Αυτοκινητιστικά νέα

Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Νικο,
εαν επαιρνα Porsche ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΙΡΝΑ τζιπ Porche !!!
Η Porsche ωφειλει να εχει σουλουπι 911 και να ειναι convertible
η targa (χρωματος ασημι). Tελος !!!

Πανο,
στα 47 μου εκτιμω πια την ανεση (οδηγικη) πολυ περισσοτερο απο τα γκαζια.
Θελω να μπαινω ατσαλακωτος στο αυτοκινητο και να βγαινω ατσαλακωτος.
Με την δικη μου πολυ μικρη εμπειρια απο αμαξια (οχι luxury cars) ΜΟΝΟ
η Citroen παρεχει αναρτηση που σε κανει να νομιζεις οτι πετας με αντιβαρυτητα.
Χωρια την χλιδη και το στυλ της καμπινας επιβατων που ειναι παρα πολυ κοντα
στα φουτουρε-διαστημικα μου γουστα. Τα γκαζια ..... ας τα παρει αλλος.
Δεν μ'απασχολουν οι ακαριαιες ρεπριζ (οχι σε ενα καθημερινο αμαξι,
οσο καθημερινο μπορει να θεωρηθει μια C5 .... :laugh:)

O 1600αρης τουρμπο στα 155 αλογατα (της BMW-PSA) ειναι μια χαρα.
Και "πειραζεται" κιολας οποτε δεν θα σου λειψουν τα γκαζια.
Το C5 εννοειται με υδροενεργητικη...
 
Μάνο, προσωπικά το καινούργιο C5 με αρέσει εσωτερικά και εξωτερικά. Επιτέλους συνήλθαν στην Citroen και σταματήσαν τις γελοιότητες στο σχεδιασμό και το γύρισαν στο πιο συντηρητικό και κομψό, κατά την ταπεινή μου άποψη πάντα. Βέβαια από ότι διαβάζω έχει δεχθεί πολλές κριτικές για αυτή τη μεταστροφή και θυμίζει περισσότερο γερμανικό σχέδιο, παρά γαλλικό (ειδικά το πίσω μέρος πάντα το μπερδεύω με A4 στο δρόμο.)

Η Citroen όμως έχει ένα σοβαρότατο μειονέκτημα, το οποίο βέβαια έγκειται στην κρίση του καθένός σχετικά με τη σημασία του "σοβαρότατου".

Αν η Alfa Romeo είναι μια φορά αντιεμπορική, η Citroen είναι δέκα, γεγονός που μάλλον οφείλεται στην παραδοσιακά ασταθή εμπορική πολιτική της στην Ελλάδα (και ίσως και στην Ευρώπη, δεν ξέρω). Πουλιούνται μεν, πάρα πολύ φθηνά δε.

Φυσικά αν αυτό δε σε αφορά, περί ορέξεως ...

Κατά τα άλλα, αυτά περί βλαβών και αξιοπιστίας και ειδικά στο συγκεκριμένο μοντέλο είναι θέμα ερμηνείας του καθενός, μην ανοίγουμε πάλι θέματα και μας την πέσουν πάλι.

Εγώ την έζησα για 2 χρόνια, και δεν έκανε κιχ, οδηγούμενη από πολλούς σιδεροφάγους, απρόσεκτους και πεζοδρομιοκυνηγούς. Σημείωση βέβαια πως ήταν η ατμοσφαιρική 1800άρα.

Από την άλλη όμως θυμάμαι και βλάβη στην ανάρτηση πελάτη η οποία είχε τρομακτικό κόστος και δεν υπήρχε λογική εξήγηση απο τι προκλήθηκε...
 
Τοτε ΕΓΩ ημουν πολυ τυχερος !

Η Citroen BX αγοραστηκε (απο τον πατερα μου) το 1991 και μεχρι την πωληση της (2004)
το ΜΟΝΟ που λιποψυχησε καπως ηταν η σβελταδα με την οποια σηκωνοταν η αναρτηση
οταν εβαζες το κλειδι στην μιζα (εννοειται μετα απο 2 η 3 βδομαδες σε αδρανεια).
ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ... τιποτα αλλο δεν μας προβληματισε. Και μιλαμε για ενα αυτοκινητο
που επι τω πλειστον ηταν πλαστικαδουρα. Που επρεπε ολα να κουδουνανε και κοπανανε
και σερνονται.

Α οχι,
υπηρξε και μια φορα που χτυπησα την εξατμιση ΠΟΛΥ ΑΓΑΡΜΠΑ σε εναν χωματοδρομο
στο δευτερο ποδι Χαλκιδικης (νεουπας γαρ :p) και η ακρη της σερνοταν στο οδοστρωμα
(εξαιρετικα επικινδυνο για αναφλεξη) και εναν ΑΓΙΟΣ ανθρωπος μας το επισημανε πριν
ειναι πολυ αργα. Την αναρτησαμε οπως-οπως με συρματακια (παρα λιγο να καω, πηγα
να πιασω γυμνη εξατμιση με γυμνα χερια !!!!) και το ξαναμονταρισε στην θεση του
ο κυρ Χρηστος (στο συνεργειο) Δευτερα απογευμα. Ουτε γατα, ουτε ζημια !

Ειμαι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ απο την BX.
 
Last edited:
Kακως ειναι optional. Δεν το ξερα αυτο :icon15:

Δεν μ'αρεσει το σουλουπι του C6. Δεν σιτροενιζει !!!
Αλλα αυτο ειναι γενικοτερο κακο. Δεν ξεκινησε με το C5.
 
Το καλυτερο citroen ειναι το ds5...

citroen_ds5_stock_images.jpg


Δυστυχως ειναι πανακριβο...
 
Το καλύτερο Citroen δεν έχει φτιαχτεί ακόμα..

κι αμφιβάλω αν ποτέ φτιαχτεί :p
 
Η Citroen ηταν ΚΑΠΟΤΕ μια αυτοκινητοβιομηχανια Καινοτομιας και Αιχμης.
Εσωτερικα (μηχανολογικα) εξακολουθει να ειναι. Ομως, οσον αφορα το
εξωτερικο σουλουπι ... παει απ'το κακο στο χειροτερο. Μεχρι την XM ....
ηταν μια εκρηκτικη ΠΑΡΙΖΙΑΝΑ και το εδειχνε. Τωρα .... ειναι και λιγο
Γερμανιδα.

Δυστυχως !
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Το καλυτερο citroen ειναι το ds5...

citroen_ds5_stock_images.jpg


Δυστυχως ειναι πανακριβο...

Mαπα Ντινο.Δεν εχει υδροενεργητικη (ουτε optional-και μονο γι'αυτο εγω θα το χιονιζα),η συμβατικη αναρτηση του ειναι χειροτερη απο το C5 (εχει ημιακαμπτο πισω,αντι για πολλαπλων συνδεσμων που εχει το C5),και απ'οτι λενε εχει τα θεματακια του ο ηλεκτροκινητηρας.
Το μονο θετικο ειναι οτι ειναι πανεμορφο.

Μανο αν δεις live το C6 θα εκπλαγεις...
Η Citroen ακολουθει την πολιτικη της Πεζω η οποια εχει αποφασισει,καιρο τωρα να θυμιζουν γερμανικα.Καποιος κοπανος CEO εχει την εντυπωση οτι ετσι θα πουλησει περισσοτερο.
Και μονο η αλλαγη φιλοσοφιας στα πιο συμβατικα μοντελα των σοφιστικε αναρτησεων (αλλα κοστοβορων) σε απλους και παμφτηνους ημιακαμπτους αξονες πριν απο μερικα χρονια εδειχνε που θα παει το πραγμα...
 
Last edited:
Πανο δεν ξερω πολλα specs (oυτε το εχω οδηγησει προφανως)
Μονο το εχω δει, και μου αρεσε υπερβολικα....
 
Ουτε λογος για αισθητικη.Εξαιρετικο.
Αλλα το C5 ειναι απειρως καλυτερο στα υπολοιπα.Ποσο μαλλον το C6...
 
Για το C3 ποια είναι η άποψή σας παιδιά?
Όχι απο θέμα αισθητικής, σαν αυτοκίνητο και ειδικά οι εκδόσεις που υπάρχουν σε προσφορές για πετρέλαιο..
Αν ξέρατε να μου πείτε και τι ρόλο βαράνε τα αυτόματα κιβώτια που κουμπώνουν στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο ακόμα καλύτερα.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Για το C3 ποια είναι η άποψή σας παιδιά?
Όχι απο θέμα αισθητικής, σαν αυτοκίνητο και ειδικά οι εκδόσεις που υπάρχουν σε προσφορές για πετρέλαιο..
Αν ξέρατε να μου πείτε και τι ρόλο βαράνε τα αυτόματα κιβώτια που κουμπώνουν στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο ακόμα καλύτερα.

Τι σε νοιαζει εσενα το C3 ?
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Για το C3 ποια είναι η άποψή σας παιδιά?
Όχι απο θέμα αισθητικής, σαν αυτοκίνητο και ειδικά οι εκδόσεις που υπάρχουν σε προσφορές για πετρέλαιο..
Αν ξέρατε να μου πείτε και τι ρόλο βαράνε τα αυτόματα κιβώτια που κουμπώνουν στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο ακόμα καλύτερα.


Τυγχάνει να έχουμε ένα C3 diesel 1.4 e-hdi αυτόματο (μάλλον ημιαυτόματο θα έλεγα). Είναι 2 χρονών έχει 19000 χλμ και δεν έχει παρουσιάσει απολύτως τίποτα.

Κατανάλωση με χρήση μόνο μέσα στην πόλη και μπόλικο κέντρο είναι 5.5 λίτρα στα 100 χλμ, αν βγεις εκτός (και δεν έχεις βαρύ πόδι εννοείται) πέφτει δραματικά.

Κατά τ' άλλα έχει ικανοποιητικούς χώρους, έχει κάνει ταξιδάκια με 4 άτομα και αποσκευές (αν θυμάμαι καλά περίπου 300 λίτρα χώρο αποσκευών) με αρκετή άνεση. Βέβαια δεν περιμένεις επιδόσεις με 70 αλογατάκια αλλά η ροπούλα του diesel το βοηθάει αρκετά.
Σε ότι αφορά το κιβώτιο δεν είναι και το γρηγορότερο της αγοράς... το αντίθετο θα έλεγα -κι επίσης αν θυμάμαι καλά- πρέπει να είναι ιαπωνικής κατασκευής...
 
Διαμαντη, τωρα που σε "πετυχα"

(αυτο-)Καθαρισμο του φιλτρου καθε ποτε σου κανει ?


(Εγω με το κορσακι σε 2χρονια και 5 μηνες --> 72.οοο χλμ ... )
 
Γεια σου Ντίνο! Το αμαξάκι το χρησιμοποιεί σχεδόν αποκλειστικά η σύζυγος και δεν μπορώ να σου απαντήσω άμεσα... αλλά θα το ψάξω λίγο.


(Το έχεις καταευχαριστηθεί το κορσάκι βλέπω :grinning-smiley-043)