Αυτοκινητιστικά νέα

Ε υπήρχαν αρκετά πισω-κίνητα που ανέθρεψαν γενιές... αλλά απ' όλα ένα (γερμανικό) μου ήρθε πρώτο στο νου...
 

Attachments

  • nsu.jpg
    nsu.jpg
    9.1 KB · Views: 215
NSU TT και κυρίως TTS.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Εμενα μονο μια πισωκινητη μ'αρεσε ... και ηταν και γερμανικη :proud:

228981-1000-0.jpg


ΗΔΟΝΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ ........... !!!!!!!!!!

Δεν μπορουσες να οδηγησεις ισια :p ... μονο με το πλαι ! :laugh:

opel-manta-gsi-hatchback-02.jpg


Και ειχε εναν κωλο .... ονειρεμενο .... :love:

Συγνώμη αλλά η ascona είχε καλύτερο κώλο, ειδικά η 400.
 
Παιζεις μπαμπεσικα ... :p

1) Η 400 .... δεν ηταν μια καθημερινη Αscona > http://img10.deviantart.net/5eb0/i/2013/151/4/4/opel_ascona_400__83_by_franco_roccia-d679myg.jpg
2) Δεν δειχνει καθολου sportive, ουτε καν ενα τιμιο ψευδοcoupe ... οπως το Manta.

Συγνωμη, δηλαδη ... αλλα, τι κωλος ειναι αυτος ? > http://www.picautos.com/images/opel-ascona-1.9-sr-04.jpg

Παντως ... ευτυχως διαφωνουμε σε θεματα οπισθιων.
That's very good to know -bye-
 
Last edited:
όχι δεν παίζω μπαμπέσικα. Εκτός από την 400 υπήρχε και η sr. Που είχε τη διχρωμία στην πρύμνη και τις ρίγες στα πλαινά (τις μαύρες εννοώ όχι τις νίκελ) και το μικρό γυριστό σπόιλερ το οποίο πολύς κόσμος είχε αντικαταστήσει με μικρή αεροτομή. Σε δίπορτη ήταν ωραία.

Στις απλές manta έπαιζε ωραία η διχρωμία αρχικά στις sr εκδόσεις και μετά στις gt/gte που δεν είδαμε ποτέ στην Ελλάδα. Αλλά στα λαχανί, καφέ και άσπρα κομμάτια που ήλθαν στην Ελλάδα απλώς δεν... στα κόκκινα, κίτρινα που βλέπαμε στη Γερμανία, Αυστρία ήταν καλύτερα. Απολύτως καλύτερα τα γαλαζομπλε.

Μέχρι πρόσφατα (πρόπερσι) υπήρχαν μια 400άρα manta και μια ascona 400 εδώ κοντά στο σπίτι μου στην πρώτη παράλληλη οδό της πλατείας Σκρα στη Νέα Κρήνη, κάθετη στην Κουντουριώτη. Τώρα είναι μόνο μια, προφανώς ο ιδιοκτήτης δεν μπορούσε να κρατήσει και τα δυο τέρατα.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Και τί θα πει ψευδοσπορτίβ με 55/60 άλογα; Θυμάμαι ότι όλες οι manta ήταν καλές μόνο σταματημένες. Στην Εθνική Θεσσαλονίκης-Κατερίνης μόνο στη δεξιά λωρίδα ήταν. Τις προσπερνούσαν όλοι με όλα τα αυτοκίνητα. Ακόμα και τα galant (τα θυμάται κανείς;;;) και τα Datsun 140j. Βέβαια όταν στις αρχές της δεκαετίας του 1980 άρχισαν οι μετατροπές έγινε μεγάλο πάρτυ, ειδικά στα δυτικά προάστεια και προς Θράκη μεριά. Δύσκολα εύρισκες manta κάτω από 200 άλογα και με original αμάξωμα. Όλα ήταν φουσκωμενα με πλαστικά. Μεγάλη πέραση είχε το κιτ του Lexmaul που ήταν ωραίο και φθηνό. https://www.google.com/search?q=ope...oTCJrQkY-v78YCFQZyFAodaXsPSA&biw=1252&bih=599 .

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

αν θα έπαιρνα manta προσωπικα´θα διάλεγα τη manta b cc http://www.mantab.de/cms/front_content.php?idcat=87
 
Ασε τις 400αρες ...
Ποσοι μπορουσαν να τις αγορασουν (στα τελη του 70) ?
Και ποσοι μπορουσαν να τις χρησιμοποιουν σε καθημερινη βαση ?
Ανεξαρτητως τριχρωμιας η διχρωμιας, ηταν ακριβα αμαξια.

Ο προσδιορισμος ψευδοcoupe αναφερεται στην εμφανιση ... oχι στην ιπποδυναμη !

Το απλο Manta > http://static.cargurus.com/images/site/2010/09/08/06/33/1976_opel_manta-pic-7556378643083756274.jpeg
ηταν σαφως πιο ομορφο απο την απλη Ascona > http://www.fahrzeugbilder.de/bilder/personenkraftwagen-opel-ascona-b-1900-25197.jpg


 
Μα δεν τις αγόραζαν. Τις μετέτρεπαν σε 400άρες ή σε gt/gte κι αργότερα σε gsi. Μιλούμε για τις αρχές της δεκαετίας του 1980. Τα τροπέτα στην Οδυσσέως στο Βαρδάρη, τον Καλατζή, τον Αραμπατζή, τους αδελφούς Κωτούλα, τον Αναγνώστου κλπ. Θυμάμαι τον εαυτό μου ακόμα στο λύκειο (τελείωσα το 1983) και στο πανεπιστήμιο να πηγαίνουμε τσάρκα με φίλους στο Βαρδάρη για να χαζέψουμε τις νέες αφίξεις με τα τροπέτα στις μάντρες. Κι όταν πήρα το πρώτο μου αυτοκίνητο (ένα fiat uno μτχ.) το πρώτο που έκανα ήταν να αλλάξω κινητήρα από 903 κ.ε. σε 1.116 κ.ε. Υπήρχαν εκατοντάδες διαθέσιμοι κινητήρες, επειδή στην ίδια τη fiat (Παπαιωάννου, Εσκιάδης, Βλάχος), άλλαζαν αμέσως τον 1116 των regata με τους 1300/1500.

Έτσι δεν ήταν ;;
 
Ναι ...

πολλοι οικογενειαρχες τα αγοραζαν ως απλα sedan ... και τα ταραζαν στις βελτιωσεις. :laugh:
Ακομα και αν η βελτιωση ηταν η προσθηκη ενος απλου μαρσπιε (που ΔΕΝ ηταν μονο αυτο).
Ομως υπηρχε μεγαλη φαγωμαρα και καυγας στο σπιτι, αν χαμηλωναν οι αναρτησεις.
Κυριως απο την συζηγο. Το αμαξι συμπεριφεροταν σαν κατσικι ακομα και στην ασφαλτο.

Μετατροπη αυτοκινητου δεν ετυχε να κανω ποτε αλλα γνωριζω απο φιλους και θειους
ποσο ακριβο σπορ (αν οχι επικινδυνο) προκυπτει τελικα. Πολλες Ascona, με χαμηλωμενη
αναρτηση ... απλα εφευγαν απο το οδοστρωμα με το πρωτο ψιλοβροχο. Οση ηδονη ειχε
να δωσει αυτο το αμαξι (οπως και το Manta) ως πισωκινητο, αλλες τοσες λαχταρες χαριζε
σε ανυποπτο χρονο. Στον δρομο μετα τα τσιμεντα της Titan, προς την διασταυρωση προς
Νεα Σαντα, το 1981 ... ο θειος μου εχασε τον ελεγχο της Ascona (με μενα στην θεση του
συνοδηγου) και βρεθηκαμε να σερνομαστε μεχρι το δεξι χαντακι, ΑΝΑΠΟΔΑ ... ευτυχως
με μονο 40 χλμ/ωρα. Μολις ειχε ψιχαλισει ....

Ο θειος ειχε χαμηλωσει την αναρτηση, ενα μηνα πριν ! :icon15: Αν θυμαμαι καλα, αλλαξε και
λαστιχα (φαρδυτερα).
 
Εχθες ειδα για πρωτη φορα την καινουρια ΒΜW Μ6 4d.Πολυ ψαρωτικη στην εμφανιση,χωρις καγκουριες κλπ,και πολυ,παρα πολυ γρηγορη.Τυχερος ο κατοχος,με γερμανικες φυσικα πινακιδες,οπως και μια Μαζερατι, πολυ ομορφη με αντιστοιχες πινακιδες.Μαλλον οι Γερμανοι.?.?λεφταδες επελεξαν τα Συβοτα φετος για τις διακοπες τους...Σε μαυρο χρωμα και οι δυο,η Ιταλιδα πιο στυλατη φυσικα,η Μ6 ομως σε ψαρωνε και παρκαρισμενη...
 
Ποια η γνωμη σας για τα Ssangyong?
Eιδα το καινουριο Tivoli και μου αρεσε μπορω να πω...


Τώρα αυτή είναι μια κατηγορία (μικρά crossover) που ξαφνικά γίνεται χαμός από νέα μοντέλα... μην το πολυβιάζεσαι αν μπορείς γιατί έρχονται πολλά.
 
Τώρα αυτή είναι μια κατηγορία (μικρά crossover) που ξαφνικά γίνεται χαμός από νέα μοντέλα... μην το πολυβιάζεσαι αν μπορείς γιατί έρχονται πολλά.

Το ειδα σε ενα site και ελεγε οτι θα το παρουσιασουν σε μια εκθεση...
Αρνητικο για μενα ηταν οτι ειχε μονο εναν κινητηρα 1,6 βενζινη η πετρελαιο, παρ ολα αυτα ειχε πολυ ωραιο εσωτερικο...
Προς το παρον δεν κοιταω καποιο αμαξι καθως οι εποχες ειναι δυσκολες αλλα πιστευω σε 1-2 χρονια θα μπορεσω να παρω το αμαξι που μου αρεσει, ενα VW Golf Bluemotion 1,6 TDI...
 
Το ειδα σε ενα site και ελεγε οτι θα το παρουσιασουν σε μια εκθεση...
Αρνητικο για μενα ηταν οτι ειχε μονο εναν κινητηρα 1,6 βενζινη η πετρελαιο, παρ ολα αυτα ειχε πολυ ωραιο εσωτερικο...
Προς το παρον δεν κοιταω καποιο αμαξι καθως οι εποχες ειναι δυσκολες αλλα πιστευω σε 1-2 χρονια θα μπορεσω να παρω το αμαξι που μου αρεσει, ενα VW Golf Bluemotion 1,6 TDI...


αυτο εχω , με τα 105 , σε 2 χρονια ομως θα ειναι να βγει το νεο
 
αυτο εχω , με τα 105 , σε 2 χρονια ομως θα ειναι να βγει το νεο

Ας βγει και θα το περιμενω με ανοιχτες αγκαλες...;)
Αυτο που με ενδιαφερει ειναι η καταναλωση εντος κι εκτος πολης αλλα και μονο που θα παω απο βενζινη σε πετρελαιο θα ειναι χαμηλοτερη...:p
Επειδη δεν το εχω οδηγησει εχει καλη αποκριση σε γρηγορες προσπερασεις?
 
και εγω απο βενζινες ερχομαι (touran TSI 140 & 206cc) , με τη καταναλωση θα εχεις ενα χαμογελο μονιμως στο προσωπο σου
με το αλλο θεμα ομως θα συχτηριζεις , πολλα κατεβασματα και ο κινητηας μεχρι τις 1500 (που τοτε ξυπνα) .. ψοφιος
και για να ανεβει απο 1100 εως 1500 περναν αιωνες

το clio της γυναικας (75 αρι) ειναι πιο σβελτο χαμηλα
 
Οι πιο σβελτοι κινητηρες πετρελαιου μεχρι 1600 κυβικα ειναι αυτοι που φορανε οι Γαλλοι στα πεζω και σιτροεν.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

:flipout: Ναι όπως τα λες ακριβώς !!!!

Καλό το ανέκδοτο Μήτσε !!!
7 λιτράκια τα 100 και όχι ότι γράφουν τα προσπέκους .Διπλα είναι οι συνάδελφοι των άλλων εταιριών που δέχονται τα παράπονα γιατί από 4 που γράφει το προσπέκτους πάνε στα 7 και τους λένε ότι έχουν βαρύ πόδι :grandpa:
 
Άσε αδερφέ περάσαμε μία εβδομάδα μέσα στην Αθήνα με το Cactus 1.4 και έχουμε πάθει πλάκα... δεν καίει τίποτα, και δεν έχω και ελαφρύ πόδι !!!

Τα Hyundai τι λένε είπαμε από κάψιμο ??? :flipout: