Αυτοκινητιστικά νέα

Ναι.. κι επειδή θα πηγαίνεις στα βουνά και στα λαγκάδια και στα κατσάβραχα, θα χρειάζεται κάθε δυο και τρεις νέες κάμερες γιατί αυτές θα σπάζουν για πλάκα..
Επίσης, αν τυχόν το έδαφος είναι λασπώδες κλπ, θα βγαίνεις με άζαξ και πανάκι να τις καθαρίζεις.
Τι διάολο παίρνουν πλέον στις αυτοκινητοβιομηχανίες δεν ξέρω!!
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Ναι.. κι επειδή θα πηγαίνεις στα βουνά και στα λαγκάδια και στα κατσάβραχα, θα χρειάζεται κάθε δυο και τρεις νέες κάμερες γιατί αυτές θα σπάζουν για πλάκα..
Επίσης, αν τυχόν το έδαφος είναι λασπώδες κλπ, θα βγαίνεις με άζαξ και πανάκι να τις καθαρίζεις.
Τι διάολο παίρνουν πλέον στις αυτοκινητοβιομηχανίες δεν ξέρω!!


χαχαχα σε πάω, έχεις ένα προβλημα για καθε τους λυση :-)

Να σου πω και τι άλλο σκεφτόμουν

α/
τη μόνιμη διαμάχη των φορτηγατζήδων σε αγώνες τύπου Dakar
Φορτηγά με μούρη
Vs
Χωρίς (cab over engine – τα συνηθισμένα στην Ευρώπη που οδηγός κάθεται πάνω στον άξονα μπροστά μπροστά)
Και ποιος βλέπει καλύτερα και ελέγχει καλύτερα σε αμμόλοφους στέπες και πετροβουνια


β/
σε διαστημικά ρόβερ βάζουν και τέτοιες κάμερες σα το τελευταίο ροβερακι που τριγυρνάει στον Άρη.
Νταξ μη με ρωτήσεις που πάει ο μέσος οδηγός τζίπ εντός πόλης, και για τι μπορεί να το χρειαστεί :D
 
εγω εδω ετοιμαζομαι για το NY Autoshow.... Εβγαλα εισητηριακι 12 δολλαριακια και παμε να δουμε Αμερικανικα - και οχι μονο- μουσκουλα!!!

http://www.autoshowny.com/splash/

To μονο που θα παω καθημερινη κ δε ξερω αν μου φτασουν οι ωρες ..... :furious3:
 
Επιστρέφει στους ελληνικούς δρόμους το θρυλικό PONY


Η εταιρεία NAMCO της οικογένειας Κοντογούρη από τη Θεσσαλονίκη, ετοιμάζεται να βγάλει και πάλι στην αγορά το
δημοφιλές αυτοκίνητο με τιμή που δεν θα υπερβαίνει τα 7 χιλιάδες ευρώ. Πολύ πιθανό φαντάζει πλέον το σενάριο
να ξαναδούμε σύντομα στους δρόμους το θρυλικό Pony, το πάλια ποτέ «τζιπ των φτωχών», του οποίου η παραγωγή
σταμάτησε το 1983.​

Η εταιρεία NAMCO της οικογένειας Κοντογούρη από τη Θεσσαλονίκη, ετοιμάζεται να βγάλει και πάλι στην αγορά το
δημοφιλές αυτοκίνητο κατά τις δεκαετίες του '60 και του '70, σχεδιασμένο όμως από το μηδέν και με βάση τις υψη-
-λές προδιαγραφές της νέας τεχνολογίας. Στόχος της οικογένειας είναι να παράγονται ημερησίως 24 νέα Pony και
η τιμή του να μην υπερβαίνει τα 7.000 ευρώ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το αυτοκίνητο βρίσκεται σε διαδικασία έγκρισης τύπου από το ΕΒΕΤΑΜ, το πολυτεχνο-
-λογικό κέντρο εργαστηριακών ελέγχων και πιστοποίησης βιομηχανικών και καταναλωτικών προϊόντων. Εάν όλα
πάνε καλά, ο φάκελος θα μεταβιβαστεί στο υπουργείο Μεταφορών και το όχημα θα υποβληθεί στις προβλεπόμενες
από το κράτος διαδικασίες για την τελική του έγκριση. «Είμαστε στην τελική ευθεία» αναφέρουν χαρακτηριστικά οι
άνθρωποι της NAMCO, χωρίς ωστόσο να επιθυμούν να πουν περισσότερα, αναφέρει η Καθημερινή.

Σε κάθε περίπτωση, είναι η πρώτη φορά μετά πάρα πολλά χρόνια που ελληνικό αυτοκίνητο υποβάλλεται σε διαδικασία
έγκρισης τύπου. Μετά την περίοδο δόξας του ’60, του ’70 και του ’80, ο σκληρός ανταγωνισμός -μεταξύ άλλων- είχε
σβήσει τις μηχανές της ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ολα αυτά μέχρις ότου -σύμφωνα με τον μύθο που συνο-
-δεύει την επανεμφάνιση του Pony- ο 80χρονος σήμερα ιδιοκτήτης της εταιρείας, Πέτρος Κοντογούρης, πείσμωσε
όταν άκουσε Γερμανό αξιωματούχο να δηλώνει ότι «δεν μπορεί να φτιάχνει αυτοκίνητα κάθε χώρα» και βάλθηκε
να τον διαψεύσει.

Το Pony, ένα αυτοκίνητο «τόσο άσχημο που είναι ωραίο» όπως είχε γραφτεί τότε στον γερμανικό Τύπο, έμελλε να
είναι το πιο επιτυχημένο ελληνικό αυτοκίνητο στην ιστορία (πωλήθηκαν πάνω από 30.000 κομμάτια με εξαγωγές
σε 14 χώρες). Με κόστος λειτουργίας και συντήρησης υποπολλαπλάσιο αυτού ενός «κανονικού» τζιπ και τιμή
πώλησης εξίσου χαμηλή, έγινε ανάρπαστο τόσο από τις κρατικές και στρατιωτικές υπηρεσίες όσο απ’ όλους όσοι
είχαν δικαίωμα χρήσης «επαγγελματικού». Το εργοστάσιο «έβγαζε» 8-10 αυτοκίνητα ημερησίως, με το 67% των
εξαρτημάτων να είναι ελληνικής προέλευσης.


14w8tbt.jpg


[via]
 
καλά έκανες και το έβαλες κι εδώ, απλά στο μέλλον, αν κάποιου το μάτι πέσει εδώ, ας ξέρει ότι έγινε πιο μεγάλο θέμα το pony. :2thumb22sup:
 
Μολις επεστρεφα ποδραρατος απο παραλια (Θεσσαλονικης).
Εχει μαζευτει πολυ και ακριβη λαμαρινα μπροστα απ'το Μακεδονια Παλλας.
Ραλλυ αντικας το κοβω.

Ειδα κατι Ford Mustang του 64 (και του 71), Shelby Cobra (απαστραπτουσα !!!), VW Karmann Ghia του 70 (σε υπεροχους
παστελ χρωματισμους), Mercedes 300 SL, ΒΜW 2002, VW Scirocco MKII του 81, σκαθαρια, Τriumph Spitfire και TR6,
μια Rolls Royce ...... και απειρες Porsche 911 (1964 μεχρι 1981, hardtop η targa). Toσες πολλες που να ΜΗΝ δημιουργουν
καμια αισθηση :laugh:

Ειχε και κατι Ford με μουστακια (με το χειροφρενο απ'εξω !!!) αλλα δεν ειμαι τοσο παλιος :p

Θα παει κανεις δικος μας να καλυψει (φωτογραφικα) την εκδηλωση ?
 
Last edited:
Ξαναπερασα ...

Προστεθηκαν μερικα ακομα >

Cadillac Eldorado του 76 (τοσο φαρδια και μακρια που δεν μπορει να στριψει απο Εγνατιας σε Αγια Σοφια ... :p)
Chevrolet Corvette Stingray του 66 KAI η Convertible του 59 (με την δευτερη, οτι πιο cult εχει βγει σε Corvette ever !)
Citroen SM του 72 (τι να γραψω εδω .... δειτε την στο νετ) αλλα και εναν απλο βατραχο (Citroen DS).
Αston Martin DB2 MK3 (μακρυτατο στενο καπο και πανυψηλα λαστιχα, εντελως ακαταλληλα για coupe :laugh:).

Υπηρχε και ενα υπερωκεανιο (του 35 ?) που αν μου λεγανε οτι ηταν του Χιτλερ .... μαλλον θα τους πιστευα.
Τεσπα, δεν κοιταξα μαρκα γιατι σαστισα απο το ΜΗΚΟΣ και ΥΨΟΣ αυτου του αυτοκινητου !!!!!!!!!!!!!
Μακρυτερο, ψηλοτερο και φαρδυτερο ακομα και απο την Eldorado (δεν σταματαει με σφαιρες 7.62 !!!)
Πρεπει να ξεπερνα τους 2 τοννους (.... :blink: ....)

Θα παει κανεις ?
 
Last edited:
bird2.jpg


http://media.motortopia.com/files/7097/vehicle/4686dc5b39e76/bird2.jpg

Έχω πετύχει 2-3 φορές ένα ''Trans Am'' στην περιοχή μου,το οδηγάει ένας τύπος. Είναι παλιό και μοιάζει με αυτό που είναι παραπάνω,αλλά δεν παίρνω κ όρκο.
Πάντως είναι σίγουρα αυτή η μάρκα,και απο ήχο σκίζει!!!...Αμέρικα στο full :laugh::laugh::laugh:
 
Nικο, η λεζαντα γραφει 8-14 Μαιου.
Αρα, το Ραλλυ ληγει σημερα !

Στην Θεσσαλονικη τα αυτοκινητα ηταν πολυ περισσοτερα απο οσα στην πιστα των Μεγαρων.
Με εξαιρεση ισως καποια λιγα που δεν ηταν (την DeTomaso Pantera, που ειδα στιγμιαια στο βιντεο).

Διαμαντη,
το ονειρο λαμαρινας και χρωμιου που ποσταρα παραπανω ειναι η Plymouth Belvedere του 58.
Hταν η αρχιπρωταγωνιστρια στην ταινια τρομου > "Christine".

Mika
αυτα τα american muscle cars πρεπει να τα ακους στο ρελαντι !!!
Νομιζεις οτι καποιο τρυπανι κομπρεσσερ ξεψυχα ... με το πασο του :laugh:
 
Last edited:
Αν επανεκτιμησα καποια αμαξια (απο κοντα) αυτα ηταν ...

το Mustang του 72,
δεν μπορειτε να αντιληφθειτε ποσο μακρυ και ΨΗΛΟ ειναι το αμαξωμα του.
Η κυριαρχη αεροδυναμικη υφισταται ΚΑΤΩ απο τους μαρσπιεδες :laugh::laugh::laugh:
Ειναι ενα coupe που ΑΑΑΑΑΝΕΤΑ καβαλαει οποιονδηποτε ελληνικο κατσικοδρομο.
Και αυτο ειναι κατι (που με τα χρονια) εφτασα να εκτιμω σε υπερθετικο βαθμο.

1972-Ford-Mustang-102811344437492.JPG


και η Corvette convertible του 59 !!!!
KOYKΛΑ .... ενα αμαξι που αδικειται στις φωτο. Μονο απο κοντα μπορει να εκτιμηθει !

chevrolet-corvette-1959-pogea-racing-widescreen-34.jpg


Α ναι .... και αυτο εδω > VW Karmann Ghia.

volkswagen-karmann-ghia.jpg


Δειχνει παιχνιδι για παιδια, ψευτικο και αναιμικο.
Απο κοντα αποπνεει εντελως διαφορετικη αισθηση (και ειναι και αρκετα χαμηλο χωρις να ειναι καθαροαιμο sport).
 
Last edited: