Αυτοκινητιστικά νέα

Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Κανει, αλλα εχει σαφως χειροτερες επιδοσεις απο ενα torsen συστημα οπως το quattro.

Δεν χρειάζεσαι κατι καλυτερο βρε Τακη στην ασφαλτο.Την καλη την τετρακινηση με το εξτρα διαφορικο την θες για τις λασπες τα κολληματα κτλ ...
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Δημητρη και εγω αλλαξα τα runflat, αλλα δεν ειδα σχεδον καμια διαφορα.
Μπορει ναι παιζει ρολο η αναρτηση, δεν ξερω....
Εντωμεταξυ, κυκλοφοραει βρωμα οτι η αναρτηση του si ειναι σχεδιασμενη για runflat...

:nounder:


Εδιτ: Εκτιμω οτι τα runflat δεν ειναι για τους δικους μας δρομους...


Ντίνο μου, η διαφορά μας είναι οτι εσύ έχεις αυτοκίνητο ενώ εγώ κουβά :D

Άλλη ανάρτηση το δικό σου άλλη το δικό μου.
Να φανταστείς όταν έμεινε έγκυος η γυναίκα μου κι αφού είχα βάλει κανονικά λάστιχα, αναγκάστηκα να βάλω αμορτισέρ μεταβαλλόμενης απόσβεσης μπας και μαλακώσει λίγο το πράμα
Επίσης, το κουβαδάκι μου, δεν είχε επιλογή για κανονικά λάστιχα μια και δεν υπάρχει καν χώρος για ρεζέρβα ανάγκης :BDGBGDB55: (τέλος του o/t)

όσο για τους δρόμους, αν οι κατασκευαστές έφτιαχναν αναρτήσεις με γνώμονα τους δικούς μας δρόμους, τότε σίγουρα όλα τα αυτοκίνητα θα είχαν αερανάρτηση.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Δεν χρειάζεσαι κατι καλυτερο βρε Τακη στην ασφαλτο.Την καλη την τετρακινηση με το εξτρα διαφορικο την θες για τις λασπες τα κολληματα κτλ ...

Κανεις λαθος: Αλλη σταθεροτητα/ασφαλεια η μονιμη τετρακινηση torsen (πχ quattro) και αλλη η ηλεκτρονικα ενεργοποιουμενη οπως το haldex..

"The fully automated mechanical nature of the Torsen centre differential helps prevent wheel slippage from occurring, by diverting torque instantly, without any discernible notice to the vehicle occupants, to the axle which has more grip. This method of operation can be described as proactive. Furthermore, unlike the various types of electronically operated differentials, Torsen has no requirement for electronic data, from sources such as road wheel speed sensors; it therefore has an element of "fail-safe", unlike designs such as Haldex Traction, should one of the wheel speed sensors develop a fault. In comparison, viscous coupling, and electronically controlled centre differentials that are used in other four-wheel drive systems are reactive, since they only redirect torque after wheel slippage has occurred. The advantage is felt under hard acceleration, including whilst cornering, since the torque transfer between axles is seamless, thus maintaining stable vehicle dynamics, and considerably reducing the chance of losing control of the vehicle.
The Torsen-based quattro system also offers an advantage, in the opposite function of distributing torque to the road wheels, namely engine braking. When engine braking is used to slow the car down, with Torsen-based systems, the resulting "reverse-torque" loads on the front and rear axle are equally stabilised, in exactly the same way that engine "propulsion" torque is apportioned fully mechanically autonomously. This allows the spreading of the engine braking effect to all four wheels and tyres. The Torsen-based quattro-equipped vehicle is able to execute a more stable high-speed turn under deceleration, with less risk of losing control due to loss of grip in the front or rear axles."

http://en.wikipedia.org/wiki/Quattro_(four_wheel_drive_system)
 
Last edited:
Δεν ειπα ρε Τακη οτι δεν ειναι καλυτερο το quattro.Ειπα οτι για ΑΣΦΑΛΤΟ το haldex ειναι υπερεπαρκες.Οπως και για χωμα.
Για off road διαδρομες ομως , θες το εξτρα διαφορικο.

ΥΓ.Μη μου απαντησεις 3η φορα το ιδιο πραγμα please ! :p
 
Και σου απαντω: Δεν προσφερει την ιδια ασφαλεια και κρατημα οπως μια μονιμη τετρακινηση οποτε προφανως δεν ειναι υπερεπαρκες, απλα ανεκτο, λιγο καλυτερο απο την μη υπαρξη τετρακινησης.. Με αλλα λογια, η καλη τετρακινηση ΔΕΝ ειναι μονο για τα κατσαβραχα οπως ειπα αρχικα...

ΥΓ. Η ατακα σου "Δεν χρειάζεσαι κατι καλυτερο βρε Τακη στην ασφαλτο" ειναι προφανως uber-fail! :p
 
Η ΜΟΝΙΜΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.
ΠΧ ΤΟ RS6 ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Και σου απαντω: Δεν προσφερει την ιδια ασφαλεια και κρατημα οπως μια μονιμη τετρακινηση οποτε προφανως δεν ειναι υπερεπαρκες, απλα ανεκτο, λιγο καλυτερο απο την μη υπαρξη τετρακινησης.. Με αλλα λογια, η καλη τετρακινηση ΔΕΝ ειναι μονο για τα κατσαβραχα οπως ειπα αρχικα...

ΥΓ. Η ατακα σου "Δεν χρειάζεσαι κατι καλυτερο βρε Τακη στην ασφαλτο" ειναι προφανως uber-fail! :p

I am Tarzan, you Jane ...:slapface:
Ωρες ωρες πραγματικα θελω να πιστευω οτι το κανεις επιτηδες ... :grinning-smiley-043
 
Δεν ειπα ρε Τακη οτι δεν ειναι καλυτερο το quattro.Ειπα οτι για ΑΣΦΑΛΤΟ το haldex ειναι υπερεπαρκες.Οπως και για χωμα.
Για off road διαδρομες ομως , θες το εξτρα διαφορικο.

ΥΓ.Μη μου απαντησεις 3η φορα το ιδιο πραγμα please ! :p


Aν θες να τρέξεις είναι σχεδόν απαράδεκτο
για ησυχες βολτες καλό είναι
 
Επειδη τυγχανει να εχω και απο τους δυο τυπους σε ιδιο αυτοκινητο, σου λεω οτι κανεις λαθος.

Για το βιντεακι:
Αν νομιζεις οτι οι του topgear, θα μπορουσαν να βγαλουν ενα bmw καλυτερο απο ενα γερμανικο, και δη bmw, τοτε -bye-
Δεν ξερουμε τι λαστιχα φορανε (αμα ειναι 80/20 του ενος και του αλλου 20/80 πχ), ενω στο χιονι, και παλι δεν ειναι χιονολαστικα το Χ6...-bye-

Εκτός δρόμου τα τρία διαφορικά (κανονικά) και με κλείδωμα είναι αλλού. Αν υπάρχουν και κοντές σχέσεις ακόμη περισσότερο. Είναι πολύ σημαντικό αυτό.

Φυσικά τα ελαστικά είναι υπεύθυνα για το 50% του τελικού αποτελέσματος. Αλλά ακόμη και με εξαιρετική τετρακίνηση και με λάστιχα mud_snow το (βρεγμένο) χορτάρι αποδεικνύεται συνήθως πιο δύσκολος αντίπαλος από το χώμα ή τη λάσπη.

Ήμουν πριν 20 μέρες σε κάποιο χωριό έξω από τη Θεσσαλονίκη σε κατηφόρα σε χορταριασμένο δρόμο. Το χορτάρι βρεγμένο. Τα αυτοκίνητα ένα HYUNDAI SANTA FE (Καινούριο) κι ένα VW TIGUAN. Και τα δυο μόλις γύρισαν για να ανεβούν το δρόμο άρχισαν να σπινάρουν όπως η BMW στο βίντεο. Μετά από 10 αποτυχημένες προσπάθειες (το HYUNDAI θα ανέβαινε αλλά το εμπόδιζε το TIGUAN) αντί να ψάξουμε για τρακτέρ (ξεφτίλα) αρχίσαμε να ξηλώνουμε τα χορτάρια με τα χέρια (7-8 μέτρα όλο το πρόβλημα). Μόλις πάτησαν σε χώμα και τα δυο ανέβηκαν κανονικά.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Οταν γραφει καποιος οτι η καλυτερη τετρακινηση παγκοσμιως ειναι το xDrive κανονικα πρεπει απευθειας να κλειδωνεται το θεμα.:p

Eπισης αναφερονται ως μεγαλη δηθεν εφευρεση τα runflat ελαστικα οταν πολλοι ιδιοκτητες τα αλλαζουν καθως υποβαθμιζουν πολυ την ανεση.

Εδω αλλο ενα video απο το "κορυφαιο συστημα"...

http://www.youtube.com/watch?v=x7nGXpqb3FE

Για να μην αναφερθω στο video της 7αρας απλά αναφέρω.

Το αστοχο βιντεο που εδειξε ο Yperion δείχνει μια ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΗ 7αρα να προσπαθει να βγει μιας και η BMW δεν εχει βγάλει ακομα σε παραγωγή X7 .Ενδιαφέρον παντως ....να ειχε Xdrive :BDGBGDB55:

Στο αλλο αστοχο βιντεο της Χ6 ο γνωστός ανθελληνας και πολέμιος της BMW μιας και δεν του χωνουν χαρτζηλικι δείχνει Χ6 στο γρασίδι με καλοκαιρινο λαστιχο ωωωωω ναι δεν ανεβαινει και παει με κλειδωμενο το πίσω τροχο όπισθεν γιατί αραγε ? Γιατί ο ξεφτίλας απενεργοποιησε το συστημα πατωντας το 3 δευτερολεπτα ωστε να δουλευει το μισό ουουαου .Αλλα το πλασαρει σε βλαμενόπουλους και τσιμπανε γι αυτο εφαγε το εξωδικο στο συγκεκριμενο τεστ .
 
Η bmw κυκλοφορησε πολλες τετοια "real life" videos στο youtube οταν ειδε τις πωλησεις της Χ3 να πατωνουν οταν βγηκε το Q5.. Βοηθησε φυσικα και η ζημια που της εκανε το top gear..
 
Ως κατοχος της bmw 116 μπορω να πω οτι τα runflat μ εχουν βγαλει ασπροπροσωπο. Καλοκαιρι απο λευκαδα για αθηνα βλεπω ενδειξη πιεσης ελαστικου. Διαπιστωνω οτι εχω σχισμενο το αριστερο πισω λαστιχο αρκετα βαθια, μεχρι και συρματα εβλεπα. Με 2 γεμισματα αερα και max ταχυτητα 80χλμ εφθασα αθηνα. Δεν νομιζω με συμβατικο λαστιχο να εκανα ουτε 100χλμ με τετοια ζημια. Αρνητικο το υψηλο κοστος τους αλλα δεν τα αλλαζω σε καμια περιπτωση. Αν δεν ειναι μεγαλη και η ζημια τους επισκευαζονται απο καποιον που γνωριζει. Αλλαξα την τετραδα μετα απο 40000χλμ χωρις να εχω γενικα ποτε θεμα με τα ελαστικα μου. Να μην ετριζε το ταμπλο μου καλα θα ηταν...
 
Takisot θα μας τρελλάνεις φιλε ? να σε καλεσω σ ενα να δεις απο κοντά .
Τι εχει βουηξει το ιντερνετ ?
Αφου η AUDΙ η ίδια το λεει οτι η κατανομή της ειναι 75/25 μεταβαλόμενη το ιδιο και στις ροπες >Παρε κάνα συνεργειο η την ιδια την εταιρία και ζητα εναν τεχνικό να μιλήσεις . Ημαρτον .Τα σχόλια απο κατω διαβαζεις των ασχετων ? Μιλα μ ενα μηχανικό να δεις >