AVclub -Παρουσίαση νέων 4Κ & 2Κ προβολέων SONY

Υπήρχαν κάτι τρέιλερ (After Earth) κι ένα κλιπάκι με τένις, εκεί λοιπόν στο τένις κυριολεκτικά μέτραγες τα μπαλάκια, σε κάθε δυνατή μπαλιά άφηνε στον αέρα ένα ίχνος της πορείας. Αν άκουσα καλά η πηγή ήταν ένα player των 200 ευρώ και σε υλικό 4Κ τα προβόλια δεν έχουν motion flow γιατί είπε δεν υπάρχει τέτοια επεξεργαστική ισχύ, αυτό δεν μου άρεσε να πω την αλήθεια. Εχω την εντύπωση ότι όσο ανεβαίνουμε σε ευκρίνεια, χειροτερεύει η κίνηση. Ο 1100 είχε λίγο καλύτερη ευκρίνεια απ τον 500 αλλά και πιο ακριβό φακό απ ό,τι είπαν οι υπεύθυνοι. Η εικόνα με εγγενές υλικό 4Κ στα μάτια μου ήταν εντυπωσιακή αν και ήταν κάπως smooth, η διαφορά όμως με 1080 ήταν εμφανέστατη, αυτό που όλοι συμφωνήσαμε νομίζω ήταν ότι μπορείς πλέον μ αυτή την ανάλυση να ανοίξεις παραπάνω ίντζες. Απ ό,τι κατάλαβα οι υπεύθυνοι δεν ήθελαν να πειράξει την εικόνα ο Μανώλης, φάνηκε σαν να είχαν εντολές να παίζει πάντα στο cinema mode 1. Επίσης κάτι που όλοι παρατηρήσαμε, όταν κολλάγαμε το κεφάλι μας στην εικόνα δεν υπήρχαν πίξελ, για να πω την αλήθεια εγώ δεν κατάλαβα αν αυτό είναι αποτέλεσμα της μεγάλης ανάλυσης ή των πάνελ SXRD. Για τα μαύρα και το κοντράστ, στον Spiderman φάνηκε ξεκάθαρα το μαύρο πουσαρισμένο αφού στο παλτό του ήρωα δεν ξεχώριζες καμία λεπτομέρεια. Στις φωτεινές σκηνές η φωτεινότητα του 1100 (2000 lumens) έδινε το κάτι παραπάνω όμως ο 500 (1700 lumens) στη συναυλία των Muse έδινε καλύτερο μαύρο στα δικά μου μάτια. Νομίζω για πιο ασφαλή συμπεράσματα καλύτερο θα ήταν να τους έχει στα χέρια του ο Μανώλης με καλύτερο υλικό απ αυτό της ΣΟΝΥ και να μπορούμε να σταματάμε την εικόνα όπου θέλουμε εμείς και να κρίνουμε, γενικώς δεν υπήρχε η απόλυτη ελευθερία ώστε να βγουν πιο ασφαλή συμπεράσματα. Πάντως κατά την ταπεινή μου πάντα άποψη τα λεφτά αυτά δεν δικαιολογούν το αποτέλεσμα της εικόνας αλλά μην ξεχνάμε τις κακές συνθήκες (κακό πανί, όχι πλήρη συσκότιση, ακαλιμπράριστος, φθηνό player). Oπως και να χει η ΣΟΝΥ ήταν πάντα αδικαιολόγητα ακριβή, πιστεύω σε 3-4 χρόνια που θα χει ωριμάσει η τεχνολογία και θα υπάρχει και το απαραίτητο υλικό να μπορούμε με πολύ λιγότερα λεφτά να τους βάλουμε κι εμείς στο σπιτάκι μας, αυτά.
 
Λοιπον ας πω και την δικη μου εμπειιρα απο την ταπεινη μου οπτικη γωνια.

Φτανοντας εκει περιμενα να δω κατι που θα με εντυπωσιαζε "τρελα" θα εμενα με ανοιχτο το στομα (για 4Κ υλικο παντα). Ομως δεν τρελαθηκα τοσο πολυ, μαλλον εφταιγε ο χωρος που δεν ηταν τοσο σκοτεινος οσες προσπαθειες και να γιναν απο μαυρες κουρτινες σκουρο χαλι κτλ, μαζι με το πανι που δεν ηταν κατι ιδιαιτερο με ζαρες και φυσικα χωρις calibrate. Φυσικα αναλυση που δεν συναντας σε 1080p, ομορφα χρωματα καλο contrast (περιμενα περισσοτερο) το μαυρο δεν μπορω να το κρινω γιατι οπως ειπα ο χωρος δεν.. , ομως πιστευω δεν φτανει το μαυρο των JVC.
Οσο αναφορα τις διαφορες των μοντελων συμπερασματα ασφαλη δεν μπορεις να βγαλεις γιατι ετσι οπως ηταν στημενοι και με τις παυσεις που γιναν σε διαφορες σκηνες χρωματικα ηταν αλλου ο ενας με τον αλλον.
Πιστευω ο 1100 ηταν πιο ευκρινης λογο καλυτερου φακου και περισσοτερο φωτεινος.

Τωρα παμε οταν μπηκε υλικο 1080p bluray κανονικο και 4k remastered, επαιζε καλυτερα σαφως απο εναν προβολεα αναλυσης 1080p αλλα δεν διεκρινα τεραστιες διαφορες (αυτο φυσικα χωρις να μπορουμε να κανουμε Α-Β συγκριση), θα ηθελα να δω και τους καινουργιους JVC σε αυτο το κομματι ωστε να ειχα και αλλη συγκριση.

Το μελλον φυσικα ειναι σε αυτες τις αναλυσεις δεν το συζητω αλλα πιστευω οτι θελουμε τουλαχιστον 2 χρονια για να υπαρχει εστω και λιγο υλικο και 4 χρονια ωστε οι τιμες να ειναι πιο προσγειωμενες.

Ειδαμε και λιγο τον καινουργιο HW40ES τιμιος προβολεας αλλα πιστευω μπροστα στον epson 9200 που ειναι κοντα στην ιδια τιμη δεν παει "πουθενα".

Θα ηθελα παραπανω, να ηταν και ο 1100 και 500 στοιχεωδως καλιμπραρισμενοι και να μπορουσαμε να δουμε περισσοτερες παυσεις και διαφορες με τα ρυθμιστικα του (οσο ηταν ο Μανωλης εκει κατι καταφεραμε να δουμε μετα "χαθηκαμε" λιγο με τον εκπροσωπο της sony), ωστε να εχουμε περισσοτερες εμπειρες να γραψουμε.

Χαρηκα πολυ που γνωρισα τα παιδια απο κοντα και ανυπομονω για την επομενη συναντηση :D

Το μονο κακο ο γυρισμος εφυγα απο γλυφαδα 8:40 και σπιτι ημουν 10:40 $#@$@#% την Μερκελ xaxaxa
 
Παιδιά, ευχαριστούμε πολύ για τις εντυπώσεις!!:ernaehrung004:

@Κωνσταντίνε,

δεν έβλεπες pixels οχι λόγω μεγαλύτερης ανάλυσης, αλλά, διότι η Sony υιοθετεί κάποιο κολπάκι τύπου screen door effect. Κολλώντας στην οθόνη σε έναν 80άρη (μηχάνημα 5ετίας), δεν έβλεπες ούτε μισό πίξελ παρότι ανάλυσης 1080.
 
.............................
View attachment 102833
Εδώ δεσπόζει η 55''άρα 4K της Sony (τιμή καταλόγου 2800 ευρώ, όπως μου είπαν).

Είχα την ευκαιρία να την δω από κοντά αυτήν και την μεγαλύτερη 65''άρα (τιμή καταλόγου 3800 ευρώ), αφού για πρακτικούς λόγους δεν ανέβηκα πάνω να δω τα προβολικά. Το 4K Player ήταν πάνω, με τους προβολείς, οπότε αρκέστηκα σε συμβατικό HD υλικό, το οποίο όμως οι τηλεοράσεις κάνουν Upscale σε 4K. Ζήτησα να δω για λίγο και συμβατική ταινία σε Blu-ray στην 55''άρα.
Οι εντυπώσεις άριστες, θεωρώ όμως τη διαφορά μικρή όταν αναπαράγεται συμβατικό υλικό. Δεν είμαι έμπειρος όσον αφορά τις τηλεοράσεις και απλά σας μεταφέρω εντυπώσεις. Παραμένω φίλος των Plasma, όπως και νά'χει...

Ζήτησα ακόμα από τον υπάλληλο-πωλητή του καταστήματος (εξυπηρετικότατος) να συνδέσει τη μεγάλη την 65''άρα με laptop. Σκοπός ήταν να δω τη συμπεριφορά της με αξιόλογο οπτικοακουστικό υλικό. Συγκεκριμένα σε σύνδεση μέσω internet με το περιεχόμενο που διαθέτει η Metropolitan Opera της οποίας είμαι συνδρομητής. Για να διαπιστώσω ομοιότητες και διαφορές με την εμπειρία που έχω στο σπίτι από την 46''άρα Plasma (που δίνει το οπτικό μέρος της εμπειρίας) και το Hi-End σύστημα ήχου (για το ηχητικό).
Σημειώνω εδώ ότι η Metropolitan Opera παρέχει το υλικό της με ανάλυση 1280 X 720 για την εικόνα και στα 320Kbps για τον ήχο (για το τελευταίο μία μικρή επιφύλαξη).

Για την εικόνα θα πω ότι το αποτέλεσμα ήταν άριστο, αν και πιστεύω ότι σίγουρα χρειάζονται και μιά σειρά ρυθμίσεις.

Ήταν πολύ ενδιαφέρουσα και η διαπίστωση πως και οι δύο αυτές 4K τηλεοράσεις έχουν προσεγμένο, καλό ήχο (πράγμα ασυνήθιστο για επίπεδες τηλεοράσεις).

Φαίνεται λοιπόν πως οι παραπάνω τηλεοράσεις έχουν τα προσόντα για ν' αποτελέσουν ένα από τα βασικά συστατικά μιάς σύνθετης και πολύ απαιτητικής οπτικοακουστικής εμπειρίας, όπως είναι μία όπερα, ή ένα μπαλέτο σε συνδυασμό μ' ένα καλό σύστημα ήχου φυσικά.

Θα χρειαστούν κι' άλλες δοκιμές γι' αυτό, τα λίγα λεπτά που αφιερώθηκαν στο περιθώριο της χτεσινής συνάντησης ήταν λίγα... -bye-
 
Να πω και εγώ τις εντυπώσεις μου.
Κατ' αρχην πολλές ευχαριστίες στην Sony, στον υπεύθυνο κ. Κοτζάμανη, στον ακούραστο Μανώλη Καστρουνή και τα παιδιά που μας έκαναν την παρουσίαση για την φιλοξενία και την ανοχή στις πολλές μας ερωτήσεις/απαιτήσεις. Επίσης ευχαριστούμε όσους μας τίμησαν με την παρουσία τους παρά το δύσκολο της ημέρας με την βροχή και την Μερκελ. Υπολόγισα καμια 15αρια άτομα, not bad υπό τις συνθήκες αυτές.
Τώρα αναφορικά με τους προβολείς:
Οι μεγάλοι 1100 και 500, παρότι έπαιζαν σε μια default ρύθμιση, έδειξαν ότι έχουν τεράστιες δυνατότητες και μπορούν να προβάλουν χαλαρά σε τεράστιες ίντσες. Λίγο καλύτερος ο μεγάλος out of the box, αλλα όχι τόσο ώστε να δικαιολογεί την διαφορα τιμής. Με 4Κ υλικό έδιναν μια πολύ φυσική και γεμάτη εικόνα. Σε 2Κ, ο αλγόριθμος upscaling της sony έκανε τρομερή δουλεια ειδικά όταν έπαιζε δισκάκια Mastered in 4K by Sony.
Υπήρχε όντως πρόβλημα στην κίνηση στα 4Κ αλλα το αποδίδω στον player που δεν πρέπει να είχε κλειδώσει σωστά. Επίσης, έπιασα αρκετές φορές την δυναμική ίριδα να μπερδεύεται σε σκηνές εναλλαγής φωτός στο spiderman. Τα μαυρα τους πολύ καλά, όχι όμως σαν αυτά των νέων JVC (λογικό).
Ο μικρός 40ρης δεν μου είπε τίποτα, αλλα δεν τον είδα και πολύ ώρα για να βγάλω ασφαλές συμπέρασμα. Μου φάνηκε περίεργο που δεν είχε δυναμική ίριδα, ειδικά στην κατηγορία τιμής του (κοντα στα 2 χιλιάρικα).
Ο Laser δεν ήταν home cinema προβολέας οποτε δεν είναι δυνατόν να τον κριτικάρουμε σοβαρά (ειδικά στην κίνηση), είχε όμως πολύ φως και μας έδωσε πολλές ελπίδες για το επερχόμενο μοντέλο της sony με laser και SXRD panel, αφού θα μπορεί να παίζει χιλιάδες ώρες χωρίς να πέφτει η φωτεινότητα, ένα από τα holy grails της βιντεοπροβολής!
Αυτά για την ώρα. Χάρηκα ειλικρινά που μας δόθηκε η αφορμή να ξαναμαζευτουμε και πιστεύω πως ήταν μια καλή πρώτη κίνηση επαναδραστηριοποίησης της ομάδας των προβολάκηδων του Avclub που τα τελευταία χρόνια έχουμε ατονήσει είτε λόγω δουλειών είτε λόγω άλλων ενδιαφερόντων είτε λόγω κρίσης. Εις το επανιδείν!
 
Re: Απάντηση: AVclub -Παρουσίαση νέων 4Κ & 2Κ προβολέων SONY

Παιδιά, ευχαριστούμε πολύ για τις εντυπώσεις!!:ernaehrung004:

@Κωνσταντίνε,

δεν έβλεπες pixels οχι λόγω μεγαλύτερης ανάλυσης, αλλά, διότι η Sony υιοθετεί κάποιο κολπάκι τύπου screen door effect. Κολλώντας στην οθόνη σε έναν 80άρη (μηχάνημα 5ετίας), δεν έβλεπες ούτε μισό πίξελ παρότι ανάλυσης 1080.

Αυτό δεν το ήξερα, πάντως αν θυμάμαι καλά η ευκρίνεια και στους δύο προβολείς ήταν στο 10 νομίζω με κλίμακα το 0-100, θα θελα να τη δω στο 50 μιας και η εικόνα στα δικά μου μάτια δεν ήταν τόσο crispy όσο περίμενα για 4Κ. Οπως είπα όμως και συμφωνούν όλοι οι συνθήκες ήταν οι χειρότερες, τώρα κατά πόσο με τις καλύτερες συνθήκες και καλιμπραρισμένοι θα δικαιολογήσουν τα 22 και 10 χιλλιάρικα αντίστοιχα, αυτό είναι άλλη ιστορία.
 
Re: Απάντηση: AVclub -Παρουσίαση νέων 4Κ & 2Κ προβολέων SONY

μαυρα τους πολύ καλά, όχι όμως σαν αυτά των νέων JVC (λογικό).
Τσάμπα δεν ήρθα δλδ :p

(Πολλές, όχι μεγάλες ίντσες :p)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: AVclub -Παρουσίαση νέων 4Κ & 2Κ προβολέων SONY

Τσάμπα δεν ήρθα δλδ :p

(Πολλές, όχι μεγάλες ίντσες :p)

Εσύ δεν ασχολείσαι με το σπορ πλέον οποτε δεν δικαιούσαι να σχολιάζεις περί ιντζων :p
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: AVclub -Παρουσίαση νέων 4Κ & 2Κ προβολέων SONY

Εσύ δεν ασχολείσαι με το σπορ πλέον οποτε δεν δικαιούσαι να σχολιάζεις περί ιντζων :p

Μπορεί αλλά τον έχω καλύτερο από εσένα :p

Πέραν της πλάκας πάντως, από αυτά που γράφεις καταλαβαίνω ότι υποψιαζόμουνα...

Όλη η φάση ήταν ο χαβαλες της συνάντησης.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: AVclub -Παρουσίαση νέων 4Κ & 2Κ προβολέων SONY

Μπορεί αλλά τον έχω καλύτερο από εσένα :p

Πέραν της πλάκας πάντως, από αυτά που γράφεις καταλαβαίνω ότι υποψιαζόμουνα...

Όλη η φάση ήταν ο χαβαλες της συνάντησης.

Δεν θα το έλεγα.. Καλο είναι να παραβρισκόμαστε σε τέτοια events για να βλέπουμε και στην πράξη το προς τα που πάει η τεχνολογία (4K, laser κλπ).
Ξέχασα να πω επίσης πως έγινε μια παρουσίαση ενός συστήματος αυτοματισμού της Control4 που έχει ενσωματωσει τους controller της στους νέους A/V ενισχυτές της Sony της σειράς ES.
KPlhWXmKfj.jpg
 
Απάντηση: Re: AVclub -Παρουσίαση νέων 4Κ & 2Κ προβολέων SONY

Ειναι πολύ νωρίς ακόμα.
Στην πράξη τα 4k δεν τα βλέπω mainstream πριν απο μια 3ετια τουλάχιστον.

Και εγώ έτσι πιστεύω.. Θα γινει adopt όμως πιο γρήγορα από το 1080p..
 
Να ευχαριστήσω κι εγώ με τη σειρά μου τους ανθρώπους της SONY για την πολύ ωραία παρουσίαση και την άψογη φιλοξενία και βεβαίως τον Μανώλη Καστρουνή για το τρέξιμο και την υπομονή του.
Για να είμαι ελικρινής είδα αυτό που περίμενα να δώ, μικρή αλλά ευχάριστη έκπληξη ο νέος πρωτοποριακός AV της SONY που ανοίγει το δρόμο και μας δείχνει τα πράγματα που έρχονται. Ο απόλυτος αυτοματισμός σε μια all in one λύση και σε λογικό κόστος. Αυτό το κομμάτι όμως χρειάζεται από μόνο του ειφική παρουσίσαη.
Στους προβολείς τώρα...
Ο Laser μας απασχόλησε σχετικά πολύ λίγο, ένας data προβολέας με πάρα πολύ φώς ίσως έχει ενδιαφέρον για ανθρώπους που κάνουν παρουσιάσεις σε πολύ δύσκολες συνθήκες και μη ελεγχόμενους χώρους αλλά για τρελαμένους "προβολάκηδες" το ενδιαφέρον είνα μόνο ακαδημαϊκό.
Ο 40-άρης είναι πολύ καλό μηχάνημα, πολύ ωραία χρώματα, μεγάλο του όπλο η μεγάλη φωτεινότητα αλλά η κατηγορία που "παιζει" οικονομικά είναι δύσκολη και ο ανταγωνισμός μεγάλος. Για να έχω πλήρη άποψη θα ήθελα να τον δω πιο επισταμένα και σωστά ρυθμισμένο.
Οι 4Κ τώρα, τα "μεγάλα παιδιά".....
Εμένα μου άρεσαν. Ο 500 πολύ και ο 1100 πάρα πολύ. Μια χαρά ευκρίνεια είχαν, εντυπωσιακά "ζωντανοί" και με άπλετο φώς. Δεν ξέρω τι δεν άρεσε σε κάποιους φίλους, δεν ξέρω τι ακριβώς περίμεναν να δούν και πια είναι η αναφορά τους, αλλά μην ξεχνάμε οτι βλέπαμε προβολείς κι όχι τηλεοράσεις. Άλλο Ντοστογιέφσκυ κι άλλο miss Raksevsky. :silly:
Βέβαια αυτή είναι η πρώτη εντύπωση απο δυο προβολικά πρωτοπόρους στα 4Κ και αυτό που είδαμε και κριτικάρουμε είναι μια πρώτη εντύπωση, αυτός είναι και ο λόγος που δεν είμαστε αυστηροί.
Τι να σχολιάσω; Τα χρώματα σε δυο αρύθμιστους προβολείς; Ή το μαύρο; Αν δεν τους δω όπως πρέπει δεν μπορώ να είμαι απόλυτος. Απ´ αυτά τα λίγα που είδα και μπόρεσα να καταλάβω είναι οτι τα χρώματα μ´ ένα καλό καλιμπράρισμα έρχονται εύκολα, το μαύρο όμως, αν και πάρα πολύ καλό, αμφιβάλω αν θα φτάσει στα επίπεδα των κορυφαίων JVC.
Ερωτηματικά έχω για την κίνηση. Στα στατικά πλάνα η ευκρίνεια ήταν άψογη αλλά στην κίνηση η εικόνα θόλωνε. Μάλλον χρειάζεται τερατώδης επεξεργαστική ισχύ για να "κουμαντάρεις" τα 4Κ σε κινούμενη εικόνα. Επίσης, ξέρωντας οτι οι προβολείς κλειδωναν στα 30 Hz, θα ήθελα να ήξερα αν το υλικό ήταν στα 30 η στα 60.
Για το υλικό 1080p (Spiderman) που ήταν remaster δεν μπορώ να βρω δικαιολογία αφού οι προβολείς κλείδωναν κανονικά στα 24. :nounder:
Όπως και να έχει πάντως πιστεύω οτι τα δυο μηχανάκια της SONY είναι δύο εξαιρετικά δείγματα των πραγμάτων που έρχονται αν και λίγο πρώϊμα με ότι αυτό μπορει να σημαίνει. Θεωρώ οτι η SONY είναι προτωπόρος σε θέματα τεχνολογίας στους προβολείς κι αυτό έχει και το τίμημά του. Κυκλοφορεί πρωτοποριακά μηχανάκια αλλά σε πολύ ψηλές τιμές και - μοιραία - με κάποιες ελλείψεις.
Το ίδιο είχε γίνει και πριν σχεδόν μια δεκαετία με τον εκπληκτικό Qualia και τον Ruby. Εξαιρετικά μηχανήματα, έργα τέχνης θα τα έλεγα εγώ, για πρώτη φορά με λάμπα Xenon, σε αντίστοιχες τιμές με τον 1100 ο Qualia και τον 500 o Ruby αλλά ούτε ο ένας ούτε ο άλλος κλείδωναν στα 24.

Σταματάω τώρα γιατί κουράστηκα να γράφω και να παρακολουθώ ταυτόχρονα τηλεόραση, μπορεί να γράφω και βλακείες...;)

Καληνύχτα...
 
Μόνον για έναν Sony θα έγραφε ο Μπάμπης σεντόνια!! Είναι κρυφοσονάκιας, τι να κάνουμε?:D

Τώρα...την ξέρω την απάντηση, αλλά, περιμένω να επιβεβαιώσω!!:flipout:

Όπως και να 'χει, ευχαριστούμε, παιδιά, που κάνετε τον κόπο να μας ενημερώσετε γράφοντας τις εντυπώσεις σας!!-bye-
 
Μόνον για έναν Sony θα έγραφε ο Μπάμπης σεντόνια!! Είναι κρυφοσονάκιας, τι να κάνουμε?:D

Τώρα...την ξέρω την απάντηση, αλλά, περιμένω να επιβεβαιώσω!!:flipout:

Δεν έχεις άδικο, πάντα μου άρεσαν οι - καινούριοι - προβολείς της SONY. Ο ενδοιασμός μου ήταν κατά πόσο μεταβάλονται ή όχι τα panels τους με την πάροδο του χρόνου...
Όπως και νάχει όμως, απ´ την μέχρι τώρα εμπειρία μου κατέληξα οτι με τους SONY μου πάει καλύτερα η σχέση γκόμενας παρά συζύγου... :cool4:
 
Και για όσους δεν μπόρεσαν να παρευρεθούν πάρτε μια ιδέα, ένα ελάχιστο δείγμα, του τι είδαμε...

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Attachments

  • 1.jpg
    1.jpg
    85.4 KB · Views: 140
  • 2.jpg
    2.jpg
    99.6 KB · Views: 140
  • 3.jpg
    3.jpg
    106 KB · Views: 141
Μου λειπουν "παραδοσιακοι" απο την λιστα....

Τασος, Αλεξης, Λευτερης, Παναγιωτης (ΚΤΕ), Παναγιωτης (ΨΑΡ) μου ερχονται γρηρορα στο μυαλο....

Ο browser που ειναι ? Ο Ρεμπελος επισης ?


Ο Madpax (νο. 6 στην λιστα) μπαρκαρε, δεν θα ερθει

Είχα αυθημερόν delivery τέκνων στο χωριό :ridinghorse: ... αλλιώς σιγά μην το έχανα.