Αυτοκινητιστικά νέα

Παντως απο οσο θυμαμαι, υπαρχει χρονια τωρα μια φοβια/προληψη στις μεταφορες μπαταριων, σε ολα τα μεσα, ακομα και σε αυτες τις αποσπωμενες μικροεργαλειων.

Αρα, εχει μια λογικη να υπαρχει ενα θεμα με αυτες των αυτοκινητων... εχουν ακουστει περιορισμοι και για κλειστα παρκινγκ...
 
M'αρέσει που είμαστε φουλ προβλεπέ σε κάτι τέτοια υστερικά, μακάρι να ασχολούμασταν με τέτοια θέρμη και με άλλα βασικά θέματα ασφαλείας στα πλοία.
 
Last edited:
Και να συμπληρώσω σε αυτό που λες , θέλω να δω πόσα και ποια πλοία θα φέρουν την ειδική κουβέρτα αξίας 1.500 Ευρώ που είναι η μόνη που σβήνει το ηλεκτρικό .
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Εμείς στα γκαράζ κάτω που ήρθε η Πυροσβεστική να κάνει έλεγχο ασφαλείας κοίταζε να δει πόσους πυροσβεστήρες έχουμε δίπλα από κάθε ηλεκτρικό που φορτίζει κ τους λέμε ότι είναι άχρηστοι αν πάρει φωτιά και έχουμε ανά αμάξι και 1 κουβέρτα κ κοίταζαν....
Για να μην πω ότι η Tesla στην Ελλάδα κάλεσε κλιμάκιο και τους έδειξε τον τρόπο και εμείς με δικό μας αίτημα ακόμα περιμένουμε να έρθουν ....
 
Last edited:
Σε όλα τα οχήματα ισχύει όμως αυτό Δημήτρη.
Και σε BEV μπορεί να είναι το official WLTP νούμερο 15KWh/100km για παράδειγμα και με τον δικό μου τρόπο οδήγησης να πηγαίνει στις 25. Για το κράτος, το capability ενδιαφέρει, το τι χρήση κάνει μετά ο καθένας είναι άλλο πράγμα.
Το κράτος τα επιδοτεί ώστε να μειωθεί σιγά σιγά η κατανάλωση ορυκτών καυσίμων και κατ' επέκταση να βελτιωθεί το βιωτικό επίπεδο των πολιτών.

Αν αυτό καταλήγει να μην γίνεται, κακώς απολαμβάνουν προνόμια οι συγκεκριμένες εταιρείες.

Κάπως πρέπει να βρεθεί τρόπος να ελέγχεται αυτό.

Π.χ. η εταιρεία να πρέπει πρώτα να αποδεικνύει ότι έχει εγκατεστημένη υποδομή φόρτισης ικανής χωρητικότητας για όλο τον PHV στόλο της.

Τώρα, αν κάποιος με BEV έχει καταφέρει να οδηγεί έτσι ώστε να καίει περισσότερο από θερμικό, του αξίζει κάποιο βραβείο..
 
  • Like
Reactions: avpap
EMSA ξεEMSA ο άλλος έφαγε πόρτα χθες.

Το γνωρίζω. Η εγκύκλιος όμως αναφέρεται στην EMSA και η EMSA ποτέ δε πρότεινε τα ιδιωτικά επιβατικά ηλεκτρικά να έχουν φόρτιση 20 ως 50%. Αναφέρεται ξεκάθαρα σε πλοία που μεταφέρουν πολλά αυτοκίνητα για μεταπώληση κτλ. Αλλά ακόμα κι αν το πρότεινε, πως από το 20-50 φτάσαμε στο δικό μας 40; Ότι να 'ναι πραγματικά.

Όσο για τον υπερβάλλοντα ζήλο που δείχνουν κάποιοι υπάλληλοι των πλοίων, δυστυχώς τους είδαμε και στη περίπτωση του Αντώνη Καρυώτη.
 
ΟΚ, αλλά σου κάνουν ή δεν σου κάνουν την ζωή δύσκολη; Μετά από αυτό το ρισκάρεις να πας σε πλοίο με 100% ; Να σε δω να προσπαθείς να πείσεις τον καπετάνιο με τις εγκυκλίους της EMSA 😁😁😁
 
ΟΚ, αλλά σου κάνουν ή δεν σου κάνουν την ζωή δύσκολη; Μετά από αυτό το ρισκάρεις να πας σε πλοίο με 100% ; Να σε δω να προσπαθείς να πείσεις τον καπετάνιο με τις εγκυκλίους της EMSA 😁😁😁
Με 100 δε πάει κανείς έτσι κι αλλιώς, έχεις δρόμο να κάνεις και πιο πριν, ακόμα κι αν πχ είσαι στην ίδια πόλη που είναι το λιμάνι δε θα πας με 100, θα πας με max 80 αφού θα είναι κάποιες ώρες ακίνητο το αυτοκίνητο. Αυτό που λέει η EMSA έχει βάση, thermal runaway σε ποσοστά κάτω του 50% SoC είναι εξαιρετικά απίθανο να συμβεί ενώ είναι πιο πιθανό με ποσοστό SoC 80%. Στην ουσία όμως το όλο θέμα έχει να κάνει με τα ασφάλιστρα που ζητάνε οι ασφαλιστικές, προφανώς είναι χαμηλότερα αν όλα τα BEV έχουν SoC κάτω από 50%. Η πιθανότητα πυρκαγιάς από thermal runaway είναι μικρότερη από τη πιθανότητα να αρπάξει κάποιο από τα θερμικά σαπάκια που κυκλοφορούν στη χώρα μας - και αυτά μπαίνουν χωρίς κανένα περιορισμό.

Στη τελική ας μεταφέρουν το μεγαλύτερο κόστος ασφάλισης στον πελάτη, ας πληρώνει παραπάνω το BEV και όχι να μπαίνουν τέτοιοι ηλίθιοι περιορισμοί.
 
Θα σε βάζει να κανείς γύρω-γύρω από το λιμάνι μέχρι να πέσει η μπαταρία στο 40% 😛
Στο Dragon's Den του χρόνου βλέπω συσκευή άμεσης αποφόρτισης ηλεκτρικών μπαταριών οχημάτων για να μπουν σε πλοίο.:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Το κράτος τα επιδοτεί ώστε να μειωθεί σιγά σιγά η κατανάλωση ορυκτών καυσίμων και κατ' επέκταση να βελτιωθεί το βιωτικό επίπεδο των πολιτών.

Αν αυτό καταλήγει να μην γίνεται, κακώς απολαμβάνουν προνόμια οι συγκεκριμένες εταιρείες.

Κάπως πρέπει να βρεθεί τρόπος να ελέγχεται αυτό.

Π.χ. η εταιρεία να πρέπει πρώτα να αποδεικνύει ότι έχει εγκατεστημένη υποδομή φόρτισης ικανής χωρητικότητας για όλο τον PHV στόλο της.

Τώρα, αν κάποιος με BEV έχει καταφέρει να οδηγεί έτσι ώστε να καίει περισσότερο από θερμικό, του αξίζει κάποιο βραβείο..

Στις εταιρίες και στους στόλους οχημάτων μαζί σου, να τα ελέγξουν.
Οι ιδιώτες όμως που αγοράζουν PHEV το αγοράζουν στη συντριπτική πλειοψηφία τους για τις δυνατότητες του PHEV. Διαφορετικά θα έπαιρναν το ίδιο όχημα σε συμβατικό με χαμηλότερη τιμή.

Για τον τρόπο οδήγησης, στο phev βλέπω κατανάλωση γύρω στις 20-22KWh/100km με σχετικά ήπια οδήγηση.
Μπορεί πολύ εύκολα να γίνει 40KWh/100km αν όχι παραπάνω. Ακριβώς το ίδιο γίνεται και στα BEV.
 
Ανδρέα αυτό που λέει ο Δημήτρης νομίζω είναι το εξής: Τα PHEV για να έχει νόημα η φοροαπαλλαγή και η επιδότησή τους, θα πρέπει ο ιδιοκτήτης τους να τα φορτίζει από ρεύμα. Αν μια εταιρεία αγοράζει 10 PHEV και τα δουλεύει όλα σαν hybrid, δηλαδή δε τα φορτίζει από το grid, να χάνει τις απαλλαγές.
 
Στον καπετάνιο πες τα αυτά 😁😁
Ο καπετάνιος υπάλληλος είναι. Εδώ έχει υπάρξει ξεκάθαρα διαπλοκή πλοιοκτητών με υπουργείο για να γλυτώσουν τα αυξημένα ασφάλιστρα. Τίποτα άλλο δεν υπάρχει, κανείς δε νοιάζεται για την ασφάλεια πραγματικά. Αν νοιάζονταν θα έπρεπε να πάρουν άλλα μέτρα κι όχι τέτοιες γελοιότητες.
 
  • Like
Reactions: avpap
Ανδρέα αυτό που λέει ο Δημήτρης νομίζω είναι το εξής: Τα PHEV για να έχει νόημα η φοροαπαλλαγή και η επιδότησή τους, θα πρέπει ο ιδιοκτήτης τους να τα φορτίζει από ρεύμα. Αν μια εταιρεία αγοράζει 10 PHEV και τα δουλεύει όλα σαν hybrid, δηλαδή δε τα φορτίζει από το grid, να χάνει τις απαλλαγές.

Σωστά, ωστόσο υπάρχει διάκριση.
Μια εταιρεία μπορεί να αγοράσει οχήματα για τον στόλο της, παράδειγμα για το last mile των μεταφορών (συνήθως βέβαια παίρνουν BEV) που έχει πλήρη έλεγχο των οχημάτων του στόλου της, μπορεί και να δώσει όχημα ως παροχή σε εργαζόμενο της. Στη δεύτερη περίπτωση, μπορεί να ζητήσει (ή να μην έχει καν επιλογή) ο εργαζόμενος κάποιο phev από αυτά με την αστεία αυτονομία των 30-40km και να το φορτίζει μόνο στην εγκατάσταση της εταιρείας έστω πως έχει φορτιστές στο πάρκινγκ της. Εκεί δεν μπορεί ούτε να ελέγξει τι χρήση κάνει ο εργαζόμενος της ούτε και να του/της επιβάλλει ανά 30 χιλιόμετρα να φορτίζει.

Ίσως θα μπορούσε να μπεί μια δικλείδα του τύπου, ανά x BEV&PHEV πρέπει να εγκατασταθούν y φορτιστές στην εταιρεία για να πάρει τη φοροαπαλλαγή.
 


"Η παραγωγή του νέου ηλεκτρικού roadster Cyberster από την MG Motor έχει ξεκινήσει
και θα βρίσκεται στην χώρα μας τον ερχόμενο Σεπτέμβριο."




To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

MG Cyberster | 2024 All-Electric Sports Car
MG Motor Europe
 
  • Like
Reactions: vlad66


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Νέα Ferrari 12Cilindri V12
TopGear Greece
 
  • Like
Reactions: kosmous


Η τιμή του Huawei EH3, φημολογείται πως θα ξεκινάει από τα μόλις 25.000 ευρώ.



To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Huawei Luxeed S7 EV Exterior and Interior, Huawei and Chery first electric sedan
World Auto