Αυτοκινητιστικά νέα

Μου φαινεται μια τετοια Ελληνιδα ... στην Ελλαδα δεν θα ειχε καμια τυχη.
Θα την ειχαν φιμωσει σε μια καρεκλα, ΠΑΣΠιτες, ΚΝιτες, ΟΝNΕΔιτες και
περα απο μαρτυρια σταγονας, θα της εβαζαν μια φωτο του Φωτοπουλου
(οχι του ηθοποιου) και κασσετα να παιζει "η VW ειναι κατακτηση του λαου,
μην διανοηθει κανεις το ξεπουλημα της".

(με ξαναπιανει κλαυσιγελος .... :icon15:)
 
Μου φαινεται μια τετοια Ελληνιδα ... στην Ελλαδα δεν θα ειχε καμια τυχη.
Θα την ειχαν φιμωσει σε μια καρεκλα, ΠΑΣΠιτες, ΚΝιτες, ΟΝNΕΔιτες και
περα απο μαρτυρια σταγονας, θα της εβαζαν μια φωτο του Φωτοπουλου
(οχι του ηθοποιου) και κασσετα να παιζει "η VW ειναι κατακτηση του λαου,
μην διανοηθει κανεις το ξεπουλημα της".

(με ξαναπιανει κλαυσιγελος .... :icon15:)

Right on...
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Και ΩΩΩ ξαφνικά η Ελληνίδα είπε ότι δεν έχει καμία σχέση με την VW....και το σκουπιδοπεριοδικό έφαγε μια τεράστια αγωγή από την BMW ....καιρός ήταν ..ν αγιάσει το χεράκι αυτουνού που τι έκανε .
 
_eE8Zf1GfdjDs5gqidc6lq-cWe_B__cR--oP9j4YhKglggoM20-cZPMhSnTSHOlL9Hm3OJYsFYYmUTCWLQc=s0

_Y5M5Q6KvdWMwyAwKYCMe1xErfN1xcKVL8L0mzA408eFOwXx8BBp03L3CnhOqx93ivIFNwZt8VkkOjr6GkRA=s0

npzmIfwl7YP0lL_jC8BMTUmXGtVhUkTer6hYcat3vOB_6yoWRQ6eQ17UF7l0zFocYpH-t9cMRsu6022qQTIr=s0


--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Η σιωπή για τον όμιλο Volkswagen στην Ελλάδα (ή γιατί πρέπει να δράσουν άμεσα οι νέοι υπουργοί)

Οι καταιγιστικές διαστάσεις της υπόθεσης απάτης –κατά ομολογία της ίδιας της εταιρίας πλέον- του Ομίλου Volkswagen δεν φαίνεται να αγγιζουν κανέναν από του αρμοδίους στην Ελλάδα.Εντεκα εκατομμύρια ντιζελοκίνητα μοντέλα του Ομίλου (Volkswagen, Audi, Cayenne, Porsche, Scoda, SEAT, Laborghini κ.ά.)...
υπολογίζεται ότι έχουν κατασκευαστεί με λογισμικό-απάτη που μειώνει τους ρύπους κατά τον έλεγχο καυσαερίων, αλλά όταν το όχημα κινείται κανονικά οι ενώσεις του αζώτου φτάνουν και 40 φορές πάνω από το επιτρεπόμενο.

Το σκάνδαλο έχει τρεις διαστάσεις:

Πρώτον και κυριότερο περιβαλλοντική.Χιλιάδες ,ισως εκατομμύρια κυβικά των ενώσεων του αζώτου ,που καταστρέφουν με ταχύτητα φωτός το όζον, εκλύθηκαν ή εκλύονται ακόμη και διευρύνουν τη γνωστή μαύρη τρύπα. Με τις τεράστιες επιπτώσεις στο κλίμα του πλανήτη (τα ακραία καιρικά φαινόμενα που ζούμε και στην Ελλάδα αποτέλεσμα ακριβώς αυτής της καταστροφής είναι).

Δεύτερον: Το σκάνδαλο έχει επίσης φορολογική διάσταση, μιας και λογω νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας τα οχήματα αυτά τυγχάνουν πολλών φορολογικών απαλλαγών, τις οποίες και βεβαίως δεν δικαιούνται.Προφανώς δεν φταίνε οι ιδιοκτήτες τους που παραπλανήθηκαν,όμως δεν μπορεί να συνεχίζεται η φορολογική ασυλία των εν λόγω οχημάτων

Τρίτον: Η οικονομική διάσταση του σκανδάλου είναι επίσης τεράστια καθώς τόσο οι ιδιοκτήτες των προβληματικών μοντέλων αλλά και τα εκατομμύρια μετόχων της εταιρίας (μεταξύ των οποίων και χιλιάδες συνταξιοδοτικά Ταμεία σε όλον τον κόσμο) αλλά και οι ίδιες οι κυβερνήσεις των χωρών που επωλήθησαν τα εν λόγω μοντέλα, μπορούν να θεμελιώσουν ενώπιον των εθνικών αλλά και των διεθνών δικαστηρίων απαιτήσεις δισεκατομμυρίων για την περιβαλλοντική και οικονομική ζημία που υφίστανται.

Στην Ελλάδα οι αντιπρόσωποι των εν λογω μοντέλων (που σύμφωνα με πληροφορίες κατασκευάστηκαν από το 2009 και μετά) κρατούν σιγή ιχθύος, όταν ακόμη και η Μερκελ και ο Σαπέν και οι Αμερικανοί μιλούν για αποζημιώσεις.

Απο την άλλη όμως οι κ.Σκουρλέτης και Τσιρώνης ως υπεύθυνοι για το Περιβάλλον,ο κ.Σπίρτζης ως επικεφαλής του υπουργείου Μεταφορών που έχει την ευθύνη για τον έλεγχο και την έγκριση των τεχνικών χαρακτηριστικών των πάσης φύσως οχημάτων,αλλά και ο κ.Αλεξιάδης ως υπεύθυνος για τα θέματα φοροδιαφυγής ,αλλά εντέλει και η αρμόδια εισαγγελία οφείλουν όλοι τους να πράξουν τα δέοντα.Και να προστατέψουν αφενός τους πολίτες και αφετέρου να διεδικήσουν τα όποια συμφέροντα της χώρας , στρεφόμενοι εναντίον κάθε υπευθύνου εντός και εκτός Ελλάδος ,τόσο σε αστικό όσο και ποινικό επίπεδο.


Διαβάστε περισσότερα: http://www.fmvoice.gr/
 
Στην Ελλάδα οι αντιπρόσωποι των εν λογω μοντέλων (που σύμφωνα με πληροφορίες κατασκευάστηκαν από το 2009 και μετά) κρατούν σιγή ιχθύος, όταν ακόμη και η Μερκελ και ο Σαπέν και οι Αμερικανοί μιλούν για αποζημιώσεις.


Διαβάστε περισσότερα: http://www.fmvoice.gr/


Μήπως είναι νωρίς ακόμα αλλά αν μιλήσουν θα πρέπει να ρίξουν και τις τιμές από αυτά.
Και σα καταναλωτής ποιος μου λέει πως αύριο και η audi, bmw, leon δεν έχουν τα ίδια?
 
Μήπως είναι νωρίς ακόμα αλλά αν μιλήσουν θα πρέπει να ρίξουν και τις τιμές από αυτά.
Και σα καταναλωτής ποιος μου λέει πως αύριο και η audi, bmw, leon δεν έχουν τα ίδια?
Αφού Audi και Seat (Leon) είναι στον ίδιο όμιλο, γιατί αναρωτιέσαι; BMW είναι άλλη εταιρία οπότε ξέρουμε so far ότι είναι εντός ορίων (όπως και οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία).
 
Μετα συγχωρησεως, δηλαδη ... :p

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

αλλα το γιουτουμπι ειναι για εδω (και οχι τον Κινηματογραφο) :smash:
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Το γνωστό σκουπιδοπεριοδικό σε άρθρο του μετά το εξώδικο και αγωγή....


ο Auto Bild έχει δημοσιεύσει μια διευκρίνιση του άρθρου του που κυκλοφόρησε στις 24 Σεπτεμβρίου, σχετικά με τις εκπομπές της BMW X3: “Δεν υπάρχει καμία ένδειξη χειραγώγησης των εκπομπών από την BMW (…) Οι τιμές που αναφέρονται στο άρθρο εμφανίστηκαν μόνο σε μία ωριαία δοκιμή στο δρόμο. Το Auto Bild δεν έχει πρόσβαση στις λεπτομέρειες αυτής της δοκιμής, η οποία θα μπορούσε να εξηγήσει τις διαφορές σε σχέση με τον κύκλο δοκιμών NEDC “.

Αντε και .... Μόνο για κ@λ@χαρτο κάνεις ....
 
Εντάξει ρε Δημήτρη το καταλάβαμε , η BMW βγάζει σούπερ κινητήρες diesel.

Βέβαια σε πραγματικές συνθήκες κανένας κινητήρας δεν εκπέμπει τους ρύπους που εκπέμπει στις δοκιμές γιατί αυτές γίνονται με απαρχαιωμένο τρόπο αλλά τέλος πάντων.

Για να λέμε και του στραβού το δίκιο, το παραπάνω αναφέρεται σε όχημα βενζίνης, όχι ντίζελ.. αλλά τέσπα..

Οκ έχεις δίκιο (νόμιζα ότι δεν θα το προσέξει κανείς) , αντικαθιστώ την παραπάνω εικόνα με αυτήν...

VW_Golf_TDI_Clean_Diesel_WAS_2010_8983.JPG
 
Η ευτυχία να μπορείς να "ξεκαθαρίζεις" μια και καλή. :)

"Έντεκα δισεκατομμύρια λιγότερα από ό,τι προβλεπόταν θα δανειστεί για το τρέχον έτος η Γερμανία. Αυτό χάρη στην εξαιρετική κατάσταση στην οποία βρίσκεται το δημόσιο ταμείο, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Διαχείρισης του Χρέους."


http://www.newsit.gr/kosmos/I-Germania-tha-daneistei-11-dis-eyro-ligotera/434160

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

... μη κάτσει καμιά τέτοια στραβή σε μας, να δούμε τι θα κάνουμε...
 
Τέλη κυκλοφορίας για το 2016


Δείτε αναλυτικά τόσο τις κατηγορίες όσο και τα ποσά που θα πρέπει να πληρώσετε, είτε ανάλογα με τα κυβικά
εκατοστά για τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν μέχρι το 2010, είτε ανάλογα με τις επίσημες εκπομπές διοξειδίου
του άνθρακα (CO2) για τα αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1η Νοεμβρίου
2010 και έπειτα.​



Χωρητικότητα κινητήρα (κ.εκ) – Ετήσια τέλη (σε )

  • Από 51 μέχρι 300 κ.εκ 22
  • Από 301 μέχρι 785 κ.εκ 55
  • Από 786 μέχρι 1.071 κ.εκ 120
  • Από 1.072 μέχρι 1.357 κ.εκ 135
  • Από 1.358 μέχρι 1.548 κ.εκ 240
  • Από 1.549 μέχρι 1.738 κ.εκ 265
  • Από 1.739 μέχρι 1.928 κ.εκ 300
  • Από 1.929 μέχρι 2.357 κ.εκ 660
  • Από 2.358 μέχρι 3.000 κ.εκ 880
  • Από 3.001 μέχρι 4.000 κ.εκ 1.100
  • Από 4.001 και άνω κ.εκ 1.320


Για να δείτε το ακριβές ποσό που απαιτείται να καταβάλετε πρέπει να βρείτε τις εκπομπές CO2 του αυτοκινήτου
σας και να πολλαπλασιάστε τα γραμμάρια που αυτό εκπέμπει επί το κόστος ανά γραμμάριο.

Εκπομπές ρύπων (γρ. CO2 / χλμ.) Ετήσια τέλη σε / γρ. CO2

  • 0 – 100 (γρ./χλμ.) 0
  • 101 – 120 (γρ./χλμ.) 0,90
  • 121 – 140 (γρ./χλμ.) 1,10
  • 141 – 160 (γρ./χλμ.) 1,70
  • 161 – 180 (γρ./χλμ.) 2,25
  • 181 – 200 (γρ./χλμ.) 2,55
  • 201 – 250 (γρ./χλμ.) 2,80
  • Άνω των 251 (γρ./χλμ.) 3,40

[via]
 
Διαβάζω ότι ο κινητήρας με το πρόβλημα (EA189) βγαίνει και στα 1600 κυβικά, οπότε δεν είναι μόνο τα δίλιτρα που έχουν επηρεαστεί..
Κατσε μην σκασει τιποτα και για τους tsi που ως δια μαγείας έβγαλαν ιδια γκαζια από τους βρωμερους fsi....
 
Οι TSI είναι πιο πιστευτό αυτό που καταφέρνουν.. εντελώς άλλη τεχνολογία από τους FSI.. και πάλι μηδενικά τέλη κυκλοφορίας δεν κατάφεραν να έχουν (οι 1.4).

Δεν πιστεύω να έχει γίνει και εκεί "λαδιά".. Αλλά ότι και να έχει γίνει εγώ το δικό μου δεν το πηγαίνω στην αντιπροσωπία για downgrade. :p