Ξεκάθαρο marketing move που είναι και σε γενικές γραμμές σύμφωνο με την συνολική στάση τους στον πλήρη εξηλεκτρισμό.Οι άλλοι αναπτύσσουν τεχνολογίες του μέλλοντος (EVs), η Toyota εν έτη 2025 ανακάλυψε το turbo.. Ωραίοι..
Πιο πολύ Punto GT θα το έλεγα.. το Saxo ήταν ατμοσφαιρικό.![]()
Χαζεύω εδώ και λίγη ώρα βιντεάκια στον σωλήνα για νέα αυτοκίνητα, συγκεκριμμένα έβλεπα τα forester και crosstrek. Εξεπλάγην πολύ αρνητικά από το lagάρισμα που είδα στις οθόνες τους, τι διάολο τσιγκουνεύτηκαν στον επεξεργαστή; Αν το κινητό μου δούλευε έτσι θα το είχα πετάξει με συνοπτικέςδιαδικασίες. Είναι όλα έτσι, ή είναι αστοχία μόνο της subaru?
Και σε ένα Honda civic του 2022 που μπήκα η οθόνη ήταν τραγική , το λογισμικό αργό και το UI δύσχρηστο.Χαζεύω εδώ και λίγη ώρα βιντεάκια στον σωλήνα για νέα αυτοκίνητα, συγκεκριμμένα έβλεπα τα forester και crosstrek. Εξεπλάγην πολύ αρνητικά από το lagάρισμα που είδα στις οθόνες τους, τι διάολο τσιγκουνεύτηκαν στον επεξεργαστή; Αν το κινητό μου δούλευε έτσι θα το είχα πετάξει με συνοπτικέςδιαδικασίες. Είναι όλα έτσι, ή είναι αστοχία μόνο της subaru?
Ολα σχεδόν έτσι είναι, αργό λογισμικό και όλα δουλευουν με χρονοκαθυστέρηση.Και σε ένα Honda civic του 2022 που μπήκα η οθόνη ήταν τραγική , το λογισμικό αργό και το UI δύσχρηστο.
Περίμενα περισσότερα από Ιάπωνες αλλα πρέπει να είναι γενικό.
Πόσο δύσκολο είναι να βάλεις τον επεξεργαστή σε ένα κλωβό Φαραντέι για να μην επηρεάζεται απο τέτοια μπλιμπλίκια;Υπάρχει περίπτωση να τζαμάρονται από πολλαπλασιαστές,μπουζί, δυναμό,μπαταρίες και τα λοιπά και να έχουν τόσο τραγική συμπεριφορά;
Κώστα μου συμφωνώ φυσικά. Θυμάσαι και εσύ πάντως πως προ μιας δεκαετίας οι υπολογιστές μας ήξεραν πριν από τα κινητά μας πως κάποιος μας καλεί., εκεί γιατί δεν θωράκιζαν τα ηχεία; Αν πάντως όπως λέτε είναι απλά θέμα τσιγκουνιάς, είναι από απατεώνες ως επικίνδυνοι. Τι να πω..Πόσο δύσκολο είναι να βάλεις τον επεξεργαστή σε ένα κλωβό Φαραντέι για να μην επηρεάζεται απο τέτοια μπλιμπλίκια;
Τα αμιγώς ηλεκτρικά πάντως δεν έχουν μπουζί και ντιστριμπιτέρ που δημιουργούν ασύλληπτες παρεμβολές. Ούτε τα ντίζελ θα μου πείτε..
Στο "παλιό" Model 3 βρίσκεται πίσω από το ντουλαπάκι. Φυσικά πλήρως προστατευμένο από τα καιρικά φαινόμενα. Πόσες παρεμβολές μπορεί να έχει;
δεν ειναι επικινδυνοι, διοτι δεν εμπλεκονται τα infotainment στα θεματα κινησης του αμαξιου. Ειναι απλα μπετοβλακες, διοτι δεν ξοδευουν 5-10δολλαρια παραπανω για να αγορασουν καλυτερα τσιπακια. Τα UI των περισσοτερων ειναι επισης τραγικα και αυτο το δικαιολογουμε επισης απο την ελλειψη ενδιαφεροντος να αναπτυξουν αυτα τα συστηματα. Συρρικνωνεται η ευρωπαικη αυτοβιομηχανια και απορουν για το κακο που τους βρηκε, ενω οι λογοι ειναι σε ολους (εκτος απο τους διοικουντες μαλλον) προφανεις.Κώστα μου συμφωνώ φυσικά. Θυμάσαι και εσύ πάντως πως προ μιας δεκαετίας οι υπολογιστές μας ήξεραν πριν από τα κινητά μας πως κάποιος μας καλεί., εκεί γιατί δεν θωράκιζαν τα ηχεία; Αν πάντως όπως λέτε είναι απλά θέμα τσιγκουνιάς, είναι από απατεώνες ως επικίνδυνοι. Τι να πω..
βρισκομαστε στο HW4 πλεον, τουλαχιστον στα μοντελα του 2024 απο οτι θυμαμαι. Επισης, τα τεσλα εχουν ξεχωριστα cpu για infotainment και autopilot. Τα παλαιοτερα τεσλα (προ 2021) ειχαν intel atom για το infotainment και για αυτον τον λογο δεν μπορουν να παρουν καποιες απο τις νεοτερες λειτουργιες (πχ zoom).Μικρή διόρθωση. Της MB δεν είναι AMD αλλά NVidia. Η Tesla έχει AMD.
Tesla Processor Showdown: Old Intel Atom GPU vs. New AMD Ryzen APU - CleanTechnica
That said, the hardware (and software) change and evolve over time. Just like computers or mobile phones, Teslacleantechnica.com
![]()
Tesla Hardware 3 (Full Self-Driving Computer) Detailed - AutoPilot Review
Tesla released its own AI self-driving hardware in 2019, dubbed Hardware 3.0 (or AP3) to power its Full Self-Driving (FSD) technology after hiring several prominent chip architects, including Jim Keller from AMD (who has since left). At the Tesla Autonomy Day 2019 for investors, Tesla detailed...www.autopilotreview.com
![]()
The MBUX Hyperscreen | Future Vehicles |
Introducing MBUX Hyperscreen, debuting in the fully electric EQS sedan from Mercedes-EQ. Explore features, design, information, and more ahead of the release.www.mbusa.com
Εδώ να σημειώσω πως στην Καλιφόρνια εδώ και 1 χρόνο η MB έχει στις κορυφαίες σειρές της ΠΛΗΡΗ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΟΔΗΓΗΣΗ. Και πριν λίγους μήνες πήρε έγκριση και στην Γερμανία.![]()
EV Technology Goes into Hyperdrive with Mercedes-Benz EQS
The focal point of the revolutionary Mercedes-Benz EQS is the MBUX Hyperscreen, a truly intuitive AI cockpit powered by NVIDIA.blogs.nvidia.com
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.