Τραγική εταιρία, απαράδεκτη ποιότητα των παραγόμενων προιόντων της και παραγωγή φασόν, μεταξύ αρκετών brands με διαφορετικές τιμολογιακές πολιτικές. Από το chevrolet camaro μέχρι τα buick και ορισμένα opel έβλεπες το ίδιο τιμόνι, καντράν, infotainment, μέχρι και διακόπτη για τα φώτα. Τραγικοί κινητήρες, πολύ κακή ποιότητα εσωτερικού, με χαμηλό κόστος βέβαια για τα δεδομένα των ΗΠΑ. Χωρίς φυσικά να σχολιάσουμε τα ανεκδιήγητα pickup που όχι απλά τα αγοράζουν χωρίς να τα έχουν ανάγκη, πολλές φορές τους ακούς να λένε πως είναι και τα οχήματα των ονείρων τους.
Δεν είναι εταιρία που προάγει τεχνολογία αιχμής, δεν ποδηγετεί τον κλάδο, δεν καινοτομεί. Αυτές οι εταιρίες σιγά σιγά θα σβήσουν. Όσο αυξάνεται το βιωτικό επίπεδο του κόσμου, θα αυξάνονται και οι απαιτήσεις αυτού, εάν δεν μπορούν να ικανοποιηθούν από την εγχώρια τους αγορά -παρά το εξαιρετικά υψηλό εθνικό φρόνιμα στις ΗΠΑ- προφανώς και θα οδηγηθούν αλλού.
Η GM κλείνει 7 εργοστάσια, απολύει το 15% των εργαζομένων της και καταργεί μοντέλα
https://www.4troxoi.gr/epikairotita...i-15-ton-ergazomenon-tis-kai-katargei-montela
Ξεσκίστηκαν στην ανάπτυξη στην GM.
Θα συμφωνήσω σε κάποια σημεία.Τραγική εταιρία, απαράδεκτη ποιότητα των παραγόμενων προιόντων της και παραγωγή φασόν, μεταξύ αρκετών brands με διαφορετικές τιμολογιακές πολιτικές. Από το chevrolet camaro μέχρι τα buick και ορισμένα opel έβλεπες το ίδιο τιμόνι, καντράν, infotainment, μέχρι και διακόπτη για τα φώτα. Τραγικοί κινητήρες, πολύ κακή ποιότητα εσωτερικού, με χαμηλό κόστος βέβαια για τα δεδομένα των ΗΠΑ. Χωρίς φυσικά να σχολιάσουμε τα ανεκδιήγητα pickup που όχι απλά τα αγοράζουν χωρίς να τα έχουν ανάγκη, πολλές φορές τους ακούς να λένε πως είναι και τα οχήματα των ονείρων τους.
Δεν είναι εταιρία που προάγει τεχνολογία αιχμής, δεν ποδηγετεί τον κλάδο, δεν καινοτομεί. Αυτές οι εταιρίες σιγά σιγά θα σβήσουν. Όσο αυξάνεται το βιωτικό επίπεδο του κόσμου, θα αυξάνονται και οι απαιτήσεις αυτού, εάν δεν μπορούν να ικανοποιηθούν από την εγχώρια τους αγορά -παρά το εξαιρετικά υψηλό εθνικό φρόνιμα στις ΗΠΑ- προφανώς και θα οδηγηθούν αλλού.
Η GM διατηρεί ένα γκρουπ όπως κάνουν και άλλοι και μοιράζει μηχανικά μέρη με τον ίδιο ακριβως τροπο .Απολυτως λογικο ειναι να εξορθολογιστει η παραγωγη της ακολουθωντας τις συμμαχιες των υπολοιπων μεγαλων του κλαδου.
Και πολυ κρατησαν θα ελεγα.
Λιγες εταιρειες που θα μοιραζονται μηχανικα μερη και σασι για να αναπτυξουν ετσι λιγοτερ κοστοβορα μοντελα.
Δεν ξέρω Αμερική σίγουραΚαι ποιος αγόραζε πετρέλαιο Honda? Ίσως κανείς. Αν μιλούσε η Peugeot.
Και ποιος αγόραζε πετρέλαιο Honda? Ίσως κανείς. Αν μιλούσε η Peugeot.
Οικονομια και Turbo δεν πανε μαζι. Ενας ατμοσφαιρικος με τα ιδια αλογα με αυτους τους Mini turbo εχει καλυτερη καταναλωση. Το αποδεικνυει και η mazda με τους 2λιτρους κινητηρες της. Αλλα διλιτρος και Ελλαδα ειναι σαν να κοβεις το κλαδι που καθεσαι φορολογικα για μικρομεσαιο.
Οικονομια και Turbo δεν πανε μαζι. Ενας ατμοσφαιρικος με τα ιδια αλογα με αυτους τους Mini turbo εχει καλυτερη καταναλωση. Το αποδεικνυει και η mazda με τους 2λιτρους κινητηρες της. Αλλα διλιτρος και Ελλαδα ειναι σαν να κοβεις το κλαδι που καθεσαι φορολογικα για μικρομεσαιο.
Δεν μιλαω για διλιτρους με 200+ αλογα πολυστροφους και διαρκεια ζωης 1 αγωνα...Δεν ξέρω αν θυμάσαι τι είχε γίνει στην F1 στα τέλη της δεκαετίας του '80 ..
Ολοι είχαν turbo 1500cc (V6) .. και υπήρχε όριο κατανάλωσης με μέγιστο ρεζερβουαρ 150lt (χωρίς ανεφοδιασμούς και αηδίες ..)
Επίσης είχε αποφασιστεί μετάβαση σε κανονικής αναπνοής κινητήρες .. με 3000cc .. μια μικτή κατάσταση, άλλοι με turbo άλλοι χωρίς .. μόνο που δεν μπορούσαν να συναγωνιστούν τους turbo με τον υφιστάμενο περιορισμό των 150lt .. και για να το καταφέρουν, πήραν έγκριση για ρεζερβουaρ 300lt ..![]()
ναι αλλά να μην έχει ανηφόρες. Εκεί με φορτωμένο αυτοκίνητο αν προσπαθήσεις να ακολουθήσεις το αντίστοιχο turbo που δουλεύει μέσα στο turbo η κατανάλωση πηγαίνει στα ουράνια. Και στο προσπέρασμα ποτέ δεν είναι ίδια τα νούμερα, παρά μόνο με αυτούς τους οδηγούς που θα σαπίσουν το γκάζι ήδη πριν να βγουν στο ατίθετο ρεύμα.
δεν έχω οδηγήσει αυτοκίνητα με τέτοιους κινητήρες, δεν τους ξέρω καν. Θεωρώ ότι οι καλύτεροι ατμοσφαιρικοί κινητήρες είναι αυτοί της PORSCHE και της BMW κυρίως οι 6 κύλινδροι. Εχουν εξαιρετική αίσθηση και νούμερα.
Στα πετρελαιοκίνητα δεν υπάρχει φαντάζομαι κάποιος που να μη θέλει turbo στον κινητήρα του. Ειδικά στα μεγάλα φορτηγά υπάρχει τεράστια διαφορά στην απόδοση και στην αίσθηση και στην οικονομία μεταξύ των turbo και των χωρίς turbo. Προσφάτως έτυχε να οδηγήσω ΜΒ Μ2 1 1/4 με τον κινητήρα ΟΜ με turbo και χωρίς και η διαφορά αισθητή ακόμη και μέσα στην πόλη. Για τα ΙΧΕ δεν ξέρουμε καθώς δεν νομίζω ότι υπάρχει πετρελαιοκίνητο χωρίς turbo.
Στα βενζίνης όμως είναι πολύ πολύ σημαντικό ότι το turbo σε συνδυασμό με τον ηλεκτρονικό έλεγχο του κινητήρα μπορεί να φέρει πολύ καλύτερα νούμερα επιδόσεων και κατανάλωσης σε σχέση με τους ατμοσφαιρικούς.
δεν έχω οδηγήσει αυτοκίνητα με τέτοιους κινητήρες, δεν τους ξέρω καν. Θεωρώ ότι οι καλύτεροι ατμοσφαιρικοί κινητήρες είναι αυτοί της PORSCHE και της BMW κυρίως οι 6 κύλινδροι. Εχουν εξαιρετική αίσθηση και νούμερα.
Στα πετρελαιοκίνητα δεν υπάρχει φαντάζομαι κάποιος που να μη θέλει turbo στον κινητήρα του. Ειδικά στα μεγάλα φορτηγά υπάρχει τεράστια διαφορά στην απόδοση και στην αίσθηση και στην οικονομία μεταξύ των turbo και των χωρίς turbo. Προσφάτως έτυχε να οδηγήσω ΜΒ Μ2 1 1/4 με τον κινητήρα ΟΜ με turbo και χωρίς και η διαφορά αισθητή ακόμη και μέσα στην πόλη. Για τα ΙΧΕ δεν ξέρουμε καθώς δεν νομίζω ότι υπάρχει πετρελαιοκίνητο χωρίς turbo.
Στα βενζίνης όμως είναι πολύ πολύ σημαντικό ότι το turbo σε συνδυασμό με τον ηλεκτρονικό έλεγχο του κινητήρα μπορεί να φέρει πολύ καλύτερα νούμερα επιδόσεων και κατανάλωσης σε σχέση με τους ατμοσφαιρικούς.
δεν θέλω να πω κάτι, αλλά είμαι σίγουρος ότι πολύ σύντομα θα δούμε αλλαγές με όλους αυτούς τους μίνι τρικύλινδρους κινητήρες των 900 και 999 κυβικών να τινάζουν τα πέταλα και να μην παρουσιάζουν ιδιαίτερο όφελος στην κατανάλωση.
Εκτός αν παρθεί άνωθεν απόφαση και πέσει χαράτσι στο πετρέλαιο και ξεπεράσει την τιμή της αμόλυβδης κατά 20%.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.