies.