Αυτοκινητιστικά νέα

Γιατί τόση χολή; Αν αυτός τότε τι να πούμε για το Ζουράρι; Μπήκα στο προφίλ του και ΟΚ κράζει τους σημερινούς. Υπάρχει κάτι άλλο που μου διαφεύγει; Πάντως θα επιμείνω για το "μαϊντανός". Δεν τον έχω δει ΠΟΥΘΕΝΑ. Και επειδή ξοδεύω αρκετό από το χρόνο μου στο internet κάπου θα τον είχα πάρει χαμπάρι. Πχ ο Κωστόπουλος μας "ξεβλάχεψε". Το είπε και μπήκε έστω και λίγο πάλι στη ζωή μας. Ή κάτι άλλοι όπως η Ακρίτα που σχολιάζει συνεχώς ότι βρει μπροστά της. Αυτός προφανώς δεν "πουλάει". Τέλος πάντων.

Και κάτι που σχολιάζαμε πριν για το στήσιμο των αυτοκινήτων και το θυμήθηκα σήμερα. Οι φήμες στην F1 λέγαν ότι ο Jimmy Clark ήταν ο εφιάλτης για τους μηχανικούς του διότι ήταν τόσο ταλαντούχος που υπερκάλυπτε τις αδυναμίες του αυτοκινήτου. Οπότα ακόμη και αν υπήρχε κάποιο θέμα δεν ενημέρωνε με αποτέλεσμα να το έβρισκαν μπροστά τους. Επίσης στη Ferrari το εφεδρικό αυτοκίνητο ήταν πάντα του MS. Εκτός του ότι ήταν πάντα ταχύτερος λένε πως ήταν τόσο απόλυτα στημένο που δεν μπορούσε κανένας άλλος να το οδηγήσει και γι' αυτό δεν το πείραζαν.

Δεν είναι χολή,αλλά η αλήθεια.Βρες τον στο fb,παρακολούθησε και διάβασε τις καμιά 10αριά-τουλάχιστον- αναρτήσεις που κάνει κάθε ημέρα και μετά πες μου.
Επίσης,τι δουλειά έχει ο Ζουράρις;;;
Από μπουρδολόγους σαν κι αυτόν,άλλο τίποτα.
 
Απορια έχετε αλλάξει ποτέ αμορτισέρ στο αυτοκίνητο πρέπει να αλλάζουν;

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Απορια έχετε αλλάξει ποτέ αμορτισέρ στο αυτοκίνητο πρέπει να αλλάζουν;

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Υπάρχουν μηχανήματα που τα μετρούν ,οπότε αν έχει πέσει η απόδοση τους χρειάζονται αλλαγή .Βέβαια αν έχει αρχίσει να πηγαίνει σαν βάρκα ,δεν χρειάζεται μηχάνημα .....
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Υπάρχουν μηχανήματα που τα μετρούν ,οπότε αν έχει πέσει η απόδοση τους χρειάζονται αλλαγή .Βέβαια αν έχει αρχίσει να πηγαίνει σαν βάρκα ,δεν χρειάζεται μηχάνημα .....
Πήγα στο μηχανικό και μου είπε ότι θέλουν αλλαγμα ειδικά οι μπροστινες και ο μπιλιεοφορος. Ρωτάω γιατί ένας μου έλεγε τσάμπα λεφτά έδωσα είχε αυτοκίνητα και δεν άλλαξε ποτέ. Τα λένε οι μηχανικοί για να παίρνουν λεφτά.

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Εντάξει, προφανώς στα αμορτισέρ δε χρειάζεται τόσο θρησκευτική ευλάβεια όσο στις αλλαγές ελαστικών πχ, αλλά από ένα σημείο και μετά πρέπει να αλλάξουν. Πριν απ'αυτό το κρίσιμο σημείο, εξαρτάται εν πολλοίς και από το τι ζητάς εσύ απ'το αυτοκίνητο και τι τύπου οδήγησης κάνεις.

Δεν θα έχεις δηλαδή τα ίδια κρατήματα με φθαρμένα αμορτισέρ, αλλά αν πηγαίνεις με 20 σπίτι-σουπερμάρκετ, δε χρειάζεται να αγχώνεσαι και πολύ, μέχρι ξαναλέω να φτάσουν σε σημείο που πρέπει να αλλαχθούν.
 
Εντάξει, προφανώς στα αμορτισέρ δε χρειάζεται τόσο θρησκευτική ευλάβεια όσο στις αλλαγές ελαστικών πχ, αλλά από ένα σημείο και μετά πρέπει να αλλάξουν. Πριν απ'αυτό το κρίσιμο σημείο, εξαρτάται εν πολλοίς και από το τι ζητάς εσύ απ'το αυτοκίνητο και τι τύπου οδήγησης κάνεις.

Δεν θα έχεις δηλαδή τα ίδια κρατήματα με φθαρμένα αμορτισέρ, αλλά αν πηγαίνεις με 20 σπίτι-σουπερμάρκετ, δε χρειάζεται να αγχώνεσαι και πολύ, μέχρι ξαναλέω να φτάσουν σε σημείο που πρέπει να αλλαχθούν.

ο μηχανικος μου ειπε οτι πρεπει της αλλαξω της μπροστινες της πισω μου ειπε πιο μετα εχουν ακομα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Πήγα στο μηχανικό και μου είπε ότι θέλουν αλλαγμα ειδικά οι μπροστινες και ο μπιλιεοφορος. Ρωτάω γιατί ένας μου έλεγε τσάμπα λεφτά έδωσα είχε αυτοκίνητα και δεν άλλαξε ποτέ. Τα λένε οι μηχανικοί για να παίρνουν λεφτά.

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Πρώτον παίζουν μεγάλο ρόλο οι δρόμοι που κυκλοφορείς ,αν π.χ το 70 % των διαδρομών σου είναι στην Εγνατία Οδο και το 30% σε καλοστρωμένους δρόμους σαφώς θα έχουν λιγότερη καταπόνηση από κάποιον που κυκλοφορεί κατα 70% σε δρόμους γεμάτους λακκούβες κλπ,κλπ .Και βέβαια παίζει ρόλο αν το πηγαίνεις τέρμα σε στροφιλίκια κλπ,κλπ ,οπότε καταπονούνται περισσότερο .
Το ίδιο συμβαίνει και με δισκόπλακες -συμπλέκτες κλπ,κλπ ,όπου και εκεί παίζει τεράστιο ρόλο το που κινείσαι.
Δεν υπάρχουν κανόνες σ αυτά ,γιατί οι παράμετροι είναι διαφορετικοί για τον κάθε οδηγό και τις συνθήκες που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο .
 
Εδώ έχουμε πολλά πλακωστρωτα και έχω και σχάρα στο αυτοκίνητο δύο φορές το χρόνο μεταφερο τραπέζια, για το μαγαζί μου ξύλινα και καρέκλες

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Εδώ έχουμε πολλά πλακωστρωτα και έχω και σχάρα στο αυτοκίνητο δύο φορές το χρόνο μεταφερο τραπέζια, για το μαγαζί μου ξύλινα και καρέκλες

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τότε μη ρωτάς ,άλλαξε τα .Εσύ τους κάνεις μασαζ καθημερινά .....
Μπορείς να πάρεις ένα τρέιλερ και να κάνεις τις μεταφορές,αν συμφέρει βέβαια .
 
Εννοείται πως θέλουν αλλαγή τα αμορτισέρ μετά από ένα διάστημα, πέρα απ' το ότι καταλαβαίνεις ότι το αμάξι γέρνει σαν βάρκα στις στροφές φθειρει και τα λάστιχα πιο γρήγορα
 
Και μια που θα κάνεις τη δουλειά, άλλαξε και τα ελαστικά παρεμβύσματα της ανάρτησης. Άλλαξα εγώ αμορτισέρ και μετά το τουτου κόπαναγε. Και ο μάστορας είπε "ήθελαν αλλαγή και τα σινεμπλοκ". Και γιατί ρε μάγκα δεν μου το έλεγες όταν είχες λυμένη την ανάρτηση; :violent-smiley-030:
 
Μου είπαν τα ελαστικά δεν έχουν φθαρη ακόμα έκανα μόνο ευθυγράμμιση

Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Απορια έχετε αλλάξει ποτέ αμορτισέρ στο αυτοκίνητο πρέπει να αλλάζουν;

Τα αμορτισέρ αυτοκίνητων πρέπει κανονικά να αλλάζονται κάθε 70.000 – 80.000 χλμ ή όταν έχουν ορατή διαρροή λαδιού. Επειδή όμως εξαρτάται από την χρήση (όσο χειρότεροι οι δρόμοι τόσο πιο γρήγορα φθείρονται) και τον τύπο του αυτοκίνητου (στα SUV που είναι πιο ψηλά ταλαιπωρούνται παραπάνω ειδικά τα μπροστά) αλλά και την ποιότητα τους καλό είναι μια φορά το χρόνο ή κάθε 10.000 χλμ να γίνεται μέτρηση σε κατάλληλο συνεργείο.

https://www.drive.gr/posts/hristika/amortiser-pote-prepei-na-ta-allaxo-video

Πήγα στο μηχανικό και μου είπε ότι θέλουν αλλαγμα ειδικά οι μπροστινες και ο μπιλιεοφορος. Ρωτάω γιατί ένας μου έλεγε τσάμπα λεφτά έδωσα είχε αυτοκίνητα και δεν άλλαξε ποτέ. Τα λένε οι μηχανικοί για να παίρνουν λεφτά.

Για ρώτα τον να βάζουμε βενζίνη ή είναι τζάμπα λεφτά γιατί κυκλοφορεί το αυτοκίνητο και με νερό.:flipout:
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Τα αμορτισέρ αυτοκίνητων πρέπει κανονικά να αλλάζονται κάθε 70.000 – 80.000 χλμ ή όταν έχουν ορατή διαρροή λαδιού. Επειδή όμως εξαρτάται από την χρήση (όσο χειρότεροι οι δρόμοι τόσο πιο γρήγορα φθείρονται) και τον τύπο του αυτοκίνητου (στα SUV που είναι πιο ψηλά ταλαιπωρούνται παραπάνω ειδικά τα μπροστά) αλλά και την ποιότητα τους καλό είναι μια φορά το χρόνο ή κάθε 10.000 χλμ να γίνεται μέτρηση σε κατάλληλο συνεργείο.

https://www.drive.gr/posts/hristika/amortiser-pote-prepei-na-ta-allaxo-video



Για ρώτα τον να βάζουμε βενζίνη ή είναι τζάμπα λεφτά γιατί κυκλοφορεί το αυτοκίνητο και με νερό.:flipout:
Εβαλα μπροστά αλλά θέλουν και τα πίσω θα τα αλλάξω αργότερα


Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
To diesel πέθανε, ζήτω η βενζίνη! (στοιχεία πωλήσεων)...https://www.newsauto.gr/specials/to-diesel-pethane-zito-i-venzini-stichia-poliseon/
Μήπως τα περισσότερα αυτοκίνητα τα αγοράζουν οι εταιρείες rent a car?
Γνωρίζω προσωπικά άνθρωπο που έχει τέτοια επιχείρηση και έχει παραγγείλει 4 βενζινοκίνητα για αρχή την φετινή σεζόν