Avatar

Re: Απάντηση: Avatar

τι πως μου ηρθε αφου η συγκεκριμενη τεχνολογια αυτο κανει παιζει με το μηκος κυματος και τις συχνοτητες γιαυτο δεν μπορεις να εχεις απαλη κινηση στο 3d αλλα ουρες αντικειμενων

Θες να μας εξηγησεις τους παραπανω ορους γιατι δεν τους εχω ξαναδει ΠΟΤΕ σε σχολιασμο τεχνικης κινηματογραφου ή εικονας ?
 
Re: Απάντηση: Avatar

.........................

Για μένα αν δεν εξέχουν τα αντικείμενα σε 3D να σε βάζουν μέσα στην ταινία, να απλώνεις το χέρι να τα πιάνεις, ενίοτε να σε τρομάζουν και να σκύβεις το κεφάλι ασυναίσθητα, τότε για ποιό 3D μιλάμε; Τίποτα από τα παραπάνω δεν συνέβαινε στο Avatar. τι να το κάνω να το βλέπω σαν θέατρο που όλα εκτελίσονται από το πανί και πίσω;

............................................

+1000

Αυτο ακριβως υποστηριζω απο την αρχη............
 
Re: Απάντηση: Avatar

Ρε σείς θα με τρελάνεται; Πιό πανί και πίσω; Άλλα βλέπαμε;

Μα ειπαμε εκτος απο ορισμενες σκηνες πχ οι σταχτες μετα την επιθεση τα φωτινα πλασματακια αντε και η ουρα της θηλυκιας τι αλλο σου εδινε την εντυπωση απο πανι και εξω????????

Ολα τα αλλα ηταν πανι και μεσα.
 
Η όλη ιδέα με το 3D είναι να καταργηθεί η έννοια του "πανιού". Να μην σκέφτεται ο θεατής "αυτό που βλέπω τώρα είναι μέσα ή έξω;" αλλά απλά να απολαμβάνει την εμπειρία της τρίτης διάστασης.

IMHO τα "έξω από το πανί" εφέ είναι φτηνά κόλπα εντυπωσιασμού, και είναι πολύ πιο εύκολα στην υλοποίηση από τα "μέσα στο πανί".

Ο Cameron επέλεξε τον δύσκολο δρόμο.. και κατά γενική ομολογία, δικαιώθηκε.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Avatar

oxι ψαξε στο wiki εκει τα διαβασα τα πιο πολλα .
Θες να μας εξηγησεις τους παραπανω ορους γιατι δεν τους εχω ξαναδει ΠΟΤΕ σε σχολιασμο τεχνικης κινηματογραφου ή εικονας ?
 
το "αντικειμενα εξω απο την οθονη" ειναι απλα ενα εφε του 3d (pop-out effect) , δεν ειναι ο ορισμος του 3d , 3d ειναι η αισθηση του βαθους στην εικονα , το οτι ειμαι μεσα της ή εστω οτι ειμαι στο παραθυρο και βλεπω μεσα

αν δε βαριεστε το διαβασμα

1. If you've had previous experience of 3D, your impression will probably be one of a flattish image with the occasional object 'flying' at you'.
But these advances are different - the entire screen has depth, taking on the appearance of a window through which the viewer is watching a 'world' on the screen, with a distinct foreground and background, rather than a flat, moving painting

Read more: http://www.dailymail.co.uk/tvshowbi...change-face-cinema-forever.html#ixzz0cgimAGsL

2. Anyway, getting back to the user experience, there is something very specific for IMAX 3D and that is the fact that the movies shown there are usually optimized for more pop-out screen effect than depth.

http://3dvision-blog.com/tag/pop-out-effect/

3. http://www.siggraph.org/publication...oscopic-3d-film-and-animationgetting-it-right

4. http://www.popularmechanics.com/technology/industry/4339455.html

το 4 εχει και ενα bonus video 27min :D :D συνεντευξη του cameron , αλλα μιλα περισσοτερο για την τεχνολογια motion capturing

συμφωνω απολυτα με τον Δημήτρη
 
Απάντηση: Re: Avatar

Η όλη ιδέα με το 3D είναι να καταργηθεί η έννοια του "πανιού". Να μην σκέφτεται ο θεατής "αυτό που βλέπω τώρα είναι μέσα ή έξω;" αλλά απλά να απολαμβάνει την εμπειρία της τρίτης διάστασης.

IMHO τα "έξω από το πανί" εφέ είναι φτηνά κόλπα εντυπωσιασμού, και είναι πολύ πιο εύκολα στην υλοποίηση από τα "μέσα στο πανί".

Ο Cameron επέλεξε τον δύσκολο δρόμο.. και κατά γενική ομολογία, δικαιώθηκε.

+1
 
Ρε παιδια γιατι τσακώνεστε πάλι?

Το Avatar ειναι γυρισμένο σε 3d.

To avatar ανα το κόσμο κυκλοφορει ΚΑΙ στα 3 διαφορετικά μέσα προβολής 3D που υπάρχουν ( λεπτομερειες εδω: http://3dvision-blog.com/what-to-choose-imax-3d-versus-reald-versus-dolby-3d-for-3d-movies/)

Eτσι λοιπόν εχουμε αίθουσες:
1) Αvatar 2d
2) Avatar Dolby3d
3) Avatar IMAX3d
4) Avatar RealD

Δυστυχως στην Ελλάδα δεν υπαρχει IMAX αιθουσα οπότε μενουμε με τα υπολοιπα (παλι καλα που υπαρχουν και αυτα).

Johny η όραση σου ειναι αποτέλσμα σύνθεσης 2 διαφορετικων εικονων που συλλέγουν τα μάτια σου. Με την ιδια λογικη γυριζονται και οι 3d ταινιες. Στερεοσκοπικά λοιπόν. Οταν κλεισεις το ενα σου ματι λοιπον και στον real world εχεις πρόβλημα αντίληψης του χώρου ετσι και αλλιως, στην ταινια σε χάλασε?
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Avatar

ελα ελα τωρα.

λεμε illusion of 3d οχι 3d ως 3d

Φυσικά και λέμε illusion. Για να γίνει πραγματικό 3D, θα πρέπει να μιλήσουμε για HoloDeck. Ενδιάμεσα βήματα δεν υπάρχουν πλέον. Όπως καταλαβαίνεις, αυτό αργεί λίγο..
 
συμφωνω!

το 3d αυτο παντως δεν εντυπωσιαζει εμας και μαλιστα εμας εδω στο club
 
Re: Απάντηση: Avatar

συμφωνω!

το 3d αυτο παντως δεν εντυπωσιαζει εμας και μαλιστα εμας εδω στο club


Tζονυ μιλας για τον εαυτο σου . Το club αποτελειται απο πολλα μελη και ολοι εχουμε τις αποψεις μας .

Οποτε θα σε παρακαλεσω να εκφραζεσαι και να μιλας εξ ονοματος του εαυτου σου και μονο.
 
Re: Απάντηση: Avatar

Φυσικά και λέμε illusion. Για να γίνει πραγματικό 3D, θα πρέπει να μιλήσουμε για HoloDeck. Ενδιάμεσα βήματα δεν υπάρχουν πλέον. Όπως καταλαβαίνεις, αυτό αργεί λίγο..

Μην λες τετοια θα πλακωσουν τα τρεκια εδω μεσα και θα μας τα κανουν αχταρμα !!:FSGSFGS4:
 
Όσον αφορά την διαφοροποίηση στην αίσθηση του 3D από την οθόνη προς τα μέσα ή προς τα έξω, μήπως έχει να κάνει εν τέλει με κάποια διαφορά ανάμεσα στο RealD και το Dolby-3D; Σε ποιές αίθουσες το είδατε, όσοι σχηματίσατε διαφορετικές εμπειρίες περί του θέματος;

Παλαιότερα, υπήρχαν τα λεγόμενα "αυτοστερεογράμματα", που έκρυβαν τρισδιάστατες απεικονίσεις, που μπορούσαν να γίνουν αντιληπτές ξεγελώντας τον εγκέφαλό μας με διάφορες τεχνικές, χωρίς τη χρήση γυαλιών. Οι τεχνικές αυτές στηρίζονταν στην παραλλαγή της γωνίας των ματιών μας σε σχέση με την πραγματική απόσταση θέασης και αναλόγως αν πραγματοποιούσαμε την παραλλαγή προς τα έξω ή προς τα μέσα, βλέπαμε την εικόνα τρισδιάστατη μπροστά ή πίσω από το χαρτί. Δεν βλέπω όμως κάποιο συσχετισμό με τις τεχνικές των 3D συστημάτων του κινηματογράφου, για να ερμηνευθεί κατ´αυτόν τον τρόπο το φαινόμενο.

Από εκεί και πέρα, σίγουρα μιλάμε για τεχνικές ψευτό-3D, που στόχο έχουν να ξεγελάσουν πρόσκαιρα τις αισθήσεις μας, καθώς μπορεί η βασική ιδέα να είναι ιδιοφυώς πολύ απλή (διαφορετική οπτική γωνία για κάθε μάτι), αλλά δεν έχουμε όλοι την ίδια απόσταση μεταξύ των ματιών μας, το οπτικό μας πεδίο δεν αλλάζει εστιακές αποστάσεις κατά το δοκούν του διευθυντή φωτογραφίας :p και στον πραγματικό κόσμο η παραμικρή κίνηση του κεφαλιού και των ματιών μας αλλάζει την οπτική γωνία αντίληψης, κάτι που δεν μπορεί να αποδωθεί με αυτές τις τεχνικές. Πάραυτα, τίποτα από αυτά δεν μειώνει τις αφηγηματικές και ψυχαγωγικές δυνατότητες που μας παρέχονται με αυτό το νέο εργαλείο και είναι καθαρά στο χέρι των δημιουργών να μας συνεπάρουν...

Αν κρίναμε τον ήχο, την έγχρωμη εικόνα, τα μακρόστενα κάδρα κτλ. επίσης με κριτήρια ρεαλισμού, θα έπρεπε να τα είχαμε απορρίψει και αυτά προ πολλού... Όλα αυτά, είναι απλώς εργαλεία για την αφήγηση μιας ιστορίας, αν έχουμε άλλη άποψη, μπορούμε να αρκεστούμε και στα AV-Demos και να μη βλέπουμε κινηματογράφο...

Holodeck rulez... :D :D :D
 
Απάντηση: Re: Avatar

τι εννοεις? εχω ενα βισμα επιχρυσο παντως για να μπριζοσεις οσο θες:FSGSFGS4:
Δημητρη μπριζονομαι και θα απαντησω .........ξερεις τι εννοω......