Αυτοκινητιστικά νέα

Λογικό. Δεν θα προλάβουν να ξεστοκάρουν. Κι επίσης σκεφθείτε μια μεγάλη μπίζνα που χάνεται (λάδια κλπ) . Βέβαια ανοίγει μια άλλη (μπαταρίες κλπ)
Ναι μόνο που στις μπαταρίες το πάνω χέρι το έχουν οι Κινέζοι.
120 χρόνια γερμανικής τεχνολογίας, έρευνας και ανάπτυξης πάνω στους εσωτερικής καύσης Otto, Diesel και Wankel πηγαίνουν στα αζήτητα. Όπως και η ανάπτυξη των ταχυτατων αυτόματων κιβωτίων. Ακομη και τρόπος μετάδοσης της κίνηση στους τροχους .Αυτή η απόφαση αλλάζει όλη την παραδοσιακή αυτοκίνητοβιομηχανία.
 
Ενα ωραιο βιντεακι απο τον διασκεδαστικα αυστραλο σχετικα με τα οικονομοτεχνικα χαρακτηριστικα της κατοχης ενος EV. Ειναι προσαρμοσμενα πανω στο κοστος ρευματος - καυσιμου της αυστραλιας, αλλα εχει ενδιαφερον παρολα αυτα.

https://youtu.be/_VbDgBZTUWg

Ακολουθει βιντεο ελληνα χρηστη ηλεκτρικου αυτοκινητου (ειχε ενα e-up και αγορασε πολυ προσφατα και ενα id3) οπου αναλυει τα κοστη.

https://youtu.be/XdnOSX-mRi4

Καταληγουμε οτι πρεπει να κανει ο χρηστης ΠΟΛΛΑ χιλιομετρα (ή τουλαχιστον πολλα φαινονται σε εμενα) για να εχει (με τις παρουσες συνθηκες) οικονομικο νοημα η αγορα ηλεκτρικου αυτοκινητου.
 
Ενα ωραιο βιντεακι απο τον διασκεδαστικα αυστραλο σχετικα με τα οικονομοτεχνικα χαρακτηριστικα της κατοχης ενος EV. Ειναι προσαρμοσμενα πανω στο κοστος ρευματος - καυσιμου της αυστραλιας, αλλα εχει ενδιαφερον παρολα αυτα.

https://youtu.be/_VbDgBZTUWg

Ακολουθει βιντεο ελληνα χρηστη ηλεκτρικου αυτοκινητου (ειχε ενα e-up και αγορασε πολυ προσφατα και ενα id3) οπου αναλυει τα κοστη.

https://youtu.be/XdnOSX-mRi4

Καταληγουμε οτι πρεπει να κανει ο χρηστης ΠΟΛΛΑ χιλιομετρα (ή τουλαχιστον πολλα φαινονται σε εμενα) για να εχει (με τις παρουσες συνθηκες) οικονομικο νοημα η αγορα ηλεκτρικου αυτοκινητου.
Κοίτα αν έχεις λεφτά και πάρκινγκ γιατί όχι μια αγορά

Στάλθηκε από το note20ultra χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Κοίτα αν έχεις λεφτά και πάρκινγκ γιατί όχι μια αγορά

Στάλθηκε από το note20ultra χρησιμοποιώντας Tapatalk

αν το παρεις ως gadget ναι εχει χαβαλε. Αν το παρεις κανοντας χρηση της φοραπαλλαγης 130% του μισθωματος (νομιζω μονο σε εταιρικο leasing γινεται αυτο), ναι εχει νοημα. Διαφορετικα δεν εχει κανενα νοημα απο οικονομικη αποψη.
 
αν το παρεις ως gadget ναι εχει χαβαλε. Αν το παρεις κανοντας χρηση της φοραπαλλαγης 130% του μισθωματος (νομιζω μονο σε εταιρικο leasing γινεται αυτο), ναι εχει νοημα. Διαφορετικα δεν εχει κανενα νοημα απο οικονομικη αποψη.
Αν γενικά σου αρέσει το ηλεκτρικό γιατί όχι αλλά είπαμε αν εχεις λεφτά. Άλλη λύση πετρέλαιο αν δεν κάνεις μένεις βενζίνη

Στάλθηκε από το note20ultra χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Και μιλάμε για κουβάδες ηλεκτρικά. Μην ξεχνιόμαστε.

Αν μιλήσουμε για σοβαρά μεγάλου μεγέθους ηλεκτρικά, θα πρέπει να κάνεις κάθε χρόνο απόσταση Γη-Σελήνης για να κάνεις απόσβεση.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Και μιλάμε για κουβάδες ηλεκτρικά. Μην ξεχνιόμαστε.

Αν μιλήσουμε για σοβαρά μεγάλου μεγέθους ηλεκτρικά, θα πρέπει να κάνεις κάθε χρόνο απόσταση Γη-Σελήνης για να κάνεις απόσβεση.
Κουβαδακια φυσικά για μεγάλα δεν έχουμε και χώρους ούτε τους δρόμους

Στάλθηκε από το note20ultra χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Και μιλάμε για κουβάδες ηλεκτρικά. Μην ξεχνιόμαστε.

Αν μιλήσουμε για σοβαρά μεγάλου μεγέθους ηλεκτρικά, θα πρέπει να κάνεις κάθε χρόνο απόσταση Γη-Σελήνης για να κάνεις απόσβεση.

ο ελληνας οντως αναφερεται στο up που ειναι μικρο αυτοκινητο πολης. Ο αυστραλος ομως αναφερεται στο ηλεκτρικο kona το οποιο ειναι B-suv με εξαιρετικη αυτονομια.

Διαφωνω επισης στο σχολιο των δρομων του speedman. Οι βασικοι οδικοι αξονες της χωρας μας εινα εξαιρετικοι! Εχω κανει τα τελευταια χρονια ταξιδια και εμεινα αναυδος. Μονη παραφωνια τα διοδια καθε λιγο και λιγακι, αλλα ευτυχως με την ενοποιηση των e-passes, βελτιωνεται πολυ η κατασταση
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

ο ελληνας οντως αναφερεται στο up που ειναι μικρο αυτοκινητο πολης. Ο αυστραλος ομως αναφερεται στο ηλεκτρικο kona το οποιο ειναι B-suv με εξαιρετικη αυτονομια.

Διαφωνω επισης στο σχολιο των δρομων του speedman. Οι βασικοι οδικοι αξονες της χωρας μας εινα εξαιρετικοι! Εχω κανει τα τελευταια χρονια ταξιδια και εμεινα αναυδος. Μονη παραφωνια τα διοδια καθε λιγο και λιγακι, αλλα ευτυχως με την ενοποιηση των e-passes, βελτιωνεται πολυ η κατασταση
Γενικά, μέσα στην πόλη ή σε χωριό μεγάλος όγκος δεν βολεύει ειδικά σε παρκάρισμα

Στάλθηκε από το note20ultra χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
ανεφερες δυο μερη στα οποια για να μετακινηθεις δεν χρειαζεσαι καν οχημα, παρα μονο ποδια ή ΜΜΕ (η παρουσα φαση με τον covid οπου φοβομαστε να μπουμε στα ΜΜΕ ειναι πολυ ειδικη)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

ο ελληνας οντως αναφερεται στο up που ειναι μικρο αυτοκινητο πολης. Ο αυστραλος ομως αναφερεται στο ηλεκτρικο kona το οποιο ειναι B-suv με εξαιρετικη αυτονομια.

Αν θυμάμαι καλά σε συνθήκες πόλης με την μεγάλη μπαταρία φτάνει τα 600 χλμ.
 
WLTP και τριχες κατσαρές. Όταν λέω ότι άλλο η θεωρία και άλλο η πράξη είμαι εγκάθετος.....

Μπράβο στον δημοσιογράφο που έγραψε την πραγματικότητα χωρίς φόβο και πάθος.

Διαβάστε πώς τα τα 580 !!!!!! χιλιόμετρα αυτονομίας γίνονται 370 !! Και μιλάμε για Tesla ,όχι κάνα κινέζικο.

https://www.newsauto.gr/test-drive/dokimi-tesla-model-3-long-range/

Σας ξαναλέω κι επιμένω: Όλα έχουν επίπτωση στην αυτονομία: aircondition, παράθυρα, οθονες
κλπ.
Και δεν βάζουμε και τα ελληνικά καλοκαίρια με τα 40αρια που εννοείται έχουν επίπτωση στις μπαταρίες.

Μέχρι να ανακοινωθούν 1000 χιλιόμετρα αυτονομίας (για να είναι στην πράξη 600-700 με οτιδήποτε στυλ οδήγησης και κατανάλωσης ρευματος) έχουμε μέλλον.
 
WLTP και τριχες κατσαρές. Όταν λέω ότι άλλο η θεωρία και άλλο η πράξη είμαι εγκάθετος.....

Μπράβο στον δημοσιογράφο που έγραψε την πραγματικότητα χωρίς φόβο και πάθος.

Διαβάστε πώς τα τα 580 !!!!!! χιλιόμετρα αυτονομίας γίνονται 370 !! Και μιλάμε για Tesla ,όχι κάνα κινέζικο.

https://www.newsauto.gr/test-drive/dokimi-tesla-model-3-long-range/

Σας ξαναλέω κι επιμένω: Όλα έχουν επίπτωση στην αυτονομία: aircondition, παράθυρα, οθονες
κλπ.
Και δεν βάζουμε και τα ελληνικά καλοκαίρια με τα 40αρια που εννοείται έχουν επίπτωση στις μπαταρίες.

Μέχρι να ανακοινωθούν 1000 χιλιόμετρα αυτονομίας (για να είναι στην πράξη 600-700 με οτιδήποτε στυλ οδήγησης και κατανάλωσης ρευματος) έχουμε μέλλον.

Eλπίζω μόνο ο ίδιος δημοσιογράφος,μην κάνει καμιά δοκιμή σε αυτοκίνητο της VW/AUDI/BMW/MERCEDES και μας πει ότι έκανε και 40-50 χιλιόμετρα παραπάνω από τον δείκτη WLTP.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

WLTP και τριχες κατσαρές. Όταν λέω ότι άλλο η θεωρία και άλλο η πράξη είμαι εγκάθετος.....

Μπράβο στον δημοσιογράφο που έγραψε την πραγματικότητα χωρίς φόβο και πάθος.

Διαβάστε πώς τα τα 580 !!!!!! χιλιόμετρα αυτονομίας γίνονται 370 !! Και μιλάμε για Tesla ,όχι κάνα κινέζικο.

https://www.newsauto.gr/test-drive/dokimi-tesla-model-3-long-range/

Σας ξαναλέω κι επιμένω: Όλα έχουν επίπτωση στην αυτονομία: aircondition, παράθυρα, οθονες
κλπ.
Και δεν βάζουμε και τα ελληνικά καλοκαίρια με τα 40αρια που εννοείται έχουν επίπτωση στις μπαταρίες.

Μέχρι να ανακοινωθούν 1000 χιλιόμετρα αυτονομίας (για να είναι στην πράξη 600-700 με οτιδήποτε στυλ οδήγησης και κατανάλωσης ρευματος) έχουμε μέλλον.

To WLTP είναι γελοίο έτσι και αλλιώς .. απλά διόρθωσε το προηγούμενο πρωτόκολλο μέτρησης το οποίο ήταν υπεργελοίο .. οσο σκέφτομαι οτι ολόκληρη Ευρώπη ξόδεψε εκατομμύρια σε επιτροπές πανεπιστήμια κλπ για να καταλήξουν στο WLTP μου έρχεται αναγούλα.
Την δεκαετία του '80 θυμάμαι οι κατασκευαστές έδιναν τουλάχιστον τρείς μετρήσεις χωριστά (90Kmh - 120Kmh - κύκλο πόλης) και έπαιρνες μια καλύτερη ιδέα του τι πρόκειται να αντιμετωπίσεις στην καθημερινή χρήση.

Για την κατανάλωση που μας λέει οτι με νυχτερινό του βγαίνει 2,0 !! εγω προχειρα με νυχτερινό και με όλες τις χρεώσεις που εξαρτώνται απο την κατανάλωση μέσα το βγάζω πάνω απο 2,5 για 18,3Kwh/100Km και χωρίς να βάλω αλλαγές κλίμακας ..

Αν μπορεί κάποιος να κάνει εναν λογαριασμό της προκοπής και τον δημοσιεύσει θα είμαι υπόχρεος ..
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

To WLTP είναι γελοίο έτσι και αλλιώς .. απλά διόρθωσε το προηγούμενο πρωτόκολλο μέτρησης το οποίο ήταν υπεργελοίο .. οσο σκέφτομαι οτι ολόκληρη Ευρώπη ξόδεψε εκατομμύρια σε επιτροπές πανεπιστήμια κλπ για να καταλήξουν στο WLTP μου έρχεται αναγούλα.

Ισχύει, άθλιο το προηγούμενο.
Κάτσε...πρέπει να πάνε καπου και οι.μίζες που έδωσαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Μην εξοντωθούν από τα νούμερα...
 
Eλπίζω μόνο ο ίδιος δημοσιογράφος,μην κάνει καμιά δοκιμή σε αυτοκίνητο της VW/AUDI/BMW/MERCEDES και μας πει ότι έκανε και 40-50 χιλιόμετρα παραπάνω από τον δείκτη WLTP.

Ειναι γνωστό πως όλα τα αυτοκίνητα με 441 ίππους και ροπή 493 NM παίζουν κοντά στον δείκτη WLTP.
Γκουχου..
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

WLTP και τριχες κατσαρές. Όταν λέω ότι άλλο η θεωρία και άλλο η πράξη είμαι εγκάθετος.....

Μπράβο στον δημοσιογράφο που έγραψε την πραγματικότητα χωρίς φόβο και πάθος.

Διαβάστε πώς τα τα 580 !!!!!! χιλιόμετρα αυτονομίας γίνονται 370 !! Και μιλάμε για Tesla ,όχι κάνα κινέζικο.

https://www.newsauto.gr/test-drive/dokimi-tesla-model-3-long-range/

Σας ξαναλέω κι επιμένω: Όλα έχουν επίπτωση στην αυτονομία: aircondition, παράθυρα, οθονες
κλπ.
Και δεν βάζουμε και τα ελληνικά καλοκαίρια με τα 40αρια που εννοείται έχουν επίπτωση στις μπαταρίες.

Μέχρι να ανακοινωθούν 1000 χιλιόμετρα αυτονομίας (για να είναι στην πράξη 600-700 με οτιδήποτε στυλ οδήγησης και κατανάλωσης ρευματος) έχουμε μέλλον.

Δεν φταίνε ούτε το air condition, ούτε οι οθόνες. Ο άνθρωπος πήρε για δοκιμή αυτοκίνητο επιδόσεων για το οποίο είχε ακούσει τα άπειρα και απλά το «έσκισε» στην εθνική.