Αυτοκινητιστικά νέα

Δεν αυταναφλέγονται τα συμβατικά όταν είναι εκτός λειτουργίας. Πρέπει να υπάρξει φωτιά για να φτάσει στο ντεπόζιτο βενζίνης. Αυτό σημαίνει ότι θα έχει ξεκινήσει από αλλού. Με δεδομένο ότι στα ηλεκτρικά συμβαίνει, είναι σαφώς πιο επικίνδυνο.
Δε συμβαίνει
 
Δε συμβαίνει

Μια χαρά συμβαίνει. Αντιθέτως το να συγκρίνεις την επικινδυνότητα φωτιάς σε ντεπόζιτο βενζίνης και να το ανάγεις αυτό σε αυτανάφλεξη είναι απολύτως αντιεπιστημονικός τρόπος προσεγγισης του κινδύνου στις μεταφορές.

Στην μία περίπτωση υπάρχει εξωγενής παράγοντας, στην άλλη ο παράγοντας και ο κίνδυνος προέρχεται από το ίδιο το όχημα.

Φυσικά δεν θα κάτσω να σε πείσω για το αυτονόητο. Ούτε φυσικά έχω γράψει κάτι εναντίον σου. Δεν με πολυενδιαφέρει να αποδείξω τα αυτονόητα. Εσύ λέγε ότι δεν υπάρχει αυτανάφλεξη στα ηλεκτρικά ή ότι δεν υπάρχει κίνδυνος από διαροή αερίου.

Στο πλοίο πάντως μέχρι να παρθούν τα απαιτούμενα μέτρα ασφάλειας μεταφορών, θα πρέπει να είσαι εκεί.
 
Υπάρχει πιθανότητα να σε χτυπήσει κεραυνός και να πεθάνεις, αλλά δεν κοιτάς συνέχεια τον ουρανό όταν είσαι έξω και βρέχει...

Το ίδιο ισχύει και για τις φωτιές στα EVs.

Υπάρχουν συγκεκριμένα στοιχεία αναφορικά με τις πιθανότητες να πιάσει φωτιά ένα EV.

Συγκεκριμένα, τα EVs είναι μεταξύ 20 και 80 φορές λιγότερο πιθανό να πιάσουν φωτιά σε σχέση με τα θερμικά.

Επίσης, από το 2010 έως και το 2023 έχουν σημειωθεί ακριβώς 393 φωτιές σε EVs, σε πλήθος 30.000.000 αυτοκινήτων.

Ποσοστό 0,0013% δηλαδή. Στα όρια του στατιστικού λάθους δηλαδή.

Και υπάρχουν φυλλάδες που ακόμα μιλάνε για φωτιές σε EVs.
 
Extinguishing a regular car fire takes around 1,000 to 2,000 liters of water while an electric car fire can take up to 150,000 liters of water to be put out.... .

Ε, σιγά. Πως κάνουν έτσι. Τόσο νερό έχει η θάλασσα. :p


Η έρευνα πρέπει να συγκρίνει οχήματα εκτός λειτουργίας σταθμευμένα. Αυτό μας ενδιαφέρει στα πλοία. Όχι αν θα πιάσουν φωτιά στο ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο. Είναι επικινδυνο(τερο) φορτίο και ως τέτοιο αντιμετωπίζεται.
Άσε που δεν μιλάμε για σταθμισμένα δείγματα έτσι κι αλλιώς,.. .
 
Όλα τα αυτοκίνητα μετράει, υπό όλες τις συνθήκες.

Ένα συμβατικό αυτοκίνητο με καταλύτη (όλα δηλαδή) με το που σβήνει έχει θερμοκρασίες μερικών εκατοντάδων βαθμών σε σημεία στο κάτω μέρος του. Το λες και επικίνδυνο.
 
Για οχήματα on the road γράφει το άρθρο που λέει ότι λένε οι έρευνες (χωρίς σταθμισμένο δείγμα φυσικά).

Καταλύτης και εξάτμιση. Μάλιστα. Την τελευταία φορά που κοίταξα στο κατάστρωμα δεν είχε ξερά χόρτα. :ROFLMAO:
 
Φανταστείτε τέτοιο σκηνικό στο δρομολόγιο Πειραιάς-Κρήτη.....

 
Ο κίνδυνος αυτανάφλεξης και διαρροής για τα AFV εκτός λειτουργίας και σταθμευμένα, παραμένει κίνδυνος και αυτό είναι θέμα ασφάλειας στις μεταφορές.
 
Είναι γνωστή η άποψη του κυρίου για τα ηλεκτρικά και όλα τα αρνητικά που έχουν.Απορώ που μπαίνετε στον κόπο να "προσπαθήσετε" να κάνετε διάλογο.
Ρε τι να κάνουμε τώρα?
Είναι η ατάκα του για όλα τα αρνητικά που βλέπει ο ίδιος.

Same Sh1t...Different Day..
 
Φανταστείτε τέτοιο σκηνικό στο δρομολόγιο Πειραιάς-Κρήτη.....


"Αιτία της πυρκαγιάς, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες είναι ανάφλεξη σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο."

Δημοσιογραφία επιπέδου και εδώ.. και δεν είχαν καν την τσίπα να το διορθώσουν.

Όλα αυτά τα χρόνια 1 ηλεκτρικό έχει πάρει φωτιά σε πλοίο αποδεδειγμένα, και ήταν ένα Qashqai που το είχε μετατρέψει σε ηλεκτρικό ο ιδιοκτήτης του (DIY δηλαδή) και μάλιστα το είχε βάλει και σε πρίζα να φορτίζει με DIY φορτιστή.. χωρίς προδιαγραφές, χωρίς τίποτα.
 
Δεν αντιλέγω. Γιατί όμως τους έχει πιάσει η κάψα ΔΙΕΘΝΩΣ να βγάλουν τέτοιους περιορισμούς όμως; Περίεργο δεν είναι ;

Δε θα μου έκανε εντύπωση να είναι και ψιλοστημένη όλη αυτή η κάψα. Μην ξεχνάμε ότι δεν υπάρχουν μόνο τα συμφέροντα του Μασκ σ'αυτόν τον πλανήτη, αλλά και ένα κατεστημένο 100+ ετών των θερμικών κατασκευαστών, που για τους δικούς τους λόγους μπορεί να μη θέλουν να γίνει τόσο αστραπιαία αυτή η μετάβαση. Για να μη μιλήσουμε για τους πετρελαιάδες, κλπ κλπ
 
Οπότε δυνητικά αν το έχουμε παρκαρισμένο στο υπόγειο γκαραζ του σπιτιού μας, καθόμαστε πάνω σε μια βόμβα;

Λιγότερο επικίνδυνο από το να πιάσει φωτιά σε πλοίο καταμεσής της θάλασσας. Στη στεριά είναι πιο απλά τα πράγματα και πιο εύκολα. Στη θάλασσα και στον αέρα δεν υπάρχουν επιλογές, θα υπάρχουν ζημιές και θύματα εκεί. Στη στεριά μπορείς να διαφύγεις πολύ πιο εύκολα, ενώ οι ζημιές περιορισμένες.

Βόμβα δεν το λες, για κάτι που θα πρέπει να έχεις το νου σου και να έχεις και το άγχος πάντως, το λες.
 
Ρε παιδιά τι ψάχνετε; Κλασική παπάτζα των ασφαλιστικών που προσπαθούν να αποφύγουν ευθύνες. Σε ένα τυπικό δρομολόγιο πχ Πειραιάς - Ηράκλειο πόσα χρέπια είναι μέσα στο καράβι; Όλοι μας λίγο πολύ κάνουμε χιλιόμετρα κάθε μέρα και βλέπουμε τα αίσχη που κυκλοφορούν.

Τα ηλεκτρικά είναι "νέα" τεχνολογία και κοιτάνε το πως θα αποφύγουν την μανούρα. Τα ίδια δεν είχαμε με τα κινητά πριν 30 χρόνια; Με το WiFi; Για να μην πω για τις νέες ταυτότητες και τον 666 που θα μας σταμπάρουν στο κούτελο.

Πριν 2 εβδομάδες ξαφνικά έσκασε η τρόμπα νερού στο αμάξι μου. Και το κατάλαβα αμέσως καθώς είχα κατέβει για δευτερόλεπτα με αναμμένη μηχανή και ήμουν πάνω σε πλακόστρωτο οπότε είδα τα νερά. Τι θα συνέβαινε αν ήμουν στο σπίτι μου ή κάπου αλλού με χώμα από κάτω; Εννοείται πως δε θα έπαιρνα χαμπάρι και ίσως έκανα ζημιά στη μηχανή. Για βάλτε λοιπόν να χάλαγε η τρόμπα βενζίνης σε πιθανές καλοκαιρινές διακοπές ή όταν είμαι σε κάποιο υπόγειο πάρκινγκ κάποιου πολυκαταστήματος; Κούγκι και Μονή Αρκαδίου.

Σήμερα είχα μπροστά μου για μερικά χιλιόμετρα ένα συμπαθή γύφτο. Το αμάξι του ήταν ένα κόσμημα. Έτοιμο για το MoMA NY. Μιλάμε το όργιο της παρανομίας. Αυτός όμως θα μπει σε καράβι. Ο φίλος μου όμως με το Tesla M3 του κουτιού όχι. Έτσι τροφή για σκέψη.
 
Εν λειτουργία το αυτοκίνητο και οποιοδήποτε όχημα μπορεί να παρουσιάσει βλάβη. Όταν όμως γίνεται επικίνδυνο από μόνο του, τότε είναι εξαιρετικά ανησυχητικό.

Τέλος και τα ηλεκτρικά πατίνια στα τρένα στην Ισπανία. Μόνο τα ηλεκτρικά ποδήλατα τη γλύτωσαν.

Από παντού τα εξοβελίζουν όσα έχουν μπαταρίες τελικά... .

Θα είναι τίποτε λόμπυ πετρελαιάδων που θέλουν τα πατίνια να είναι με diesel φαίνεται. :ROFLMAO:

 
Εν λειτουργία το αυτοκίνητο και οποιοδήποτε όχημα μπορεί να παρουσιάσει βλάβη. Όταν όμως γίνεται επικίνδυνο από μόνο του, τότε είναι εξαιρετικά ανησυχητικό.

Τέλος και τα ηλεκτρικά πατίνια στα τρένα στην Ισπανία. Μόνο τα ηλεκτρικά ποδήλατα τη γλύτωσαν.

Από παντού τα εξοβελίζουν όσα έχουν μπαταρίες τελικά... .

Θα είναι τίποτε λόμπυ πετρελαιάδων που θέλουν τα πατίνια να είναι με diesel φαίνεται. :ROFLMAO:


Βέβαια δεν είναι το ίδιο τα κινέζικα πατίνια που πουλάει ο Αλιμπαμπάς με αυτοκίνητα που υποτίθεται ότι περνάνε δεκάδες χιλιάδες σημεία ελέγχου απλά για να πάρουν άδεια κυκλοφορίας στην Ευρώπη. Και τα powerbanks απαγορεύονται στα αεροπλάνα για τον ίδιο ακριβώς λόγο, ότι είναι τρεις λαλούν και δυο χορεύουν οι ποιότητες κατασκευής.
 
Το άρθρο γράφει για ΕΝΑ πατίνι το 2022. Ή το άρθρο είναι ελλιπές ή κάτι άλλο συμβαίνει και ο τίτλος είναι clickbait.

Μιλάμε για μια από τις ποιο τουριστικές χώρες στον κόσμο και όλοι ξέρουμε πόσο χύμα είναι οι περισσότεροι τουρίστες. Αλλά ΕΝΑ περιστατικό και πλήρη απαγόρευση; Ούτε τον ιό Έμπολα να είχαν εντοπίσει δε θα έκαναν έτσι.

ΚΑΙ ΝΑΙ ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ!!! ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ CLICKBAIT.

Μια απλή αναζήτηση στο internet και το ΠΡΩΤΟ ΠΡΩΤΟ site από τις "19 July 2023" γράφει ότι τα επιτρεπόμενα escooter θα είναι από κάποια λίστα.


Εγώ λοιπόν το αντιλαμβάνομαι ως εξής. Πήγε ο ΧΨΩ Ισπανός λαμόγιο στην Κίνα, αγόρασε μερικά σκούτερ για τους τουρίστες τα οποία ήταν "κινεζιές" όνομα και πράγμα. Και αποφάσισαν να ρίξουν άκυρο παρ' εκτός σε αυτά που περνάνε από έλεγχο. Και στους οργανισμούς που κάνουν έλεγχο είναι ο γνωστός "TÜV" που δεν τον λες και άγνωστο.

Και μιας που είμαστε σε νήμα για αυτοκίνητα να σας ενημερώσω πως τέτοιες απαγορεύσεις είναι πολύ συνηθισμένες. Πχ τα Αμερικάνικα αυτοκίνητα δεν εισάγονται στην Ευρώπη διότι δεν καλύπτονται από τους διάφορους κανονισμούς μας. Ή σε ορισμένες αγορές δεν επιτρέπονται συγκεκριμένα αξεσουάρ. Πχ τα "Digital Lights" της Mercedes είναι τόσο ικανά που μπορούν να προβάλουν ταινία. Αλλά σε κάποιες χώρες είναι απαγορευμένα.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Like
Reactions: athlon6401