Auris 1.6, Corolla 1.6, ή Avensis 1.8 ???

Το verso πάλι αν και μέσα στο όριο χρημάτων μου, δεν μου κάνει "κλικ", και τα παιδιά μεγάλωσαν πιά, δεν μεταφέρω καροτσάκια, ποδηλατάκια κλπ...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Auris 1.6, Corolla 1.6, ή Avensis 1.8 ???

Tραβιούνται τα πίσω καθίσματα μπροστα για αυξηση του χώρου αποσκευών... ισως γιαυτό το βρήκες τόσο στενό....

Ισως, δε το έψαξα παραπάνω γιατι έφυγα κακήν κακώς.:antlers:
 
BIOS, πάρε κάτι άλλο, έτσι για αλλαγή. Mondeo, ας πούμε...

Το έχω ήδη σκεφτεί σοβαρότατα... Αλλά εγώ τα αυτοκίνητα τα παντρεύομαι και τα κρατάω όσο παίρνει... κι έχω καλομάθει στην toyota... Το είχα 2η επιλογή αν πάω σε μεσαία κατηγορία...

Μανο Σταυρόπουλε, το Avensis λογικά το 12μηνο από τώρα δεν το βγάζει...πάει γιά αλλαγή μοντέλου...
 
τουοτα και ξερο ψωμι
λοιπον..το αvensis αποριπτεται μιας και ερχετε το νεο οποτε θα εχεις παλιο αμαξι σε 6 μηνες
το auris εχει σκληρα πλαστικα σε αντιθεση με την κορρολα και αρκετο θορυβο μετα τα 120 που προερχεται απο τους καθρεπτες αν υπολογισα σωστα
κατι που δεν υσχειει στην κορρολα.
παντα μιλαμε για 1600 μοτερ
ειναι πολυ ποιο γραμμικος απο τον προηγουμενο και θελει τις στοφουλες του .
αν και ο 1400 στο κορρολα δεν ειναι κακος αλλα θα καταλαβεις την διαφορα στην ανηφορα και οταν εισαι με πολυ φορτιο.

και για να πω την αμαρτια μου...οδηγησα και το 1600 οκταβια και παει σουπερ
και καλυτερα παταει και καλυτερα φευγει.
 
Προταση: Παρε αυτο που γουσταρεις περισσοτερο αισθητικα!!

Εγω αν αναγκαζομουν να παρω ενα από τα 3 θα επαιρνα το Auris!
 
Πάντως αν αισθητικά δε σ' αρέσει πολύ περισσότερο το Auris εγώ θα πήγαινα χαλαρά για Corolla. Και όμορφο είναι και το made in Japan για εμένα είναι βασικότερο από το αισθητικό θέμα (πάντοτε σε περίπτωση που θεωρείς και τα δυο στην ίδια "αισθητική" κατηγορία - αν όμως το Corolla σε χαλάει εμφανησιακά νομίζω δε θα'πρεπε να το σκέφτεσαι καν). Κάπως έτσι το σκέφτομαι εγώ... Το Avensis το είπα μόνο σε περίπτωση που θες οπωσδήποτε μεγάλους χώρους, άλλωστε ούτε εμένα μ' αρέσει και αφού εν τέλει δε σε απασχολεί κάτι τέτοιο και αλλάζει κιόλας το μοντέλο νομίζω δεν έχει νόημα να το σκέφτεσαι.
 
@BIOS
Σχετικά με την κατανάλωση μέχρι τα 120χλμ δεν καίει σχεδόν τίποτα. Από κει και πέρα είναι ανάλογα το γκάζι.
@Φραγκίσκος
Σχετικά με την χωρητικότητα στα πίσω καθίσματα. Τι να σου πω φίλε Φραγκίσκο. Έχω κάτσει πίσω και σε Golf και σε Astra το AURIS έχει μακράν τη μεγαλύτερη χωρητικότητα.
Σχετικά με τους αεροδυναμικούς θορύβους έγω δεν παρατήρησα κάτι.
Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής μην ξεγελίεστε με τη χρήση σκληρού πλαστικού. Δεν υπάρχει κανένα θέμα τριγμών ή συναρμολόγησης.
Τέλος θα ήθελα να τονίσω στο φίλο BIOS ότι έχεις κάνει πολύ καλή επιλογή και έχεις κατασταλάξει σε μια εταρία όπως η ΤΟΥΟΤΑ. Είναι ίσως τα πιο ΤΙΜΙΑ αυτοκίνητα αυτή τη στιγμή σε σχέση κόστους, ποίοτητας, αξιοπιστίας. Τέλος μια συμβουλή: ΜΑΚΡΙΑ από Γαλλικά και Ιταλικά.
 
Αμάν, εσύ είσαι δικός μου!
Τογιοτάς, αντι-γάλλος και αντι-ιταλός!:ernaehrung004:


Υ.Γ. Αν και τα Alfa Romeo είναι μια καλή αιτία για να... αμαρτήσω!
 
Κι εγώ Τογιοτάκιας είμαι, παρόλαυτά πιστεύω ότι λιγάκι την έχουν δει οι εδώ αντιπροσωπείες (και από ύφος πολλές φορές και από τιμές - έχουν αρχίσει να παίρνουν τον ανήφορο εδώ και καιρό). Πας ν' αγοράσεις TOYOTA και σου μιλάνε λες και πας για luxury car (και τουλάχιστον να ήταν και όλα made in Japan πάει στην ευχή). Τέσπα, όπως είπα κι εγώ Τογιοτάκιας είμαι, αλλά μερικά αρνητικά τα βλέπω.
 
E μην αρχήσουμε τις σχολές τώρα γιατι θα μπλέξουμε άσχημα.
Κάθε σχολή έχει τα θετικά και τα αρνητικά της σε ορισμένους τομείς.

Το μόνο σίγουρο είναι οτι κανεις δε φτιάχνει πλέον αμάξια όπως 20 χρόνια πίσω οπου ξεκίνησαν αυτοι οι "θρύλοι".
πχ:
o γάλλος στριβει
ο ιταλός εχει φινέτσα και στρίβει που και που
ο γερμανός ειναι στιβαρός και ποιοτικός,
ο ιάπωνας αντιγράφει τους πάντες αλλα φτιάχνει τέρατα αξιοπιστίας
κτλ κτλ κτλ

Ολα πλέον είναι θέμα "ΤΥΧΗΣ"...
 
Bios, παρε οτι θες αρκει να μην ενισχυσουμε κιολας την οικονομια της γειτονος......
 
Τα αμάξια πάνε κατά 80% με τίς ηλικίες.
Δηλαδή:
Από 18 - 28 ετών ---> Γαλικά ή Ιταλίκά αυτοκίνητα για στροφιλίκια καλά κρατήματα και γκάζι. (και συνέχεια στο συνεργείο)
Από 28 - 45 ετών ---> Ιαπωνικά αυτοκίνητα. Αξιόπιστα και δεν ζητούν πολλά για συντήρηση (νέοι οικογενειάρχες που θέλουν κάτι αξιόπιστο και δεν διαθέτουν αρκετά χρήματα)
Από 45 και άνω ---> Γερμανικά αυτοκίνητα. Καλή ποιότητα κατασκευής και κορυφαία άνεση (Αφού περάσαμε από γαλλιοιταλικά και γιαπωνέζικά να μην πάρουμε και μία ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ!!!)
Πάντως το AURIS κατασκευάζεται και στην ΑΓΓΛΙΑ αν έχει κάποια σημασία αυτό.
 
Τα αμάξια πάνε κατά 80% με τίς ηλικίες.
Δηλαδή:
Από 18 - 28 ετών ---> Γαλικά ή Ιταλίκά αυτοκίνητα για στροφιλίκια καλά κρατήματα και γκάζι. (και συνέχεια στο συνεργείο)
Από 28 - 45 ετών ---> Ιαπωνικά αυτοκίνητα. Αξιόπιστα και δεν ζητούν πολλά για συντήρηση (νέοι οικογενειάρχες που θέλουν κάτι αξιόπιστο και δεν διαθέτουν αρκετά χρήματα)
Από 45 και άνω ---> Γερμανικά αυτοκίνητα. Καλή ποιότητα κατασκευής και κορυφαία άνεση (Αφού περάσαμε από γαλλιοιταλικά και γιαπωνέζικά να μην πάρουμε και μία ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ!!!)
Πάντως το AURIS κατασκευάζεται και στην ΑΓΓΛΙΑ αν έχει κάποια σημασία αυτό.

Καθολου ετσι δεν ειναι..

Που ειναι τα Audi, BMW, VW, Opel, Ford τα Porsche τα αφηνω απ' εξω
-bye-
 
Γειά σου BIOS,
λοιπόν ώς κάτοχος αρκετών TOYOTA (βλ. starlet, corolla αρκετά μοντέλα) και με τον πατέρα μηχανικό TOYOTA...προτείνω auris.
 
Μέχρι τώρα, μάλλον αφ'ηνω στην άκρη το Avensis... Το Verso είναι φτιαγμένο με τα στοιχεία της προηγούμενης corolla... Αν είχε στοιχεία από την καινούργια (κινητήρας-looks)...
 
Μετρώντας γνώμες, βλέπω 4 Auris, 4 Corolla, 4 (Αλλο + Avensis)
 
Πάντως για τα τούρκικα τογιότα δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα...
Τέλος συνηθέστερα αμάξι μεγαλύτερης κατηγορίας ταξιδεύει ανετότερα και είναι ησυχότερο...
Στην πόλη μόνο πρόβλημα το πάρκινγκ.
Αλλά πάνω από τα 4 μέτρα όλοι το ίδιο είναι...

Ceed!