Αυτοκινητιστικά νέα

Δεν λέμε κάτι διαφορετικό. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι και νορμάλ αυτοκίνητα ήταν φορτωμένα, φουλ έξτρα τα περισσότερα.

Έχει μεγάλη διαφορά στην εμφάνιση σε ορισμένα μοντέλα, ειδικά το εσωτερικό σε κάτι BMW, Mercedes ακόμα και σε VW.

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk
 
Δεν ξέρω αν αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα με τα "γυμνά" αυτοκίνητα είναι παγκόσμια πρωτοτυπία, αλλά πάντως πρέπει να είμαστε από τις λίγες χώρες που συμβαίνει. Δυστυχώς είναι αποτέλεσμα του παράξενου συστήματος με τις κλίμακες του τέλους ταξινόμησης.
 
Δεν λέμε κάτι διαφορετικό. Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν ότι και νορμάλ αυτοκίνητα ήταν φορτωμένα, φουλ έξτρα τα περισσότερα.

Έχει μεγάλη διαφορά στην εμφάνιση σε ορισμένα μοντέλα, ειδικά το εσωτερικό σε κάτι BMW, Mercedes ακόμα και σε VW.

Sent from my ONEPLUS A6013 using Tapatalk

Τόσο πολύ έχουν αλλάξει σε αυτό το θέμα; Τέλη '80 με αρχές '90 συνέβαινε ακριβώς το αντίθετο: στην Ελλάδα τα Mercedes-BMW-Audi με φουλ έξτρα και στη Γερμανία τα περισσότερα κυκλοφορούσαν χωρίς κεντρικό κλείδωμα, με μηχανικά παράθυρα και μόνο αριστερό καθρέφτη... :laugh:
 
Τόσο πολύ έχουν αλλάξει σε αυτό το θέμα; Τέλη '80 με αρχές '90 συνέβαινε ακριβώς το αντίθετο: στην Ελλάδα τα Mercedes-BMW-Audi με φουλ έξτρα και στη Γερμανία τα περισσότερα κυκλοφορούσαν χωρίς κεντρικό κλείδωμα, με μηχανικά παράθυρα και μόνο αριστερό καθρέφτη... :laugh:

είχαν και εσωτερικο καθρέφτη και με θέση νυχτός :flipout:
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Και τα περισσότερα στη Γερμανία[70-80] δεν είχαν στροφόμετρο .
Στον ευρωπαικό νότο αντιθέτως είχαν .

Θυμάται κανείς το Golf I? Δυο λαβές στις πόρτες μόνο, πλαστική ταπετσαρία στα καθίσματα και ένα ταχύμετρο, και ούτε καν πατάκια στο πάτωμα;
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Θυμάται κανείς το Golf I? Δυο λαβές στις πόρτες μόνο, πλαστική ταπετσαρία στα καθίσματα και ένα ταχύμετρο, και ούτε καν πατάκια στο πάτωμα;

Πατάκια δεν είχαν και πολύ αργότερα ,τα έκανε δώρο ο πωλητής και είχε και τη φίρμα του επάνω .
Εξ άλλου το πολύ χρήμα έβγαινε από τα <εξτρά> δηλ ραδιόφωνα ,συναγερμούς ,ζάντες ,κοτσαδόρους ,κλπ,κλπ
 
Γερμανός αρχιτέκτονας, διαμένων στα περίχωρα της Κολωνίας σε μοντέρνα ιδιόκτητη διώροφη μεζονέτα, αγοράζει το 1986 μια Mercedes Benz 190D. Στο βασικό πακέτο, το μόνο έξτρα που παρέχεται, είναι το υδραυλικό τιμόνι, τίποτα άλλο. Το χρώμα είναι μη μεταλλικό, οι προφυλακτήρες είναι πλαστικοί γκρι και όχι στο χρώμα του αμαξώματος, τα παράθυρα λευκά και μηχανικά, εξωτερικός καθρέφτης μόνο στην πλευρά του οδηγού, χωρίς κεντρικό κλείδωμα, τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων πλαστικοί, ηχεία δύο μικρά στο ταμπλώ και ταπετσαρία συνδυασμός πλαστικού και βασικού, λεπτού υφάσματος.

Αυτός, ο ευκατάστατος τύπος λοιπόν, το μόνο εργοστασιακό αξεσουάρ που πρόσθεσε σε αυτό το αμάξι, ήταν ο αποσπώμενος κοτσαδόρος (κι ένα after-market ραδιοκασετόφωνο). :flipout:
 
οι προφυλακτήρες είναι πλαστικοί γκρι και όχι στο χρώμα του αμαξώματος,

Τι ωραία εποχή αυτή όμως... παρκαρίσματα με την αφή χωρίς άγχος και ενοχές.

Να δεις που φαναρτζήδες τη σκέφτηκαν τη μόδα με τους βαμμένους προφυλακτήρες.:violent-smiley-030:
 
Αν θυμάμαι καλά ,οι προφυλακτήρες ήταν πλαστικοί ,λόγω μιας οδηγίας της ΕΟΚ [τοτε] για να μπορούν να απορροφούν κτυπήματα μέχρι κάποια ταχύτητα ,χωρίς να παθαίνουν ζημιά


Οι προφυλακτήρες βαφόταν στις περισσότερες περιπτώσεις στην Ελλάδα από τους εισαγωγείς [το πλήρωνες βέβαια]
 
Εξαιρετικες εποχες. Αθηνα - πατρα 4 ωρες. Αθηνα - Καρπενησι, δεν εχουν σημασια οι ωρες, εχει σημασια μονο το ποσες φορες σταματουσες στην διαδρομη για να κανεις εμετο. Ζωνες σπανια φορουσαν οποτε ειχαμε εξαιρετικες εκτοξευσεις απο τα καθισματα σε περιπτωση ατυχηματων. Διαζωμα στη μεση; τι ειναι αυτα; αυτα ειναι για τους φλουφληδες. Να περναει το κτελ την νταλικα (ή τουμπαλιν), να το βλεπω να ερχεται κατα πανω μου και να γουσταρω. Τουνελ; απαπαπα, αυτα ειναι πραγματα του διαολου. Γυρω γυρω ανεβαινουμε, γυρω γυρω το βουνο κατεβαινουμε.

Εχετε δικιο, ωραιες εποχες :)
 
Από τα πιό ωραία ήταν η λωρίδα από λευκό τσιμέντο στην Ε.Ο Αθηνών -Θεσ/νικης .
Κατασκευή για μια <ζωή> ,που πήρε αρκετές ζωές μέχρι να φύγει .
 
Έτσι ήταν η βασική εμφάνιση:

MB190_02_1500.jpg

κι έτσι με όλο το πακέτο κομψότητος (sic):

16-20-940x705.jpg
 
Αυτό με τα έξτρα ίσχυε μέχρι πρίν λίγα χρόνια. Πχ αγοράσαμε Hyundai και είχε "τα πάντα" επάνω για την τιμή του και την εποχή. Ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέφτες, AC, ABS και ηχοσύστημα. Έμπαινα στα αυτοκίνητα φίλων, μερικών χιλιάδων παραπάνω και άνοιγα τα παράθυρα με το χέρι.

Αυτός ήταν και ένας λόγος που ψυχράθηκε ο πατέρας μου με ένα φίλο του αντιπρόσωπο. Διότι του είπε στα πεταχτά μια τιμή Χ και στο τέλος ανέβηκε σχεδόν 40% πάνω από τον εξοπλισμό.
 
Πολύ όμορφο αυτοκίνητο ,μετά βέβαια τις Ιταλιδούλες

Οι ιταλιδούλες δε μπαίνουν στην ίδια κουβέντα με Γερμανικό αυτοκίνητο. Μόνη εξαίρεση η 300SL Gullwing. Άντε και η Porsche 356.