Αυτοκινητιστικά νέα

Και από αυτή την έρευνα συμπεραίνουμε πως το virtual cockpit χαλάει εύκολα; Μάλιστα.

Το πρόβλημα με όλες τις έρευνες είναι πως δεν αποσαφηνίζουν για τι χρονιές μοντέλων μιλάνε.

Δεν θα μπαίνουμε συνεχώς σε αυτό τον φαύλο κύκλο. Εάν κρατήσεις το αυτοκίνητο 20 χρόνια, δεν το συντηρήσεις σωστά ή ότι άλλο, καλύτερα να μην δεις premium Γερμανικό. Οι κατασκευαστές αυτοί, τοποθετούν ότι καλύτερο υπάρχει στην αγορά την δεδομένη χρονική στιγμή από πλευράς υλικού. Ωστόσο, τα πάντα, μπορεί να παρουσιάσουν πρόβλημα μετά από 10 ή 15 χρόνια. Εάν θέλεις αξιοπιστία, παίρνεις ένα Ιαπωνικό βασική έκδοση και μπορείς να το κρατήσεις όσο θέλεις. Εκτός και εάν πραγματικά πιστεύεις πως η οθόνη του navi στο yaris θα κρατήσει όσο της Mercedes ή της Audi.
 
Και από αυτή την έρευνα συμπεραίνουμε πως το virtual cockpit χαλάει εύκολα; Μάλιστα.

Το πρόβλημα με όλες τις έρευνες είναι πως δεν αποσαφηνίζουν για τι χρονιές μοντέλων μιλάνε.

Δεν θα μπαίνουμε συνεχώς σε αυτό τον φαύλο κύκλο. Εάν κρατήσεις το αυτοκίνητο 20 χρόνια, δεν το συντηρήσεις σωστά ή ότι άλλο, καλύτερα να μην δεις premium Γερμανικό. Οι κατασκευαστές αυτοί, τοποθετούν ότι καλύτερο υπάρχει στην αγορά την δεδομένη χρονική στιγμή από πλευράς υλικού. Ωστόσο, τα πάντα, μπορεί να παρουσιάσουν πρόβλημα μετά από 10 ή 15 χρόνια. Εάν θέλεις αξιοπιστία, παίρνεις ένα Ιαπωνικό βασική έκδοση και μπορείς να το κρατήσεις όσο θέλεις. Εκτός και εάν πραγματικά πιστεύεις πως η οθόνη του navi στο yaris θα κρατήσει όσο της Mercedes ή της Audi.


κάποια γερμανικά αυτοκίνητα όπως τα vw, έχουν πολύ μεγαλύτερα διαστήματα σέρβις και αλλαγής λαδιών, από ότι τα ιαπωνικά,

πχ με το δικό μου vw πηγαίνω στο σέρβις μία φορά στα 2 χρόνια, ενδιάμεσα δεν κοιτάω ούτε λάδια,

κάνω ότι ζητάει ο κατασκευαστής,

έτσι αυξάνω την πιθανότητα μίας αστοχίας στο μεσοδιάστημα, που αν πήγαινα κάθε 6μηνο ή 12μηνο στο σέρβις, θα προλάβαινα ενδεχομένως

και επίσης , πολλές έρευνες ικανοποίησης, είναι αυτό ακριβώς,

ο άλλος αγοράζοντας ένα ακριβό αυτοκίνητο, έχει αυξημένες απαιτήσεις και πιο εύκολα δυσαρεστείται από δίαφορες αστοχίες


τα παραπάμω εξηγούν σε μεγάλο βαθμό διάφορες "στατιστικές" και 'έρευνες ικανοποίησης"



τέτοιες έρευνες με καλύτερη αξιοπιστία και ικανοποίηση πελατών, πολλών ιαπωνικών, δεν είναι καινούριο φαινόμενο, τις θυμάμαι στους 4Τ από τη δεκαετία του 1980 προς το τέλος και 1990,

μετά από 20-30 χρόνια, ΑΝ τα γερμανικά αυτοκίνητα είχανε πρόβλημα αξιοπιστίας θα είχε αντίκτυπο στις πωλήσεις, όπως έγινε πολλές φορές στην ιστορία με μικρούς και μεγάλους κατασκευαστές,

δε μλάμε για συγκεκριμένες παρτίδες και συγκεκριμένες αστοχίες ή λάθη, δεν υπάρχει κάποιος κατασκευστής που να μην είχε προβλήματα,
μιλάμε για γενικότερο πρόβλημα αξιοπιστίας,
 
Με την κακή προϊστορία που έχει η VW στους κινητήρες (βλέπε TSI και 1.8Τ του group) καλό θα ήταν να πρόσεχε λίγο παραπάνω γιατί μέσα σε 2 χρόνια πολλά μπορούν να συμβούν.

Σε όλα τα προϊόντα υπάρχουν καλύτερα κατασκευασμένα και χειρότερα , πιο αξιόπιστα και λιγότερο και τίποτα δεν είναι τέλειο αλλά ακόμη και τις έρευνες να μην λάβουμε υπόψη στην περιοχή που μένω αν πας στο συνεργείο της Toyota ή της Hyundai οι μηχανικοί βαράνε μύγες ενώ αν πας στην VW είναι γεμάτο ασφυκτικά και τρέχουν και δεν φτάνουν.

Άσε που είναι αστείο να λέμε ότι όποιος αγόρασε VW GOLF πήρε "ακριβό προϊόν" και έχει απαιτήσεις ενώ το Toyota ή το Honda το πουλάνε τζάμπα , σε πληροφορώ αν δεν το ξέρεις ότι πχ. το Civic ξεκινάει από 22-23.000 ευρώ και είναι πολύ πιο ακριβό από το GOLF ενώ το Auris έχει όσο και το VW.
 
άμα τα συνεργεία της γειτονιάς σου είναι κριτήριο αξιοπιστίας μίας μάρκας,
τι να πω;

πάντως τον προηγούμενο μήνα που πήγα το yaris στο συνεργείο ήτανε φουλ,
το ίδιο και στο συνεργείο vw που πηγαίνω,

συνεργείο που να βαράνε μύγες δεν έχω δει, θα πρέπει να είναι πραγματικά κακά συνεργεία αυτά που περιγράφεις


όσον αφορά το ότι στα 2 χρόνια που γράφεις ότι πολλά μπορούν να συμβούν,
αυτό είπα και εγώ προηγουμένως,

τόσα χρόνια που γράφουν για προβληματικά vw, οι αγοραστές θα είχανε ήδη στραφεί αλλού αν υπήρχε πραγματικά πρόβλημα αξιοπιστίας
 
Παρουσιάζεται αρχές Ιουλίου το νέο Suzuki Jimny. Εμφανίστηκε πρόσφατα και στο global site της Suzuki:

http://www.globalsuzuki.com/automobile/lineup/newjimny/index.html

Για την κατηγορία και το κοινό που προορίζεται εκ πρώτης όψεως δείχνει φοβερό! Έχει διατηρήσει όλα τα χαρακτηριστικά του καθαρόαιμου off roader (πλαίσιο τύπου σκάλας, κοντές ταχύτητες, μικρές διαστάσεις κτλ.) πράγμα σπάνιο για τα σημερινά δεδομένα. Εννοείται βασική προϋπόθεση να έρθει με καλή τιμολόγηση...
 
Παρουσιάζεται αρχές Ιουλίου το νέο Suzuki Jimny. Εμφανίστηκε πρόσφατα και στο global site της Suzuki:

http://www.globalsuzuki.com/automobile/lineup/newjimny/index.html

Για την κατηγορία και το κοινό που προορίζεται εκ πρώτης όψεως δείχνει φοβερό! Έχει διατηρήσει όλα τα χαρακτηριστικά του καθαρόαιμου off roader (πλαίσιο τύπου σκάλας, κοντές ταχύτητες, μικρές διαστάσεις κτλ.) πράγμα σπάνιο για τα σημερινά δεδομένα. Εννοείται βασική προϋπόθεση να έρθει με καλή τιμολόγηση...

Ναι,αν ο βενζινοκινητήρας του έχει την ίδια κατανάλωση με το απερχόμενο θα κάνει καριέρα μόνο στα ενοικιαζόμενα.Πανέμορφο πάντως.
 
Οι μέχρι τώρα διαρροές αναφέρουν για πιθανούς κινητήρες τον 3κύλινδρο 1.0 boostjet που νομίζω είναι πολύ οικονομικός (βέβαια αυτό εξαρτάται κι απ' το αμάξωμα) και τον 4κύλινδρο ατμοσφαιρικό 1.2. Δεν μου φαίνονται κακές επιλογές (αν επιβεβαιωθούν). Στην Ιαπωνία θα κυκλοφορεί με ατμοσφαιρικό 1.5 αλλά δε νομίζω να τον δούμε αλλού. Επίσης νομίζω δε θα διατεθεί με diesel κινητήρα.
 
Μακάρι,αυτομάτως θα μπει στο "στόχαστρό" μου,αν και νομίζω πως 1.0 τουρμπάτος και off road είναι ασύμβατα.Ίσως ο 1.2 να είναι διαμάντι και να ταιριάξει στις Ελληνικές ανάγκες,αν είναι έτσι μιλάμε για σιγουράκι best seller.
 
Ο τουρμπάτος είναι σαφώς πιο δυνατός σε σχέση με τον 1.2 αλλά έχεις δίκιο ότι σε εκτός δρόμου καταστάσεις μπορεί να ζορίζεται. Από την άλλη το Jimny είναι ένα καθαρά εκτός δρόμου όχημα. Δεν ξέρω αν θα ρίσκαρε η Suzuki να το εξοπλίσει με κινητήρα που δε θ' αντέχει σε σκληρή χρήση.
 
Δείτε πως κατασκευάζεται ένας κινητήρας ηλεκτρικού αυτοκινήτου



To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.