Αυτοκινητιστικά νέα

Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα


Τι, χωρίς οδηγό? :Banane0:
Οι άλλοι τουλάχιστον είχαν φαντασία

johnny-cab.jpg
 
Και πάλι όμως δεν φτάνουν τα παιδιά της Stanford University , Sun Microsystems και την AUDI ...

Audi-Pikes-Peak-TTS-Shelley-4.jpg


AUDI TTS χωρίς οδηγό θα τρέξει στο γνωστό σε όλους Pikes Pike !



και το όνομα του ; Shelley !

πηγή

http://www.speedlux.com/audi-pikes-peak-tts-shelley-with-drive-by-wire-technology/
 
Το VW group αγοράζει την Italdesign Giugiaro?

Image.ashx

Ένας από τους πιο γνωστούς σχεδιαστικούς οίκους παγκοσμίως ενδέχεται να πωληθεί στο group VW, σύμφωνα με φήμες που υπάρχουν στον χώρο της αυτοκίνησης. Προς το παρόν, τίποτα δεν είναι επίσημο, αλλά στελέχη μεγάλων εταιρειών θεωρούν βέβαιη την πώληση μετοχών που σίγουρα θα δώσει έξτρα ώθηση σε όλο το γερμανικό γκρουπ, που τα τελευταία χρόνια γνωρίζει τεράστια άνθηση σε όσες αγορές υπάρχουν τα σήματα που εκπροσωπεί.

Η Italdesign Giugiaro έχει βάλει την υπογραφή της και σε μοντέλα της Bugatti

Η συνεργασία, πάντως, των δύο εταιρειών υπήρχε και υπάρχει, όπως και η μεγάλη λίστα με μοντέλα που έχουν δεχτεί το… χέρι βοηθείας, όσον αφορά στη σχεδίαση, από τον οίκο Italdesign Giugiaro. Αυτή περιλαμβάνει τα εξής: VW Golf, VW Passat, VW Scirocco, VW W12 / Nardo concepts, Audi 80, Bugatti EB118, Bugatti EB218, Bugatti 18/3 Chiron, Porsche's 1970 Tapiro, Lamborghini Marco Polo και Lamborghini Cala, Seat Ibiza, Seat Toledo, Seat Córdoba και Seat Málaga.


italodiscomesa432098422.jpg



www.zougla.gr
 
Οχι όλος ο σχεδιαστικός οίκος και όχι το τμήμα σχεδίασης ... μιλάνε για το τμήμα engeeniring που έχει να κάνει περισσότερο με τα περιφερειακά της μηχανής ...
 
Βαρέθηκα να βλέπω το ίδιο σχεδόν αυτοκίνητο επι δεκαετίες...
 
Φάτε μάτια ψάρια ειδικά όταν στο τέλος του χρόνου η βενζίνη θα φτάσει δύο ευρώ το λίτρο.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Και πάλι όμως δεν φτάνουν τα παιδιά της Stanford University , Sun Microsystems και την AUDI ...

Audi-Pikes-Peak-TTS-Shelley-4.jpg


AUDI TTS χωρίς οδηγό θα τρέξει στο γνωστό σε όλους Pikes Pike !



και το όνομα του ; Shelley !

πηγή

http://www.speedlux.com/audi-pikes-peak-tts-shelley-with-drive-by-wire-technology/

οντος επροκειτε να τρεξει το ταλαιπορο το audi στο pikes pike???
Εκει θες μια χιλιαδα αλογα για να εισαι ανταγωνισιμος!
Eεδω μια προσφατη ρποσπαθεια η οποια και παλι εμεινε στο τελος απο turbo
http://www.youtube.com/watch?v=K8nptFx1jug
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

οντος επροκειτε να τρεξει το ταλαιπορο το audi στο pikes pike???
Εκει θες μια χιλιαδα αλογα για να εισαι ανταγωνισιμος!
Eεδω μια προσφατη ρποσπαθεια η οποια και παλι εμεινε στο τελος απο turbo

Ε, υπάρχει και το ΤΤRS αλλά και το R8 αν χρειαστεί κάτι δυνατότερο... :2thumb22sup:

Το fordάκι δεν φάνηκε να παθαίνει τίποτα, τερμάτισε κανονικά από ότι είδα...
 
Από την στιγμή που η «μαμά» Daimler αποφάσισε να παγώσει τα πλάνα της για την Maybach (προφανώς λόγω των δύσκολων οικονομικών καιρών) οι Γερμανοί έδωσαν την άδεια στην εταιρία Xenatec να δημιουργήσει μία κουπέ έκδοση της 57S που θα βρεθεί «αντιμέτωπη» με τις Bentley Brooklands και Roll-Royce Phantom Drophead Coupe.

Το μήκος θα φτάνει τα 5,73 m ενώ τo μοτέρ που θα κινεί την δίπορτη 57S είναι το V12 των 6,0 lt που με την βοήθεια διπλού turbo αποδίδει 612 PS με τα 0-100 km/h να φαίνονται στο κοντέρ σε 5 sec και την τελική να αγγίζει τα 275 km/h. Φυσικά, η κατασκευή του φανταχτερού κουπέ που βλέπετε θα γίνει σε στενή συνεργασία με τη Maybach ενώ η παραγωγή θα περιοριστεί σε μόλις 100 κομμάτια με το καθένα να κοστίζει 650.000 ευρώ!

2C3D4D908F1F7E9FF3317A10C43E8A37.jpg
 
Καθυστερεί το λανσάρισμα του Toyota FT-86


avclub1n.jpg




Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου παραγωγής του ιαπωνικού κουπέ μετατίθεται για το 2013, δηλαδή δύο χρόνια
αργότερα από το προγραμματισμένο.


Η αναβολή αυτή, σύμφωνα με δημοσιεύματα του ιαπωνικού κυρίως τύπου, οφείλεται σε τρεις διαφορετικούς λόγους. Ο πρώτος εξ αυτών έχει να κάνει
άμεσα με την παγκόσμια ύφεση, στοιχείο που καθιστά το λανσάρισμα ενός σπορτίφ μοντέλου (σ.σ.: κακά τα ψέματα, δεν πρόκειται για μια εμπορική
έκδοση που θα γεμίσει τα ταμεία της ιαπωνικής φίρμας) ένα δύσκολο οικονομοτεχνικό στοίχημα για τους ιθύνοντες της Toyota. Το δεύτερο και
ενδεχομένως το πιο σημαντικό αίτιο για τη 2ετή όπως όλα δείχνουν αυτή «μετάθεση» έχει να κάνει με τη μεταστροφή των ανθρώπων που χειρίζονται
τις τύχες του μοντέλου όσον αφορά τον κινητήρα που θα τον κινεί. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία φαίνεται να προσανατολίζεται ήδη προς την κατεύθυνση
υιοθέτησης ενός υβριδικού συστήματος κίνησης, αντί του μηχανικού συνόλου που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Subaru. Προφανώς, η κίνηση της
Honda να λανσάρει τη δική της «οικολογική» πρόταση στην κατηγορία των κουπέ αυτοκινήτων (βλ. νέο CRZ), επηρεάζει αρκετά και εκείνες των Ιαπώνων
της Toyota..


Από εκεί και πέρα, τα ίδια δημοσιεύματα αναφέρουν πως η Toyota επιθυμεί συγχρόνως να διαφοροποιήσει και την σχεδιαστική προσέγγιση-χαρακτήρα
του FT-86 προτού αυτό περάσει από το στάδιο του concept αυτοκινήτου στη γραμμή παραγωγής. Μικρό το κακό, θα παρατηρήσουμε από τη μεριά μας,
αρκεί οι Ιάπωνες να μην… αλλαξοπιστήσουν και ως προς τη δεδηλωμένη -έως τώρα- πρόθεσή τους το νέο, 2+2 θέσεων κουπέ τους να είναι πισωκίνητο.

4Τροχοί


avclub2.jpg
avclub3.jpg
 
Οι πρώτες πληροφορίες για τη νέα Alfa Romeo Giulia


avclubm.jpg



Στην Alfa Romeo εργάζονται πυρετωδώς ώστε ο αντικαταστάτης της 159 να βρίσκεται, σε λιγότερο από 18 μήνες από σήμερα, στις εκθέσεις
της εταιρείας. Ας γνωρίσουμε όμως από τώρα μερικά από τα κύρια μυστικά της νέας Giulia.


Αν μη τι άλλο, μετά το επιτυχημένο ντεμπούτο της MiΤo και το αντίστοιχο λανσάρισμα της νέας Giulietta, το επόμενο μεγάλο στοίχημα για τη
Μιλανέζικη φίρμα ακούει στο όνομα «Giulia». Όχι της… γνωστής ασφαλώς, αλλά του συνεχιστή (ως προς το όνομα και τη φιλοσοφία, ασφαλώς)
ενός θρυλικού για την ιταλική εταιρεία μοντέλου, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην τετράθυρη εκδοχή του το 1962, όντας ένα από τα
πρώτα την εποχή εκείνη αυτοκίνητα με περιορισμένο βάρος (περί τα 1.000 κιλά) και υψηλή απόδοση. Και αν η σημερινή, εν έτη 2010, Alfa Romeo
Giulietta καλείται να αντιπαρατεθεί με τα –τρόπον τινά- ιερά τέρατα της μικρομεσαίας κατηγορίας (βλ. VW Golf, Opel Astra και νέο Ford Focus),
τότε σίγουρα κάτι αντίστοιχο ισχύει και στην περίπτωση της «νέας 159», καθώς απέναντι της θα συναντήσει την αφρόκρεμα των μεσαίων σεντάν
που απαρτίζεται από τη σειρά 3 της BMW, το Audi A4 κ.ο.κ.


Γνωρίζοντας πολύ καλά τις παραπάνω… αντιξοότητες, οι άνθρωποι της Alfa Romeo, σε συνεργασία με τους συναδέλφους τους στην FPΤ
(Fiat Powerrtrain Technologies), έχουν φροντίσει ώστε η νέα Giulia να διαθέτει όλα τα απαραίτητα εφόδια –πέραν ασφαλώς από την
αναμενόμενα εντυπωσιακή εξωτερική της περιβολή. Ας δούμε λοιπόν αναλυτικότερα το βασικό οπλοστάσιο της.



» Δάπεδο: Η Giulia θα βασίζεται, όπως και η μικρότερη Giulietta, στη νέα πλατφόρμα της εταιρείας (Compact Global Modular Architecture),
που για την περίσταση ασφαλώς θα διαθέτει μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις. Κύριο χαρακτηριστικό, αλλά και ατού της συγχρόνως, σε
σύγκριση με την αντίστοιχη της 159, θα είναι το μικρότερο βάρος της. Και αυτό, χάρη στη χρήση ελαφρών κραμάτων στο 90% των τμημάτων
του δαπέδου, επιλογή με πολλαπλά επίσης οφέλη τόσο στον τομέα της ακαμψίας όσο και της παθητικής ασφάλειας. Τέλος, όπως συμβαίνει και
σήμερα, ο προϊοντικός σχεδιασμός της εταιρείας περιλαμβάνει εκδόσεις σεντάν αλλά και στείσον βάγκον (Sportwagon).


» Ανάρτηση: Χάρη στον ειδικό σχεδιασμό της, το νέο δάπεδο του Γκρουπ Fiat που θα υιοθετήσει η Giulia θα μπορεί να υποδεχτεί μια διάταξη με
ψαλίδια τόσο εμπρός όσο και πίσω, εξασφαλίζοντας ακριβή οδικά χαρακτηριστικά χωρίς τυχόν... παρενέργειες στον τομέα της άνεσης. Επιπρόσθετα,
οι ιθύνοντες της Alfa Romeo εξελίσσουν ήδη σε συνεργασία με γνωστή εταιρεία μια διάταξη με ρυθμιζόμενο βαθμό απόσβεσης των αμορτισέρ σε δύο
θέσεις. Ασφαλώς, το γνωστό σύστημα DNA, που μεταβάλλει την απόκριση του κινητήρα, το βάρος του τιμονιού και την παρεμβατικότητα του ESP,
θα είναι στάνταρ.


» Κινητήρες: Κάτω από το καπό θα φιλοξενούνται οι γνωστοί υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες της γενιάς MultiAir. Άγνωστο παραμένει ωστόσο το αν
η αφετηρία της γκάμας θα είναι η μικρή παραλλαγή των 135 ίππων του γνωστού 1.400άρη της FPT. Σε αντίθεση, μπορούμε να μιλάμε με βεβαιότητα
για εκείνη των 170 ίππων, καθώς και για τον 1.750 TBi, που θα αποδίδει περί τους 230 ίππους. Όσο για την έκδοση GTA, κατά πάσα πιθανότητα
την κίνηση θα παρέχει ένας ατμοσφαιρικός V6 3,3 λίτρων, απόδοσης κοντά στους 280 ίππους, ο οποίος θα προέρχεται από την Chrysler.

» Κιβώτια ταχυτήτων/μετάδοση: Οι βασικές εκδόσεις θα είναι εφοδιασμένες με χειροκίνητα κιβώτια 6 σχέσεων και προαιρετικά με την αυτοματοποιημένη
εκδοχή του τελευταίου. Προαιρετικά, θα υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης ενός νέου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Όσο για το διαφορικό Q2, θα είναι
στάνταρ στην έκδοση TBi και άνω. Αμφίβολη, τέλος, θεωρείται η διάθεση του μοντέλου και σε τετρακίνητες εκδόσεις, παρά την ύπαρξη όλης της
απαραίτητης «υποδομής» σε δάπεδο και μετάδοση.

4Τροχοί
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Ε, υπάρχει και το ΤΤRS αλλά και το R8 αν χρειαστεί κάτι δυνατότερο... :2thumb22sup:

Το fordάκι δεν φάνηκε να παθαίνει τίποτα, τερμάτισε κανονικά από ότι είδα...

Φιλε το αυτοκινητο ξεκιναει αυτον τον αγωνα με 800 αλογα και καταληγει με 300!!!
Ολα αυτα λογο θερμοκρασιων αλλα κυριως λογο χαμηλωτερης πυκνοτητας αερα, το φιεστακι οταν λες δεν το ειδες να μενει απο turbo τι ενοεις?
οτι δεν να αναψε το σημα του κλειδιου στο καντραν???:Banane0: