Αυτοκινητιστικά νέα

Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Νόμιζα πως η κουβέντα παραπάνω για μπαλαντεζες που κρέμονται από τα μπαλκόνια είχαν μόνο χιουμοριστικο χαρακτήρα αλλά παίζει κάποιοι να μιλάνε σοβαρά..
Η άλλη επιλογή βέβαια είναι να φέρεις την εγκατάσταση κοντά στο αυτοκίνητο - μιλάμε πάντα για περίπτωση γκαράζ/πυλωτής.
Μα αυτό ακριβώς θα κάνεις όταν έχεις πιλοτη από κάτω ή κλειστό πάρκινγκ.
Εγω που μένω σε εξαώροφη πολυκατοικια, έχω στον χώρο που παρκάρω ρεύμα γραμμή που έχει τραβηχτεί από την χελώνα μου.
Ή διαδικασία μαζί με τα σκαψιματα και το πίνακα δίπλα από το αυτοκίνητο μου, ήταν δουλειά μιας μέρας.
Τι μπαλαντεζες γράφετε;
Στις πιλοτες είναι πολύ εύκολο να περαστούν γραμμές από την παροχή του κάθε ενδιαφερόμενου που έτσι και αλλιώς, όλες βρίσκονται στο ισόγειο εσωτερικά ή εξωτερικά της οικοδομής.
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Βγήκε ένας σχετικός νόμος νομίζω το καλοκαίρι .. τι προβλέπει ?

Μιλας για αυτον που αφορα νεες πολυκατοικιες; Αυτος μιλαει οτι απο εδω και περα καθε νεεα πολυκατοικια υποχρεωτικα θα εχει στην πυλωτη εγκατασταση για φορτιση ηλεκτρικων αυτοκινητων, αλλιως δεν παιρνει αδεια.
 
Πολύ ωραίο εμφανισιακά και πρακτικά. Δεν είμαστε ακόμα χώρα για φουλ ηλεκτρικό.

https://youtu.be/Vm-ciYcwZ6Q

1400αρι αυτόματο , χώροι (όχι κουβαδάκι) και αξιοπρεπής επίδοση.
Ιδιο μηχανικό σύνολο με το seat Leon plug in hybrid βαφτισμενο σε rs .
Ελπίζω και εδώ τα χειριστήρια για τον κλιματισμό να μην είναι μέσα χαμένα στην touch οθόνη....
 
Εν τω μεταξύ ουτε κουβέντα στο βίντεο οτι τα 245ps είναι συνδυαστικά 135 βενζινοκινητήρας + 115 ηλεκτροκινητήρας .. (115 + 135 = 150 .. κάπου χάνονται 5ps !!) τα οποία 245ps δεν είναι όλα διαθέσιμα σε ψηλές ταχύτητες

"there is the plug-in hybrid RS iV, which generates the same power from its combination of an 85 kW electric motor and a 100 kW four-cylinder 1.4 TSI engine."

Λογικά ο ηλεκτροκινητήρας έχει κόφτη σε κάποιο όριο .. ενώ επίσης (όπως σε όλους τους ηλεκτροκινητήρες) η ισχύς μειώνεται σε ψηλές στροφές.
Γιαυτό άλλωστε και η τελική είναι "μόνο" 225 ενω με αληθινά 245ps θα έπιανε 250 ;)

Εχουμε κάπου διαθέσιμες μετρήσεις ρεμπριζ ψηλών ταχυτήτων ??.
 
Από ότι γνωρίζω δεν κανείς απλή πρόσθεση για να βρεις την συνολική ισχύ ενός υβριδικού κινητήρα.
 
@avpap .. Για πες κάτι πιο συγκεκριμένο ..

δεν γνωριζω πως ακριβως γινεται η μετρηση αυτων των κινητηρων αλλα σιγουρα δεν κανουν απλη αθροιση των ιπποδυναμεων των δυο επιμερους κινητηρων.
Ολα τα VAG που ειναι phev, εχουν ως βαση τον 1.4 tsi των 150 ιππων. Απο οτι βλεπω στα διαφορα λινκ, ο ηλεκτροκινητηρας με τον οποιον συνδυαζεται ειναι ενας των 85kw (115hp). octavia rs, Leon, Leon cupra, passat gte, tiguan phev κτλπ ολα φορουν αυτο το συνδυασμο. Σε καποια π.χ. leon, αναφερουν συνδυαστικη ισχυ 204 hp, σε αλλα 245hp. Προφανως και δεν λενε ψεμματα ή κανουν λαθος, ειναι απλα θεμα ρυθμισης του κινητηρα.

Πριν λιγα χρονια, οντως βλεπαμε στα αρθα (βασιζομενα προφανως στα εντυπα που τους εδιναν οι κατασκευαστες) να κανουν απλη αθροιση, αυτο εχει σταματησει εδω και 1-2 χρονια.
Επισης, το σιγουρο ειναι οτι αν σε ενα phev σου τελειωσει η μπαταρια, εχεις μεινει μονο με τον βενζινοκινητηρα ΚΑΙ το αυξημενο βαρος λογω του ηλεκτρικου κομματιου του συνολου (μπαταριες + ηλεκτροκινητηρας) :D
 
Αν αγοραζα παντως τωρα αυτοκινητο, τοσο το leon sportstourer phev οσο και το octavia spotswagon iv θα ηταν ΠΟΛΥ ψηλα στην λιστα προτιμησεων μου. Ειναι πολυ δυσκολο να βρεις phev διαστασεων αρκετα μεγαλων για οικογενεια, που να μην ξεπερναει τις 50.000 ευρω. Αυτα τα δυο μοντελα το καταφερνουν με τιμες που προσεγγιζουν αυτες ενος κλασσικου οικογενειακου αυτοκινητου.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Νομιζω την αγγαρεια της φορτισης, στα αστικα κεντρα, θα την αναλαβουν τα parking και γκαραζ.
Δεν θα γινεται σε πυλωτες και πεζοδρομια. Οποτε, θα ζησουμε εποχες απειρου καλλους .......

Όταν προβείς σε αγορά αυτοκινήτου Μάνο....όχι μόνο θα υπάρχει υποδομή αλλά τα αυτοκίνητα θα πετάνε.......fifth element κατάσταση θα ζούμε.

Πέρα απ τη πλάκα σας διαβάζω εδώ και πολύ καιρό και από οτι καταλαβαινω έχω μείνει πολύ πίσω. Δεν με παίρνει να αναβαθμίσω αυτήν την 5ετια...αλλά έτσι από απορία:

1) Μέχρι το 2030 λέτε θα υπάρχει έστω και βασική υποδομή για 100% ηλεκτρικό αμάξι?

2) Είναι αλήθεια οτι τα αυτόματα σασμάν είναι πλέον προτιμότερα από τα χειροκίνητα; (δεν εννοώ απο πλευράς αίσθησης αλλά από επιδόσεων και οικονομίας)
 
Εφόσον λέει ότι ο ηλεκτροκινητήρας έχει εμβέλεια μόνο για 60 χιλιόμετρα, προφανώς τα 245 άλογα θα είναι διαθέσιμα μόνο για 60 χιλιόμετρα (και μάλλον λιγότερο αν το πιέσεις).

π.χ. για ένα ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη, κοντά στην Μαλακάσα γιόκ ο ηλεκτροκινήρας...

Επομένως όποιος αγοράζει τέτοιο σύνολο καλό είναι να έχει στο μυαλό του ότι δεν θα έχει και τόση άνεση σε ταξίδια. Μόνο για πόλη.

Γιατί δεν τα έφτιαξαν να φορτίζονται οι μπαταρίες από τον βενζινοκινήρα εν κινήσει;
 
Για το 1 εγώ πιστεύω ναι, υπό προϋποθέσεις.

Για το 2 έχει σχέση με το κιβώτιο. Τα διπλού συμπλέκτη προσφέρουν φοβερά γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων και στα νούμερα δείχνουν μικρότερη κατανάλωση από τα αντίστοιχα χειροκίνητα.
Τα cvt είναι πιο ομαλά από τα διπλού, αλλά είναι πιο νωθρά.

Πάντως είναι τέτοια η ευκολία που προσφέρουν τα αυτόματα που δεν έχω σκοπό να επιστρέψω σε χειροκίνητο, εκτός και αν αναγκαστώ.
 
Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Εφόσον λέει ότι ο ηλεκτροκινητήρας έχει εμβέλεια μόνο για 60 χιλιόμετρα, προφανώς τα 245 άλογα θα είναι διαθέσιμα μόνο για 60 χιλιόμετρα (και μάλλον λιγότερο αν το πιέσεις).

π.χ. για ένα ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη, κοντά στην Μαλακάσα γιόκ ο ηλεκτροκινήρας...

Επομένως όποιος αγοράζει τέτοιο σύνολο καλό είναι να έχει στο μυαλό του ότι δεν θα έχει και τόση άνεση σε ταξίδια. Μόνο για πόλη.

Γιατί δεν τα έφτιαξαν να φορτίζονται οι μπαταρίες από τον βενζινοκινήρα εν κινήσει;

Φορτίζονται εν κινήσει, όπως σε ένα κλασικό υβριδικό. Έχουν άλλωστε διαφορά modes λειτουργίας και μπορείς να επιλέξεις αυτό που χρειάζεσαι.
 
Χάρη ειναι η πρώτη φορά που το σκέφτομαι και γω. Πρόσφατα μίλησα με φιλο που ορκίζονταν στα manual και μου ειπε οτι παρήγγειλε αυτόματο. Μετα από αυτά που λες και συ τώρα έχω αρχίσει να το σκέφτομαι σοβαρά και γω....δεν το θυμόμουν ότι ήταν αυτόματο το δικό σού.
 
Δες το και στον δρόμο, έχουν αυξηθεί παρα πολύ. Αν δεις αμάξι τελευταίας 3 ετιας είναι μεγάλες οι πιθανότητες να είναι αυτόματο.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

Όταν προβείς σε αγορά αυτοκινήτου Μάνο....όχι μόνο θα υπάρχει υποδομή αλλά τα αυτοκίνητα θα πετάνε.......fifth element κατάσταση θα ζούμε.

Πέρα απ τη πλάκα σας διαβάζω εδώ και πολύ καιρό και από οτι καταλαβαινω έχω μείνει πολύ πίσω. Δεν με παίρνει να αναβαθμίσω αυτήν την 5ετια...αλλά έτσι από απορία:

1) Μέχρι το 2030 λέτε θα υπάρχει έστω και βασική υποδομή για 100% ηλεκτρικό αμάξι?

2) Είναι αλήθεια οτι τα αυτόματα σασμάν είναι πλέον προτιμότερα από τα χειροκίνητα; (δεν εννοώ απο πλευράς αίσθησης αλλά από επιδόσεων και οικονομίας)

1) Για να είσαι 100% ήσυχος όπου και να μείνεις να μπορείς να φορτίσεις η απάντηση από μένα είναι ΟΧΙ στο ελλάντα. Εξω ναι. Θα ήταν ΝΑΙ αν όλοι αγόραζαν ηλεκτρικά σε μια νύκτα και ανάγκαζαν όλο το σύστημα να "τρέξει" . Εδώ θα κάνουμε χρόνια να συνέλθουμε οικονομικά από την πανδημία.

2) Απορώ πως βγαίνουν ακόμα αυτοκίνητα με "κουτάλα". Αν ήμουν εργοστάσιο θα τα είχα καταργήσει. Επιδόσεων;; Μα ειδικά για ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ είναι τα αυτόματα. Δες όλα τα αυτοκίνητα επιδόσεων τι κιβώτια έχουν. Υπάρχουν κάτι αυτόματα, ώσπου να κουνήσεις το χέρι σου να βάλεις πρώτη, έχεις βάλει 3 ταχύτητες με paddles. Αστο. Σου λέω θα τα είχα καταργήσει.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αυτοκινητιστικά νέα

1) Για να είσαι 100% ήσυχος όπου και να μείνεις να μπορείς να φορτίσεις η απάντηση από μένα είναι ΟΧΙ στο ελλάντα. Εξω ναι. Θα ήταν ΝΑΙ αν όλοι αγόραζαν ηλεκτρικά σε μια νύκτα και ανάγκαζαν όλο το σύστημα να "τρέξει" . Εδώ θα κάνουμε χρόνια να συνέλθουμε οικονομικά από την πανδημία.

2) Απορώ πως βγαίνουν ακόμα αυτοκίνητα με "κουτάλα". Αν ήμουν εργοστάσιο θα τα είχα καταργήσει. Επιδόσεων;; Μα ειδικά για ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ είναι τα αυτόματα. Δες όλα τα αυτοκίνητα επιδόσεων τι κιβώτια έχουν. Υπάρχουν κάτι αυτόματα, ώσπου να κουνήσεις το χέρι σου να βάλεις πρώτη, έχεις βάλει 3 ταχύτητες με paddles. Αστο. Σου λέω θα τα είχα καταργήσει.

Βρήκαμε ΕΝΑ πράγμα που συμφωνούμε (τα αυτόματα κιβώτια). Πάω να δω αν ο φούρνος είναι στην θέση του
 
Απάντηση: Re: Αυτοκινητιστικά νέα

Χάρη ειναι η πρώτη φορά που το σκέφτομαι και γω. Πρόσφατα μίλησα με φιλο που ορκίζονταν στα manual και μου ειπε οτι παρήγγειλε αυτόματο. .

Κι εγώ έχω την ίδια περίπτωση. Μέχρι που αγόρασε γρήγορο αμάξι με αυτόματο. Ακόμα το λέει πως τόσα χρόνια οδηγούσε με κουτάλα.