Αυτοκινητιστικά νέα

Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Οι επιδοτήσεις: https://www.tesla.com/el_GR/support/incentives?redirect=no

Οπότε το μικρό 3άρι θα βγει περίπου στο 40ρι. Αλμυρό, αλλά όχι απλησίαστο.
Γιατί ο ανταγωνισμός με βενζινοκινητήρα εφαμιλλων επιδόσεων και εξοπλισμο είναι φτηνοτερος; Εγώ σου λέω ότι μπορεί να είναι και 10.000 φτηνότερο από τον ανταγωνισμό χωρίς την επιδότηση ...
 
Re: Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Γιατί ο ανταγωνισμός με βενζινοκινητήρα εφαμιλλων επιδόσεων και εξοπλισμο είναι φτηνοτερος; Εγώ σου λέω ότι μπορεί να είναι και 10.000 φτηνότερο από τον ανταγωνισμό χωρίς την επιδότηση ...
+1

Αν πάει κανείς να κάνει σύγκριση τέτοιου τύπου, το Tesla και τα περισσότερα ηλεκτροκίνητα, βγαίνουν χαλαρά νικητές. Για να έχετε μια εικόνα, αντίστοιχες διαστάσεις και επιδόσεις (χειρότερες) έχει το Audi A4 40 tfsi
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

To E-Tron ουτε από διπλα δεν πάει . Ολοι τα επιστρέφουν αφου ουτε καν δεν πιανει την εμβέλεια που λεει ενώ το Tesla ότι λέει αυτό είναι .Τρομερή διαχείριση στην μπαταρία και στην εξοικονόμηση.
 
Καλά καλά ρωτήστε ιδιοκτήτες Tesla στο εξωτερικό να σας πουν πραγματική εμβέλεια σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ συνθήκες.

Ότι λειτουργία κάνεις, από ηλεκτρικό παράθυρο μέχρι φόρτιση κινητού, έχει επίπτωση στην εμβέλεια.

Και μιας και σας βλέπω ορεξατους για ηλεκτρικά , η μπαλαντεζα είναι δώρο ή έξτρα; 😁😁

Έχετε καταλάβει ότι θα μένουν στην μέση του πουθενά και η φόρτιση κάνει κάτι ώρες;
Είναι σαν να ονειρεύεται κάποιος στην έρημο Σαχάρα να αγοράσει Ferrari. 😁😁😁 Πιο ΑΚΥΡΗ αγορά δεν υπάρχει.Μιλαω για χρήση, όχι για εφφέ σαβ/κου.

Σε 10 χρόνια το συζηταμε.
 
Να 'ναι καλα το youtube, οποιος ενδιαφερεται για αγορα, υπαρχουν εκατονταδες βιντεο reviews για ολα τα μοντελα ηλεκτρικων αυτοκινητων, οπου ασχολουνται διεξοδικα με την εμβελεια υπο διαφορες συνθηκες, επομενως κανενας δεν πιανεται στον υπνο.

Αν μεινω απο βενζινη με το τωρινο μου αυτοκινητο, επισης θα εχω προβλημα. Δεν ειναι δα οτι θα ξεμεινεις απο μπαταρια ξαφνικα. Βλεπεις, προγραμματιζεις και κανεις τις στασεις σου.
Εχει ειπωθει παμπολες φορες (και εδω μεσα αρκετες), οτι το προβλημα στην ελλαδα ειναι η υποδομη. Ακομα ομως και με μηδεν δημοσιους φορτιστες στις εθνικες οδους (που δεν ισχυει, διοτι ξεφυτρωνουν σιγα-σιγα), τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ΕΧΟΥΝ χρηση και στην ελλαδα με τις ΤΩΡΙΝΕΣ συνθηκες. Βλεπω μαλιστα, οτι μενεις στην αθηνα, οπου εντος αστικων διαδρομων ειναι που πραγματικα λαμπουν τα ηλεκτρικα. Στο αστικο περιβαλλον και σε καθημερινη χρηση ειναι που κερδιζεις πραγματικα και η αυτονομια δεν ειναι προβλημα, ενω για τις εκδρομουλες του σαββατοκυριακου ειναι που ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΝΤΩΣ θεμα.
 
Η αυτονομία είναι ένα μόνο κομμάτι της εμπειρίας ενός αυτοκινήτου και αφορά μόνο αυτούς που ταξιδεύουν συχνά. Εγώ ακόμα δε μπορώ να δεχτώ να δώσω τόσες δεκάδες χιλιάδες για ένα αυτοκίνητο μιας εταιρίας πρωτάρας στην οδήγηση με μια οθόνη-πλαστικούρα στη μέση, και να μη δώσω τα ίδια σε μια εταιρία που φτιάχνει αυτοκίνητα εδώ και χρόνια τελειοποιωντας κάθε χρόνο όλο και περισσότερο την οδηγική συμπεριφορά τους, και μια καμπίνα που δε χορταίνεις να τη χαζεύεις.

Φυσικά σέβομαι και την αντίθετη άποψη, περί ορέξεως ως γνωστόν δεν υπάρχουν κανόνες, κι εγώ είμαι γνωστός δηλωμένος Audακιας.
Εξάλλου τα νούμερα επιτάχυνσης του κορυφαίου Tesla ζαλίζουν. Όπως και η τιμή του βέβαια.
 
Βέβαια θα ήμουν πολύ πιο ανοιχτός αν μιλούσαμε για την κατηγορία των <20Κ, αφού εκεί δεν είναι ότι στις άλλες εταιρίες παίρνεις και τίποτα φανταστικό, ή ό,τι το βενζινοκίνητο θα ήταν κλάσεις ανώτερο. Μάλιστα το υβριδικό Yaris το ζαχαρώνω για τους δικούς μου.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Κανα road-plan για αμιγως ηλεκτρικο αυτοκινητακι .... κοντα στα 13-15 χιλιαρικα ?
Να ονειρευτει λιγο και η ψωροκωσταινα .... :rolleyes:
Λιιιγο πιο πάνω, στα 18-19 (με την επιδότηση) βγαίνει το μικρό Skoda.
 
Εννοείται Μάνο! Το οικονομικό επιχείρημα είναι ακραδαντο. Στην παρούσα φάση, με τις ελληνικές τιμές απλά ΔΕΝ συμφέρει.
Δεν αντέχω τα άλλα επιχειρηματία και την χλεύη όμως.
 
Απο μενα ... καμια χλευη !

Αλλωστε μπαινω να διαβασω εδω μεσα ... ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ !

Κανενα φτωχαδακι δεν εχε παντρευτει την βενζινοκινηση.
 
Model x από Ρουμάνο . Το βλέπω εδώ και μια εβδομάδα στην Χαλκιδική και απορούσα αν το φορτίζει σε εξοχικό νοικιασμένο ή ξενοδοχείο. Τελικά το πέτυχα δίπλα από το παλιό μου σπίτι όπου έχει βάλει φορτιστή το κατάστημα ηλεκτρικών ειδών της περιοχής.... Και στα 30 χιλιομετρα ξέρω ότι υπάρχει και άλλος φορτιστής . Για να έχουν έρθει μέχρι και απο Αμερική ταξίδι στην Ελλάδα με το Tesla μόνο αστείο μπορώ να εκλαβω την φοβία μην σου μεινει το ηλεκτρικό στο δρόμο , ακόμη και στην Ελλάδα ....

Επίσης αστεία θεωρώ την συγκριση στα ηλεκτρικά των κλασσικών ηλεκτρικών με τα Tesla . Αν κάποιος μπαίνει σε δίλημμα λόγο τιμής τότε δεν θέλει ηλεκτρικό . Γιατί αν πάρει πχ το etron επειδή είναι πιο "κουλ" εσωτερικά , θα πρέπει να ξέρει ότι μόνο αυτό πληρώνει . Στην ηλεκτροκίνηση αγοράζει αυτοκίνητο μιας γενιά τουλάχιστον πίσω σε τεχνολογία . Έχει ξεκινήσει ήδη ένας πόλεμος στην Γερμανία με τα Tesla , όχι όλα τα ηλεκτρικά . Για αξιοπιστια , με δεδικασμενα αποφάσεων που βάζουν φρένο ή επιβάλλουν αλλαγές στα Tesla για να πωλούνται στην Ευρώπη και άλλα .Και θα μάλιστα επειδή βλέπουν πόσο αστείες ήταν οι τιμολογισεις τους επειδή ξόδεψαν πολλά σε r&d για να μπορέσουν να βγάλουν κάτι που κινείται ηλεκτρικά θα δείτε επιδοτήσεις έως 50% σε αυτοκίνητα vag. Το etron στα 50.000 από 80.000, το egolf στα 15.000 από 30.000. Η Mercedes είχε δηλώσει ότι για 20 χρόνια δεν θα ασχοληθεί με την ηλεκτροκινηση και τωρα τρέχει να συνεργαστεί με την Tesla για να παρουσιάσει σε 2 χρονια ανταγωνιστικά αυτοκίνητα . Η Audi σκέφτεται ολική μεταστροφή των RS σε ηλεκτρικά . Και όταν θα πιστεύουν ότι θα την έχουν φτάσει , θα έχει παρουσιάσει τις νέες μπαταρίες η Tesla και άντε γεια . Η Tesla είναι η apple της αυτοκίνησης και όσοι δεν ακολουθήσουν θα εξαφανιστούν .
b2d9d9e0cc201f18f16d8c35c9470966.jpg
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Model x από Ρουμάνο . Για να έχουν έρθει μέχρι και απο Αμερική ταξίδι στην Ελλάδα με το Tesla μόνο αστείο μπορώ να εκλαβω την φοβία μην σου μεινει το ηλεκτρικό στο δρόμο , ακόμη και στην Ελλάδα ....

Νομίζω απ'τον ενθουσιασμό σου το παράκανες λίγο :D :D :D

Εκτός αν εννοείς κάναν δισεκατομμυριούχο που για χαβαλέ κουβάλησε το Τεσλα του εδώ με το αεροπλάνο του.

Κατά τα άλλα δεν είμαι σίγουρος ότι συμφωνώ. Η επιστήμη εξελίσσεται ανοιχτά, και, εκτός κι αν τα εργαστήρια του Μασκ έχουν ανακαλύψει κάτι εξωπραγματικό και το κρατάνε απόρρητο, δε νομίζω να βλέπουμε τέτοιες συγκλονιστικές διαφορές, ειδικά όταν οι υπόλοιπες εταιρίες αρχίσουν να επικεντρώνονται στην ηλεκτροκίνηση.
 
Εγώ προσωπικά πάντως τέτοιες προτάσεις δε μπορώ να τις δω σοβαρά, ακόμα και αν είχα τα χρήματα...
https://www.zougla.gr/automoto/news/article/to-neo-vw-id3-ir8e-stin-elada---doro-o-ikiakos-fortistis

Κοίτα, έχει πάντα να κάνει και με τη χρήση σου. Αν πχ μένεις στο Χαλάνδρι και δουλεύεις στον Πειραιά, στα 10 χρόνια κτήσης ενός αυτοκίνητου, η βενζίνη σου μπορεί να σου κοστίζει 35 χιλιάρικα, οπότε ακόμα και σε τέτοια νούμερα αρχίζεις και το σκέφτεσαι.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Νομίζω απ'τον ενθουσιασμό σου το παράκανες λίγο :D :D :D

Εκτός αν εννοείς κάναν δισεκατομμυριούχο που για χαβαλέ κουβάλησε το Τεσλα του εδώ με το αεροπλάνο του.

Κατά τα άλλα δεν είμαι σίγουρος ότι συμφωνώ. Η επιστήμη εξελίσσεται ανοιχτά, και, εκτός κι αν τα εργαστήρια του Μασκ έχουν ανακαλύψει κάτι εξωπραγματικό και το κρατάνε απόρρητο, δε νομίζω να βλέπουμε τέτοιες συγκλονιστικές διαφορές, ειδικά όταν οι υπόλοιπες εταιρίες αρχίσουν να επικεντρώνονται στην ηλεκτροκίνηση.
Δεν παραεκανα τίποτα . Ήταν το 2018 που περιμέναμε ένα παλικάρι που γύριζε όλο τον κόσμο με το νέο του model 3 στην έκθεση Θεσσαλονίκης που είχε έκθεση με ηλεκτρικά αυτοκίνητα , ξεκινωντας από Αμερική και μετά από 25 χώρες χωρίς προβλήματα , δυστυχώς εμπιστευτηκε το autopilot στην Ελλάδα και τράκαρε έξω από την Φλώρινα ερχόμενος στη Θεσσαλονίκη . Δυστυχώς το Tesla το είδαμε πάνω στο φορτηγό τρακαρισμένο όπου φορτώθηκε για Ιταλία . Ακόμη και τρακαρισμένο και σε ακινησία τράβηξε τα πιο πολλά βλέμματα από τους ευρωπαϊκούς κουβάδες


Ο Μασκ έχει τόσο εμπιστοσύνη ότι οι άλλοι δεν μπορούν να ακολουθήσουν που δεν κρατάει τίποτα κρυφό . Έχει εδώ και χρόνια ανοίξει δωρεάν όλες τις πατέντες . Και αφού βλέπουμε διάφορες ακόμη και με.ολη την τεχνολογία τους ελεύθερη προς χρήση , φαντάσου όταν θα κρατήσει κάποια μυστικά τι έχει να γίνει .

Είναι σαν τους επαγγελματίες οργανοποιους. Θα σου δώσουν όλα τα σχέδια , αλλά όργανο ίδιο με αυτούς δεν θα φτιάξεις ....
 
Για τα ηλεκτροκινητα αυτοκινητα εχει υπολογιστει ποσο στοιχιζει το ρευμα ;

Για ενα φουλαρισμα ενος Zoέ για παραδειγμα, και ενα φουλαρισμα ενος απο αυτα τα Τεσλα ;

Φυσικα επειδη η τιμη διαφερει απο κρατος σε κρατος θα ηταν ενδιαφερον η καταναλωση σε ΚwH