Αυτοκινητιστικά νέα

Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος αν θες..


http://www.trade-wind.gr/chemical/maintenance/motorkote/motorkote-fuel-optimizer-473-ml.html

Απευθείας με συριγγα τροφής σε κάθε φουλ γέμισμα στο ρεζερβουαρ

και το 1/3 της συρριγας με αυτό
http://www.trade-wind.gr/chemical/maintenance/motorkote/motorkote-cetane-boost.html


Εννοείται ότι άμα πάρεις και λάδια τότε εντελώς άλλο αμάξι θα οδηγείς
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Στο i30 το προσπέκους γράφει 4,8 και καίει 6,5 . Τα άλλα είναι σαν να μιλάω εγώ για δορυφορικές εγκαταστάσεις και συ για αυτοκίνητα . Πιο σαπάκι αυτοκίνητο τενεκές από το Cactus δεν υπάρχει

i30 Βενζίνη 1400cc, μοντέλο 2012 μέση κατανάλωση 5.6 lt/100 km (με οικονομική οδήγηση κυρίως σε επαρχιακό δίκτυο)
i10 Βενζίνη 1000cc , μοντέλο 2014 μέση κατανάλωση 5.0 lt/100 km (οι γυναίκες έχουν πιο βαρύ πόδι , περιλαμβάνεται και οδήγηση μεσα στην πόλη)

Και τα δύο με βάση τον υπολογιστή ταξιδιού , στο i10 (που είναι της γυναίκας μου) έχω πετύχει και την εξωπραγματική τιμή των 3.7 lt/100 km σε επαρχιακή διαδρομή 15 χιλιομέτρων (με αρκετά χαμηλή κίνηση).

ΥΓ. Το Cactus όντως είναι τενεκές και με χάλια ποιότητα πλαστικών , το είδα με ένα φίλο μου που θέλει να αγοράσει αμάξι. Τελικά θα πάρει το Vitara.
 
Και τι δουλεια εχει με το κακτους οταν θελει τζιποειδες και μαλιστα βιταρα ????
Μαλλον δεν εχει ιδεα τι θελει....
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Ναι υπάρχει μία συνεργασία όπως και η BMW έχει αντίστοιχη .Και μεις στην ΑΜ θα παίρνουμε κινητήρες από την AMG της ΜΒ !!
Δίνει ο ένας τεχνογνωσία στον άλλο που έχει πείρα σε μικρού κυβισμού αυτοκίνητα . Η BMW πχ ξεκίνησε έτσι με το ΜΙΝΙ αλλά σιγά σιγά άμα δει περισσότερο κέρδος θα πάει σε εξ ολοκλήρου κατασκευή. Οι μεγάλοι πάντα έτσι κάνουν .
Πλευρίζουν τους άλλους , μαθαίνουν πολλά και μετά άντε γεια . Αλλά ξοδεύουν μετά τεράστια ποσά στην εξέλιξη ενώ οι υπόλοιποι εκείνο που τους ενδιαφέρει είναι τα νούμερα παγκοσμίως στην λιανική .
Για το Ε320 έτσι είναι αλλά το εμποδίζει το βάρος να κατέβει πιο κάτω . Πρέπει η μηχανή του να έχει περισσότερα κράματα αλουμινίου ώστε να ελαφρύνει.Τώρα επειδή είδε η ΜΒ ότι η BMW το γύρισε σε 3πλό και πάει για 4πλό turbo !! χωρίς προβλήματα ετοιμάζει κινητήρες .Είναι σε τεστ συνέχεια .Τα τεστάρουν στην πίστα στο Nurb με διαφορετικά βάρη και μεγάλη πίεση για να δουν πως ανταποκρίνονται. Ειδωμεν

Πολύ ενδιαφέρουσα η εξέλιξη με τα 3πλα και 4πλα turbo! Πάντως, ειδικά της BMW, ακόμα και οι twin turbo δεν έχουν καθόλου lag. Πολύ άμεση απόκριση.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

http://www.trade-wind.gr/chemical/maintenance/motorkote/motorkote-fuel-optimizer-473-ml.html

Απευθείας με συριγγα τροφής σε κάθε φουλ γέμισμα στο ρεζερβουαρ

και το 1/3 της συρριγας με αυτό
http://www.trade-wind.gr/chemical/maintenance/motorkote/motorkote-cetane-boost.html


Εννοείται ότι άμα πάρεις και λάδια τότε εντελώς άλλο αμάξι θα οδηγείς

:grinning-smiley-043
 
Και τι δουλεια εχει με το κακτους οταν θελει τζιποειδες και μαλιστα βιταρα ????
Μαλλον δεν εχει ιδεα τι θελει....

Και το C4 Cactus στην κατηγορία των SUV είναι όπως το Vitara. Μάλιστα αν κοιτάξεις λίγο θα βρεις και αρκετά συγκριτικά πχ. αυτό...

http://www.autoexpress.co.uk/suzuki/vitara/91403/suzuki-vitara-vs-citroen-c4-cactus-renault-captur
 
Μιλώ για συνολικη συμπεριφορά όλων των κινητήρων μιας εταιρίας σε επιδόσεις ευκολία κ φθηνια συντήρησης, ανταλλακτικά κ τιμές τους ( πονεμένη ιστορία στα ιαπωνικά) στήριξη από τις αντιπροσωπείες (που δεν υπάρχει π.χ.στη mitsu κ.δεν μιλώ μόνο για Αθήνα) κ αντοχή στο χρόνο.
 
Η Ηοnda,Mitsubishi, αλλα και η Μazda κατασκευαζουν καλυτερα και ποιοτικοτερα αυτοκινητα απο την Nissan.Ειδικα τα οριτζιναλ made in Japan,Accord,Lancer,ASX.Απλα εχουν αποκτησει κακη φημη αποκλειστικα λογω εισαγωγεα,δικαιολογημενα βεβαια.Για την ιστορια της ΕΛΜΑ ειναι γνωστα τα γεγονοτα....Φυσικα παιζει ρολο και το μαρκετινγκ.Σε αυτο μονο η Τοyota εχει κανει καλη δουλεια απο τις ιαπωνικες εταιριες.
 
Από τα ιαπωνικά καλούς πετρελαιοκινητήρες εχει η nissan λόγω της συνεργασίας με τη μαμά renault

Δεν διαφωνω,απλα εκανα μια επισημανση οσον αφορα καποια επισης καλα κατα την γνωμη μου ιαπωνικα πετρελαιοκινητα.Ξεφυγα ομως...:blush:Καλησπερα επισης.
 
Η Ηοnda,Mitsubishi, αλλα και η Μazda κατασκευαζουν καλυτερα και ποιοτικοτερα αυτοκινητα απο την Nissan.Ειδικα τα οριτζιναλ made in Japan,Accord,Lancer,ASX.Απλα εχουν αποκτησει κακη φημη αποκλειστικα λογω εισαγωγεα,δικαιολογημενα βεβαια.Για την ιστορια της ΕΛΜΑ ειναι γνωστα τα γεγονοτα....Φυσικα παιζει ρολο και το μαρκετινγκ.Σε αυτο μονο η Τοyota εχει κανει καλη δουλεια απο τις ιαπωνικες εταιριες.

Επειδή έτυχε και είχε ένας γνωστός το Lancer, προσωπικά δεν μου άρεσε καθόλου, πρέπει να είναι ένα αυτοκίνητο γύρω στα 20.000 που έχει κακή ποιότητα πλαστικών και νομίζω έχει και μικρό κινητήρα. Έχω την εντύπωση ότι από Ιαπωνία μόνο η Infinity αξίζει.

Βέβαια, σύντεκνος μας έχει και το Pajero το καινούριο και -αν και φορτηγό- έχει καλή ποιότητα στο εσωτερικό. Βέβαια κάνει και 70-80.000.
 
Δεν εχουν καμια σχεση Γιαννη και ας τα συγκρινουν..

Σε αυτό δεν διαφωνώ Αντώνη. Η κατηγορία των SUV έχει γεμίσει διάφορα μοντέλα που μπαίνουν στο ίδιο καλάθι , πχ, το CrossPolo που απλά είναι υπερυψωμένο αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας μπορεί άνετα να βαφτιστεί SUV.

Όσο αφορά τους κινητήρες diesel όλες σχεδόν οι βιομηχανίες πλέον όπως και στην βενζίνη βγάζουν πολύ καλά σύνολα. Είναι τόσο μεγάλος ο ανταγωνισμός που δεν υπάρχουν περιθώρια λαθών. Συνάδελφος έχει το Hyundai i20 diesel και η λειτουργία του είναι εξαιρετική σε σημείο που ακούγεται σαν να είναι βενζίνη , και μάλιστα με μόλις 1100 cc χωρητικότητα πρέπει να σπάει και ρεκόρ (ο μικρότερος της αγοράς).

ΥΓ. Mitsubishi , Honda , Subaru , Mazda , Daihatsu στην Ελλάδα είναι περιθωριακές μάρκες , θα προτιμούσα Toyota και Nissan που έχουν πολύ πιο εκτεταμένη γκάμα συνεργείων και καλύτερη υποστήριξη.
 
Χθες πήγαμε με τον κουμπάρο μου και τις συζύγους να διαλέξει ένα από τα 4 αυτοκίνητα που του παρέχει σαν εταιρικό η επιχείρηση που εργάζεται.
Τα αυτοκίνητα-diesel ολα-ήταν:
BMW 116d
Mercedes A160
Peugeot 3008
Opel Astra

Ξεκινήσαμε με το Mercedes έχοντάς το σαν την πρώτη επιλογή,τόσο για την εξωτερική του εμφάνιση αλλά και το ότι σαν ιδιώτης δεν προκειται ποτέ να αποκτήσει ένα Merc.
Παιδιά τι να σας πω.
Σκέτη απογοήτευση!!!
Δεν έχω ξαναμπεί σε τέτοιο κλειστοφοβικό αυτοκίνητο και αναφέρομαι στην θέση του οδηγού που υποτίθεται έχει και τον περισότερο χώρο και άνεση.
Για τους πίσω...δεν το συζητάω καθόλου.Σα να καθόνταν μέσα σε φέρετρο.Έψαχνε το ζευγάρι ένα λόγο να το προτιμήσει.
Έμπαιναν και έβγαιναν συνεχεια,μην μπορώντας να πιστέψουν τι συμβαίνει.
Τελικά το φαβορί,απορρίφθηκε με ψήφους 4-0.
Απορρίφθηκε και το Astra επειδή αυτό έχε τα 4 τελευταία χρόνια σαν εταιρικό.
Αυτό που τα συνδίαζε όλα ήταν το Peugeot.
Όμορφο και από τις 4 εξωτερικες του όψεις,πολύ άνετη καμπίνα για όλους τους επιβαίνοντες και με τον πιο δυνατό κινητήρα.
Τελικά-μάλλον λόγω του μικροαστισμού-κατέληξε στο BMW.
Eνα εντελώς αδιάφορο σχεδιαστικά αυτοκίνητο στην εξωτερική του εμφάνιση,με όμορφη όμως και σχετικά άνετη καμπίνα αλλά και τον δεύτερο σε δύναμη κινητήρα.
 
Τόσο χάλια το Α160?
Καμία σχέση τα γαλλικά αυτοκίνητα στην ορατότητα με τα κλειστοφοβικά γερμανικά.
 
Μιας και συζητάγαμε μερικές σελίδες πριν για νεες γενιες diesel κινητήρων , πρόσφατα ειχα την ευκαιρία να οδηγήσω ενα Opel Mokka με τον νέο αλουμινένιο 1.6 κινητήρα των 136 ίππων. Παρότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν με εντυπωσιασε (χωρις να υστερεί καπου, απλά .. δεν) εντούτοις ομολογώ οτι αυτό το νέο μοτεράκι της Opel πρεπει να ειναι ότι πιο αθορυβο και ήσυχο υπάρχει στην κατηγορία του σε diesel, ενω ήταν αρκετά δυνατός και (προφανως) ροπάτος από πολύ χαμηλά...