Αυτοκινητιστικά νέα

Τα ίδια Παντελάκη μου , τα ίδια Παντελή μου .

Διάφορα άρθρα , οτι να ναι συγκρίσεις την Ελλάδας με άλλες χώρες κτλ κτλ .

Ξαναλέμε Plug In και αυτό άμα έχεις θέση σπίτι αλλιώς όπου βρεις όταν πας για καφέ και πάλι αν ...Μεταβατικό στάδιο.

Ηλεκτρικό για αρχή μόνο με θέση στο σπίτι και προγραμματισμό στο ταξίδι .

Αλλιώς μένεις με αυτό που έχεις και τελειώνει .
Η θέση στο σπίτι όπως προείπα είναι σημαντική, δεν είναι αναγκαία αν θες οπωσδήποτε να πάρεις ηλεκτρικό αλλά σίγουρα είναι μεγάλο συν να έχεις θέση φόρτισης δική σου.

Στα ταξίδια, τι προγραμματισμός νομίζετε πως χρειάζεται; Αυτό που χρειάζεται είναι να ξέρεις που έχει φορτιστές στο εθνικό δίκτυο και να ξέρεις το αυτοκίνητό σου, μέχρι που μπορεί να φτάσει. Αν στο μυαλό σας είναι η χρήση του στυλ οδηγάω μέχρι να κοντεύει να τελειώσει η μπαταρία και ελπίζω στα επόμενα 20km να βρω φορτιστή, ε ναι τότε θα έχετε πρόβλημα, γιατί δεν υπάρχει πυκνό δίκτυο φορτιστών ακόμα.
 
Βεβαίως και το διάβασα. Κατάλαβες κάτι διαφορετικό;
Σου λέει έως 3000χλμ ανά έτος ότι μπορείς να τα πάρεις απ' το Φ/Β
Σου καλύπτει πχ τον κλιματισμό χωρίς να τρώει ενέργεια απ' την μπαταρία
Και κάτι άλλο που δεν το γράφει αλλά το έχω σαν σκέψη, αν η δουλειά σου είναι 5 χλμ απ' το σπίτι, το παρκάρεις, φορτίζει απ' το Φ/Β για τουλάχιστον 8 ώρες και θεωρητικά σου καλύπτει κάθε μέρα τη μετακίνηση σου στη δουλειά δωρεάν.
 
Σου λέει έως 3000χλμ ανά έτος ότι μπορείς να τα πάρεις απ' το Φ/Β
Σου καλύπτει πχ τον κλιματισμό χωρίς να τρώει ενέργεια απ' την μπαταρία
Και κάτι άλλο που δεν το γράφει αλλά το έχω σαν σκέψη, αν η δουλειά σου είναι 5 χλμ απ' το σπίτι, το παρκάρεις, φορτίζει απ' το Φ/Β για τουλάχιστον 8 ώρες και θεωρητικά σου καλύπτει κάθε μέρα τη μετακίνηση σου στη δουλειά δωρεάν.
ολα αυτα ειναι στο επιπεδο του "θα". Αυτην τη στιγμη μονο το prius prime (phev) εχει τετοιο συστημα και αυτο δεν δουλευει επαρκως καλα για να δικαιολογησει την υπαρξη του

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Η θέση στο σπίτι όπως προείπα είναι σημαντική, δεν είναι αναγκαία αν θες οπωσδήποτε να πάρεις ηλεκτρικό αλλά σίγουρα είναι μεγάλο συν να έχεις θέση φόρτισης δική σου.

Στα ταξίδια, τι προγραμματισμός νομίζετε πως χρειάζεται; Αυτό που χρειάζεται είναι να ξέρεις που έχει φορτιστές στο εθνικό δίκτυο και να ξέρεις το αυτοκίνητό σου, μέχρι που μπορεί να φτάσει. Αν στο μυαλό σας είναι η χρήση του στυλ οδηγάω μέχρι να κοντεύει να τελειώσει η μπαταρία και ελπίζω στα επόμενα 20km να βρω φορτιστή, ε ναι τότε θα έχετε πρόβλημα, γιατί δεν υπάρχει πυκνό δίκτυο φορτιστών ακόμα.
ενταξει, δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα. Πρεπει να τσεκαρεις plugshare, να δεις απο τα check ins οτι δεν υπαρχει καποια βλαβη και να βρεις και εναλλακτικη λυση, στην περιπτωση που για οποιονδηποτε λογο δεν μπορεις να φορτισεις εκει. Μαλιστα, οι 50αρηδες στο οδικο δικτυο εχουν μονο μια DC θυρα, οποτε αν τυχει (σπανιο) να φορτιζει αλλος ειτε θα πρεπει να περιμενεις ειτε πας για τον επομενο φορτιστη.
Με τεσλα τα πραγματα ειναι πολυ πιο απλα αν πας σε ακτινα που καλυπτεσαι απο οικιακη φορτιση + supercharger, διοτι εκει δεν εχει ουτε ουρες ουτε πιθανοτητα να μην δουλευει.
 
  • Like
Reactions: athlon6401
ενταξει, δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα. Πρεπει να τσεκαρεις plugshare, να δεις απο τα check ins οτι δεν υπαρχει καποια βλαβη και να βρεις και εναλλακτικη λυση, στην περιπτωση που για οποιονδηποτε λογο δεν μπορεις να φορτισεις εκει. Μαλιστα, οι 50αρηδες στο οδικο δικτυο εχουν μονο μια DC θυρα, οποτε αν τυχει (σπανιο) να φορτιζει αλλος ειτε θα πρεπει να περιμενεις ειτε πας για τον επομενο φορτιστη.
Με τεσλα τα πραγματα ειναι πολυ πιο απλα αν πας σε ακτινα που καλυπτεσαι απο οικιακη φορτιση + supercharger, διοτι εκει δεν εχει ουτε ουρες ουτε πιθανοτητα να μην δουλευει.
plugshare, a better route planner κτλ τσεκάρεις τους πρώτους 1-2 μήνες που έχεις ηλεκτρικό. Μετά ξέρεις και το αυτοκίνητο πως συμπεριφέρεται, ξέρεις και που έχει φορτιστές. Εγώ πχ πλέον στο Θεσσαλονίκη - Αθήνα και στο Θεσσαλονίκη - Πάτρα ξέρω ακριβώς που μπορώ να φορτίσω, όλες τις εναλλακτικές. Και έχω το ηλεκτρικό 9 μήνες, δε το έχω χρόνια.
 
plugshare, a better route planner κτλ τσεκάρεις τους πρώτους 1-2 μήνες που έχεις ηλεκτρικό. Μετά ξέρεις και το αυτοκίνητο πως συμπεριφέρεται, ξέρεις και που έχει φορτιστές. Εγώ πχ πλέον στο Θεσσαλονίκη - Αθήνα και στο Θεσσαλονίκη - Πάτρα ξέρω ακριβώς που μπορώ να φορτίσω, όλες τις εναλλακτικές. Και έχω το ηλεκτρικό 9 μήνες, δε το έχω χρόνια.
ε ναι, αλλα αναφερεσαι σε μια διαδρομη μονο. Δεν κανει το αθηνα - θεσσαλονικη καποιος μονο, παει και αλλου :)
 
Σου λέει έως 3000χλμ ανά έτος ότι μπορείς να τα πάρεις απ' το Φ/Β
Σου καλύπτει πχ τον κλιματισμό χωρίς να τρώει ενέργεια απ' την μπαταρία
Και κάτι άλλο που δεν το γράφει αλλά το έχω σαν σκέψη, αν η δουλειά σου είναι 5 χλμ απ' το σπίτι, το παρκάρεις, φορτίζει απ' το Φ/Β για τουλάχιστον 8 ώρες και θεωρητικά σου καλύπτει κάθε μέρα τη μετακίνηση σου στη δουλειά δωρεάν.

Η ενέργεια που παράγει είναι σταγόνα στον ωκεανό σε σχέση με τις απαιτήσεις ενός EV.

Ο κλιματισμός που λες ξέρεις πόσο ρεύμα καταναλώνει; Πολύ εύκολα 1 κιλοβατώρα την ώρα. Και αυτό σε πολύ ήπιες συνθήκες.

Τις προάλλες είχα το αμάξι στην φόρτιση (αλλά χωρίς να φορτίζει) και έβαλα μπρος την θέρμανση για να το βρω ζεστό όταν ήταν να ξεκινήσω.

Θερμοκρασία έξω περίπου 12 βαθμοί. Επιθυμητή θερμοκρασία καμπίνας 20 βαθμοί.

Τον φορτιστή τον έχω πάνω σε WiFi enabled ασφαλειοδιακόπτη που μετράει και καταναλώσεις.

Στην αρχή είδα ότι τράβαγε 4KW για μερικά λεπτά, μέχρι να ανέβει κάπως η θερμοκρασία στην καμπίνα (και στο τιμόνι και στα μπροστινά καθίσματα, που τα ζεσταίνει αυτόματα στην αρχή).
Στη συνέχεια σταθεροποιήθηκε στο 1KW. Και αυτό με πολύ ήπιες συνθήκες έξω.. Φαντάσου με πολύ κρύο ή πολλή ζέστη.

Τα 300W την ώρα ακούγονται πολλά, αλλά δεν είναι. Είναι πρακτικά gimmick αν μιλάμε για χρήση σε EV.

Οπότε το "έως 3000χλμ ανά έτος" μπορεί να ισχύει τυπικά (και αυτό υπό προϋποθέσεις πάντα..), αλλά ουσιαστικά δεν σημαίνει τίποτα.
 
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχει γίνει τόσο θέμα αυτό με την Toyota και το φωτοβολταϊκό στην οροφή.
Πρώτη φορά το έκανε 14 χρόνια (!!!) πίσω στο πρώτο Prius. Και όπως λέει και το άρθρο ήταν απλά ένα Marketing Gimmick.
Σίγουρα έβγαζε λιγότερα Watt από ότι το τωρινό. Και δεν έκαναν καν την προσπάθεια να το συνδέσουν με τη μπαταρία του prius τότε. Ήταν απλά για τον κλιματισμό σε στάθμευση.

Φίλος όταν είχε το prius πρώτης γενιάς το είχε πάρει με τα φωτοβολταϊκά στην οροφή. Αν ξέρεις γιατί το έχεις και το κρίνεις μόνο για αυτό ήταν απίστευτα καλό add-on. Ειδικά στην Ελλάδα που έχουμε τόσο ήλιο, η καμπίνα του αυτοκινήτου ήταν σχεδόν πάντα δροσερή όπου και αν είχε παρκάρει. Μια πολύ όμορφη πολυτέλεια. Αυτό για ένα Γερμανό ή πιο βόρειο είναι τελείως άνευ ουσίας, αλλά για εμάς εδώ στην Ελλάδα είναι ένα πολύ ωραίο και χρήσιμο αξεσουάρ. Δεν επηρρεάζει καθόλου την μπαταρία σου και μπαίνεις πάντα σε δροσερό περιβάλλον.

Τώρα βέβαια θέλουν να το συνδέσουν και με τη μπαταρία. Και καλά θα κάνουν. Αν το κρίνεις σαν ένα μικρό range extender ή μάλλον ότι μπορείς να έχεις κλιματιστικό ανοικτό χωρίς να θυσιάζεις την αυτονομία σου εγώ τουλάχιστον το κρίνω θετικά...
 
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχει γίνει τόσο θέμα αυτό με την Toyota και το φωτοβολταϊκό στην οροφή.
Πρώτη φορά το έκανε 14 χρόνια (!!!) πίσω στο πρώτο Prius. Και όπως λέει και το άρθρο ήταν απλά ένα Marketing Gimmick.
Σίγουρα έβγαζε λιγότερα Watt από ότι το τωρινό. Και δεν έκαναν καν την προσπάθεια να το συνδέσουν με τη μπαταρία του prius τότε. Ήταν απλά για τον κλιματισμό σε στάθμευση.

Φίλος όταν είχε το prius πρώτης γενιάς το είχε πάρει με τα φωτοβολταϊκά στην οροφή. Αν ξέρεις γιατί το έχεις και το κρίνεις μόνο για αυτό ήταν απίστευτα καλό add-on. Ειδικά στην Ελλάδα που έχουμε τόσο ήλιο, η καμπίνα του αυτοκινήτου ήταν σχεδόν πάντα δροσερή όπου και αν είχε παρκάρει. Μια πολύ όμορφη πολυτέλεια. Αυτό για ένα Γερμανό ή πιο βόρειο είναι τελείως άνευ ουσίας, αλλά για εμάς εδώ στην Ελλάδα είναι ένα πολύ ωραίο και χρήσιμο αξεσουάρ. Δεν επηρρεάζει καθόλου την μπαταρία σου και μπαίνεις πάντα σε δροσερό περιβάλλον.

Τώρα βέβαια θέλουν να το συνδέσουν και με τη μπαταρία. Και καλά θα κάνουν. Αν το κρίνεις σαν ένα μικρό range extender ή μάλλον ότι μπορείς να έχεις κλιματιστικό ανοικτό χωρίς να θυσιάζεις την αυτονομία σου εγώ τουλάχιστον το κρίνω θετικά...
Εξαρτάται από το ποσο χρεώνουν αυτό το έξτρα. Επίσης, σε phev όπως είναι το τωρινό Prius που το έχει (ποσο μάλλον σε κλασσικο υβριδικό όπως γταν το μοντέλο του 2010) δεν έχει κανένα νόημα. Σε ένα ev ίσως και να βοηθούσε αλλά και αυτό υπό προϋποθέσεις.
 



Το αστείο δεν το΄πιασα να πω την αλήθεια. Όλα τα incentives έχουν ημερομηνία λήξεως (εκτός κι αν βρεθούν έξτρα πόροι).
 
3a838a52fbce4c2a9e18bf254ec9c108.jpg
 
θα υπαρξει κινουμε ηλεκτρικα 3 ή οπως αλλιως το ονομασουν. Εχουν υπαρξει επανειλημμενες δηλωσεις επι τουτου
 
  • Like
Reactions: songless_bird
Γιατί το κόψανε;
ειχε ημερομηνια ληξης 12/23 και συγκεκριμενο κονδυλι, οποιο απο τα δυο τελειωνε πρωτο. Τελειωσαν τα χρηματα. Το ΚΗ2 εδινε 6k για α υτοκινητο αν θυμαμαικαλα. Το 2 εδινε 8, θα δουμε ποσα θα δινει το 3.
 
ειχε ημερομηνια ληξης 12/23 και συγκεκριμενο κονδυλι, οποιο απο τα δυο τελειωνε πρωτο. Τελειωσαν τα χρηματα. Το ΚΗ2 εδινε 6k για α υτοκινητο αν θυμαμαικαλα. Το 2 εδινε 8, θα δουμε ποσα θα δινει το 3.

Προφανώς, αυτό κατάλαβα κι εγώ, έλεγα μήπως υπήρχε κάποιος άλλος λόγος που να δικαιολογεί το αστείο της υπόθεσης.
 
Τελείωσαν τα φράγκα.

Εντάξει θα ξαναδώσει η Ούρσουλα. Αφού έχουν αποφασίσει οι φωστήρες ότι πρέπει όλοι να πάρουμε ηλεκτρικά να σώσουμε το περιβάλλον.

Δε νομίζω ότι "πρέπει" να κάνουμε τίποτα, φυσική εξέλιξη είναι, άρα και αρκετά βοηθητικό για τους καταναλωτές. Μικρή ελάφρυνση στο κόστος με αντάλλαγμα την υπομονή τους απέναντι στις παιδικές ασθένειες.