
Τάσο προφανώς και οι καιρικές συνθήκες παίζουν ρόλο και πολλά μικρά πράγματα παίζουν τεράστιο λόγο. Ακόμη και μια μικρή ανομοιομορφία στην θερμοκρασία ενός cell μπορεί να έχει μεγάλη συνολική επίπτωση - δεν ξέρεις πόσες πατέντες έχουν κατατεθεί για να ελέγχουν αποκλειστικά αυτό. Σε χώρες σαν τη δική μας θέλουμε μια 5 με 10ετία για να ξέρουμε τι θα συμβεί με τη ζωή των συσσωρευτών, ενώ ακόμη και μεταξύ Αθήνας - Θεσσαλονίκης μάλλον θα έχουμε διαφορές.Καλά ναι στην θεωρία και στα charts είναι όλα τέλεια
Προσωπικά τ' ακούω βερεσέ σε πολλά πράγματα όχι μόνο σε Tesla, διότι υπάρχουν πολλοί εξωγενείς παράγοντες που επηρεάζουν την θεωρία.
Εναν απλό που μου έρχεται στο μυαλό: είναι δυνατόν να μην επηρεάζει αρνητικά τις μπαταρίες το ελληνικό καλοκαίρι σε σχέση π.χ. με το (ανύπαρκτο) σουηδικό/νορβηγικό;
Αυτό παίζει μόνο σε αναπτυσσόμενες χώρες για οχήματα με μικρές ανάγκες κατανάλωσης (σκουτεράκια και tuk tuk) που μπορούν να ηλεκτροδοτήσουν και το νοικοκυριό το βράδυ γιατί δεν υπάρχει δίκτυο ηλεκτροδότησης. Εδώ θα μπορούσε να παίξει μόνο σε στόλους και ειδικά οχήματα. Δεν θα ήταν απίθανο πχ στην Αγγλία που έτσι και αλλιώς τα ταξί είναι σχεδιασμένα για να είναι ταξί να έχουν δυνατότητα εναλλαγής μπαταρίας σε σταθμούς της εταιρίας για να μειωθεί ο χρόνος που το όχημα δεν είναι στο δρόμο.Όπως έχω ξαναγράψει το όποιο μέλλον στην ηλεκτρική αυτοκίνηση θα έρθει μόνο όταν θα μπορεί να γίνει εναλλαγή μπαταριών στα "βενζινάδικα" του μέλλοντος, αν δηλαδή πας και σου ξεκουμπώνουν την άδεια και τοποθετούν γεμάτη σε dt. Αυτό βέβαια προϋποθέτει ενιαίες πλατφόρμες από όλους τους κατασκευαστές, πράγμα νομίζω απίθανο.
Γινεται στην Κινα και νομιζω στη Κορεα προς το παρον σε ηλεκτρικες μοτοωραίο σαν ιδέα, αλλά ούτε για αστείο δεν γίνεται στην πράξη.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.