Αυτοκινητιστικά νέα

Γεια σου Ντίνο! Το αμαξάκι το χρησιμοποιεί σχεδόν αποκλειστικά η σύζυγος και δεν μπορώ να σου απαντήσω άμεσα... αλλά θα το ψάξω λίγο.


(Το έχεις καταευχαριστηθεί το κορσάκι βλέπω :grinning-smiley-043)


Εννοειται πως το εχω καταευχαριστηθεί αν και ψηνομαι να το δωσω για το καινουργιο clio.... Σε καναδιμηνο ερχεται και το καινουργιο corsa...


Σχετικα με το pdf, (και την χρηση απο την συζυγο...) διαβασε το παρακατω...
Δυστυχως δεν εχουμε να κανουμε με wartsila sulzer ...


Ο Κώστας, λοιπόν, αγόρασε ένα μεταχειρισμένο 1400άρι common rail εισαγωγής, με φίλτρο σωματιδίων, για τη γυναίκα του. Του εξήγησα ότι αυτά τα αυτοκίνητα δεν είναι και τόσο χαρούμενα όταν λιώνουν στο κέντρο της Αθήνας νυχθημερόν (η Καίτη είναι δικαστική επιμελήτρια, άρα καταλαβαίνεις τι δρομολόγια κάνει το αυτοκίνητο), και ότι το αυτοκίνητο πρέπει συχνά β€“ πυκνά να βγαίνει σε ανοιχτό δρόμο με κάμποσο φορτίο και rpm, για να καθαρίζει και να αναγεννάται το φίλτρο σωματιδίων. Ειδάλλως, το φίλτρο θα πάει πριν την ώρα του (και τσούζει λέμε η τιμή!), ή ακόμα χειρότερα, το μοτέρ θα γίνει λίμπα… Οπερ και εγένετο…
Όπως έγραφε κι ο Παύλου…
…το αγαπημένο μου Power πουλαίν, στο τεύχος 176, η αναγέννηση του φίλτρου σωματιδίων γίνεται με αύξηση της θερμοκρασίας των καυσαερίων, που επιτυγχάνεται με εμπλουτισμό του καύσιμου μίγματος και μεγάλη καθυστέρηση έναυσης. Αυτό, φυσικά, συνεπάγεται και μπόλικο άκαυτο diesel στο θάλαμο καύσης, που μοιραία βρίσκει το δρόμο του και προς το κάρτερ, λόγω των όποιων διαρροών έχουν (αναπόφευκτα) τα ελατήρια των εμβόλων. Τώρα, όταν ένα μοτέρ προσπαθεί να κάνει νυχθημερόν αναγέννηση και δεν τα καταφέρνει, είτε λόγω συνθηκών οδήγησης (μποτιλιάρισμα) είτε λόγω εντελώς βουλωμένου DPF, πέφτουμε στον φαύλο κύκλο που έπεσε κι ο Κώστας:
Μα πώς ανεβαίνει η στάθμη στο κάρτερ?
Πέρσι το καλοκαίρι ο Κώστας μού τηλεφώνησε έντρομος, για να μου πει πως πήγε να τσεκάρει τα λάδια και βρήκε τη στάθμη δύο δάχτυλα πάνω από το Maximum. Ξέροντας τι παθαίνει το αμάξι στα χέρια της Καίτης, τον ρώτησα αν έχει αναμμένο λαμπάκι Check Engine ή DPF. Μου απάντησε αρνητικά (τότε) και τού συνέστησα να αλλάξει αμέσως λάδια – φίλτρο, γιατί με τόσο diesel μέσα στα λάδια το πράγμα είναι επικίνδυνο (και για φθορά και για άλλα παρατράγουδα που θα δούμε πιο κάτω). Επίσης, εφεξής να πηγαίνει την κυριακάτικη βόλτα της οικογένειας με το ντιζελάκι, για να στανιάρει λίγο το μοτέρ και η εξάτμιση. Οντως, για κάποιο διάστημα το αυτοκίνητο πήγαινε καλύτερα, τα λάδια κάθισαν φρόνιμα και σημειώθηκε μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση πετρελαίου. Μέχρι που στις αρχές του χρόνου ο Κώστας έλειψε για κάνα δίμηνο εκτός Ελλάδας για δουλειά. Σιγά μην έκοβε βόλτες η Καίτη για να ξεκαπνίζει το αμάξι, της φτάνουν τα 150km+ τη μέρα με το ντιζελάκι της!
Γρήγορα, να το ξεκαπνίσω!
Γυρνάει ο Κώστας από Αμερική και του λέει η Καίτη ότι έχουν ανάψει κάτι λαμπάκια στο ταμπλό. Τα βλέπει ο Κώστας, και σκέφτεται ότι το αυτοκίνητο έχει πολύ καιρό να πάει βόλτα, οπότε μια εκδρομή στη Χαλκίδα για ψάρι θα βάλει τα πράματα στη θέση τους. Τη Δευτέρα θα το πήγαινε και για service, όποτε θα το πρίζωναν να δουν και τι φταίει για τα αναμμένα λαμπάκια. Ο ηλίθιος, όμως, ΔΕΝ κοιτάει πρώτα τα λάδια! Οντως, την Κυριακή, παίρνει τη φαμίλια και ανηφορίζουν την εθνική Αθηνών – Λαμίας. Παρότι το μοτέρ τού φαινόταν πολύ β€œσφιχτό”, είπε να το πλακώσει λίγο στην ανηφόρα του Σχηματαρίου. Πέμπτη στο σασμάν, σανίδα το γκάζι από τις 2.500rpm, και πάμε ν’ ανηφορίσουμε. Μετά τις 4.000rpm το αυτοκίνητο άρχισε ν’ ακούγεται περίεργα, και να βγάζει όχι μαύρο, αλλά άσπρο καπνό από την εξάτμιση. Μόλις το πήρε χαμπάρι, αφήνει το γκάζι αλλά το αυτοκίνητο δεν κόβει. Αρχίζει να πατάει φρένο, αλλά το μουλάρι τραβάει σαν να πήγε 150 άλογα. Και τότε κάνει το απολύτως λάθος πράγμα: Πατάει συμπλέκτη!
Diesel… VTEC!
Το στροφόμετρο καρφώνεται στο τέρμα, το μοτέρ λυσσομανάει, ο ορίζοντας στον καθρέφτη χάνεται σαν να έχει πάρει φωτιά φορτηγό με αχυρόμπαλες και ο Κώστας πιάνει άρον – άρον δεξιά. Ετσι κι αλλιώς, και να ‛θελε κανείς, δεν υπήρχε περίπτωση να τον προσπεράσει μέσα από το παραπέτασμα καπνού. Σταματάει στη ΛΕΑ με το μοτέρ να ουρλιάζει και την εξάτμιση να μοιάζει με καπνογόνο ακροβατικού διπλάνου, οπότε σβήνει κατευθείαν την ανάφλεξη. Τη σβήνει λέμε. Ξαναγυρνάει το κλειδί on-off, αλλά το μοτέρ εξακολουθεί να γυρνάει ένας Θεός ξέρει με πόσες rpm. Ξαναπατάει συμπλέκτη και πάει να βάλει μια έκτη, με πατημένο φρένο και χειρόφρενο, για να το σβήσει με το σασμάν. Καλή σκέψη, αλλά άργησε: την ώρα που κάνει να κουμπώσει ο επιλογέας, ακούγεται το εκκωφαντικό β€œμπαμ”και πλέον όλο το αυτοκίνητο τυλίγεται σε ένα παχύ άσπρο σύννεφο καπνού. Κρίση πανικού η Καίτη, ασταμάτητη τσιρίδα οι δύο δεκάχρονες ανιψιές μου στο πίσω κάθισμα, κλακάζ ο Κώστας! Α, και μια μπιέλα να χαμογελάει μέσα από τα ψυγεία…
Το τηλέφωνο χτυπάει…
Με παίρνει επιτόπου ο Κώστας να μου πει τι παίχτηκε και να μαζέψω τα γυναικόπαιδα μέχρι να έρθει η οδική βοήθεια. Εκείνη την ώρα έφτανα στην ψαροταβέρνα όπου υποτίθεται ότι θα τρώγαμε όλοι μαζί. Μεταβολή και δρόμο. Μέχρι να φτάσω στον Κώστα, μετά από κάνα μισάωρο, έχει μαζευτεί αστυνομία, πυροσβεστική, οδική βοήθεια, κι ένα τσούρμο περίεργοι. Τέλοσπάντων φορτώνουμε το ντιζελάκι να πάει ασυνόδευτο στο συνεργείο ενός φίλου, και στριμωχνόμαστε στο Quattro μπας και φάμε επιτέλους. Στο δρόμο, ο Κώστας προσπαθεί να καταλάβει τι συνέβη…
Και εξηγούμαι:
-Ρε κόπανε, τα λάδια τα κοίταξες πριν ξεκινήσεις? Γιατί νομίζεις ότι το καλοκαίρι σου είπα να αλλάξεις λάδια επιτόπου, όταν είχε ανέβει η στάθμη? Αν είχες τραβήξει τη βέργα πριν βγείτε στο δρόμο, θα το είχες στείλει για αλλαγή λαδιών φορτωμένο! Ούτε που θα τόλμαγες να το βάλεις μπροστά!
-Tι σχέση έχουν τα λάδια?
-Η Καίτη έχει κάνει καμιά δεκαριά χιλιάδες km με αναμμένο λαμπάκι DPF. Με τόσο καύσιμο που έχει πεταχτεί για να καθαρίσει το βουλωμένο φίλτρο, αναρωτήθηκες πού θα είχε φτάσει η στάθμη του λαδιού? Δεν σου έχω εξηγήσει τόσες φορές τι συμβαίνει σ’ αυτές τις περιπτώσεις? Το μοτέρ σου πρέπει να είχε φτάσει 7-8 λίτρα στο κάρτερ, με τα μισά να είναι πετρέλαια!
-Και γιατί δεν έκοβε?
-Πανάθεμά σε, όταν το μοτέρ ανέβασε στροφές, άρχισε να σηκώνει πετρελαιόλαδα μέσα στην είσοδο του turbo από τα αναθυμιαστικά του κάρτερ. Όταν μούσκεψε καλά - καλά το turbo και το intercooler, τα λάδια έφτασαν στην πολλαπλή εισαγωγής. Τότε είδες άσπρο καπνό. Να σου θυμίσω λοιπόν ότι πρώτον, ένας diesel δεν έχει πεταλούδα γκαζιού για να κόψει αν εσύ αφήσεις το πεντάλ, αλλά εκείνος τροφοδοτείται β€œαπό μόνος του”, δεύτερον ένας καλά ζεσταμένος diesel καίει ακόμα και ηλιέλαιο, και τρίτον, το λάδι του κάρτερ σου είχε ήδη κάμποσο πετρέλαιο μέσα. Το μοτέρ απλά συνέχισε να επιταχύνει επ’ άπειρο, ή έγινε runaway όπως λένε οι Εγγλέζοι. Πάτησες κι εσύ το συμπλέκτη, ηλίθιε, τα πήρε όλα ο διάολος!
-Μα έκλεισα την ανάφλεξη!
-Ε, και? Αφού τα λάδια που έφταναν στην πολλαπλή εισαγωγής ήταν πολύ περισσότερα από τα πετρέλαια που θα ψέκαζε η αντλία! Το μοτέρ είχε φτάσει τουλάχιστον 6.000rpm όταν έκλεισες διακόπτη, και το μόνο που έμενε ήταν ή να περιμένεις μέχρι να κάψει όλο το περιεχόμενο του κάρτερ και να κολλήσει, ή να τραβήξει μια ωραία υδραυλική (όπως και έκανε, τελικά), και να βγουν τα μπιελοπίστονα στο πλάι…
Και τώρα τι κάνουμε?
Τώρα, μοτέρ από τον παλιατζή, καινούριο DPF και φτου απ’ την αρχή… Γιατί νομίζεις ότι κυκλοφορούν στην αγορά τόσα (παράνομα) ECU reflash που απενεργοποιούν τις λειτουργίες του DPF (για να το αντικαταστήσεις με σκέτο σωλήνα στην εξάτμιση) και της EGR (για να μην καρβουνιάζει η πολλαπλή εισαγωγής)? Ασε, σάς κάνω εγώ το τραπέζι. Ετσι κι αλλιώς ένα τριχίλιαρο σε σώζει-δεν σε σώζει, θα κάνουμε πολύ καιρό να ξανάρθουμε για κυριακάτικη μάζωξη!
Προσοχή στα λάδια, ιδίως στα diesel!



Πηγη: http://www.powermag.gr/el/doc-speak-...ay-diesel.html


Και ποτε να μην μας τυχει κατι τετοιο....


https://www.youtube.com/watch?v=rLzf3ItkbOE
 
Να μη μας τύχει δε λες τίποτα!

Τώρα από τα λίγα που καταλαβαίνω κι εγώ... στο C3 η ''αναγέννηση'' (όπως το λένε κάποιοι) γίνεται χωρίς να το παίρνεις χαμπάρι κι άνευ ενδείξεων στο ταμπλό κλπ...
Σε κάθε γέμισμα ψεκάζεται αυτόματα ένα ειδικό χημικό (νομίζω το λένε eolys) που απλοποιεί τη όλη διαδικασία του καθαρισμού...

Σημείωση: τα παραπάνω τα έχω ακούσει/δει από άλλους, υποτίθεται πιο ειδικούς...
 
Εισαι και εσυ .... ενα car για καθε περισταση :p

Ας ξεκινησουμε ενα poll, εδω και τωρα ....
Αν αναγκαζοσασταν να αγορασετε ΕΝΑ αυτοκινητο (για Ελλαδα μιλαω)
και να το χρησιμοποιησετε ΠΑΝΤΟΥ (οπου πιστευετε εσεις οτι πρεπει
να σας παει) ΠΟΙΟ θα ηταν αυτο ???

Βγαζω ΑΠ'ΕΞΩ το θεμα Τιμη ... !!!! (γκουλπ :blink: εγω το πα αυτο ?)

A ναι, ξεχασα .... πρεπει να ψηφισω πρωτος .... Citroen C5 :p

Κατά κύριο λόγο,είμαι ''του αυτοκινήτου''.
Εάν έπαιρνα ποτέ μηχανή,θα έπαιρνα αποκλειστικά,τύπου superbike,και αν ήθελα 4χ4,ένα cherokee.
Πάντως,όταν ήμουν μικρός και είχαμε το Corolla,πηγαίναμε (σχεδόν) παντού....Δηλαδή όπου μπορούσε και το αυτοκίνητο. Ακόμα και σε ''λίγο'' περίεργες διαδρομές,όταν βρισκόμασταν στο χωριό.

Aν βγάλουμε απο την μέση το οικονομικό,τότε θα έπαιρνα το Peugeot 407 Coupe.!!! Νομίζω ότι θα με κάλυπτε πλήρως,αφού τον περισσότερο καιρό σχεδόν (Να μην πώ όλο) θα ήμουν σε επίπεδο δρόμο. Ρεαλιστικά όμως,είμαστε ακριβώς για 1400 :laugh:
 
Να μη μας τύχει δε λες τίποτα!

Τώρα από τα λίγα που καταλαβαίνω κι εγώ... στο C3 η ''αναγέννηση'' (όπως το λένε κάποιοι) γίνεται χωρίς να το παίρνεις χαμπάρι κι άνευ ενδείξεων στο ταμπλό κλπ...
Σε κάθε γέμισμα ψεκάζεται αυτόματα ένα ειδικό χημικό (νομίζω το λένε eolys) που απλοποιεί τη όλη διαδικασία του καθαρισμού...

Σημείωση: τα παραπάνω τα έχω ακούσει/δει από άλλους, υποτίθεται πιο ειδικούς...



Δεν βλεπεις καποια ενδειξη (στο κορσακι τουλαχιστον που ξερω απο πρωτο χερι) απλως ανεβαζει Χ2 την καταναλωση για καμια 15αρια χλμ...
 
Corsa εχω και εγω ρε παιδια .... :p
Το 1400αρι. Οικονομικο και καλοβολο αμαξακι.
Εχω ενα θεμα με το υψος αλλα τραβαω τερμα πισω το καθισμα.

Ομως ...

... μου ρθε καπως αποτομο, το οτι πεσαμε τοσο χαμηλα σε απαιτησεις :laugh:

http://www.teamvvv.com/assets/js/ck.../images/Assetto_Corsa_Ferrari_F40_Preview.jpg

Assetto_Corsa_Ferrari_F40_Preview.jpg


Συγνωμη για το τρολλαρισμα. Ισορροπησα τωρα -bye-
 
Last edited:
Pininfarina σχεδιασμός και Corrolιζει λίγο δύσκολο Μάνο !!!

Ρε Petran αφού ξέρεις και τα έχουμε πει ότι η γυναίκα έχει το C3 το exclusive σε αυτόματο 3 χρόνια τώρα (αλλά με βενζίνη κινητήρα) ρώτα ότι θέλεις..

Πρόβλημα ούτε ένα.. μηδέν
 
Έχω την εντύπωση, και το ψαχτήρι το επιβεβαιώνει πως το 406, και όχι το 407 ήταν σχεδιασμένο από τον Pininfarina.

Και μάλιστα είχε τόσες πολλές επιρροές από την Ferrari 550 Maranello του προηγούμενο έτους που έγινε και ένας ψιλοντόρος...

Το παρακάτω ας πούμε ...

Ferrari-F430-Replica-Based-on-Peugeot-406-Coupe.jpg
 
Έχω την εντύπωση, και το ψαχτήρι το επιβεβαιώνει πως το 406, και όχι το 407 ήταν σχεδιασμένο από τον Pininfarina.

Και μάλιστα είχε τόσες πολλές επιρροές από την Ferrari 550 Maranello του προηγούμενο έτους που έγινε και ένας ψιλοντόρος...

Το παρακάτω ας πούμε ...

Ferrari-F430-Replica-Based-on-Peugeot-406-Coupe.jpg

Έχεις απόλυτο δίκιο, την ώρα που έγραφα για το 406 μίλαγα στον τηλ για κάτι που είχε και τον αριθμό 407 μέσα του !!! :BDGBGDB55:

οπότε την έκανα την πατάτα !!!!
 
Peugeot%20407%20Coupe%20%286%29.jpg


Χμμμμμ :chinscratch:....... Corrolιζει λιγο .... η μου φαινεται ?

Δεν νομίζω.

Απο την άλλη,είναι πολλά τα μοντέλα του ιάππωνα κατασκευαστή. Ποτέ δεν έτυχε να συνδυάσω αμάξι της Peugeot με αυτό της Toyota.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Έχω την εντύπωση, και το ψαχτήρι το επιβεβαιώνει πως το 406, και όχι το 407 ήταν σχεδιασμένο από τον Pininfarina.

Και μάλιστα είχε τόσες πολλές επιρροές από την Ferrari 550 Maranello του προηγούμενο έτους που έγινε και ένας ψιλοντόρος...

Το παρακάτω ας πούμε ...

Ferrari-F430-Replica-Based-on-Peugeot-406-Coupe.jpg

Καμία σχέση.....Μα καμία!!!

Μοιάζει αυτό το πράγμα,με 406 coupe ???

Ferrari-F430-Spider-Underground-Racing-header.jpg
 
Last edited:
Γκουχ γκουχ... Πάνοοοο η Ferrari 550 Maranello είναι η μαύρη στη φώτο.... :BDGBGDB55:
 
Γκουχ γκουχ... Πάνοοοο η Ferrari 550 Maranello είναι η μαύρη στη φώτο.... :BDGBGDB55:

Το ξέρω.....Γι'αυτό έβαλα και το ''ορίντζιναλ'' παραπάνω.!! :p

Πάντως εντάξει,μπορεί να έφτιαξαν ρέπλικα που υποτίθεται μοιάζει στο πεζό,αλλά τι σχέση μπορεί να έχει μια φερράρι με 1 μικρό-μεσαίο αυτοκίνητο;
Το τζάμι των πίσω επιβατών;; :Banane0:

Συγχωρεμένος ο φίλος geopan973...
 
Μετά το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ του CretePlus.gr για την τράπεζα που δίνει σε πολύ χαμηλές τιμές καινούρια αυτοκίνητα της Mazda, δεκάδες ήταν τα μηνύματα των αναγνωστών που έδειξαν έντονο ενδιαφέρον για να μάθουν λεπτομέρειες.

Η Eurobank είναι η τράπεζα η οποία έχει προς πώληση μεγάλο αριθμό καινούριων αυτοκινήτων της εισαγωγικής εταιρείας της Mazda στην Ελλάδα που πρόσφατα έκανε αίτηση πτώχευσης.

Όπως αναφέραμε και στο χθεσινό ρεπορτάζ (διαβάστε ΕΔΩ), υπάρχουν διαθέσιμα μοντέλα όπως Mazda 3 1,6 από 10.260 ευρώ, Mazda MX-5 με 14.040 ευρώ και Μazda 6 1,8 από 11.880 ευρώ. Ήδη δεκάδες καινούρια αυτοκίνητα έχουν καταλήξει σε μάντρα γνωστής τράπεζας, η οποία τα πουλάει σε τιμές πολύ χαμηλότερες από την αρχική τους αξία.

Ο τελευταίος ισολογισμός (του 2012) που δημοσιεύτηκε για την εισαγωγική εταιρεία αναφέρει ότι ο ετήσιος τζίρος ανερχόταν στα 13 εκατομμύρια ευρώ, την ίδια στιγμή οι υποχρεώσεις στις τράπεζες φτάνουν στα 116 εκατομμύρια ευρώ, ενώ οι απλήρωτοι μισθοί και αποζημιώσεις προς το προσωπικό είναι 5 εκατομμύρια ευρώ.

Για να δείτε αναλυτικά όλα τα αυτοκίνητα προς πώληση μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της Eurobankκάνοντας κλικ ΕΔΩ.

πηγη http://www.creteplus.gr/news/auti-e...-kainouria-autokinita-se-times-sok-95219.html


αν κανεις ψαχνει αυτοκινητο αυτη την εποχη μπορει να βρει καμια προσφορα. ολη η ασχημη εικονα της εποχης... :twoguns:
 
Καλημέρα!

Η φωτογραφία με το έκτρωμα ήταν μια κακή προσπάθεια να κάνουν το 406 να μοιάσει με 360. Για την ακρίβεια η προσπάθεια δεν ήταν και τόσο κακή, αν έβλεπες το αυτοκίνητο από εμπρός ή πίσω.
Peugeot-406-Coupe-based-Ferrari-F430-replica-4.jpg

t2ec16nhjhee9ny2qte2bqggbli2q60_3.jpg


Οι φωτογραφίες του 406 μασκαρισμένου σαν 360 μπήκαν απλά για να τονίσουν κάποια κοινά στοιχεία του σχεδιαστή.

Από τημ άλλη βέβαια κακώς έκανα και έβαλα αυτές τις φωτογραφίες, γιατί ο Pininfarina είχε περάσει στοιχεία της 456 (και όχι της 550 που είχα γράψει σε προηγούμενο ποστ) στο σχέδιο του 406.

f456_hpt_ma.jpg


Το αν υπάρχουν κοινά στοιχεία ή όχι μπορεί να είναι υποκειμενική άποψη, ο καθένας έχει τη δική του.

2A669BE8A093B5101D54F32CF61DC.jpg


http://cars.uk.msn.com/features/top-10-car-lookalikes?page=3
 
Last edited: