Αυτοκινητιστικά νέα

Η vw πουλάει κατά βάση το ίδιο όχημα με διαφορετική ταμπέλα έτσι ώστε να διαθέτει προιόντα για κάθε βαλάντιο. Καμία σχέση με αυτό που κάνει η gm.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Τραγική εταιρία, απαράδεκτη ποιότητα των παραγόμενων προιόντων της και παραγωγή φασόν, μεταξύ αρκετών brands με διαφορετικές τιμολογιακές πολιτικές. Από το chevrolet camaro μέχρι τα buick και ορισμένα opel έβλεπες το ίδιο τιμόνι, καντράν, infotainment, μέχρι και διακόπτη για τα φώτα. Τραγικοί κινητήρες, πολύ κακή ποιότητα εσωτερικού, με χαμηλό κόστος βέβαια για τα δεδομένα των ΗΠΑ. Χωρίς φυσικά να σχολιάσουμε τα ανεκδιήγητα pickup που όχι απλά τα αγοράζουν χωρίς να τα έχουν ανάγκη, πολλές φορές τους ακούς να λένε πως είναι και τα οχήματα των ονείρων τους.

Δεν είναι εταιρία που προάγει τεχνολογία αιχμής, δεν ποδηγετεί τον κλάδο, δεν καινοτομεί. Αυτές οι εταιρίες σιγά σιγά θα σβήσουν. Όσο αυξάνεται το βιωτικό επίπεδο του κόσμου, θα αυξάνονται και οι απαιτήσεις αυτού, εάν δεν μπορούν να ικανοποιηθούν από την εγχώρια τους αγορά -παρά το εξαιρετικά υψηλό εθνικό φρόνιμα στις ΗΠΑ- προφανώς και θα οδηγηθούν αλλού.

Είναι πολύ μεγάλη για να κλείσει .Κάποτε ο αριθμός των υπαλλήλων της ξεπερνούσε τον πληθυσμό της χώρας μας[αν θυμάμαι καλά]
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Η GM κλείνει 7 εργοστάσια, απολύει το 15% των εργαζομένων της και καταργεί μοντέλα

https://www.4troxoi.gr/epikairotita...i-15-ton-ergazomenon-tis-kai-katargei-montela

Ξεσκίστηκαν στην ανάπτυξη στην GM.


Απολυτως λογικο ειναι να εξορθολογιστει η παραγωγη της ακολουθωντας τις συμμαχιες των υπολοιπων μεγαλων του κλαδου.

Και πολυ κρατησαν θα ελεγα.

Λιγες εταιρειες που θα μοιραζονται μηχανικα μερη και σασι για να αναπτυξουν ετσι λιγοτερ κοστοβορα μοντελα.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Τραγική εταιρία, απαράδεκτη ποιότητα των παραγόμενων προιόντων της και παραγωγή φασόν, μεταξύ αρκετών brands με διαφορετικές τιμολογιακές πολιτικές. Από το chevrolet camaro μέχρι τα buick και ορισμένα opel έβλεπες το ίδιο τιμόνι, καντράν, infotainment, μέχρι και διακόπτη για τα φώτα. Τραγικοί κινητήρες, πολύ κακή ποιότητα εσωτερικού, με χαμηλό κόστος βέβαια για τα δεδομένα των ΗΠΑ. Χωρίς φυσικά να σχολιάσουμε τα ανεκδιήγητα pickup που όχι απλά τα αγοράζουν χωρίς να τα έχουν ανάγκη, πολλές φορές τους ακούς να λένε πως είναι και τα οχήματα των ονείρων τους.

Δεν είναι εταιρία που προάγει τεχνολογία αιχμής, δεν ποδηγετεί τον κλάδο, δεν καινοτομεί. Αυτές οι εταιρίες σιγά σιγά θα σβήσουν. Όσο αυξάνεται το βιωτικό επίπεδο του κόσμου, θα αυξάνονται και οι απαιτήσεις αυτού, εάν δεν μπορούν να ικανοποιηθούν από την εγχώρια τους αγορά -παρά το εξαιρετικά υψηλό εθνικό φρόνιμα στις ΗΠΑ- προφανώς και θα οδηγηθούν αλλού.
Θα συμφωνήσω σε κάποια σημεία.
Όντως από καινοτομία και κινητήρες είναι σε μαύρο χάλι.
Κατάφερε ακόμα και την Opel να την γκρεμίσει .
Αν συνεχίσει έτσι οι κινήσεις αυτές δεν θα την βοηθήσουν και δεν είναι απίθανο στο μέλλον να πουλήσει και άλλο brand της
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Απολυτως λογικο ειναι να εξορθολογιστει η παραγωγη της ακολουθωντας τις συμμαχιες των υπολοιπων μεγαλων του κλαδου.

Και πολυ κρατησαν θα ελεγα.

Λιγες εταιρειες που θα μοιραζονται μηχανικα μερη και σασι για να αναπτυξουν ετσι λιγοτερ κοστοβορα μοντελα.
Η GM διατηρεί ένα γκρουπ όπως κάνουν και άλλοι και μοιράζει μηχανικά μέρη με τον ίδιο ακριβως τροπο .
Τίποτα διαφορετικό.
Τα τελευταία χρόνια έχει χάσει μεγάλο κομμάτι της αγοράς στην Αμερική ενώ στην Ευρώπη που είχε το μόνο καλό χαρτί παρουσίας της ( βλέπε Opel) το πούλησε.
Κοιμούνται και δεν ξυπνάνε με τίποτα.
 
Κι όμως το νέο CR-V πρακτικά μόνο σε diesel πωλούνταν, γιατί η βενζίνη ήταν δίλιτρη. Ο τούρμπο βενζίνης 1.5 κυκλοφόρησε πρόσφατα.
 
if demand continues to fall

αυτό λεει η Peugeot και συνεχίζει

https://www.autocar.co.uk/car-news/...t-halt-diesel-engine-development-demand-drops

η Ford

https://www.enginetechnologyinternational.com/news/new-engine/ford-focus-2019.html

hyundai

https://www.motor1.com/news/264873/hyundai-i30-new-diesel-engine/

renault

https://group.renault.com/en/news/b...tral-to-groupe-renaults-new-blue-dci-engines/


δεν θέλω να πω κάτι, αλλά είμαι σίγουρος ότι πολύ σύντομα θα δούμε αλλαγές με όλους αυτούς τους μίνι τρικύλινδρους κινητήρες των 900 και 999 κυβικών να τινάζουν τα πέταλα και να μην παρουσιάζουν ιδιαίτερο όφελος στην κατανάλωση.
Εκτός αν παρθεί άνωθεν απόφαση και πέσει χαράτσι στο πετρέλαιο και ξεπεράσει την τιμή της αμόλυβδης κατά 20%.
 
Οικονομια και Turbo δεν πανε μαζι. Ενας ατμοσφαιρικος με τα ιδια αλογα με αυτους τους Mini turbo εχει καλυτερη καταναλωση. Το αποδεικνυει και η mazda με τους 2λιτρους κινητηρες της. Αλλα διλιτρος και Ελλαδα ειναι σαν να κοβεις το κλαδι που καθεσαι φορολογικα για μικρομεσαιο.
 
Επίσης ότι το μέλλον είναι στα αυτόματα κιβώτια μιας και τα υβριδικά είναι αυτόματα. Πάντως Αμερική πρώτα σε πωλήσεις είναι Ford, toyota, honda.

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Οικονομια και Turbo δεν πανε μαζι. Ενας ατμοσφαιρικος με τα ιδια αλογα με αυτους τους Mini turbo εχει καλυτερη καταναλωση. Το αποδεικνυει και η mazda με τους 2λιτρους κινητηρες της. Αλλα διλιτρος και Ελλαδα ειναι σαν να κοβεις το κλαδι που καθεσαι φορολογικα για μικρομεσαιο.

Δεν ξέρω αν θυμάσαι τι είχε γίνει στην F1 στα τέλη της δεκαετίας του '80 ..

Ολοι είχαν turbo 1500cc (V6) .. και υπήρχε όριο κατανάλωσης με μέγιστο ρεζερβουαρ 150lt (χωρίς ανεφοδιασμούς και αηδίες ..)

Επίσης είχε αποφασιστεί μετάβαση σε κανονικής αναπνοής κινητήρες .. με 3000cc .. μια μικτή κατάσταση, άλλοι με turbo άλλοι χωρίς .. μόνο που δεν μπορούσαν να συναγωνιστούν τους turbo με τον υφιστάμενο περιορισμό των 150lt .. και για να το καταφέρουν, πήραν έγκριση για ρεζερβουaρ 300lt .. ;)
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Οικονομια και Turbo δεν πανε μαζι. Ενας ατμοσφαιρικος με τα ιδια αλογα με αυτους τους Mini turbo εχει καλυτερη καταναλωση. Το αποδεικνυει και η mazda με τους 2λιτρους κινητηρες της. Αλλα διλιτρος και Ελλαδα ειναι σαν να κοβεις το κλαδι που καθεσαι φορολογικα για μικρομεσαιο.

ναι αλλά να μην έχει ανηφόρες. Εκεί με φορτωμένο αυτοκίνητο αν προσπαθήσεις να ακολουθήσεις το αντίστοιχο turbo που δουλεύει μέσα στο turbo η κατανάλωση πηγαίνει στα ουράνια. Και στο προσπέρασμα ποτέ δεν είναι ίδια τα νούμερα, παρά μόνο με αυτούς τους οδηγούς που θα σαπίσουν το γκάζι ήδη πριν να βγουν στο ατίθετο ρεύμα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Δεν ξέρω αν θυμάσαι τι είχε γίνει στην F1 στα τέλη της δεκαετίας του '80 ..

Ολοι είχαν turbo 1500cc (V6) .. και υπήρχε όριο κατανάλωσης με μέγιστο ρεζερβουαρ 150lt (χωρίς ανεφοδιασμούς και αηδίες ..)

Επίσης είχε αποφασιστεί μετάβαση σε κανονικής αναπνοής κινητήρες .. με 3000cc .. μια μικτή κατάσταση, άλλοι με turbo άλλοι χωρίς .. μόνο που δεν μπορούσαν να συναγωνιστούν τους turbo με τον υφιστάμενο περιορισμό των 150lt .. και για να το καταφέρουν, πήραν έγκριση για ρεζερβουaρ 300lt .. ;)
Δεν μιλαω για διλιτρους με 200+ αλογα πολυστροφους και διαρκεια ζωης 1 αγωνα...

ναι αλλά να μην έχει ανηφόρες. Εκεί με φορτωμένο αυτοκίνητο αν προσπαθήσεις να ακολουθήσεις το αντίστοιχο turbo που δουλεύει μέσα στο turbo η κατανάλωση πηγαίνει στα ουράνια. Και στο προσπέρασμα ποτέ δεν είναι ίδια τα νούμερα, παρά μόνο με αυτούς τους οδηγούς που θα σαπίσουν το γκάζι ήδη πριν να βγουν στο ατίθετο ρεύμα.

Μιλαω για τους skyactiv της mazda που δυστυχως δεν τους βλεπουμε στην χωρα μας. Ειχα την τυχη να δω απο κοντα απο εναν Τουρκο το mazda 3 με τον 2λιτρο skyactiv G. 800 χιλιομετρα με ενα γεμισμα, μεση καταναλωση 6 λιτρα και μονο 120 αλογα. ΑΥτα τα ειδα απο το trip computer.

Δεν μιλαω για ατμοσφαιρικους χωρις ροπη ουτε 2λιτρους με 200αλογα στιλ type R.

Δυστυχως στην Ελλαδα και να ερθει ο νεος skyactiv-X με 30% καλυτερες επιδοσεις απο τον G ειναι αδικο να πληρωνεις τεκμηρια και φορους για ενα αυτοκινητο που θα ξεκιναει απο τα 18.000 ....

Mazda 6 με 2.5cc κινητηρα μεση καταναλωση σε πολη 6lt... Υπαρχουν video στο youtube.
 
δεν έχω οδηγήσει αυτοκίνητα με τέτοιους κινητήρες, δεν τους ξέρω καν. Θεωρώ ότι οι καλύτεροι ατμοσφαιρικοί κινητήρες είναι αυτοί της PORSCHE και της BMW κυρίως οι 6 κύλινδροι. Εχουν εξαιρετική αίσθηση και νούμερα.

Στα πετρελαιοκίνητα δεν υπάρχει φαντάζομαι κάποιος που να μη θέλει turbo στον κινητήρα του. Ειδικά στα μεγάλα φορτηγά υπάρχει τεράστια διαφορά στην απόδοση και στην αίσθηση και στην οικονομία μεταξύ των turbo και των χωρίς turbo. Προσφάτως έτυχε να οδηγήσω ΜΒ Μ2 1 1/4 με τον κινητήρα ΟΜ με turbo και χωρίς και η διαφορά αισθητή ακόμη και μέσα στην πόλη. Για τα ΙΧΕ δεν ξέρουμε καθώς δεν νομίζω ότι υπάρχει πετρελαιοκίνητο χωρίς turbo.

Στα βενζίνης όμως είναι πολύ πολύ σημαντικό ότι το turbo σε συνδυασμό με τον ηλεκτρονικό έλεγχο του κινητήρα μπορεί να φέρει πολύ καλύτερα νούμερα επιδόσεων και κατανάλωσης σε σχέση με τους ατμοσφαιρικούς.
 
δεν έχω οδηγήσει αυτοκίνητα με τέτοιους κινητήρες, δεν τους ξέρω καν. Θεωρώ ότι οι καλύτεροι ατμοσφαιρικοί κινητήρες είναι αυτοί της PORSCHE και της BMW κυρίως οι 6 κύλινδροι. Εχουν εξαιρετική αίσθηση και νούμερα.

Στα πετρελαιοκίνητα δεν υπάρχει φαντάζομαι κάποιος που να μη θέλει turbo στον κινητήρα του. Ειδικά στα μεγάλα φορτηγά υπάρχει τεράστια διαφορά στην απόδοση και στην αίσθηση και στην οικονομία μεταξύ των turbo και των χωρίς turbo. Προσφάτως έτυχε να οδηγήσω ΜΒ Μ2 1 1/4 με τον κινητήρα ΟΜ με turbo και χωρίς και η διαφορά αισθητή ακόμη και μέσα στην πόλη. Για τα ΙΧΕ δεν ξέρουμε καθώς δεν νομίζω ότι υπάρχει πετρελαιοκίνητο χωρίς turbo.

Στα βενζίνης όμως είναι πολύ πολύ σημαντικό ότι το turbo σε συνδυασμό με τον ηλεκτρονικό έλεγχο του κινητήρα μπορεί να φέρει πολύ καλύτερα νούμερα επιδόσεων και κατανάλωσης σε σχέση με τους ατμοσφαιρικούς.

αν κανεις χιλιομετρα νομιζω καλυτερη επιλογη ειναι οι diesel ειδικα αν μενεις εκτος αθηνας.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

δεν έχω οδηγήσει αυτοκίνητα με τέτοιους κινητήρες, δεν τους ξέρω καν. Θεωρώ ότι οι καλύτεροι ατμοσφαιρικοί κινητήρες είναι αυτοί της PORSCHE και της BMW κυρίως οι 6 κύλινδροι. Εχουν εξαιρετική αίσθηση και νούμερα.

Στα πετρελαιοκίνητα δεν υπάρχει φαντάζομαι κάποιος που να μη θέλει turbo στον κινητήρα του. Ειδικά στα μεγάλα φορτηγά υπάρχει τεράστια διαφορά στην απόδοση και στην αίσθηση και στην οικονομία μεταξύ των turbo και των χωρίς turbo. Προσφάτως έτυχε να οδηγήσω ΜΒ Μ2 1 1/4 με τον κινητήρα ΟΜ με turbo και χωρίς και η διαφορά αισθητή ακόμη και μέσα στην πόλη. Για τα ΙΧΕ δεν ξέρουμε καθώς δεν νομίζω ότι υπάρχει πετρελαιοκίνητο χωρίς turbo.

Στα βενζίνης όμως είναι πολύ πολύ σημαντικό ότι το turbo σε συνδυασμό με τον ηλεκτρονικό έλεγχο του κινητήρα μπορεί να φέρει πολύ καλύτερα νούμερα επιδόσεων και κατανάλωσης σε σχέση με τους ατμοσφαιρικούς.

Ειναι κριμα να μην μπορουμε να εχουμε στην χωρα μας τετοιο κινητηρα.

1 Γιατι δεν υπαρχει αντιπροσωπεια

2 Η φορολογια


https://www.4troxoi.gr/tehnologia/e...azda-skyactiv-x-i-aytokratoria-antepitithetai
 
δεν θέλω να πω κάτι, αλλά είμαι σίγουρος ότι πολύ σύντομα θα δούμε αλλαγές με όλους αυτούς τους μίνι τρικύλινδρους κινητήρες των 900 και 999 κυβικών να τινάζουν τα πέταλα και να μην παρουσιάζουν ιδιαίτερο όφελος στην κατανάλωση.
Εκτός αν παρθεί άνωθεν απόφαση και πέσει χαράτσι στο πετρέλαιο και ξεπεράσει την τιμή της αμόλυβδης κατά 20%.

Με το i30 εχω καταναλωση 3.6 lt/100 km στα 80 km/h και 4.2 lt/100 km στα 110 km/h. Και τα δυο νουμερα με 6η. Μεση καταναλωση 6 lt/100 km.

Τωρα που το diesel εχει πεθανει εμπορικα (ποιος διακινδυνευει την αγορα αυτοκινητου χωρις μεταπωληση σε 2-3 χρονια;) ουσιαστικα οι μικροι κινητηρες βενζινης ειναι μονοδρομος.