Αυτοκινητιστικά νέα

Λιιιγο ποιο μεγαλο απο το καινουργιο (υπεροχο) Citroen C4 Cactus

Άσε, έχω πρόβλημα... το είδε και της άρεσε και με βλέπω να μένω με το c3 !!! :flipout:
 



To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.



To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

 
Ακη,
δειχνει λιγακι πιο aggressive απ'το παλιο ... αλλα δεν τρελλαθηκα κιολας !
Ισως να φταιει το οτι εχω συμπληρωσει 7 χρονια με το παλιο και το συνηθισα περισσοτερο.
Μακαρι να το δω απο κοντα ... και κυριως μεσα (που εχω και το μεγαλο προβλημα με το υψος :icon15:)

O γκριζομαλλης :laugh:, παντως, δεν διαθετει την σπιρταδα υφους που απαιτειται για να προμοταρει
ενα αυτοκινητο για ηλικιες κατω των 30 (στην Ευρωπη, τουλαχιστον). Καποια ζουζουνα, με αερα
μηχανολογας .... ισως ?
 
Last edited:
Νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον Πειραιά


Νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις τίθενται σε ισχύ σήμερα Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014 και θα διαρκέσουν μέχρι
την... ολοκλήρωση της κατασκευής του Σταθμού «Πειραιάς» στο πλαίσιο της επέκτασης της γραμμής 3 από τον
σταθμό Αγία Μαρίνα ως το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά.​


Συγκεκριμένα:

1. Το ρεύμα κυκλοφορίας της Ακτής Καλλιμασιώτη (προέκταση της Ακτής Ποσειδώνος) με κατεύθυνση
προς το κέντρο του Πειραιά θα παραμείνει ως έχει.

2. Αντίστοιχα, το ρεύμα κυκλοφορίας της Ακτής Καλλιμασιώτη (προέκταση της Ακτής Ποσειδώνος) με
κατεύθυνση προς τον Άγιο Διονύσιο, μετατοπίζεται παράλληλα, προς την πλευρά της θάλασσας από
την οδό Καποδιστρίου μέχρι τη διασταύρωση των οδών Αγίου Διονυσίου και Βλαχάκου.

3. Η υπέργεια πεζογέφυρα σύνδεσης του Λιμένα Πειραιά με το σταθμό ΗΣΑΠ παραμένει εκτός λειτουργίας.

4. Η οδός Λουδοβίκου μετατρέπεται σε αδιέξοδο.

5. Η οδός Καποδιστρίου αντιδρομείται από την Ακτή Καλλιμασιώτη (προέκταση της Ακτής Ποσειδώνος)
μέχρι την οδό Ναυαρίνου.

6. Η οδός Λεωχάρους αντιδρομείται από την οδό Ναυαρίνου μέχρι την Ακτή Καλλιμασιώτη (προέκταση
της Ακτής Ποσειδώνος).


Όπως ανακοινώθηκε από την Αττικό Μετρό ΑΕ, η εταιρεία σε συνεργασία με την ανάδοχο κοινοπραξία λαμβάνει
καθημερινά όλα τα ενδεδειγμένα μέτρα για τη διευκόλυνση της λειτουργίας των παρακείμενων επιχειρήσεων,
αλλά και για την ελαχιστοποίηση της όχλησης που αναπόφευκτα δημιουργείται από τις κατασκευαστικές
εργασίες.


xartis.jpg


[via]
 
Το οδηγησες Αντωνη ?

Για πες

Φως, πολύ φως !!! Από κύλιση τα γνωστά, citroen είναι.. γενικώς σου δίνει άλλη αίσθηση.
Είναι η αίσθηση που μας έδωσε το c3 όταν το πήραμε και δεν θέλαμε να κλείσουμε την πανοραμική οροφή.. ακόμα ανοιχτή είναι !!! :flipout:

Θα στα πω και από κοντά..
 
Το πρώτο υβριδικό της Lamborghini πιάνει τα 320 χλμ/ώρα και αποδίδει 910 ίππους


Η θρυλική Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία Lamborghini, που αποτελεί τμήμα του Volkswagen Group (μαζί με άλλες
εταιρείες εξωτικών αυτοκινήτων όπως οι Bentley, Bugatti και Porsche) ανακοίνωσε το πρώτο της υβριδικό υπεραυ-
-τοκίνητο, την Asterion LPI 910-4.​

Για την ώρα αποτελεί εκθεσιακό κομμάτι, ωστόσο δεν αποκλείεται μελλοντικά να φτάσει έως στη γραμμή παραγωγής.
Η Asterion LPI 910-4 βασίζεται σε ένα δεκακύλινδρο κινητήρα V διάταξης 5.2 λίτρων που αποδίδει 610 ίππους. Ο κινη-
-τήρας παρόλα αυτά συνεργάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες που προσφέρουν επιπλέον 300 άλογα ώστε η συνολική
απόδοση του αυτοκίνητου να αγγίζει τα 910 άλογα (για αυτό και το νούμερο "910" στην ονομασία).

Οι προδιαγραφές βάζουν το υπεραυτοκίνητο της Lamborghini στο ίδιο επίπεδο με τα MacLaren P1 [916 ίπποι (903 bhp)]
και LaFerrari hybrid [963 ίπποι (950 bhp)]. Αν θέλετε και άλλους αριθμούς, η Asterion LPI 910-4 δεν χρειάζεται παρά
μόλις τρία δευτερόλεπτα για τα 0-100km/h ενώ η τελική της ταχύτητα βρίσκεται λίγο κάτω από τα 320km/h.

Αξιοσημείωτο είναι ότι η Asterion, μπορεί να φτάσει τα 125 χιλιόμετρα ανά ώρα χρησιμοποιώντας μόνο ηλεκτρική
ενέργεια και για απόσταση περίπου 50 χιλιομέτρων, χωρίς ο οδηγός να εκκινήσει τον βενζινοκινητήρα. Η εταιρεία
δεν έχει ξεκαθαρίσει αν η Asterion μελλοντικά θα παραχθεί σε περισσότερα από ένα αντίτυπα, ενώ φυσικά και η
τιμή παραμένει άγνωστη.



To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[via] . [via]
 
Aρα, μεσα στην πολη ... ειναι το πιο φτηνο supercar :p
Mπορουμε να παρουμε τους ηλεκτροκινητηρες της (300 hp) και να τους κοτσαρουμε στο ταπεινο μας Corsa ?:marchmellow:
 
Ιδιο μοντελο, ιδιας μαρκας, μην περιμενεις και μεγαλες διαφορες

Μεσα παντως ειναι εντελως διαφορετικο
 
Θυμαστε την φωτοσοπια μιας παλιας Citroen SM ... και καλα αντιβαρυτικης ? :p

Υπαρχει ενας σουηδος καλλιτεχνης (Jacob Munkhammar) που εχει βαλθει
να κανει ολες αυτες τις παλιες ντιβες ... αντιβαρυτικες :laugh:. Απολαυστε >

http://co2-e-race.blogspot.gr/2014/06/clean-air-drive-how-cars-should-have.html