Αυτοκινητιστικά νέα

Σκεπτόμενος να αποκτήσω με leasing αυτοκίνητο για την εταιρεία,πήγα χθες με τους γιους μου να δούμε κάποια από αυτά.
Ξεκινήσαμε με το Peygeot 2008.Μπήκαμε στην αντιπροσωπεία,κάτσαμε περίπου 10 λεπτά χαζεύοντας το 2008,3008 και 208 και κανείς από τους 3 υπαλλήλους δεν σηκώθηκε να μας ρωτήσει τι θέλουμε.

Επόμενη στάση η VW για το Τ-Roc.Σκεπτόμουν ότι αφού στην Peugeot δεν μας έδωσαν σημασία,στην VW θα μας πετάξουν έξω με τις κλωτσιές.
Συνέβη ακριβώς το αντίθετο.Ένας ευγενέστατος υπάλληλος σηκώθηκε-σχεδόν έτρεξε-από το γραφείο του πρόθυμος να μας λύσει κάθε απορία.
Το T-Roc μέτριο σχεδιαστικά,με τις όμορφες γραμμές να είναι πίσω και στο πλάι.Το εσωτερικό του με άθλια ποιότητα σκληρών πλαστικών,περιέργως πως,άρεσε στους γιους.
Τιμή για το 1.5 TSI με τους 150 ίππους και 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο στα 28.240 ευρώ,παράδοση σε 10 ημέρες.

Απέναντι ακριβώς βρισκόταν η Audi.
Πήγαμε απλά να χαζέψουμε,με την ευγένεια όμως του υπαλλήλου που μας εξυπηρέτησε,κάτσαμε κανένα τέταρτο.
Το νέο A3 sportback,μεγάλος έρωτας.
Τιμή 28.500 ευρώ για το 1.5 με 150 ίππους και 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο,παράδοση σε 4 μήνες...

Επόμενη στάση η DS (Citroen) για το DS3 Crossback 1.2,με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και 130 ίππους.
Όμορφο πίσω,όμορφο μπροστά,ξέρασμα από το πλάι με το πτερύγιο καρχαρία στην πίσω πόρτα του.
Ευγενέστατος και εδώ ο υπάλληλος ο οποίος αφού μίλησε με τα "κεντρικά",μας είπε ότι αν το κλείναμε εκείνη την στιγμή,θα μας το "χάριζε" στα 26.500 ευρώ από-ακούστε και φρίξτε-33.550 ευρώ που υποτίθεται ότι είχε!!!Παράδοση 10 ημέρες.

Τελευταία στάση η ΚΙΑ για το XCeed.
Tι να πω τώρα γι´αυτό το αυτοκίνητο...
Σούπερ εμφάνιση από πίσω και πλάι,καλή από μπροστά.
Εξοπλισμένο σαν αστακός,με μαλακά πλαστικά ΠΑΝΤΟΥ στο εσωτερικό του,τιμολογήθηκε στα 26.500 ευρώ το 1.4 με 140 ίππους ,7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και παράδοση σε 10 ημέρες.
Αν είχα αυτά τα χρήματα,θα ήταν η πρώτη μου επιλογή και αν είχα 2000 ευρώ ακόμα,το A3 sportback θα το αγόραζα και θα το έπλενα κάθε μέρα.
Υ.Γ.
Αν δείτε στον δρόμο κανένα DS3 Crossback,προς Θεού και για κανένα λόγο μην μαλώσετε με τον οδηγό του.
Είναι σίγουρο ότι κάτι στο μυαλό του δεν πηγαίνει καλά.






Συμφωνώ απόλυτα με την άποψη σου.
Σαν να το έγραψα εγώ.
 
Oδήγησα το Χceed πριν μια εβδομάδα, οδήγησα και το Renault KADJAR, νομίζω πως περνάμε στην εποχή των αυτόματων και στην Ευρώπη, εγώ φοβάμαι κάθε φορά σε αυτόματο, όπως φοβούνται και δεν ξέρουν τι να κάνουν οι Αμερικάνοι σε χειροκίνητα. Αν δεν σταματήσει; αν αντί πίσω πάω μπροστά;;;;;

Η αίσθηση πλέον σχεδόν σε όποιο νέο αυτοκίνητο μπαίνω είναι "αποστείρωση" σαν να μην παίρνεις καμία πληροφορία από έξω να είσαι σε μια "γυάλα" ησυχίας. απουσίας κάθε κραδασμού.
 
Εκεί στην Peugeot θέλω να πιστεύω ότι έχει να κάνει με τους συγκεκριμένους υπαλλήλους .....κρίμα...

Αν παρατηρήσετε τα τελευταία ΚΙΑ αν τους βγάλεις την ταμπέλα και βάλεις Audi μπορεί και να το πιστέψεις....ο πρώην σχεδιαστής της Audi έχει πάει στην ΚΙΑ.

Ο Schreyer που κάποτε ήταν στην vag σχεδιάζοντας για την Audi και την VW έχει μετακομίσει στην Hyundai Kia εδώ και 14 χρόνια και μαζί με τον Luc Donckerwolke και άλλους σχεδιαστές από την Ευρώπη και την Κορέα έχουν φτιάξει μια από τις καλύτερες σχεδιαστικες ομάδες.
 
Oδήγησα το Χceed πριν μια εβδομάδα, οδήγησα και το Renault KADJAR, νομίζω πως περνάμε στην εποχή των αυτόματων και στην Ευρώπη, εγώ φοβάμαι κάθε φορά σε αυτόματο, όπως φοβούνται και δεν ξέρουν τι να κάνουν οι Αμερικάνοι σε χειροκίνητα. Αν δεν σταματήσει; αν αντί πίσω πάω μπροστά;;;;;

Η αίσθηση πλέον σχεδόν σε όποιο νέο αυτοκίνητο μπαίνω είναι "αποστείρωση" σαν να μην παίρνεις καμία πληροφορία από έξω να είσαι σε μια "γυάλα" ησυχίας. απουσίας κάθε κραδασμού.
Aυτόματο κιβώτιο=Πολιτισμός.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Aυτόματο κιβώτιο=Πολιτισμός.



Αμα μενεις σε πολη ειναι απαραιτητο πλεον.

Απο τοτε που πηγα σε αυτοματο κιβωτιο δεν ξαναθελα ποτε μου το μηχανικο.

Αμα θες override υπαρχουν και οι σειριακες σχεσεις ετσι κι αλλιως.
 
Δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος που έχει πάει σε αυτόματο και μετά επέστρεψε σε χειροκίνητο
 
Ε ναι. Μύθος είναι πια το χειροκίνητο, ή εν πάσει περιπτώσει, τελείως ειδικού ενδιαφέροντος.

Βέβαια εξαρτάται πάντα και από το για τι αυτόματο μιλάμε. Πχ το CVT ποτέ δεν το χώνεψα, ενώ το DSG είναι αριστούργημα.
 
Δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος που έχει πάει σε αυτόματο και μετά επέστρεψε σε χειροκίνητο

Eγω, αλλα απλα και μονο για οικονομικους λογους. Οχι στην καταναλωση, γιατι ποτε δεν καταλαβα διαφορα ουσιαστικα, αλλα στην αγορα του μοντελου.
 
Σε αγορα μτχ δεν υπαρχει αυτο . Στο καινουργιο οταν το ειχα παρει ηταν εναμιση χιλιαρικο διαφορα.

Θα τα ειχα φαει σε κανα φυσικοθεραπευτη με το ποδι συνεχεια στο αμπραγιαζ :flipout:
 
Σε αγορα μτχ δεν υπαρχει αυτο . Στο καινουργιο οταν το ειχα παρει ηταν εναμιση χιλιαρικο διαφορα.

Θα τα ειχα φαει σε κανα φυσικοθεραπευτη με το ποδι συνεχεια στο αμπραγιαζ :flipout:

Ναι για αγορα καινουριου λεω.

Νομιζω την επομενη φορα θα παω για κανα καλο προσφατο μεταχειρισμενο με αυτοματο.
 
Eγω, αλλα απλα και μονο για οικονομικους λογους. Οχι στην καταναλωση, γιατι ποτε δεν καταλαβα διαφορα ουσιαστικα, αλλα στην αγορα του μοντελου.
Λογικό, αλλά οι διαφορές στην τιμή έχουν μικρύνει αρκετά, άσε που αρκετά μοντέλα, από ένα επίπεδο εξοπλισμού και πάνω, προσφέρονται μόνο με αυτόματα κιβώτια
 
Καλά το αυτόματο είναι έρωτας, εξαρτάται κι απ' το αυτοκίνητο βέβαια. Σε mx5 π.χ. ούτε που θα το σκεφτόμουν γι' αυτόματο. Σε εκτός δρόμου σίγουρα ένα καλό κλασικό πλανητικό με μετατροπέα ροπής. Το οποίο εδώ που τα λέμε στις καλές υλοποιήσεις είναι άψογο και για αυτοκίνητα επιδόσεων (και πόλης φυσικά). Εκεί βέβαια παίζουν μπάλα και τα διπλού συμπλέκτη, αρκεί να είναι αξιόπιστα. Για τα CVT κι εγώ δεν έχω ακούσει τα καλύτερα, μάλλον τους κατασκευαστές βολεύει λόγων χαμηλού κόστος - στα Subaru βέβαια λένε ότι είναι πολύ καλή η υλοποίηση.
 
37.900 για ένα κουβά; Οκ. Ο musk πάει καρφί για την πρώτη θέση των δισεκατομμυριούχων... Αν βγάλει και αυτοκίνητο πόλης τους έκλεισε τα μαγαζάκια . Άντε γιατί...