Αν έχεις ολοκληρώσει την Β' φάση, δηλαδή έχεις πάρει αναστολή κατεδάφισης (στην ουσία πρέπει να έχεις 2 σφραγίδες: μια το αρχικο παράβολο 10.000 δρχ. για την ένταξη στο 1337/83 και αλλη μια σφραγίδα για την πληρωμή της πρώτης δόσης) τότε εξαιρείσαι από την υποχρεώση βεβαίωσης μηχανικού, όπως διατυπώνει ο Νόμος 4014 στο άρθρο 23 παράγραφος 2.
Δεν θεωρείσαι όμως νομιμοποιημένος σε τελικό βαθμό.
Αν θέλεις μπορείς να νομιμοποιήσεις με το Ν.4014 αγνόωντας ότι έχεις κάνει με τον 1337, και χάνοντας και το ποσό που έχεις πληρώσει...
Να διευκρινήσω για τις αμοιβές ότι πλέον δεν είναι ακριβώς ελάχιστες, με την έννοια ότι είναι αντικείμενο ελεύθερης διαπραγμάτευσης, άρα οι συγκεκριμένες που παρατίθενται, είναι οι προτεινόμενες τιμές του ΤΕΕ, ή αλλιώς ή "νόμιμες" τιμές. Το "ακριβώς" πάει στο ότι το ΤΕΕ έχει δικαίωμα να απορρίψει κάποιες αμοιβές ως πολύ χαμηλές.
Από κει και πέρα, όπως συνέβη και με την αντίστοιχη περαίωση των Ημιυπαίθριων, τιμές παίζουν τόσο αρκετά πάνω, όσο και αρκετά κάτω.
Είναι βασικό λοιπόν να κρίνετε (γνωρίζοντας αυτή τη νόμιμη τιμή, που προκύπτει από πρόσθεση των τιμών των διαφόρων επιμέρους διαδικασιών) αν σας συμφέρει να δώσετε παραπάνω, επειδή είναι ο μηχανικός που εμπιστεύεστε χρόνια ή αυτός που έφτιαξε το σπίτι, ή αν θα ήταν θεμιτό να δώσετε πολύ παρακάτω, έχοντας "θαμπωθεί" από μια πολύ χαμηλή τιμή.
Η διαδικασία αυτή δεν είναι τόσο απλή όσο αυτή των ημιυπαιθρίων, απαιτεί πάρα πολύ εκτεταμένη γνώση όχι μόνο του σημερινού νόμου όσο και αυτών των τελευταίων 3 δεκαετιών, ενώ δεν υπάρχει τυφλοσούρτης σε τίποτα, κάθε περίπτωση είναι τελείως διαφορετική απ'την άλλη. Επειδή λοιπόν ο μηχανικός είναι αυτός που καθορίζει το πρόστιμο (και όχι η πολεοδομία), και επειδή η περαίωση είναι μια δουλειά που πρέπει να γίνει σωστά, αφού μέχρι να την ολοκληρώσεις, ουσιαστικά "αυτοκαρφώνεσαι" στην πολεοδομία, οπότε δε λέει να κολλήσει στα μισά του δρόμου η διαδικασία, καλό είναι να είμαστε προσεκτικοί στο ποιόν επιλέγουμε.
Με απλά λόγια, να αναζητήσετε σαφώς τιμές χαμηλότερες από αυτή την προτεινόμενη, οι περισσότεροι μηχανικοί κάνουν γενναίες εκπτώσεις λόγω της συγκυρίας, όμως μην καταφύγετε σε εξευτελιστικές αμοιβές, που, δεδομένου του πολύπλοκου της διαδικασίας, το πιθανότερο είναι να είναι εκ του πονηρού. Επίσης, είναι βασικό να συμφωνείτε εξαρχής στην τιμή, γιατί είναι επίσης κάτι που συμβαίνει συχνά μηχανικοί καθημερινά να παρουσιάζουν και κάτι άλλο που "πρέπει" να γίνει, με αποτέλεσμα η αρχική τιμή των 800 ευρώ που έδωσαν να ανεβαίνει τελικά στα 1500...
Σ ευχαριστω για την απαντηση.
Απλα εχω καποιες ιδιεταιροτητες.
Πχ, ειμαι εκτος σχεδιου, που απ οτι καταλαβαινω τριτη φαση δεν μπορει να υπαρξει ακομη, σωστα??
Mπορεις
Η δευτερη φαση θεωρειται ολοκληρωμενη εαν εχεις εξοφλησει τα ποσα?? Πως ειναι το συστημα?
Αν ειναι ετσι, εχω ολα τα παραβολα των πληρωμων. Εκω επισης ενα πρωτοτυπο εγγραφο δηλωσης προς την πολεοδομια υποβολης ολων των δικαιολογητικων οπως και δηλωση ιδιοκτητη περι του αυθαιρετου, με σφραγιδες της πολεοδομιας,που γραφει επακριβως "Η αυθαιρετη κατασκευη υπαγεται σε προσωρινη αναστολη απο την κατεδαφιση"
Αυτο ειναι το αποδεικτικο??
Αν ναι, πρεπει να τους ζητησω καποιο εντυπο εξαιρεσης η θεωρειται αυτονοητο??
Συγνωμη αν σε επρηξα :guitarist:
....
Το καλύτερο είναι να υπάρχει εμπιστοσύνη στον μηχανικό και στην επιστημονική κατάρτισή του, και είναι σχεδόν σίγουρο ότι με την κρίση που υπάρχει η αγορά θα διαμορφώσει τις αμοιβές και όλοι σχεδόν οι μηχανικοί εκεί θα κινούνται, όπως π.χ. με τους ημιυπαίθριους που όλοι παίρναμε τις ελάχιστες αμοιβές.
τώρα γίνεται το έλα να δεις με τους συμβολαιογράφους και την....ΕΨΑ (έτσι λένε το ΕΓΣΑ87)...:Banane0:
από το πρωί μας πήραν τουλάχιστον 6....
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.