Αυτοκινητιστικά νέα

Είναι και πανέμορφο το άτιμο!!!
Εγώ πρώτος θα δήλωνα υποψήφιος
Και κατά καιρούς ψάχνω όλη την ευρωπαϊκή αγορά
Τόσο εμπνευσμένα σχέδια μόνο κάτι τρίκυκλα Ιταλικά και οpen wheel τροχούς μπροστά έχω δει … αλλά με απαγορευτικό κόστος ~30Κ με τις μπαταρίες τους.
Φοβάμαι ότι δεν είναι μόνο το Ελληνικό κράτος που κρατά πίσω τέτοια μοντέλα και τα κάνει και τόσο ακριβά πριν βγει η τιμή πώλησης τους αλλά και οι πατέντες των αυτοκινητοβιομηχανιών, που έχουν μια πατέντα για τα πάντα.
 
Οι κάτοχοι BMW «οι χειρότεροι οδηγοί»


8EBA24AF2AF200BD5A6FD8CC6154175C.jpg



Οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που κατασκευάζει η εδρεύουσα στο Μόναχο αυτοκινητοβιομηχανία BMW είναι οι «χειρότεροι οδηγοί», σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το περιοδικό Motorwelt.

Σχεδόν όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι αντιμετώπισαν επιθετική, αγενή και απερίσκεπτη οδήγηση στους γερμανικούς δρόμους από κατόχους BMW.

Οι οδηγοί των ακριβών και ταυτόχρονα μεγάλων δυνατοτήτων αυτοκινήτων εμφανίζονται μέσα από την έρευνα ως οι πιο απειλητικοί στον δρόμο.

Πρώτοι στη σχετική λίστα είναι οι ιδιοκτήτες BMW (σε ποσοστό 50,6%) ακολουθούμενοι από τους κατόχους Mercedes (32,2%), Audi (25,9%), Porsche (8,7%) και VW (5,4%).

Η έρευνα διεξήχθη σε ένα χαρακτηριστικό δείγμα μεταξύ των 45,5 εκατ. οδηγών που μετρούσε η Γερμανία τον Αύγουστο.

Το εντυπωσιακό είναι ότι και σε πρόσφατη άλλη έρευνα, αυτή τη φορά από τη βρετανική ιστοσελίδα για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα Compucars.co.uk, επίσης στο συμπέρασμα ήταν ότι οι κάτοχοι BMW είναι οι χειρότεροι οδηγοί στους βρετανικούς αυτοκινητοδρόμους.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα, τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι οδηγοί αυτοκινήτων BMW είναι ότι δεν προσέχουν τους άλλους οδηγούς και δεν είναι συγκεντρωμένοι όταν οδηγούν.....
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Οι κάτοχοι BMW «οι χειρότεροι οδηγοί»


8EBA24AF2AF200BD5A6FD8CC6154175C.jpg



Οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που κατασκευάζει η εδρεύουσα στο Μόναχο αυτοκινητοβιομηχανία BMW είναι οι «χειρότεροι οδηγοί», σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το περιοδικό Motorwelt.

Σχεδόν όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι αντιμετώπισαν επιθετική, αγενή και απερίσκεπτη οδήγηση στους γερμανικούς δρόμους από κατόχους BMW.

Οι οδηγοί των ακριβών και ταυτόχρονα μεγάλων δυνατοτήτων αυτοκινήτων εμφανίζονται μέσα από την έρευνα ως οι πιο απειλητικοί στον δρόμο.

Πρώτοι στη σχετική λίστα είναι οι ιδιοκτήτες BMW (σε ποσοστό 50,6%) ακολουθούμενοι από τους κατόχους Mercedes (32,2%), Audi (25,9%), Porsche (8,7%) και VW (5,4%).

Η έρευνα διεξήχθη σε ένα χαρακτηριστικό δείγμα μεταξύ των 45,5 εκατ. οδηγών που μετρούσε η Γερμανία τον Αύγουστο.

Το εντυπωσιακό είναι ότι και σε πρόσφατη άλλη έρευνα, αυτή τη φορά από τη βρετανική ιστοσελίδα για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα Compucars.co.uk, επίσης στο συμπέρασμα ήταν ότι οι κάτοχοι BMW είναι οι χειρότεροι οδηγοί στους βρετανικούς αυτοκινητοδρόμους.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα, τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι οδηγοί αυτοκινήτων BMW είναι ότι δεν προσέχουν τους άλλους οδηγούς και δεν είναι συγκεντρωμένοι όταν οδηγούν.....
Ναι καλά...τι ώρα ....? να μας πούνε ...
 
Ford Focus ST
fst1m.jpg

fst2m.jpg

fst3m.jpg

Πιο «εκρηκτικό» από ποτέ, το ολοκαίνουργιο Focus ST των 250 ίππων θέλει να πείσει πως είναι άξιος εκπρόσωπος της σχολής των «καυτών» χάτσμπακ, που δεν ξεχνούν τους καλούς τρόπους και τον από ηλεκτρονικής θεό.
+ Επιδόσεις, Κινητήρας, Οδική συμπεριφορά, Καθίσματα, Εμφάνιση, Ήχος, Λειτουργία ηλεκτρονικών

- Υποστροφή ισχύος χωρίς ESP, Διαδρομές επιλογέα, Εργονομία κεντρικής κονσόλας, Κατανάλωση υπό πίεση

To όνομα ST (Sport Technologies) εμφανίστηκε πριν από 15 χρόνια για να τονίσει το οδηγοκεντρικό προφίλ της Ford. Έτσι, το 2002 προέκυψε το πρώτο Focus ST170 με τον 2λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα των 170 ίππων, για να ακολουθήσει το 2005 το Focus ST δεύτερης γενιάς με 5κύλινδρο τούρμπο κινητήρα 225 ίππων.

Αμφότερα τα μοντέλα ποτέ δεν έκρυψαν τον GT χαρακτήρα τους, αφήνοντας στις αντίστοιχες εκδόσεις RS τη δόξα των απόλυτα σπορ δημιουργιών. Σήμερα το Focus ST 3ης γενιάς, το οποίο η Ford χαρακτηρίζει ως το πρώτο παγκόσμιο μοντέλο της επιδόσεων μιας και θα πωλείται σε 40 χώρες σε όλο τον κόσμο, δείχνει έτοιμο για άλλα κόλπα…



Κάνει μπαμ

Tο νέο Focus ST ξεχωρίζει από μακριά και αυτό δεν οφείλεται μόνο στην αποκλειστική απόχρωση Tangerine Scream (προσφέρονται άλλα 5 χρώματα), αλλά και στα μυώδη χαρακτηριστικά που απέκτησε. Τεράστια κυψελωτή γρίλια μπροστά, «ποδιές», αεροτομή πίσω, τροχοί 18 ιντσών με ειδικά εξελιγμένα για το Focus ελαστικά Goodyear Eagle F1 και η εντυπωσιακή εξαγωνική απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο του πίσω προφυλακτήρα με το διαχύτη, κτίζουν μια εικόνα που δηλώνει ξεκάθαρα τις καυτές της προθέσεις.



Από 33.480 ευρώ

Το νέο Focus ST είναι διαθέσιμο σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, το ST2 και το ST3. To πρώτο διαθέτει όλα τα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας που περιμένεις από μια τέτοια πρόταση συν στοιχεία, όπως ηλεκτρονικό κλιματισμό, εκκίνηση με κουμπί, αισθητήρες φώτων και καθαριστήρων. Η έκδοση ST3 διαθέτει επιπλέον στοιχεία όπως φώτα Bi-Xenon και ημέρας LED, δερμάτινα καθίσματα, μπάκετ καθίσματα για τους πίσω (!) κ.α.. Η τιμή εκκίνησης για το ST2 είναι 33.480 ευρώ, ενώ για το ST3 συν 2.450 ευρώ. Σίγουρα, με αυτές τις τιμές το Focus ST δεν είναι ευκαιρία, ειδικά τις μέρες που ζούμε. Από εκεί και πέρα όμως, το Focus ST είναι μια φρέσκια «καυτή» πρόταση, που αφήνει πίσω τον χλιαρό GT μανδύα και συνάδει με τον GTi χαρακτήρα του ηλεκτρονικού σήμερα, που είναι ικανό να σε εξιτάρει, χωρίς να σε ταλαιπωρεί.
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/108348.asp#photo3
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

http://www.autoblog.gr/2012/10/26/h...autoblog/feed+(autoblog)&utm_content=facebook

Το νέο Honda Civic Type-R θα αποδίδει 250+ άλογα

Honda-Civic-Type-R-2015-Rendering-1-610x317.jpg


H Honda πριν έναν μήνα ανακοίνωσε επίσημα ότι το νέο Honda Civic Type-R θα βγει στην αγορά το 2015 και θα σχεδιαστεί και θα αναπτυχθεί αποκλειστικά για την αγορά της Ευρώπης.

Θα είναι μπροστοκίνητο και στόχος της Honda είναι να πάρει τον άτυπο τίτλο του ταχύτερου μπροστοκίνητου αυτοκινήτου στο Nürburgring από το Megane RS Trophy, το οποίο έχει σημειώσει χρόνο 8 λεπτών και 7 δευτερολέπτων.

Θα διαθέτει αρκετά στοιχεία από το αγωνιστικό Civic για το WTCC και θα φορά τον ίδιο 1,600άρη κινητήρα του αγωνιστικού ο οποίος θα αποδίδει 250+ άλογα και θα συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο διπλόδισκο αυτόματο κιβώτιο.

Θα ζυγίζει λιγότερα από 1.200 κιλά και θα είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε πεντάπορτη έκδοση, αφού η Honda δεν έχει στα σχέδια της να βγάλει στην αγορά την τρίπορτη έκδοση του Civic. Ίσως όμως βγει Type-R έκδοση και στη wagon έκδοση του Civic, η οποία θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2013.

Honda-Civic-Type-R-2015-Rendering-2-610x406.jpg
 
BMW 4 Series Coupe Concept (2013)




To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.



To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.




avclub1h.jpg



avclub2.jpg



avclub3a.jpg



avclub4.jpg



avclub5.jpg


 
Καλά θα κάνουν εκεί στην BMW να αναθεωρήσουν λίγο το design τους γιατί έχουν ξεφύγει άσχημα τελευταία...
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Καλά θα κάνουν εκεί στην BMW να αναθεωρήσουν λίγο το design τους γιατί έχουν ξεφύγει άσχημα τελευταία...

Concept ειναι Μητσο.
Το τελικο σχεδιο εξωτερικα εκτιμω θα ειναι 99% ομοιο με την F30. Σιγουρα μουρη/πισω θα αλλαξει. (οπως Ε90-Ε92)
Μεσα ειναι ιδιο με το F30

Το πισω του audiζει επικίνδυνα...
 
Αδερφέ εμένα πιο πολύ με χαλάει η μούρη του.. εκείνα τα "σκαλάκια" απο το καπό μέχρι τον προφυλακτήρα μου φέρνουν κάτι σε corrado.,..scirocco κλπ κλπ
 
Ειναι μια μικρή 6αρα και είναι πανέμορφη.Για το εσωτερικό εχω κι εγω τους ενδιασμούς μου αλλά τα ταμπλώ θ αλλάξουν ελέω i8 σε λίγα χρόνια αλλά οχι τώρα κοντά .