Αυτοκινητιστικά νέα

Οι άλλοι αναπτύσσουν τεχνολογίες του μέλλοντος (EVs), η Toyota εν έτη 2025 ανακάλυψε το turbo.. Ωραίοι..
Ξεκάθαρο marketing move που είναι και σε γενικές γραμμές σύμφωνο με την συνολική στάση τους στον πλήρη εξηλεκτρισμό.
Όπως υπάρχουν αμερικανάκια που θέλουν αυτό
1736929918238.png
Έτσι είναι δεδομένο ότι υπάρχουν και die hard petrolheads παγκόσμια. Επίσης ένα τέτοιο αυτοκίνητο με τέτοιο μοτέρ δεν παίζει να έχει κάτω από 50k για να μπορεί να παίρνει και έγκριση τύπου για κυκλοφορία (όπου δεν απαγορευτούν πλήρως τα της βενζίνης).
Έ, όσοι μπορούν να πληρώνουν τόσα για τέτοιας κατηγορίας αυτοκίνητο (Yaris GR 400 άλογα) δεν θα έχουν θέμα να πληρώσουν και 5 ευρώ το λίτρο πράσινη συνθετική βενζίνη που δίνει και αύξηση σε ιπποδύναμη λόγω καθαρότητας και σχεδόν μηδενικούς ρύπους.
 
Πιο πολύ Punto GT θα το έλεγα.. το Saxo ήταν ατμοσφαιρικό. :p

E, όχι, δεν νομίζω τέτοια κατάντια.
Φήμες λένε ότι το έβγαλαν Πούντο γιατί το έχαναν στις στροφές και το έψαχναν στα λαγκάδια.
 
Με βάση τον κυβισμό και την συνεργασία που έβγαλα τα Supra και Z4... Μήπως είναι κινητήρες BMW;
 
Χαζεύω εδώ και λίγη ώρα βιντεάκια στον σωλήνα για νέα αυτοκίνητα, συγκεκριμμένα έβλεπα τα forester και crosstrek. Εξεπλάγην πολύ αρνητικά από το lagάρισμα που είδα στις οθόνες τους, τι διάολο τσιγκουνεύτηκαν στον επεξεργαστή; Αν το κινητό μου δούλευε έτσι θα το είχα πετάξει με συνοπτικέςδιαδικασίες. Είναι όλα έτσι, ή είναι αστοχία μόνο της subaru?
 
Χαζεύω εδώ και λίγη ώρα βιντεάκια στον σωλήνα για νέα αυτοκίνητα, συγκεκριμμένα έβλεπα τα forester και crosstrek. Εξεπλάγην πολύ αρνητικά από το lagάρισμα που είδα στις οθόνες τους, τι διάολο τσιγκουνεύτηκαν στον επεξεργαστή; Αν το κινητό μου δούλευε έτσι θα το είχα πετάξει με συνοπτικέςδιαδικασίες. Είναι όλα έτσι, ή είναι αστοχία μόνο της subaru?

Σε αρκετά. Διορθώνεται σε πολύ πρόσφατες εκδόσεις αλλά η διαφορά με την Tesla και τις κορυφαίες BMW και MB είναι χαοτική. Δε θυμάμαι η Tesla τι φοράει αλλά η Mercedes στην EQS έχει AMD επεξεργαστή με 24GB RAM για να παίζει σωστά η Hyperscreen όπως την ονομάζει.

Είναι αυτό που γκρινιάζουμε όλοι. Ότι εξακολουθούν να σκέφτονται με λογική περασμένων ετών. Καλώς ή κακώς οι νέοι αγοραστές είναι εξοικειωμένοι με την αφή. Πάει. Αυτό θα τους δώσεις. Όσο επιμένεις σε κάτι άλλο χάνεις πωλήσεις.

Και το γ@μώτο της υπόθεσης είναι η ισχύς. Ότι ΔΕΝ θέλει. Δεν είναι ο υπολογιστής του σπιτιού μας ή της δουλειάς που θα αναβαθμιστεί το Χ πρόγραμμα και θα βαρύνει. Εδώ είναι ένα "κλειστό" οικοσύστημα το οποίο κάνει συγκεκριμένα πράγματα. Πχ δεν μπορεί να δώσεις αυτόνομη οδήγηση σε ένα όχημα που δεν έχει αισθητήρες. Θα του δώσεις αναβαθμίσεις χαρτών, μερικών ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΩΝ προγραμμάτων και τέλος. Πρέπει να είσαι "ντουγάνι" για να αποτύχεις σε κάτι τόσο απλό.

Κι όμως επιλέγουν να βάλουν εντελώς αδύναμους επεξεργαστές με αποτέλεσμα να είναι εντελώς για τα μπάζα από την πρώτη μέρα. Ευτυχώς που σώζεται κάπως η παρτίδα με τα Android Auto και Apple Carplay που είναι καθρεπτισμός του κινητού σου και κάνει αυτό την περισσότερη δουλειά.
 
Μικρή διόρθωση. Της MB δεν είναι AMD αλλά NVidia. Η Tesla έχει AMD.


Εδώ να σημειώσω πως στην Καλιφόρνια εδώ και 1 χρόνο η MB έχει στις κορυφαίες σειρές της ΠΛΗΡΗ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΟΔΗΓΗΣΗ. Και πριν λίγους μήνες πήρε έγκριση και στην Γερμανία.

 
Χαζεύω εδώ και λίγη ώρα βιντεάκια στον σωλήνα για νέα αυτοκίνητα, συγκεκριμμένα έβλεπα τα forester και crosstrek. Εξεπλάγην πολύ αρνητικά από το lagάρισμα που είδα στις οθόνες τους, τι διάολο τσιγκουνεύτηκαν στον επεξεργαστή; Αν το κινητό μου δούλευε έτσι θα το είχα πετάξει με συνοπτικέςδιαδικασίες. Είναι όλα έτσι, ή είναι αστοχία μόνο της subaru?
Και σε ένα Honda civic του 2022 που μπήκα η οθόνη ήταν τραγική , το λογισμικό αργό και το UI δύσχρηστο.

Περίμενα περισσότερα από Ιάπωνες αλλα πρέπει να είναι γενικό.
 
Και σε ένα Honda civic του 2022 που μπήκα η οθόνη ήταν τραγική , το λογισμικό αργό και το UI δύσχρηστο.

Περίμενα περισσότερα από Ιάπωνες αλλα πρέπει να είναι γενικό.
Ολα σχεδόν έτσι είναι, αργό λογισμικό και όλα δουλευουν με χρονοκαθυστέρηση.
 
Υπάρχει περίπτωση να τζαμάρονται από πολλαπλασιαστές,μπουζί, δυναμό,μπαταρίες και τα λοιπά και να έχουν τόσο τραγική συμπεριφορά;
Πόσο δύσκολο είναι να βάλεις τον επεξεργαστή σε ένα κλωβό Φαραντέι για να μην επηρεάζεται απο τέτοια μπλιμπλίκια;
 
Γενικά όχι. Δεν επηρεάζονται. Τα αυτοκίνητα είναι μια χαρά σαν περιβάλλοντα. Υπάρχουν πολύ χειρότερες καταστάσεις. Πχ βιομηχανίες μετάλλων, χυτήρια, μέρη με υγρασία κτλ. Και φυσικά τα σπίτια μας που πολλές φορές το ρεύμα είναι άθλιο. Υπάρχουν τροφοδοτικά και σταθεροποιήσεις για να μην έχουν τέτοια θέματα.

Απλά είναι τσιγκουνιά. Εδώ σε χρεώνουν συνδρομή πλέον για τα θερμαινόμενα καθίσματα ή για το αν οι πίσω τροχοί θα στρίβουν 3 μοίρες ή 10. Η πρώτη είναι η BMW και η δεύτερη η MB.
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Στο "παλιό" Model 3 βρίσκεται πίσω από το ντουλαπάκι. Φυσικά πλήρως προστατευμένο από τα καιρικά φαινόμενα. Πόσες παρεμβολές μπορεί να έχει;
 
Δεν είναι θέμα παρεμβολών, είναι κλασική πατροπαράδοτη τσιγκουνιά.

Η Tesla παρεμπιπτόντως έχει Ryzen για το σύστημα infotainment (οθόνη κτλ) και ένα cluster από δυο custom επεξεργαστές σε υψηλή διαθεσιμότητα για το autopilot και τα σχετικά.
 
Πόσο δύσκολο είναι να βάλεις τον επεξεργαστή σε ένα κλωβό Φαραντέι για να μην επηρεάζεται απο τέτοια μπλιμπλίκια;
Κώστα μου συμφωνώ φυσικά. Θυμάσαι και εσύ πάντως πως προ μιας δεκαετίας οι υπολογιστές μας ήξεραν πριν από τα κινητά μας πως κάποιος μας καλεί., εκεί γιατί δεν θωράκιζαν τα ηχεία; Αν πάντως όπως λέτε είναι απλά θέμα τσιγκουνιάς, είναι από απατεώνες ως επικίνδυνοι. Τι να πω..
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Στο "παλιό" Model 3 βρίσκεται πίσω από το ντουλαπάκι. Φυσικά πλήρως προστατευμένο από τα καιρικά φαινόμενα. Πόσες παρεμβολές μπορεί να έχει;
Τα αμιγώς ηλεκτρικά πάντως δεν έχουν μπουζί και ντιστριμπιτέρ που δημιουργούν ασύλληπτες παρεμβολές. Ούτε τα ντίζελ θα μου πείτε..
 
  • Like
Reactions: koupa
Κώστα μου συμφωνώ φυσικά. Θυμάσαι και εσύ πάντως πως προ μιας δεκαετίας οι υπολογιστές μας ήξεραν πριν από τα κινητά μας πως κάποιος μας καλεί., εκεί γιατί δεν θωράκιζαν τα ηχεία; Αν πάντως όπως λέτε είναι απλά θέμα τσιγκουνιάς, είναι από απατεώνες ως επικίνδυνοι. Τι να πω..
δεν ειναι επικινδυνοι, διοτι δεν εμπλεκονται τα infotainment στα θεματα κινησης του αμαξιου. Ειναι απλα μπετοβλακες, διοτι δεν ξοδευουν 5-10δολλαρια παραπανω για να αγορασουν καλυτερα τσιπακια. Τα UI των περισσοτερων ειναι επισης τραγικα και αυτο το δικαιολογουμε επισης απο την ελλειψη ενδιαφεροντος να αναπτυξουν αυτα τα συστηματα. Συρρικνωνεται η ευρωπαικη αυτοβιομηχανια και απορουν για το κακο που τους βρηκε, ενω οι λογοι ειναι σε ολους (εκτος απο τους διοικουντες μαλλον) προφανεις.
 
Μικρή διόρθωση. Της MB δεν είναι AMD αλλά NVidia. Η Tesla έχει AMD.


Εδώ να σημειώσω πως στην Καλιφόρνια εδώ και 1 χρόνο η MB έχει στις κορυφαίες σειρές της ΠΛΗΡΗ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΟΔΗΓΗΣΗ. Και πριν λίγους μήνες πήρε έγκριση και στην Γερμανία.

βρισκομαστε στο HW4 πλεον, τουλαχιστον στα μοντελα του 2024 απο οτι θυμαμαι. Επισης, τα τεσλα εχουν ξεχωριστα cpu για infotainment και autopilot. Τα παλαιοτερα τεσλα (προ 2021) ειχαν intel atom για το infotainment και για αυτον τον λογο δεν μπορουν να παρουν καποιες απο τις νεοτερες λειτουργιες (πχ zoom).
Επισης, αν θυμαμαι καλα, τα model X εχουν καλυτερα specs στο infotainment τους και για αυτο μπορουν να κανουν Steam streaming παιχνιδια, αλλα δεν θυμαμαι ακριβως τις λεπτομεριες.
 
  • Like
Reactions: koupa
Δεν ξέρω για το android auto, αλλά τουλάχιστον το Apple CarPlay είναι πολύ πολύ πιο σβέλτο από το μαμά infotainment στο Volvo xc60 του 2021 που έχουμε. Ειδικά από τότε που άλλαξα iPhone στο 16 pro, είναι ταχύτατο. Φαντάζομαι σε περίπτωση τέτοια, που στην ουσία είναι σαν device mirroring, η cpu του infotainment βρίσκει το φορτίο του streaming πολύ πιο εύκολο. Είναι δηλαδή μια λύση και αυτή, για να αποφευχθεί η ταλαιπωρία του μαμά infotainment.
 
  • Like
Reactions: koupa and avpap