Αυτοκινητιστικά νέα

Video: Αυτό συμβαίνει όταν πάει μια Ferrari στο βενζινάδικο

Δεν είναι μυστικό ότι τα ακριβά αυτοκίνητα τραβούν σαν μαγνήτης τα βλέμματα των περαστικών, είτε είναι εν κινήσει είτε όταν αναπαύονται παρκαρισμένα σε κοινή θέα. Είμαι σίγουρος ότι κι εσύ έχεις “χαζέψει” κάποιο τέτοιο αυτοκίνητο, κι ένα καλό μέρος για να βρεθείς κοντά τους είναι το βενζινάδικο!

Αυτό, όμως, μπορεί ν’ αποτελέσει κυριολεκτικό πονοκέφαλο για τους οδηγούς-ιδιοκτήτες, όπως μπορούμε να δούμε στο παρακάτω video. Οι οδηγοί των πιο κοινών αυτοκινήτων πλησιάζουν τη Ferrari 360 Modena, ξεκινώντας αμέσως να κάνουν ερωτήσεις στον οδηγό της. Φυσικά, δε λείπουν τ’ αγγίγματα στην “Ιταλίδα” και μάλιστα ένας ανοίγει την πόρτα του συνοδηγού για να θαυμάσει τον εσωτερικό της κόσμο!

https://www.youtube.com/watch?v=3yzVVN43Z5o
 
- "Αρχηγε ... ποσο παει το γεμισμα ?"
- "Μωρε ηταν μισογεματο ... δεν το φουλαρα !"
- "Ποσα λιτρα, δηλαδη ?"
- "Ε ... ξερω γω ... να μην εβαλα καμια κατοστη !"
- "Α ... μονο"
- "Ε ναι, ιταλιδα ειναι ... εχει εξοδα !"
- "Και το μαλλι ? ... το κομμωτηριο ? ..."
- "Παιζει ... απο 180 μεχρι 200 ευρω ... οχι παραπανω"
- "Αρχηγε, σε χαιρετω ... καλα να περνας !"
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Μια και περί Ιταλίδων ο λόγος, καυτό ερώτημα γεννάται: Άραγε ποια από τις δυο Ιταλίδες θα ήτανε πιο πολυέξοδη αν ο θεός μου χάριζε μια από αυτές?

Η Bianca Balti ή η Ferrari 360 Modena?

bianca-balti-people-in-tv-photo-u1.jpg


360modena_retro.jpg
 
Η πρώτη(by far..).

Αλλά κι έτσι να μην ήταν, αν έπρεπε να επιλέξεις, η λογική λέει οτι θα διάλεγες την δεύτερη.
Η πρώτη άλλωστε κάποια στιγμή θα γεράσει, η δεύτερη ποτέ!
 
ΟΤ.
Η σχεδόν μονολεκτική σας απάντηση φίλοι προδίδει ότι έχετε (έχουμε) κατασταλαγμένη απάντηση και ιδίαν πείρα επί του θέματος:music-smiley-005:.

Την ίδια άποψη αν και μιλούνε άλλη γλώσσα και με άλλη ιδιοσυγκρασία την έχουνε και οι Τσέχοι φίλοι μου. Μάλιστα ένας από αυτούς μου είπε καποτε το εξής:

"Το αυτοκίνητο σε αντίθεση με την γυναίκα έχει μεγάλο πλεονέκτημα. Το βάζεις στο γκαράζ και όποτε θέλεις το βγάζεις από εκεί. Χρειάζεται μόνο κανονική βενζίνη και σέρβις στα τακτά διαστήματα. Η γυναίκα αντιθέτως απαιτεί παρά πολλή "βενζίνη" και πολύ πιο συχνά "σέρβις". :violent-smiley-030:

screen_shot_2011-07-16_at_16.55.41.png
 
Εγώ πάλι θα προτιμήσω την 360 Modena 😁
Είμαι 99% σίγουρος, ότι η παρουσία της, θα προσελκύσει διάφορες τύπου.... Bianca Balti.
 
Το 500αράκι αγρίεψε και κοστίζει πάνω από 75.000 ευρώ!

image.ashx


Το λιλιπούτειο ιταλικό μοντέλο απέκτησε την πιο ακραία μορφή που έχουμε δει μέχρι σήμερα και τον πιο ισχυρό κινητήρα, με την ισχύ να φθάνει τους 253 ίππους.

image.ashx


Οι μηχανικοί της Road Race Motorsports από την Καλιφόρνια, πήραν το Abarth 500 και το βελτίωσαν σε όλους τους τομείς. Χάρη στην ευρεία χρήση ανθρακονημάτων και την αφαίρεση των περιττών στοιχείων από την καμπίνα, κέρδισαν 54 κιλά σε βάρος.

Εξωτερικά, τοποθέτησαν ένα δυναμικό bodykit, ζάντες ελαφρού κράματος και μεγαλύτερα φρένα. Αναβάθμισαν τον 1.4 turbo κινητήρα και κατάφεραν να εκτοξεύσουν την ισχύ στους 253 ίππους και τα 340 Nm ροπής.

https://www.youtube.com/watch?v=9_3K3Iqxa8E

Έτσι, το 500 M1 Turbo Tallini Competizione, όπως το ονόμασαν, είναι το ισχυρότερο που έχει κατασκευαστεί, αλλά όχι και το πιο γρήγορο. Το 695 Biposto είναι το ταχύτερο, καθώς επιταχύνει στα 0-100 σε 5,9 δευτερόλεπτα και έχει τελική ταχύτητα 230 χλμ./ώρα.

Το βελτιωμένο 500αρακι, θα παραχθεί σε 50 μονάδες με τον βελτιωτικό οίκο να το κοστολογεί στο απίστευτο ποσό των 101.200 δολαρίων (75.750 ευρώ)!!!

Πηγή: vivanews.gr, Επιμέλεια:Tasos.cz
 
Για ποιο λόγο οι βελτιώσεις κοστίζουν πάντοτε τόσο πολύ δεν μπορώ να καταλάβω. Με 75.000 ευρώ έχεις αρκετές ''γρήγορες'' επιλογές....
 
Για ποιο λόγο οι βελτιώσεις κοστίζουν πάντοτε τόσο πολύ δεν μπορώ να καταλάβω. Με 75.000 ευρώ έχεις αρκετές ''γρήγορες'' επιλογές....

Για τον απλό λόγο, ότι παίρνεις κάτι που είναι σχεδιασμένο για 20 και το κάνεις για 50. Δεν είναι το να καταφέρουν να τρέξουν. Είναι το να καταφέρουν να βελτιώσουν κάτι όσο δεν γίνεται. Εννοείται ότι με αυτά τα λεφτά παίρνεις καλύτερα αυτοκίνητα (Nissan GTR), αλλά το να καταφέρεις αυτό το αμαξάκι να έχει 253 ίππους με 1.4 λίτρα?????
 
Καταλαβαίνω τι λές.... Το είπα όμως λίγο πιο γενικά.... Δηλαδή για παράδειγμα σε Mercedes slk για να αυξήσεις την ιπποδύναμη 25 με 30 ίππους, κοστίζει περίπου 2000 ευρώ!! Πανάκριβες οι βελτιώσεις!!
 
Καταλαβαίνω τι λές.... Το είπα όμως λίγο πιο γενικά.... Δηλαδή για παράδειγμα σε Mercedes slk για να αυξήσεις την ιπποδύναμη 25 με 30 ίππους, κοστίζει περίπου 2000 ευρώ!! Πανάκριβες οι βελτιώσεις!!

Για να μπορέσει όμως ο οίκος να έχει αυτή την τεχνογνωσία για την βελτίωση, έχει ξοδέψει και αυτός σε έρευνα. Από εκεί και πέρα, ανάλογα την ζήτηση και η τιμή. Εάν μπορείς βρες το αλλού πιο φθηνά, σου λέει.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Εγώ πάλι θα προτιμήσω την 360 Modena 
Είμαι 99% σίγουρος, ότι η παρουσία της, θα προσελκύσει διάφορες τύπου.... Bianca Balti.

Ακριβώς.!!

Και στην τελική,το ''κάρο'' είναι που θα μείνει για μια ζωή.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Που ακριβως μοιαζουν τα παραπανω 3 αυτοκινητα ?

(εκτος του προφανους, οτι δλδ εχουν 2 πορτες, 4 ροδες, φωτα μπρος πισω, κρυσταλλα περιφεριακα, εξατμισεις κλπ)

Μιλάμε για πολύ μικρές λεπτομέρειες,που μπορεί να μην έχουν και νόημα. Ας μην λέμε πάλι τα ίδια.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Ακριβώς.!!
Και στην τελική,το ''κάρο'' είναι που θα μείνει για μια ζωή.

Ε ρε και να μας διαβαζει καμια γυναικα .... :p

Στο τσουκαλι με τα νυχτεριδοποδαρα και τα δηλητηρια σκορπιων θα μας μαγειρευει ..... :laugh:
 
Μια και μιλάμε για μικρά αυτοκίνητα, λίγα λόγια για το Hyundai i20 στη δημοφιλή αρένα των supermini αυτοκινήτων.

Το νέο Hyundai i20 προ των πυλών

Hyundai2001.jpg


Σε λίγες μέρες από σήμερα οι Κορεάτες αναμένεται να παρουσιάσουν και επίσημα το νέο Hyundai i20, δύο σχεδόν μήνες πριν την επίσημη πρεμιέρα του στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού.

Η ολομέτωπη επίθεση της κορεάτικης εταιρείας συνεχίζεται με το νέο i20, ένα αυτοκίνητο που αναμένεται να εκπροσωπήσει από εδώ και στο εξής τα «χρώματα» της Hyundai στη δημοφιλή αρένα των supermini αυτοκινήτων. Ενόψει της επίσημης αποκάλυψής του μοντέλου στις 11 Αυγούστου, αλλά και τη δια ζώσης πρεμιέρας του στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού στις αρχές του επερχόμενου Οκτώβρη, οι ιθύνοντες της εταιρείας δίνουν σήμερα στη δημοσιότητα τα πρώτα σκίτσα του, δίνοντάς μας την ευκαιρία να ανακαλύψουμε ένα τμήμα της σχεδιαστικής του φιλοσοφίας. Σύμφωνα με όσα ήδη γνωρίζουμε, το νέο i20 υιοθετεί τη στιλιστική φιλοσοφία «Fluidic Sculpture 2.0» της Hyundai, ξεχωρίζοντας για την έντονη εξαγωνική εμπρός μάσκα, το μακρύ καπό καθώς και για τα κομψά φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω.

Hyundaii2002.jpg


Προς το παρόν, οι Κορεάτες δεν μας έχουν αποκαλύψει στοιχεία αναφορικά με τις τεχνικές περγαμηνές του νέου i20. Ωστόσο, σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, το νέο… μωρό της Hyundai θα «φορά» δύο κινητήρες βενζίνης, έναν 3κύλινδρο με χωρητικότητα 1,0 λίτρου και έναν 4κύλινδρο 1,3 λίτρων, καθώς και δύο πετρελαιοκινητήρες με κυλινδρισμό 1,1 και 1,4 λίτρων.

https://www.youtube.com/watch?v=GqzvDXCRA2A

Πηγή: 4 τροχοί, Επιμέλεια: Tasos.cz
 
Κάποτε τους είχαμε για τα σκουπίδια,έλα όμως που ήρθαν έτσι τα πράγματα και διεκδικούν σημαντικό μερίδιο στην αγορά,οι κορεάτες.
Το είχα ξαναγράψει πιο παλλιά,οι κορεάτες έχουν ανέβει αρκετά,κλείνοντας την ψαλίδα σε σχέση με τις παραδοσιακές δυνάμεις σε αυτήν την κατηγορία.
Και σε καιρούς κρίσης,ο κόσμος θα προτιμήσει ένα kia ceed για παράδειγμα,σε σχέση με το αντίστοιχο Audi ή opel...δίνοντας σχεδόν τα διπλάσια.