Αυτοκινητιστικά νέα

Με τι θα φρενάρει δεν γράφουν..

Ενας από τους λόγους που αξίζει κάποιος να πάρει μια "γρήγορη" έκδοση, ειναι ότι κατά 99% θα πάρει στο πακέτο και καλύτερα φρένα από ότι της "απλής" έκδοσης... Είτε αυτό μεταφράζεται σε καλύτερα υλικά, είτε σε μεγαλύτερης διαμέτρου δίσκους, είτε σε συνοδευτικά ηλεκτρονικά βοηθήματα...
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Απελευθερώθηκε η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη

http://www.protothema.gr/car-and-speed/article/?aid=147395


Ειναι τοσο π@π@ρες βεβαια, ...

"...από αύριο θα μπορούν να μπαίνουν τα πετρελαιοκίνητα στις δύο πόλεις και να ταξινομούνται (να βγαίνουν πινακίδες δηλαδή) νέα αυτοκίνητα με diesel κινητήρες, αρκεί αυτοί να είναι προδιαγραφών ρύπων Euro 5 και Euro 6..." :slapface:
 
Προσπαθησε να το βρεις μονο σου.

Αν ελεγαν οτι επιτρεπονται μονο οσα ειναι (πχ) euro 7 (που δεν υπαρχουν ακομη), γιατι θα ηταν κακο ?
 
Εντάξει, προφανώς καταλαβαίνω τη λογική σου (πιο πολύ ρητορική ήταν η ερώτηση), αλλά διαφωνώ. Καταρχήν Euro 5 υπάρχουν ήδη πάρα πολλά μοντέλα (άρα δε μιλάμε για αυτοκίνητα μελλοντικών προδιαγραφών). Όσον αφορά τα παλιότερα καλύτερα που δεν επιτρέπονται.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Εντάξει, προφανώς καταλαβαίνω τη λογική σου (πιο πολύ ρητορική ήταν η ερώτηση), αλλά διαφωνώ. Καταρχήν Euro 5 υπάρχουν ήδη πάρα πολλά μοντέλα (άρα δε μιλάμε για αυτοκίνητα μελλοντικών προδιαγραφών). Όσον αφορά τα παλιότερα καλύτερα που δεν επιτρέπονται.
Κάνεις λάθος . Όλα τα Euro 4 κυκλοφορούν εδώ και χρόνια στην Ευρώπη και δεν μολύνουν καθόλου . Υπάρχουν και Euro 4 μοντέλα του 2010 πχ .Τι θα τα κάνουν οι εταιρίες ? Βαζελίνη? Επειδή οι π@π@ρες την άκουσαν την προηγούμενη που δεν περνούσαν το μέτρο με τίποτα και οδήγησαν τον κλάδο στην απόλυτη καταστροφή και τώρα έκαναν πίσω και το πέρασαν με Euro 5 & 6 ....
Κανείς δεν έχει καταλάβει σε πληροφορώ τόσα χρόνια ποιοί είναι αυτοί ΟΙ Π@Π@ΡΕΣ που είναι γατζωμένοι στις συγκεκριμένες θέσεις του Υπουργείου και έχουν διαλύσει την αγορα του αυτοκινήτου και δεν τους έχει διώξει καμία κυβέρνηση !!
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Κάνεις λάθος . Όλα τα Euro 4 κυκλοφορούν εδώ και χρόνια στην Ευρώπη και δεν μολύνουν καθόλου.

Καλά, προφανώς υπάρχουν πολλά μοντέλα euro 4 και παλαιότερα που κυκλοφορούν χρόνια στην Ευρώπη. Όσο για το ότι δε μολύνουν καθόλου επέτρεψέ μου να έχω διαφορετική άποψη...
 
Φιλε συγνωμη κιολας, αλλα αν νομιζεις οτι επετρεψαν τα 5-6 για λογους ρυπανσης, εχεις φαει το παραμυθι τους...

Σου αναφερω το παρα πολυ απλο μονο:

Τα euro 4, "βγαζουν":

_ Mονοξειδιο του ανθρακα, 0,50. Ακριβως το ιδιο και τα Euro 5 & Euro 6
_ Οξείδια του αζωτου, 0.25, τα ευρο 5, 0.18 και τα euro 6, 0.08

Τα βενζινοκινητα, εκπεμπουν το διπλο μονοξειδιο του ανθρακα

Α! και οι απαιτησεις για τα ευρο 6, ειναι απο το 2014 και μετα...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Καλά, προφανώς υπάρχουν πολλά μοντέλα euro 4 και παλαιότερα που κυκλοφορούν χρόνια στην Ευρώπη. Όσο για το ότι δε μολύνουν καθόλου επέτρεψέ μου να έχω διαφορετική άποψη...

Αν ένα μέσο αυτοκίνητο πχ Golf 1,6 TDi Euro 4 me 117g/km μολύνει τότε .....αστο καλύτερα
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Δες λίγο τις αγγελίες που έβαλες, μιλάμε για κάποια αυτοκίνητα με 150Κ και 200Κ χιλιόμετρα... Συνεχίζουν ακόμα και σε αυτά τα χιλιόμετρα να ισχύουν τα νούμερα που έγραψες? (δεν ξέρω, ρωτάω)

Σε κάθε περίπτωση -με περιβαλλοντικά κριτήρια πάντα, άσχετα αν σε αυτή την χώρα είναι το πρόσχημα και όχι η πραγματικοί λόγοι- θες αμάξια με όσο το δυνατόν νεότερα στάνταρτς, και κατ'επέκταση λιγότερα χιλιόμετρα...

Φιλε συγνωμη κιολας, αλλα αν νομιζεις οτι επετρεψαν τα 5-6 για λογους ρυπανσης, εχεις φαει το παραμυθι τους...

Σου αναφερω το παρα πολυ απλο μονο:

Τα euro 4, "βγαζουν":

_ Mονοξειδιο του ανθρακα, 0,50. Ακριβως το ιδιο και τα Euro 5 & Euro 6
_ Οξείδια του αζωτου, 0.25, τα ευρο 5, 0.18 και τα euro 6, 0.08

Τα βενζινοκινητα, εκπεμπουν το διπλο μονοξειδιο του ανθρακα

Α! και οι απαιτησεις για τα ευρο 6, ειναι απο το 2014 και μετα...
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Δες λίγο τις αγγελίες που έβαλες, μιλάμε για κάποια αυτοκίνητα με 150Κ και 200Κ χιλιόμετρα... Συνεχίζουν ακόμα και σε αυτά τα χιλιόμετρα να ισχύουν τα νούμερα που έγραψες? (δεν ξέρω, ρωτάω)

Σε κάθε περίπτωση -με περιβαλλοντικά κριτήρια πάντα, άσχετα αν σε αυτή την χώρα είναι το πρόσχημα και όχι η πραγματικοί λόγοι- θες αμάξια με όσο το δυνατόν νεότερα στάνταρτς, και κατ'επέκταση λιγότερα χιλιόμετρα...
Σε πληροφορώ ότι σωστά τα έβαλε ο Database Error γιατί στην Γερμανία αυτά τα αυτοκίνητα κάνουν τόσα χλμ και όχι όσα είχαμε μάθει εδώ όλοι ανά 40.000 να τ αλλάζουμε σαν φανελάκια.Δεν είναι τυχαίο αλλωστε ότι όλοι πια τα κρατάνε όχι μόνο από οικονομικής άποψης αλλά λένε " Ε και τι έχει τ αμάξι μου με 60.000χλμ ? ας πάει και 150.000 δεν παθαίνει τίποτα ! " Ενώ πριν....?.
Η αγορά θα κάνει στην Ελλάδα ένα γερό πέσιμο στον γκρεμό όπως και κάνει ήδη και θα έρθει στα ευρωπαικά επίπεδα με μαθηματική ακρίβεια .Θυμηθείτε το
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Φιλε συγνωμη κιολας, αλλα αν νομιζεις οτι επετρεψαν τα 5-6 για λογους ρυπανσης, εχεις φαει το παραμυθι τους...

Είπα εγώ ότι νομίζω κάτι τέτοιο; Προφανώς και δεν το πιστεύω!! Αυτό όμως δε σημαίνει πως δεν είναι καλύτερα τα euro 5-6 απ' τα παλιότερα...

Αν ένα μέσο αυτοκίνητο πχ Golf 1,6 TDi Euro 4 me 117g/km μολύνει τότε .....αστο καλύτερα

Γνωστό επιχείρημα... Όταν μιλάμε για ρύπους υπάρχουν πολλές παράμετροι (όχι μόνο η παραπάνω). Φαντάζομαι γνωρίζεις ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα με πετρελαιοκίνητα είναι τα μικροσωματίδια τα οποία επιβαρύνουν ιδιαίτερα την υγεία.

Παιδιά να ξεκαθαρίσω κάτι: δεν έχω κανένα προσωπικό συμφέρον να μην επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση. Επίσης εννοείται πως δεν πιστεύω ότι η μέχρι τώρα απαγόρευσή της ήταν για το καλό μας. Αυτό όμως δε σημαίνει πως κάποια πράγματα που λέγονταν (άσχετα αν χρησιμοποιούνταν ως πρόσχημα) δεν ισχύουν. Το καταλαβαίνω γιατί όλοι περίμεναν την πετρελαιοκίνηση πώς και πώς αλλά αυτό δεν αλλάζει κάποια δεδομένα σχετικά με τα αρνητικά της.

Επίσης δεν πάω να πείσω κανένα και, φυσικά, δεν έχω καμιά διάθεση για αντιπαράθεση (για ποιο λόγο άλλωστε; ). Κουβέντα κάνω όπως κι εσείς, απλά τυχαίνει να έχω διαφορετική γνώμη, that's all.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Δες λίγο τις αγγελίες που έβαλες, μιλάμε για κάποια αυτοκίνητα με 150Κ και 200Κ χιλιόμετρα... Συνεχίζουν ακόμα και σε αυτά τα χιλιόμετρα να ισχύουν τα νούμερα που έγραψες? (δεν ξέρω, ρωτάω)

Σε κάθε περίπτωση -με περιβαλλοντικά κριτήρια πάντα, άσχετα αν σε αυτή την χώρα είναι το πρόσχημα και όχι η πραγματικοί λόγοι- θες αμάξια με όσο το δυνατόν νεότερα στάνταρτς, και κατ'επέκταση λιγότερα χιλιόμετρα...


Δλδ, εσυ πιστευεις οτι ο "νομοθετης" νοιαζεται για τα χιλιομετρα ?

Υποχρεωνουν τις αυτοβιομηχανιες να παραγουν κινητηρες με ολο και χαμηλοτερους ρυπους. Μετα το καθε αμξι παιρνει το "ταμπελακι" του...

Να σου πω και επι της ευκαιριας, οτι και στα καραβια πλεον αρχισε το μαρκαρισμα για τις εκπομπες ρυπων. Σημειωσε, οτι μιλαμε για μονοψηφιο επι τοις εκατο το νουμερο που επιβαρυνουν τα καραβια το περιβαλλον, και ομως τα βαζουν και αυτα στο κολπο...
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Είπα εγώ ότι νομίζω κάτι τέτοιο; Προφανώς και δεν το πιστεύω!! Αυτό όμως δε σημαίνει πως δεν είναι καλύτερα τα euro 5-6 απ' τα παλιότερα...



Γνωστό επιχείρημα... Όταν μιλάμε για ρύπους υπάρχουν πολλές παράμετροι (όχι μόνο η παραπάνω). Φαντάζομαι γνωρίζεις ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα με πετρελαιοκίνητα είναι τα μικροσωματίδια τα οποία επιβαρύνουν ιδιαίτερα την υγεία.

Παιδιά να ξεκαθαρίσω κάτι: δεν έχω κανένα προσωπικό συμφέρον να μην επιτραπεί η πετρελαιοκίνηση. Επίσης εννοείται πως δεν πιστεύω ότι η μέχρι τώρα απαγόρευσή της ήταν για το καλό μας. Αυτό όμως δε σημαίνει πως κάποια πράγματα που λέγονταν (άσχετα αν χρησιμοποιούνταν ως πρόσχημα) δεν ισχύουν. Το καταλαβαίνω γιατί όλοι περίμεναν την πετρελαιοκίνηση πώς και πώς αλλά αυτό δεν αλλάζει κάποια δεδομένα σχετικά με τα αρνητικά της.

Επίσης δεν πάω να πείσω κανένα και, φυσικά, δεν έχω καμιά διάθεση για αντιπαράθεση (για ποιο λόγο άλλωστε; ). Κουβέντα κάνω όπως κι εσείς, απλά τυχαίνει να έχω διαφορετική γνώμη, that's all.

Καμια διαθεση για αντιπαραθεση ! Απλα διαφορετικες αποψεις ;-)

Κατ εμε (δεν το εχω ψαξει και πολυ βεβαια), ο λογος που δεν επιτρεπουν τα euro 4, ειναι
_ για να μην γινουν εισαγωγες απο (κυριως) Γερμανια,
_ να αυξησουν/τονωσουν (τρομαρα τους) την αγορα του καινουργιου, αφηνοντας στον τοπο την αγορα μεταχειρησμενου.
_ να μην αγορασω ενα yaris diesel 3ετιας (ευρο4) γιατι θα χασουν πολλα απο οσα τους πληρωνω σε βενζινες σημερα ;-)