Αυτοκινητιστικά νέα

Υπάρχουν πίνακες με κατανάλωση kWh/100km για όλα τα ηλεκτροκίνητα.
Από εκεί και πέρα, το κόστος σε ευρώ στην Ελλάδα αλλάζει ανάλογα με το αν έχεις νυχτερινό ρεύμα ή όχι. Πάντως φίλος με ηλεκτρικό αυτοκίνητο που μένει στην Ελλάδα, μου έχει αναφέρει ότι το υπολογίζει έως 500 ευρώ τον χρόνο (κάνει περίπου 15.000km).

Αν το ψάξετε, θα δείτε ότι κάπου εκεί βρίσκεται το κόστος. Είναι τόσο μικρό το κόστος που είναι σχεδόν αμελητέο. Εγώ με αντίστοιχα χιλιόμετρα (βενζίνη) πληρώνω περίπου 2000 ευρώ τον χρόνο.
 
Υπάρχουν πίνακες με κατανάλωση kWh/100km για όλα τα ηλεκτροκίνητα.
Από εκεί και πέρα, το κόστος σε ευρώ στην Ελλάδα αλλάζει ανάλογα με το αν έχεις νυχτερινό ρεύμα ή όχι. Πάντως φίλος με ηλεκτρικό αυτοκίνητο που μένει στην Ελλάδα, μου έχει αναφέρει ότι το υπολογίζει έως 500 ευρώ τον χρόνο (κάνει περίπου 15.000km).

Αν το ψάξετε, θα δείτε ότι κάπου εκεί βρίσκεται το κόστος. Είναι τόσο μικρό το κόστος που είναι σχεδόν αμελητέο. Εγώ με αντίστοιχα χιλιόμετρα (βενζίνη) πληρώνω περίπου 2000 ευρώ τον χρόνο.

Με αυτην την οπτικη ειναι συμφερον.
Βεβαια αμα προσθεσεις το χασιμο χρονου (μακροχρονια φορτωση) και ολους τους περιορισμους και μπορεσεις να τους μετατρεψεις σε χρημα...μπορει να αλαζει η εικονα.

Για μεσα στην πολη καλο φαινεται σαν προτζεκτ.
 
Παρόλο που έχω εκφραστεί υπέρ της ηλεκτροκίνησης, η αλήθεια είναι ότι στην παρούσα φάση και με αυτές τις τιμές των ηλεκτροκίνητων (ακόμα και μετά την επιδότηση), οικονομικά ΔΕΝ συμφέρει. Ακόμα και αν μιλάμε για φτηνό αυτοκίνητο πόλης. Πρέπει να υπολογίσεις την διαφορά τιμής αγοράς από ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο.


Έκανα κάποια στιγμή κάποιους πρόχειρους υπολογισμούς e-up Vs up και η απόσβεση της διαφοράς τιμής, γινόταν μετά από 5 χρόνια.
Σε άλλες χώρες όπου τα ηλεκτρικά κυριαρχούν στις πωλήσεις, το κράτος δίνει πολύ μεγαλύτερες επιδοτήσεις σε σημείο που η αρχική τιμή αγοράς είναι ίδια ή και σε κάποιες περιπτώσεις χαμηλότερη, από την βενζινοκινητη έκδοση
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Για τα ηλεκτροκινητα αυτοκινητα εχει υπολογιστει ποσο στοιχιζει το ρευμα ;

Για ενα φουλαρισμα ενος Zoέ για παραδειγμα, και ενα φουλαρισμα ενος απο αυτα τα Τεσλα ;

Φυσικα επειδη η τιμη διαφερει απο κρατος σε κρατος θα ηταν ενδιαφερον η καταναλωση σε ΚwH
Εγώ που κάθησα και τα υπολόγισα . Με τιμή κιλοβατωρας στα 0.21 , βάζοντας δηλαδή χαράτσια φόρους ΑΠΕ κλπ αν αγόραζα ίδιας τιμής ηλεκτρικό , στα 10 χρόνια που έχω το αμάξι θα είχα εξοικονομήσει 12.000 σε βενζίνη ή θα ήμουν στα ίδια αν είχα δώσει αυτά τα 12.000 στην αρχική αγορά αυτοκινήτου αλλά θα είχα μεγαλύτερο και καλύτερο αυτοκίνητο . Μιλάμε για σύγκριση ενός μικρού βενζινοκίνητου 1.3 με το βασικό model 3 και η διαφορά ήταν στο 1/3 του κόστους . Αν κάτσεις να κάνεις σύγκριση με αντίστοιχων χωρων και επιδόσεων( 0-100 σε 5.6 ) βενζινοκίνητο τότε ζαλίζεσαι με τα ποσα χρήματα έχεις πετάξεις σε βενζίνη και σέρβις ...
 
Δηλαδή συγνώμη ρε παιδιά. Δεν ενοχλεί κανεναν , το ότι θα πρέπει να περιμένεις ώρες σε ένα σταθμό για να φορτίσει;

Το θεωρειτε φυσιολογικό;

Αθήνα - Θεσσαλονίκη πας ξέγνοιαστος; ΟΧΙ.

Τέλος.
 
Δηλαδή συγνώμη ρε παιδιά. Δεν ενοχλεί κανεναν , το ότι θα πρέπει να περιμένεις ώρες σε ένα σταθμό για να φορτίσει;

Το θεωρειτε φυσιολογικό;

Αθήνα - Θεσσαλονίκη πας ξέγνοιαστος; ΟΧΙ.

Τέλος.

Για την ωρα, βολεύει μόνο για μετακινήσεις εντός Αττικής.
Για ένα δεύτερο αμάξι ακούγεται δελεαστικό.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Για οποιαδηποτε πολη τελικα... Και Λαμια και Κορινθο να ηταν...

Το προβλημα παραμενει η φορτωση σε σταθμους. Απ'οτι βλεπω εδω περα που βρισκομαι...απο τεραστειο εως αλυτο.

Η λυση (λεγεται) οτι πρεπει να ειναι η φορτωση στο σπιτι.

Αρα για μενα π.χ. πρεπει να αλαξω σπιτι ωστε να εχει ειδικο εσωτερικο-εξωτερικο χωρο για φορτωση.
Δεν ειμαστε ακομα σε αυτο το σημειο.

Δεν μπορω να πω οτι απο logistic η χρηση ηλεκτρικου αυτοκινητου ειναι σε σημειο που να προσφερει μια πραγματικη λυση. Οχι ακομα τουλαχιστον.
 
Δηλαδή συγνώμη ρε παιδιά. Δεν ενοχλεί κανεναν , το ότι θα πρέπει να περιμένεις ώρες σε ένα σταθμό για να φορτίσει;

Το θεωρειτε φυσιολογικό;

Αθήνα - Θεσσαλονίκη πας ξέγνοιαστος; ΟΧΙ.

Τέλος.
Με το απλό model 3 που έχει αυτονομία 400χλμ ( με το long range δεν χρειάζεσαι στάση ) με μια στάση για φόρτιση 1 ώρας όταν η μπαταρία είναι στο 20% για να φτάσει το 80% κάνεις συνολικά πάνω από 600 χλμ χωρίς άγχος .
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Με το απλό model 3 που έχει αυτονομία 400χλμ ( με το long range δεν χρειάζεσαι στάση ) με μια στάση για φόρτιση 1 ώρας όταν η μπαταρία είναι στο 20% για να φτάσει το 80% κάνεις συνολικά πάνω από 600 χλμ χωρίς άγχος .

Με την προυποθεση οταν βρεις τον σταθμο να ειναι ελευθερος... Και παλι μια ωρα ( καποιοι λενε 3 ωρες, εδω που μενω εχει ενα σταθμο καποιος που εχει ηλεκτρικο εχει βρει κανονικα παρκινγκ...ολο εκει το βλεπεις ολο το βραδυ τουλαχιστον εκει αραγμενο) σε ενα προγραμματισμο ταξιδιου η μετακινησης ειναι τεραστειο...
Μια ωρα ανεφοδιασμου για τεσσερις ωρες κινησης...Θα ελεγα ανεπιτρεπτο.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Με την προυποθεση οταν βρεις τον σταθμο να ειναι ελευθερος... Και παλι μια ωρα ( καποιοι λενε 3 ωρες, εδω που μενω εχει ενα σταθμο καποιος που εχει ηλεκτρικο εχει βρει κανονικα παρκινγκ...ολο εκει το βλεπεις ολο το βραδυ τουλαχιστον εκει αραγμενο) σε ενα προγραμματισμο ταξιδιου η μετακινησης ειναι τεραστειο...
Μια ωρα ανεφοδιασμου για τεσσερις ωρες κινησης...Θα ελεγα ανεπιτρεπτο.

Ανάλογα όσα kw δινει ο σταθμός. Με ταχυφορτιση Tesla ο χρόνος αυτός πέφτει στα 20 λεπτά . Αν ο φορτιστής που φορτίζει αυτός που βλέπεις είναι ο απλός 3.7 τότε θέλει 8-20 ώρες να φορτίσει ανάλογα και την μπαταρία .
Εγώ πάντως όσες φορές έχω κάνει ταξίδι πάνω από 4 ώρες η στάση που έχω κάνει είναι το λιγότερο 30 λεπτά για φαγητό και ξεκούραση .
Και μιλάμε με τωρινά δεδομένα εγκατεστημένων φορτιστών στην Ελλάδα . Σε 2 χρόνια θα ειναι περισσότεροι και από βενζινάδικα .
 
Παντως ...

τις παλιες καλες εποχες :rolleyes:, οταν επεφτε η ηλεκτροδοτηση (απο ΔΕΗ) δεν σταματουσαν τα δρομολογια και οι παραδοσεις.

Λετε να ζησουμε ποτε, σκηνες τετοιου απειρου καλλους ? :laugh:
"Eλα Μπαμπη, με πιασε Λαμια η διακοπη ... θα κοιμηθω στην νταλικα και βλεπουμε ... με το καλο οταν ξημερωσει" :flipout:
 
Παντως ...

τις παλιες καλες εποχες :rolleyes:, οταν επεφτε η ηλεκτροδοτηση (απο ΔΕΗ) δεν σταματουσαν τα δρομολογια και οι παραδοσεις.

Λετε να ζησουμε ποτε, σκηνες τετοιου απειρου καλλους ?
"Eλα Μπαμπη, με πιασε Λαμια η διακοπη ... θα κοιμηθω στην νταλικα και βλεπουμε ... με το καλο οταν ξημερωσει" :flipout:
Γιατί αν πέσει το ρεύμα και δεν έχει γεννήτρια το βενζινάδικο νομίζεις μπορείς να βάλεις βενζίνη;
 
Σκεπτόμενος να αποκτήσω με leasing αυτοκίνητο για την εταιρεία,πήγα χθες με τους γιους μου να δούμε κάποια από αυτά.
Ξεκινήσαμε με το Peygeot 2008.Μπήκαμε στην αντιπροσωπεία,κάτσαμε περίπου 10 λεπτά χαζεύοντας το 2008,3008 και 208 και κανείς από τους 3 υπαλλήλους δεν σηκώθηκε να μας ρωτήσει τι θέλουμε.

Επόμενη στάση η VW για το Τ-Roc.Σκεπτόμουν ότι αφού στην Peugeot δεν μας έδωσαν σημασία,στην VW θα μας πετάξουν έξω με τις κλωτσιές.
Συνέβη ακριβώς το αντίθετο.Ένας ευγενέστατος υπάλληλος σηκώθηκε-σχεδόν έτρεξε-από το γραφείο του πρόθυμος να μας λύσει κάθε απορία.
Το T-Roc μέτριο σχεδιαστικά,με τις όμορφες γραμμές να είναι πίσω και στο πλάι.Το εσωτερικό του με άθλια ποιότητα σκληρών πλαστικών,περιέργως πως,άρεσε στους γιους.
Τιμή για το 1.5 TSI με τους 150 ίππους και 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο στα 28.240 ευρώ,παράδοση σε 10 ημέρες.

Απέναντι ακριβώς βρισκόταν η Audi.
Πήγαμε απλά να χαζέψουμε,με την ευγένεια όμως του υπαλλήλου που μας εξυπηρέτησε,κάτσαμε κανένα τέταρτο.
Το νέο A3 sportback,μεγάλος έρωτας.
Τιμή 28.500 ευρώ για το 1.5 με 150 ίππους και 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο,παράδοση σε 4 μήνες...

Επόμενη στάση η DS (Citroen) για το DS3 Crossback 1.2,με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και 130 ίππους.
Όμορφο πίσω,όμορφο μπροστά,ξέρασμα από το πλάι με το πτερύγιο καρχαρία στην πίσω πόρτα του.
Ευγενέστατος και εδώ ο υπάλληλος ο οποίος αφού μίλησε με τα "κεντρικά",μας είπε ότι αν το κλείναμε εκείνη την στιγμή,θα μας το "χάριζε" στα 26.500 ευρώ από-ακούστε και φρίξτε-33.550 ευρώ που υποτίθεται ότι είχε!!!Παράδοση 10 ημέρες.

Τελευταία στάση η ΚΙΑ για το XCeed.
Tι να πω τώρα γι´αυτό το αυτοκίνητο...
Σούπερ εμφάνιση από πίσω και πλάι,καλή από μπροστά.
Εξοπλισμένο σαν αστακός,με μαλακά πλαστικά ΠΑΝΤΟΥ στο εσωτερικό του,τιμολογήθηκε στα 26.500 ευρώ το 1.4 με 140 ίππους ,7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και παράδοση σε 10 ημέρες.
Αν είχα αυτά τα χρήματα,θα ήταν η πρώτη μου επιλογή και αν είχα 2000 ευρώ ακόμα,το A3 sportback θα το αγόραζα και θα το έπλενα κάθε μέρα.
Υ.Γ.
Αν δείτε στον δρόμο κανένα DS3 Crossback,προς Θεού και για κανένα λόγο μην μαλώσετε με τον οδηγό του.
Είναι σίγουρο ότι κάτι στο μυαλό του δεν πηγαίνει καλά.






 
Εκεί στην Peugeot θέλω να πιστεύω ότι έχει να κάνει με τους συγκεκριμένους υπαλλήλους .....κρίμα...

Αν παρατηρήσετε τα τελευταία ΚΙΑ αν τους βγάλεις την ταμπέλα και βάλεις Audi μπορεί και να το πιστέψεις....ο πρώην σχεδιαστής της Audi έχει πάει στην ΚΙΑ. 😉

Σωκράτη στα ίδια χρήματα παίζει και το Ford Kuga. Το έχεις δει;
Ο 1.5 Ecoboost θεωρείται διαμάντι στην αξιοπιστία και κυρίως στην κατανάλωση.
 
Tάσο με την Ford δεν τα πήγαινα ποτέ καλά.Τωρα που είδα όμως το Kuga,μου άρεσε.Πήγα στην Karenta για VW και AUDI στο Μαρούσι ( είναι διαφορετικά καταστήματα) και στην autoone Κηφισίας για Peugeot.
 
Από την συγκεκριμένη πεζω έφυγα και εγώ τρέχοντας. Στην καρεντα είναι που θα πεσεις μάλλον. Στην VW ήταν καλοί. Στην Skoda ήταν τραγικοί. Στην Audi δεν πήγα καν.