Αυτοκινητιστικά νέα

Οι θεσεις για τα ποτηρια σαμπανιας με κερδισαν. Ηταν κατι που χρειαζομουν και ολοι οι κατασκευαστες αμελούσαν.

Σωστός. Χώρια που δεν χρειάζεται να κουνήσεις τη σαμπάνια για να την ανοίγεις.

Απλά μπαίνεις σε χωμάτινο...
 
Το ΣΚ μπορουσες να το δεις απο κοντα στην εκθεση Θεσσαλονικης. Τρακαρισμενο στον μπροστα αριστερο τροχο πανω στο οχημα της οδικης. 20χρονος αμερικανος γυριζει τον κοσμο με αυτο και μολις μπηκε Ελλαδα για την εκθεση-αγωνα στην Θεσσαλονικη, το τρακαρε ο αυτοματος πιλοτος γιατι δεν μπορεσε να ξεχωρισει τις διαχωριστικες γραμμες σε μια εξοδο...

Στην εκθεση το επομενο αξιολογο ητα το Model S και ενα renault. Τραγικα τα κινεζικα και τραγικοτερο ολων το vw. Η tesla ειναι δυο γενιες μπροστα στα ηλεκτρικα απο καθε ευρωπαικη προσπαθεια...
Πχ το jaguar i-pace εχει επιδοσεις και τεχνολογια του πρωτου tesla...
 
αν και πέτυχα στο δρόμο (με προσπέρασαν) ένα bmw i3 και ένα renault zoe
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Το ΣΚ συνήθως έχω καλύτερα πράγματα να κάνω...

Ουτε εγω πηγα. Φιλος ηλεκτρολογος πηγε που εχει φτιαξει μια ηλεκτρικη μηχανη και μου εδειχνε φωτο. Φυσικα πηγε και για το τζαμπα φαι :p

αν και πέτυχα στο δρόμο (με προσπέρασαν) ένα bmw i3 και ένα renault zoe
Ναι ειχε δυο i3 και το renault. Οχι ομως i8 που πρεπει να το εχει καποιος στην περιοχη της Θερμης. Το εχω πετυχει δυο φορες.
 
Πράγματι. Θυμάμαι το ZX μου με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση με παθητική τετραδιεύθυνση. Πόση πια οικονομία κάνουνε σε μερικά σίδερα;
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

www.autoblog.gr/2018/06/08/h-nea-mercedes-a-class-hrthe-ellada-times/

Αχαχα , 32.000 ευρω αμαξι με πισω αναρτηση ημιακαμπτο αξονα. Τραγικο.
Οτι δηλαδη συμβαινει και με το audi Q2 που εχει ημιακαμπτο σε ολες τις εκδοσεις εκτος απο τις διλιτρες τετρακινητες.... Απο καπου επρεπε να κοψουν για να κατεβουν σε κατηγορια αυτες οι εταιριες. Σου πουλανε ενα σαλονι με δερματα και ψηφιακα τις παναγιας τα ματια και μηχανικα μερη απο renault και αλλους τριτους...
 
Θα έχει πλάκα να δούμε πόσο κοστίζει ως ανταλλακτικό ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων στην Mercedes γιατί πιστεύω ότι αν πάθει βλάβη θα κοστίζει όσο μια καλή βέσπα.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Θα έχει πλάκα να δούμε πόσο κοστίζει ως ανταλλακτικό ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων στην Mercedes γιατί πιστεύω ότι αν πάθει βλάβη θα κοστίζει όσο μια καλή βέσπα.

Αν θυμαμαι καλα ολο το ψηφιακο συστημα στα audi με την οθονη στο ταμπλο και στον πινακα οργανων παει 2.800 . Μεμονομενος ο ψηφιακος πινακας οργανων καπου στα 500-600 για seat vw και skoda.
 
Θα έχει πλάκα να δούμε πόσο κοστίζει ως ανταλλακτικό ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων στην Mercedes γιατί πιστεύω ότι αν πάθει βλάβη θα κοστίζει όσο μια καλή βέσπα.

οι εταιρείες πουλάνε όσο θέλουν, τέτοια κομμάτια στα οποία έχουν αποκλειστικότητα,
αλλά ένας ψηφιακός πίνακας, σαν κόστος για την εταιρεία, είναι σίγουρα μικρότερο από έναν κλασσικό πίνακα με καλά επώνυμα όργανα (υπάρχουν άραγε ακόμη τέτοια; )
 
Θα έχει πλάκα να δούμε πόσο κοστίζει ως ανταλλακτικό ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων στην Mercedes γιατί πιστεύω ότι αν πάθει βλάβη θα κοστίζει όσο μια καλή βέσπα.

Όταν έχεις Mercedes ή Audi έχεις και τη δυνατότητα να το επισκευάσεις εάν πάθει κάτι. Επιλέγεις συνειδητά μια τεχνολογία αιχμής όπως το Comand με AI της A class που προσωπικά το ζηλεύω γιατί είναι καλύτερο από το virtual cockpit της Audi. Επίσης γνωρίζεις πως αγοράζοντας την αντίστοιχη λύση των Merc,BMW,Audi έχουν φροντίσει να έχει MTBF μεγαλύτερο από τη ζωή του αυτοκινήτου. Comand με οθόνη είχαμε από το 2004 σε αυτοκίνητο και ποτέ δεν έπαθε κάτι, τότε που οι οθόνες ήταν στις αρχές, πόσο μάλλον σήμερα.

Αλλά όσα δεν φτάνει η αλεπού -οι 3οι κατασκευαστές-...
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Όταν έχεις Mercedes ή Audi έχεις και τη δυνατότητα να το επισκευάσεις εάν πάθει κάτι. Επιλέγεις συνειδητά μια τεχνολογία αιχμής όπως το Comand με AI της A class που προσωπικά το ζηλεύω γιατί είναι καλύτερο από το virtual cockpit της Audi. Επίσης γνωρίζεις πως αγοράζοντας την αντίστοιχη λύση των Merc,BMW,Audi έχουν φροντίσει να έχει MTBF μεγαλύτερο από τη ζωή του αυτοκινήτου. Comand με οθόνη είχαμε από το 2004 σε αυτοκίνητο και ποτέ δεν έπαθε κάτι, τότε που οι οθόνες ήταν στις αρχές, πόσο μάλλον σήμερα.

Αλλά όσα δεν φτάνει η αλεπού -οι 3οι κατασκευαστές-...
Τον ιδιο πυρηνα εχουν λογικα πλεον. Απο το 2015 η s-class ειχε μεταβει σε qnx. Τωρα αν βαζει η mercendes το "καλο" στα ακριβα μοντελα μονο δεν το ξερω. Εμενα παντως μου "ξυνισε" καθε premium γερμανικη υλοποιηση Infotainment που προυποθετει για λειτουργια καποιο joystick και ροδελες και εχει μια μικρη επιφανεια για gestures . Στο Q2 ακομη και με τις ροδελες πανω στο τιμονι το βρηκα αρκετα πολυπλοκο την ωρα οδήγησης.
 
Στη καινούρια A class είναι αφής και δεν έχει τη κλασσική ροδέλα. Αυτό που είναι εντυπωσιακό είναι μια λειτουργία στο navigation που σε βάζει σε μιας μοφρής street view με σχεδιασμό της διαδρομής εκεί. Επίσης το 1ο μοντέλο που έχει voice commands που λειτουργούν όπως πρέπει, καταλαβαίνει και ''free speech'' χωρίς να πρέπει να του τα πείς όπως θέλει αυτό.
 
Επίσης γνωρίζεις πως αγοράζοντας την αντίστοιχη λύση των Merc,BMW,Audi έχουν φροντίσει να έχει MTBF μεγαλύτερο από τη ζωή του αυτοκινήτου.

Δηλαδή έχει γραπτή εγγύηση ο πίνακας οργάνων ξεχωριστή από το υπόλοιπο αυτοκίνητο; Γιατί εγώ βλέπω στο site της Mercedes εγγύηση 2 χρόνια που είναι αστεία χρονικά μπροστά στα 5-6-7 που δίνουν άλλοι κατασκευαστές.
 
Προφανώς κοροιδευόμαστε. Ξεπεράσαμε το θέμα της τεχνολογίας και τώρα στεκόμαστε στην εγγύηση.

Προσωπικά έκανα επέκταση εγγύησης στην Audi συνεπώς διατίθεται με το κόστος να μην είναι υψηλό για την αξία των αυτοκινήτων. Όταν αγοράζεις κάτι από αξιόπιστο κατασκευαστή, ανεξαρτήτως του τι είναι αυτό, είτε router για τη δουλειά σου είτε αυτοκίνητο, αυτοί οι κατασκευαστές, φροντίζουν οτιδήποτε αφορά ηλεκτρονικό σύστημα και πόσο μάλλον κάτι τόσο σημαντικό, να έχει εξαιρετικά μεγάλο MTBF. Το switch του σπιτιού μου της cisco έχει MTBF 430.000 ώρες συνεχούς λειτουργίας, ωστόσο δεν μου δίνει εγγύηση για 20 χρόνια, σημαίνει κάτι αυτό;

Το ότι μια υλοποίηση της Mercedes η οποία φροντίζει μέχρι και όλοι οι διακόπτες να απαιτούν τα ίδια N μέχρι να γίνουν trigger δεν θα έχει υψηλό MTBF στις οθόνες -που παραδοσιακά τουλάχιστον στη δική μου εμπειρία αλλά και του κύκλου δεν έχει χαλάσει καμία, ποτέ, ούτε το παραμικρό- που είναι και καίριας σημασίας.

Και απόδειξη του ότι ''δεν είναι αξιόπιστο'' είναι πως δεν έχει το MTBF ως εγγύηση. Κάπου ακροβατεί ο συλλογισμός.