Αυτοκινητιστικά νέα

Περιορισμένος αριθμός jimny στην Ελλάδα και με τον 1.5 κινητήρα λένε.Κρίμα.
http://www.zougla.gr/automoto/news/agora/article/me-olokenourgio-kinitira-15-litron-8a-polite-i-nea-genia-tou-suzuki-jimny

Για τον περιορισμένο αριθμό, ναι, κρίμα (αν και δεν ξέρω πόσο θα πουλήσει στην Ελλάδα), για τον 1.5 πάλι καθόλου (δεδομένου ότι έλεγαν για τον 1.2)! Μια χαρά ο ατμοσφαιρικός 4κύλινδρος με 100 άλογα, ό,τι πρέπει για το Jimny, ειδικά αφού θα έχει κοντό κιβώτιο. Όχι τίποτε άλλο να μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και σε εθνική οδό για κανένα ταξιδάκι.

Σε κάθε περίπτωση αυτοί που το θέλουν με λίγη υπομονή θα το πάρουν. Θα προτιμούσα βέβαια 5τάχυτο αυτόματο (νομίζω θα έρχεται με 4τάχυτο), δεν πειράζει όμως και το 5τάχυτο χειροκίνητο μια χαρά είναι.

Επίσης πρώτες πληροφορίες για αρχική τιμή λένε στα 17000 ευρώ:

http://www.zougla.gr/automoto/news/...tin-elada---pote-ke-posa-aftokinita-8a-er8oun

Φτηνό δεν το λες αλλά είναι μοναδικό στην κατηγορία του.
 
Last edited:
Παρουσιάστηκε κι επισήμως το Jimny:

https://www.drive.gr/news/nea-monte...-technikes-prodiagraphes-gia-ten-eyrope-video

Δυστυχώς με υψηλούς ρύπους, οπότε και αντίστοιχα τέλη (πάνω από 400 ευρώ εκτός αν λάβουν υπόψη τις μετρήσεις κατά NEDC για το χειροκίνητο έστω). Στην Ελλάδα δε νομίζω να περπατήσει με τέτοια τέλη.

Κατά τ' άλλα... φανταστικό :-)
 
Εμένα μου αρέσει το yaris hybrid πολύ οικονομικό και αυτόματο και hi tech

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Πολύ ατυχής επιλογή ο συγκεκριμένος κινητήρας. Μικρός ατμοσφαιρικός εν έτη 2018;

Απαραδεκτος κινητήρας και πολιτική γενικότερα.
Σαν να μη θελουν να πουλήσουν στην Ευρωπη.
Εκτός φυσικά αν ανακοινωθουν και αλλοι κινητήρες.
 
Εμένα δε μου φαίνεται κακός ο κινητήρας για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Θέλουν κάτι σχετικά δυνατό, αξιόπιστο και ομαλό σε λειτουργία. Δε νομίζω να κοιτάζει κανείς επιδόσεις στο Jimny. Πιο πολύ ενδιαφέρει τον κάτοχό του να μην του μείνει στη μέση του πουθενά και να μην έχει τίποτα... περίεργες καμπύλες ροπής που δε θα μπορούσε να κουμαντάρει εκτός δρόμου. Όμως με τέτοιους ρύπους γκολ από τ' αποδυτήρια...
 
Εμένα δε μου φαίνεται κακός ο κινητήρας για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Θέλουν κάτι σχετικά δυνατό, αξιόπιστο και ομαλό σε λειτουργία. Δε νομίζω να κοιτάζει κανείς επιδόσεις στο Jimny. Πιο πολύ ενδιαφέρει τον κάτοχό του να μην του μείνει στη μέση του πουθενά και να μην έχει τίποτα... περίεργες καμπύλες ροπής που δε θα μπορούσε να κουμαντάρει εκτός δρόμου. Όμως με τέτοιους ρύπους γκολ από τ' αποδυτήρια...


συμφωνώ, το αυτοκίνητο είναι σε μεγάλο βαθμό "τζίπ", δεν μπορούμε να το βλέπουμε ως γενικής χρήσης που να τα κάνει όλα καλά,
με αυτόν το γνώμονα σχεδιάστηκε,
άσχετα αν δεν κάθεται καλά στα δικά μας φορολογικά


Εμένα μου αρέσει το yaris hybrid πολύ οικονομικό και αυτόματο και hi tech

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


δεν είμαι φαν των γιαπωνέζικων, αλλά το επέλαξα για το hybrid,
κατά τη γνώμη μου το hybrid είναι ότι καλύτερο για την πόλη αυτή τη στιγμή

ησυχία, οικονομία, απουσία μίζας -> ξεκίνημα στα φανάρια χωρίς το ενοχλητικό άναμμα του κινητήρα,
με κάνει να οδηγώ πιο ήρεμα

αν ξανααγόραζα αυτοκίνητο, ειδικά για μεγάλη χρήση στην πόλη, θα επέλεγα μόνο hybrid

κατά τα λοιπά, τα vw που περάσανε από τα χέρια μου μέχρι σήμερα, ήταν καλύτερα από διάφορες απόψεις, κράτημα, αίθηση ποιότητας κλπ

το μείον του συγκεκριμένου είναι οι χώροι (μιλάω για την κατηγορία του φυσικά)

αλλά ξαναλέω, ΠΟΛΥ καλή επιλογή
 
συμφωνώ, το αυτοκίνητο είναι σε μεγάλο βαθμό "τζίπ", δεν μπορούμε να το βλέπουμε ως γενικής χρήσης που να τα κάνει όλα καλά,
με αυτόν το γνώμονα σχεδιάστηκε,
άσχετα αν δεν κάθεται καλά στα δικά μας φορολογικά





δεν είμαι φαν των γιαπωνέζικων, αλλά το επέλαξα για το hybrid,
κατά τη γνώμη μου το hybrid είναι ότι καλύτερο για την πόλη αυτή τη στιγμή

ησυχία, οικονομία, απουσία μίζας -> ξεκίνημα στα φανάρια χωρίς το ενοχλητικό άναμμα του κινητήρα,
με κάνει να οδηγώ πιο ήρεμα

αν ξανααγόραζα αυτοκίνητο, ειδικά για μεγάλη χρήση στην πόλη, θα επέλεγα μόνο hybrid

κατά τα λοιπά, τα vw που περάσανε από τα χέρια μου μέχρι σήμερα, ήταν καλύτερα από διάφορες απόψεις, κράτημα, αίθηση ποιότητας κλπ

το μείον του συγκεκριμένου είναι οι χώροι (μιλάω για την κατηγορία του φυσικά)

αλλά ξαναλέω, ΠΟΛΥ καλή επιλογή
Για μια διαδρομή ας πούμε 60 χιλιομέτρων δεν την κάνει άνετα;

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Για μια διαδρομή ας πούμε 60 χιλιομέτρων δεν την κάνει άνετα;

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

σίγουρα την κάνει άνετα, και πολύ μεγαλύτερες,

απλά δεν ξέρω στην περίπτωση αυτή, σε τι βαθμό ισχύει το πλεονέκτημα της υβριδικής τεχνολογίας
 
σίγουρα την κάνει άνετα, και πολύ μεγαλύτερες,

απλά δεν ξέρω στην περίπτωση αυτή, σε τι βαθμό ισχύει το πλεονέκτημα της υβριδικής τεχνολογίας
Δεν εχει πλεονέκτημα αλλά και ο κινητήρας βενζίνης είμαι οικονομικός από μόνος του. Σε ανηφόρες βρίσκεις πρόβλημα; πχ αν σταματήσεις στην ανηφόρα και ξεκινήσεις έχει lag το κιβώτιο;

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
επίσης η (βενζινο)μηχανή δουλέυει με κύκλο Atkinson και όχι Otto όπως συνηθίζεατι στο 99.9% των αυτοκινήτων

για ανηφόρες, δεν κατάλαβα τι εννοείς, πάντως έχει hold, αν ρωτάς αυτό,

επίσης δεν έχει αυτόματο κιβώτιο με ταχύτητες, ούτε κλασσικό σύστημα μεταβαλόμενης μετάδοσης, αλλά ένα πλανητικό διαφορικό,
που προσομοιάζει τη συνεχώς μεταωβαλλόμενη σχέση
 
σίγουρα την κάνει άνετα, και πολύ μεγαλύτερες,

απλά δεν ξέρω στην περίπτωση αυτή, σε τι βαθμό ισχύει το πλεονέκτημα της υβριδικής τεχνολογίας

Το Yaris hybrid δεν είναι plugin .. σωστά ? .. η μπαταρία φορτίζει μόνο απο τα φρένα και τον κινητήρα .. άρα δεν τίθεται θέμα ηλεκτρικής αυτονομίας .. σε πάει όσο έχεις βενζίνη.

Οσον αφορά το πλεονέκτημα σε διαδρομή εκτός πόλης/φαναριών .. σίγουρα είναι μικρότερο .. και εξαρτάται απο το είδος της διαδρομής .. σε φλάτ διαδρομή με σταθερή ταχύτητα είναι μηδενικό .. ανηφόρες - κατηφόρες .. επιταχύνσεις - επιβραδύνσεις το ανεβάζουν

Το κόλπο με τα υβριδικά είναι
- η ανάκτηση ενέργειας απο επιβράδυνση
- η λειτουργία του θερμικού κινητήρα περισσότερη ώρα σε βέλτιστη περιοχή λειτουργίας

Οι κινητήρες βενζίνης ειδικά αλλά και ντήζελ (λιγότερο) είναι πιο αποδοτικοί υπό μεσαίο φορτίο (στους βενζίνης μπορεί να παίζει μέχρι 40% μέγιστο (στους καλύτερους τελευταίας τεχνολογίας) αλλά υπο βέλτιστο φορτίο .. σε μή βέλτιστο κατεβαίνει έως το 10% .. εκεί παρεμβαίνει η έξυπνη υβριδική σχεδίαση και φροντίζει να τον κρατάει σε βέλτιστη περιοχή λειτουργίας μοιράζοντας το έργο με τον ηλεκτροκινητήρα και δίνοντάς του φορτίο με την φόρτιση της μπαταρίας.
Κυρίως στα χαμηλά φορτία είναι η χαμηλή απόδοση του θερμικού κινητήρα .. και για αυτό έρχεται δωρεάν η φόρτιση της μπαταρίας .. αντι να δουλεύει σε χαμηλό φορτίο και απόδοση μόνο 10% .. επιφορτίζεται και με την φόρτιση της μπαταρίας και δουλεύει σε περιοχή λειτουργίας μα απόδοση 30% .. μετά, η "δωρεάν" αυτή φόρτιση έρχεται και βοηθάει όπου μπορεί/χρειάζεται ..
 
Το Yaris hybrid δεν είναι plugin .. σωστά ? .. η μπαταρία φορτίζει μόνο απο τα φρένα και τον κινητήρα .. άρα δεν τίθεται θέμα ηλεκτρικής αυτονομίας .. σε πάει όσο έχεις βενζίνη.

Οσον αφορά το πλεονέκτημα σε διαδρομή εκτός πόλης/φαναριών .. σίγουρα είναι μικρότερο .. και εξαρτάται απο το είδος της διαδρομής .. σε φλάτ διαδρομή με σταθερή ταχύτητα είναι μηδενικό .. ανηφόρες - κατηφόρες .. επιταχύνσεις - επιβραδύνσεις το ανεβάζουν

Το κόλπο με τα υβριδικά είναι
- η ανάκτηση ενέργειας απο επιβράδυνση
- η λειτουργία του θερμικού κινητήρα περισσότερη ώρα σε βέλτιστη περιοχή λειτουργίας

Οι κινητήρες βενζίνης ειδικά αλλά και ντήζελ (λιγότερο) είναι πιο αποδοτικοί υπό μεσαίο φορτίο (στους βενζίνης μπορεί να παίζει μέχρι 40% μέγιστο (στους καλύτερους τελευταίας τεχνολογίας) αλλά υπο βέλτιστο φορτίο .. σε μή βέλτιστο κατεβαίνει έως το 10% .. εκεί παρεμβαίνει η έξυπνη υβριδική σχεδίαση και φροντίζει να τον κρατάει σε βέλτιστη περιοχή λειτουργίας μοιράζοντας το έργο με τον ηλεκτροκινητήρα και δίνοντάς του φορτίο με την φόρτιση της μπαταρίας.
Κυρίως στα χαμηλά φορτία είναι η χαμηλή απόδοση του θερμικού κινητήρα .. και για αυτό έρχεται δωρεάν η φόρτιση της μπαταρίας .. αντι να δουλεύει σε χαμηλό φορτίο και απόδοση μόνο 10% .. επιφορτίζεται και με την φόρτιση της μπαταρίας και δουλεύει σε περιοχή λειτουργίας μα απόδοση 30% .. μετά, η "δωρεάν" αυτή φόρτιση έρχεται και βοηθάει όπου μπορεί/χρειάζεται ..


σωστά. δεν είναι plug in
και όπως τα λες τα υπόλοιπα,

να συμπληρώσω ότι ο βενζινοκινητήρας δουλεύει σε κύκλο Atkinson και όχι Otto,
υποτίθεται ότι είναι πιο αποδοτικός αλλά μειονεκτεί και δεν δουλέυει καλά σε λίγες στροφές,
που στο υβριδικό δεν είναι θέμα καθώς συμπληρώνεται από τον ηλεκτροκινητήρα

στη συγκεκριμένη σχεδίαση hybrid, μπορεί να κινηθείς οπουδήποτε, και ο κινητήρας να μην δουλέψει ποτέ πχ κάτω από 1500 ή 2000 στροφές
 
Όπως είχα ξαναγράψει παλαιότερα που είχα ψιλοενδιαφερθεί για το yaris,κολλητός Βέλγος,πωλητής αυτοκινήτων και πολύ γνώστης,με συμβούλευσε να μείνω μακρυά,για Κρήτη τουλάχιστον..Δεν αγαπάει καθόλου τις ανηφόρες,και ο Atkinson εκτοξεύει την κατανάλωση στα ύψη.Δεν είναι τυχαίο,μου είπε,πως για την Ευρωπαϊκή του παρουσίαση η Toyota επέλεξε την απόλυτα επίπεδη Ολλανδία.