Αυτοκινητιστικά νέα

Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Αν η καφετζού σου μας δώσει μερικά καλά σκοράκια, σε πειράζει αν αγοράσω μία κοκκινούλα? :flipout::ADFADF1:


αμα ειναι κοκκινουλα δε μπορω να σου πω οχι!!! :flipout::flipout::flipout: αλλα θα με πας καμμια βολτα να δουμε αν αξιζει για να μη ξοδευομαι αδικα..... :ernaehrung004:
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

αμα ειναι κοκκινουλα δε μπορω να σου πω οχι!!! :flipout::flipout::flipout: αλλα θα με πας καμμια βολτα να δουμε αν αξιζει για να μη ξοδευομαι αδικα..... :ernaehrung004:
Done Deal!!!!!!!!!!!!

Βούρ γιά τη καφετζού σου!!!!!!!!!!! :worshippy:
 
Νέο Honda Civic

Τα αποκαλυπτήρια του Honda Civic συνεχίζονται, με τη δημοσίευση επιμέρους φωτογραφιών από λεπτομέρειες του νέου μοντέλου,
αλλά και videos που αναρτά στο youtube η ιαπωνική εταιρεία.

Η νεώτερη πληροφορία έχει αυτή τη φορά σχέση με τους αγώνες, καθώς το νέο Honda Civic θα συμμετάσχει στο «Dunlop MSA British Touring Car
Championship» του 2012, με την αισιοδοξία ότι θα πάει τόσο καλά, όσο και ο προκάτοχός του.

Όπως είναι γνωστό, η ευρωπαϊκή έκδοση του νέου Civic, θα παρουσιαστεί επίσημα στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο.
Στη γηραιά ήπειρο θα είναι διαθέσιμη μόνο ως πεντάθυρο hatchback, ενώ η αμερικάνικη θα προσφέρεται σε coupe και sedan.

Ένας νέος κινητήρας πετρελαίου θα συνοδέψει το αυτοκίνητο. Είναι ο «i-DTEC», χωρητικότητας 2.2 λίτρων, ισχύος 150 ίππων με 35,7 χλγμ. ροπής
ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Εκπέμπει μόλις 110 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο ρύπους διοξειδίου του άνθρακα, ενώ με την
υιοθέτηση του συστήματος Start/Stop οι εκπομπές ελαττώνονται ακόμη 5 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.


CIVIC-1.jpg


civic2oqe.jpg


πηγή
 
Το ανανεωμένο Seat Exeo είναι πιο… Audi από ποτέ!

Γνωρίζαμε ότι το Seat Exeo βασίζεται στο πάτωμα το προηγούμενου Audi A4. Είχαμε καταλάβει επίσης ότι οι σχεδιαστές της Seat ποτέ
δεν προσπάθησαν να κρύψουν αυτήν την σχέση. Όμως το ανασχεδιασμένο Exeo που θα δούμε για πρώτη φορά στην Φρανκφούρτη
είναι σαν ένα Audi (μέσα κι έξω) με τα σήματα της Seat!

Η εμπρός γρίλια, τα νέα φωτιστικά σώματα με προβολείς bi-xenon και LED φώτα ημέρας και οι νέες ζάντες αλουμινίου μοιάζουν
να έχουν σχεδιαστεί από τους Γερμανούς (θυμίζουμε ότι οι δύο εταιρίες ανήκουν στον ίδιο όμιλο και συνεργάζονται πολύ στενά).
Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό, στο οποίο υπάρχει νέο τιμόνι κι αναβαθμισμένες επενδύσεις των καθισμάτων.

Όσον αφορά τους κινητήρες, οι Ισπανοί αναφέρουν μείωση εκπομπών ρύπων (κατά 7 g/km περίπου) για τους κινητήρες TDI.
Παράλληλα, υπόσχονται μεγαλύτερες βελτιώσεις για τα μηχανικά τους σύνολα σε κατανάλωση και ρύπους, αλλά από το 2012…
Βελτιωμένη είναι ακόμη η έκδοση Exeo Ecomotive, η οποία πλέον διαθέτει σύστημα Start/Stop και κατά συνέπεια μικρότερες
εκπομπές ρύπων (κάτω από 120 g/km).


53B9CD330CF7F1A38E46FF1CADC6665E.jpg


2012_SEAT_Exeo2.jpg


πηγή
 
Τίτλοι τέλους για την Alfa 159

alfaf.jpg


Ο ιταλικός όμιλος ετοιμάζεται να σταματήσει την παραγωγή της Alfa Romeo 159, ενός μοντέλου που 6 χρόνια μετά το λανσαρίσμά του,
παραμένει ένα από τα ομορφότερα της αγοράς.


Δύο χρόνια πριν το διάδοχο μοντέλο -που θα ακούει μάλλον στο όνομα Giulia- σταματάει η παραγωγή της Alfa Romeo 159, γεγονός που δημιουργεί
ένα μεγάλο κενό στη γκάμα ολόκληρου του ιταλικού Ομίλου.

Παρόλο που «περί ορέξεως ουδείς λόγος», θα τολμήσουμε μια τοποθέτηση: η Alfa 159 είναι ίσως το ομορφότερο οικογενειακό όχημα της παγκόσμιας
αγοράς, παρόλο που ήδη κουβαλάει στην «πλάτη» της έξι χρόνια ζωής. Όπως κάθε Alfa Romeo, έτσι και η 159 αποτελεί σημείο αναφοράς της κλάσης
σε ό,τι αφορά στο design. Οπότε, καταλαβαίνετε, πως το νέο για παύση της παραγωγής της στεναχωρεί πολύ κόσμο, καθώς η ιταλική φίρμα έχει το
δικό της, πολύ φανατικό κοινό.

Το όνομα, όμως, 159 ετοιμάζεται σύμφωνα με πληροφορίες να μπει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας, καθώς η παραγωγή της έχει ήδη σταματήσει
στο εργοστάσιο του Naples. Βλέπετε, εκεί θα κατασκευάζεται εφεξής το νέο Fiat Panda. Για να διώξουμε κάθε αμφιβολία (και ελπίδα, δυστυχώς)
από το μυαλό σας, σας ενημερώνουμε πως ολόκληρη η γκάμα του μοντέλου «εξαφανίστηκε» από τους βρετανικούς καταλόγους, ενώ σε άλλες
αγορές πωλούνται κομμάτια σε stock, με τις μόνες επιλογές να περιορίζονται σε 4 χρώματα. Ούτε κινητήρες, ούτε αμαξώματα, ούτε εξοπλισμοί,
τίποτα!

Το θέμα είναι πως η απουσία της 159 θα δημιουργήσει ένα τεράστιο κενό, όχι μόνο στη γκάμα της Alfa Romeo, αλλά ολόκληρου του Ομίλου της Fiat.
Ενώ στα μίνι, στα μικρά και στα μικρομεσαία μοντέλα υπάρχει υπερπροσφορά μοντέλων, τι γίνεται με τις μεγαλύτερες κατηγορίες οχημάτων;
Ποιες είναι οι επιλογές αυτού που θέλει περισσότερους χώρους από αυτούς που προσφέρουν τα Fiat Bravo, Lancia Delta και Alfa Romeo Giulietta;
Αν δεν μπορεί να αγοράσει την Maserati Quattroporte (που μάλλον δε θα μπορεί) ή θα πρέπει να στραφεί σε άλλο «μαγαζί» ή θα πρέπει να «ψωνίσει»
κάποιο από τα Chrysler που ετοιμάζονται να μετονομαστούν σε Lancia. Ακόμα χειρότερα, το διάδοχο μοντέλο της Alfa 159 (πιθανότερο όνομα το Giulia)
φαίνεται ακόμα να αργεί (το νωρίτερο που το περιμένουμε είναι στα τέλη του 2013). Οπότε ο ιταλικός όμιλος θα μείνει χωρίς δυνατή εκπροσώπηση στα
οικογενειακά οχήματα για δύο περίπου χρόνια, κάτι που μοιάζει (και είναι) πρόβλημα.

πηγή
 
Last edited:
Αποκάλυψη του νέου Honda Civic

Η νέα εκδοχή του Civic έκανε ντεμπούτο στο περίπτερο της Honda στην 64η Έκθεση Φρανκφούρτης. Πρόκειται για
ένα τελείως αλλαγμένο μοντέλο, στο οποίο έμφαση έχει δοθεί στη βελτίωση των επιπέδων κατανάλωσης και εκπομπών.

Στα πλαίσια του επίσημου ντεμπούτου της ευρωπαϊκής εκδοχής του νέου Civic στην Έκθεση της Φρανκφούρτης, η Honda έδωσε στη δημοσιότητα
τις πρώτες πληροφορίες που το αφορούν. Πρόθεση των σχεδιαστών της ιαπωνικής εταιρείας ήταν να κρατήσουν τα σπορτίφ και κάπως «σοφιστικέ»
στοιχεία της προηγούμενης γενιάς, αλλά να τα ξαναφτιάξουν με τέτοιο τρόπο ώστε να εντάσσονται καλύτερα στη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της
φίρμας. Οι πηγές της έμπνευσης προέρχονται από την αεροναυπηγική, εκεί που τα φτερά και η άτρακτος ενώνονται σε ένα ενιαίο σώμα για ανώτερη
αεροδυναμική συμπεριφορά.

Ταπεινή γνώμη του γράφοντος, πάντως, είναι πως η νέα γενιά του Civic απόλεσε την πρωτοτυπία του προηγούμενου, ενός μοντέλου που ακόμα και
σήμερα παραμένει απόλυτα σύγχρονο. Το νέο μοιάζει λίγο με Insight, λίγο με το παλιό από το προφίλ, σε ένα τελικό αποτέλεσμα που δεν ξαφνιάζει.

Σε κάθε περίπτωση, σχεδόν όλα τα μέρη του αμαξώματος του νέου Civic έχουν ανασχεδιαστεί, με γνώμονα το κράτημα και την οδική συμπεριφορά,
τους μειωμένους ρύπους CO2, την ομορφιά και την ποιότητα του εσωτερικού, εκεί που το Civic παραμένει πρώτο στην κατηγορία του σε ό,τι αφορά
στη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ. Το μήκος του νέου μοντέλου είναι τα 4.300 χλστ., γεγονός που συνιστά μια αύξηση της τάξης των 44 χλστ.
σε σχέση με την προηγούμενη γενιά. Το πλάτος, πάλι, μεγάλωσε κατά 5 χλστ., φτάνοντας τα 1.770 χλστ., ενώ το ύψος περιορίστηκε κατά 20 χλστ.
(1.440 χλστ.). To μεταξόνιο, τέλος, είναι μικρότερο κατά 40 χλστ. (2.595 χλστ.).

Στη γκάμα του νέου Civic παραμένουν τα i-VTEC σύνολα βενζίνης, με βελτιωμένα, όμως, χαρακτηριστικά κατανάλωσης και εκπομπών.

Πιο συγκεκριμένα, το μικρό σύνολο των 1,4 λτ. των 100 ίππων, έχει κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές C02 129 γρ./χλμ. (5,9 και 135 τα
αντίστοιχα νούμερα της παλαιάς γενιάς). Το μοτέρ των 1,8 λτ. κέρδισε 2 ίππους, φτάνοντας στους 142, ενώ έχει πλέον κατανάλωση 5,8 λτ./100 χλμ.
(6,3 με Α/Τ) και εκπομπές C02 137 γρ./χλμ. (148 με Α/Τ). Θυμίζουμε πως μέχρι τώρα ζητούσε 6,6 λτ./100 χλμ., ενώ εξέπεμπε 152 γρ./χλμ. Την
παλέτα των κινητήρων ολοκληρώνει το i-DTEC σύνολο πετρελαίου των 2,2 λτ., το οποίο αποδίδει 150 ίππους, ενώ έχει επίπεδα κατανάλωσης
4,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπών CO2 110 γρ./χλμ.


To ειδικά σχεδιασμένο για την Ευρώπη Honda Civic θα προσφέρεται σε πεντάθυρο hatchback αμάξωμα.

Το εμπορικό του ντεμπούτο θα ξεκινήσει στις αρχές του νέου έτους.

(πηγή)


avclub1civic.jpg


avclub2civic.jpg


avclub3civic.jpg


avclub4civic.jpg


avclub5civic.jpg
 
Πολυ ωραια η Πορσε.

Και το συγκεκριμενο χρωμα,το μπλε σκουρο,μ'αρεσει πολυ σε αυτοκινητα.