Αυτοκινητιστικά νέα

Μεταξύ μας, καμια μάρκα πλέον δεν είναι για αγορά με τις τιμές να είναι στο Θεό.
Σκεφτείτε ότι είδα VW Up ICE να κοστίζει όσο κόστιζε πρόπερσι το ηλεκτρικό. Και στα μεταχειρισμένα κοντεύουν να φτάσουν την τιμή που έκαναν καινούργια πριν 5-6 χρόνια.
 
  • Like
Reactions: Panoramix
O covid και μετά η ενεργειακή κρίση έστειλαν όλες τις τιμές αυτοκινήτων στα ύψη, αλλά (από όσο γνωρίζω εγώ τουλάχιστον) μία μόνο από αυτές επανέφερε τις τιμές της στην προ-covid εποχή. Η Tesla. Αυτό το θεωρώ πάρα πολύ σημαντικό.
 
Η τεσλα, απο οτι λενε τα οικονομικα στοιχεια, εχει τεραστια περιθωρια κερδους σε καθε αυτοκινητο που πουλαει. Ειναι το πλεονεκτημα των γραμμων παραγωγης που εχει στησει, της ελλειψης συνεργασιας με αντιπροσωπειες, της απουσιας παραμετροποιησης των αυτοκινητων της (διαλεγεις ελαχιστα πραγματα, κυριως χρωμα εσωτερικο/εξωτερικο και ζαντες) και αλλα πραγματα που μου διαφευγουν. Ειδαν οτι εφτασαν σε σημειο να εχουν μεγαλο κερδος και οτι οι αντιπαλοι αυξαναν τις τιμες και πυροβολησαν στο ψαχνο. Εριξαν κατα χιλιαρικα τις τιμες τους και ξαφνικα οι ευρωπαιοι κατασκευαστες βγηκαν εκτος αγορας. Ασε που οπως γραφει ο δημητρης, παραγγελνεις τεσλα τωρα και παραλαμβανεις τελος (ισως και μεσα) καλοκαιριου, ενω σε ευρωπαιους περιμενεις 6-12 μηνες.
Για ηλεκτρικα αυτοκινητα μαλιστα, εχει τεραστια σημασια αυτο, διοτι κανεις δεν ξερει τι θα γινει με το κινουμε ηλεκτρικα 2 μετα τις 31/12/23
 
  • Like
Reactions: koupa
Δώσε 3-4 κατοστάρικα και νοίκιασε ένα Tesla για ένα ΣΚ. Είναι ο πιο σίγουρος τρόπος να πειστείς. Το έκανα και έπαθα πλάκα.
Αρκεί να μπορείς να φορτίζεις σπίτι. Αν το έχεις λύσει αυτό, τέλος.
Δεν γίνεται να πειστείς με έαν ΣΚ και ένα αμάξι το οποίο είναι συντηριμένο για να μην χαλάσει και χάσουνε λεφτά. Μια γύρα στα forum Tesla, θα σου δείξει την πραγματική αλήθεια και κόστος ενός Tesla. Όταν τα πουλάγανε με δωρεάν φόρτιση και τρελή επιδότηση, άξιζε τον κόπο. Τώρα το σκέφτεσαι ξανά και ξανά.
Την ταχύτητα εκίνησης, την έχουν όλα τα ηλεκτρικά, δεν έχει να κάνει με Tesla. Εγώ θα παραθέσω μόνο μερικά πράγματα για τα οποία, δεν θα αγόραζα ποτέ καινούργιο Tesla.

1. Η μπαταρία είναι μια μονάδα, όλο το πάτωμα. Αλλαγή $20Κ.
2. Όλο και περρισότερες λειτουργείες γίνονται με συνδρομή.
3. Ποιότητα κατασκευής τραγική με τεράστια κενά ανάμεσα σε panel, σε πολλές περιπτώσεις.
4. Ανταλλακτικά μόνο στα Tesla συνεργεία.
5. Εάν τολμήσεις και το επισκευάσεις μόνος σου, σε αποκλείουν από το σύστημα φόρτισης.

Άσε που προσωπικά μου αρέσει μόνο το S σαν design.

Όσο για τα αστειάκια με την Volvo, δεν πα να είναι και Τούρκοι, τα αμάξια είναι κορυφή. Και μετά το V60 που έχω, όνειρο για ηλεκτρικό είναι το Polestar 4. Το αμάξι είναι όλα τα λεφτά.
 
1. Η μπαταρία είναι μια μονάδα, όλο το πάτωμα. Αλλαγή $20Κ.
2. Όλο και περρισότερες λειτουργείες γίνονται με συνδρομή.
3. Ποιότητα κατασκευής τραγική με τεράστια κενά ανάμεσα σε panel, σε πολλές περιπτώσεις.
4. Ανταλλακτικά μόνο στα Tesla συνεργεία.
5. Εάν τολμήσεις και το επισκευάσεις μόνος σου, σε αποκλείουν από το σύστημα φόρτισης.
1. Μόνο που αν δεν τρακάρεις, δεν θα προλάβεις να την αλλάξεις.
2. Το ίδιο κάνουν και οι άλλοι. Θερμαινόμενα καθίσματα BMW κανείς;
3. Αυτό έχει φτιάξει πια, κυρίως χάρη στο εργοστάσιο του Βερολίνου.
4. Μόνο που τα απλά (φίλτρα κλπ) σου τα στέλνει η Tesla σπίτι να τα αλλάξεις μόνος σου.
5. Αυτό δεν το ξέρω, αλλά τι να επισκευάσει τρίτος σε ένα τόσο κλειστό σύστημα; Τουλάχιστον δεν θα χρειαστεί να πάει στην Ιταλία για φαναρτζή (βλέπε BMW i3).

Εγώ βρίσκω πολύ πιο πρακτικά προβλήματα σε ένα Tesla (πχ η ανυπαρξία διακοπτών και ο μεγάλος κύκλος στροφής που τα κάνει δυσκίνητα μέσα στις πόλεις).
 
1. Μόνο που αν δεν τρακάρεις, δεν θα προλάβεις να την αλλάξεις.
2. Το ίδιο κάνουν και οι άλλοι. Θερμαινόμενα καθίσματα BMW κανείς;
3. Αυτό έχει φτιάξει πια, κυρίως χάρη στο εργοστάσιο του Βερολίνου.
4. Μόνο που τα απλά (φίλτρα κλπ) σου τα στέλνει η Tesla σπίτι να τα αλλάξεις μόνος σου.
5. Αυτό δεν το ξέρω, αλλά τι να επισκευάσει τρίτος σε ένα τόσο κλειστό σύστημα; Τουλάχιστον δεν θα χρειαστεί να πάει στην Ιταλία για φαναρτζή (βλέπε BMW i3).

Εγώ βρίσκω πολύ πιο πρακτικά προβλήματα σε ένα Tesla (πχ η ανυπαρξία διακοπτών και ο μεγάλος κύκλος στροφής που τα κάνει δυσκίνητα μέσα στις πόλεις).
1. Η αλλαγή έχει να κάνει και με την μεταπόληση ή εάν έχει κάποιο πρόβλημα μετά την εγγύηση (μόνο 5 χρόνια ή 80Κ km).
2. Η BMW βάζει θερμαινόμενα σε όλα γιατί είναι φητνότερο. Σου λέει εάν κάποια στιγμή αποφασίσεις ότι το θέλεις, μπορείς απλά να αγοράσεις το option. Η Tesla το κάνει για απλά πράγματα.
3. Οκ
4. Αλλαγή φίλτρου δεν είναι επισκευή ή part. Ανναλώσιμο είναι.
5. Μέχρι και η Apple πια επιτρέπει επισκευή εκτός δικτύου της. Τι κλειστό σύστημα? Για να αλάξεις ένα φανάρι? Έναν προφυλακτήρα? Μια κάμερα? Τι ακριβώς λέμε. Το θυμάσαι το Audi A1 που πήγε άπατο?
 
Δεν γίνεται να πειστείς με έαν ΣΚ και ένα αμάξι το οποίο είναι συντηριμένο για να μην χαλάσει και χάσουνε λεφτά. Μια γύρα στα forum Tesla, θα σου δείξει την πραγματική αλήθεια και κόστος ενός Tesla. Όταν τα πουλάγανε με δωρεάν φόρτιση και τρελή επιδότηση, άξιζε τον κόπο. Τώρα το σκέφτεσαι ξανά και ξανά.
Την ταχύτητα εκίνησης, την έχουν όλα τα ηλεκτρικά, δεν έχει να κάνει με Tesla. Εγώ θα παραθέσω μόνο μερικά πράγματα για τα οποία, δεν θα αγόραζα ποτέ καινούργιο Tesla.

1. Η μπαταρία είναι μια μονάδα, όλο το πάτωμα. Αλλαγή $20Κ.
2. Όλο και περρισότερες λειτουργείες γίνονται με συνδρομή.
3. Ποιότητα κατασκευής τραγική με τεράστια κενά ανάμεσα σε panel, σε πολλές περιπτώσεις.
4. Ανταλλακτικά μόνο στα Tesla συνεργεία.
5. Εάν τολμήσεις και το επισκευάσεις μόνος σου, σε αποκλείουν από το σύστημα φόρτισης.

Άσε που προσωπικά μου αρέσει μόνο το S σαν design.

Όσο για τα αστειάκια με την Volvo, δεν πα να είναι και Τούρκοι, τα αμάξια είναι κορυφή. Και μετά το V60 που έχω, όνειρο για ηλεκτρικό είναι το Polestar 4. Το αμάξι είναι όλα τα λεφτά.

Ας τα δουμε ενα ενα αυτα που λες. Προφανως οσο περισσοτερο κρατησεις ενα αυτοκινητο, τοσο καλυτερα θα το δεις, αλλα αυτο που αναφερω ειναι καλυτερο απο ενα test drive της μιας ωρας.

1. ναι αλλα δεν θα χρειαστει να αλλαξεις, εκτος αν εχεις σκοπο να το κρατησεις 15-20 χρονια και να κανεις 250-300k χλμ. Δεν εχω σκοπο να κανω κανενα απο τα δυο.
2. με συνδρομη ειναι μονο το premium connectivity. Δεν ειναι πολλα χρηματα και προς το παρον το δινουν δωρεαν. Το autopilot το παιρνεις ειτε με αγορα ειτε με συνδρομη.
3. εχει λυθει αυτο εδω και μηνες (αν οχι χρονο), παμε παρακατω (μαλιστα, το εργοστασιο της κινας ειναι αυτο που βοηθησε περισσοτερο)
4. δηλαδη υπαρχει μπαρμπα μητσος που εχει φτηνα ανταλλακτικα τεσλα και θα τον εμπιστευοσουν;

σχετικα με το design, δεν εχω να πω κατι καθως ειναι πολυ υποκειμενικο το ζητημα.
Σεβασμος στη βολβο, οπου εχει αριστη ποιοτητα, αλλα ας δουμε σε τι τιμη θα ερθει ελλαδα το μικρο ηλεκτρικο της.
 
Μ' αρέσει που αναλώνεστε στα τετριμένα και κανένας δεν τον πειράζει που το αμάξι (Tesla) είναι ένα κινητό big brother στην κυριολεξία. Από κάμερα μέχρι τις διαδρομές που κάνετε. Ναι ναι ξέρω για την ασφάλεια γίνονται όλα.....
Προσωπικά με ενοχλεί τρελά αυτή η νοοτροπία ΧΩΡΙΣ την συγκατάθεσή μου και όπου μπορώ την κόβω (π.χ. κινητό τηλέφωνο κλπ)

Υ.Γ. αλλά τι λέω....σε έναν κόσμο που με χαρά όλοι ανεβάζουν όλα τα προσωπικά τους από τραπεζικούς λογαριασμούς μέχρι πότε κατούρησαν, το Tesla θα τους πειράξει;
 
Eνώ οι μπαταρίες κατασκευάζονται από θαλασσινό νερό που είναι ανεξάντλητο...
Δούλεμα σαν τις ΑΠΕ.
Aπό τον Σεπτέμβριο του 2022 έως σήμερα,Δευτέρα έως και Παρασκευή,πηγαίνω στο Λαύριο.
Λίγο πριν από αυτό,υπάρχουν 7 ανεμογεννήτριες.
Από τις 7,δουλεύει μόνο η μία και αυτή μόνο αν φυσάει πάνω από 5 μποφόρ.
Υποτίθεται ότι οι ανεμογεννήτριες έχουν ένα κύκλο ζωής 20 ή 25 χρόνια (δεν θυμάμαι ακριβώς).
Αυτές εκεί,αποκλείεται να είναι εκεί 20 χρόνια αλλά και να είναι και έχουν "πεθάνει",τι στα διάλα τις έχουν εκεί;
Αναδημοσίευση από Νίκο Στεφανάτο (ΚΑΠΕ)
Veteran Vestas V47-660 wind turbine at CRES Demonstration wind farm back in operation at full power. 660 kW may be a small contribution to Greece decarbonization target, however, a 23 year old wind turbine operating at full power, do says a lot about the resilience and the reliability of wind energy technology.
Many thanks to Marios Zangas and all his team at Vestas Hellas Wind Technology for taking good care of "our" V47.

Θα την βλέπεις την μεγάλη από τις ανεμογεννήτριες εκεί να ξαναδουλεύει και να παράγει.
Είναι σημαντικό επίσης ότι είναι 23 ετών και συνεχίζει μετά από σωστή συντήρηση να δουλεύει σωστά.
 
Αναδημοσίευση από Νίκο Στεφανάτο (ΚΑΠΕ)
Veteran Vestas V47-660 wind turbine at CRES Demonstration wind farm back in operation at full power. 660 kW may be a small contribution to Greece decarbonization target, however, a 23 year old wind turbine operating at full power, do says a lot about the resilience and the reliability of wind energy technology.
Many thanks to Marios Zangas and all his team at Vestas Hellas Wind Technology for taking good care of "our" V47.

Θα την βλέπεις την μεγάλη από τις ανεμογεννήτριες εκεί να ξαναδουλεύει και να παράγει.
Είναι σημαντικό επίσης ότι είναι 23 ετών και συνεχίζει μετά από σωστή συντήρηση να δουλεύει σωστά.
Ναι,ξεκίνησε μία να δουλεύει.
 
Ενώ τα κινητά που βάζετε δαχτυλικό δεν είναι big brother...

Σε πρόσφατο ταξίδι προς Ουρανούπολη δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα και σε καμία περίπτωση δεν έπεσα κάτω από 20% όταν μπήκα να φορτίσω σε συνθήκες Αγ Πνεύματος (τριήμερο).
Από το 20% στο 80% όπως και στο κινητό πήγε σε 30 λεπτά .
Ακόμα και μέσα στο πάρκινγκ της Ουρανούπολης για προσκυνητές είχε φορτιστές ! Παρόλο που ήταν γεμάτο κανείς καγκουρας ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ δεν είχε παρκάρει στη θέση φόρτισης.
Ούτε εγώ το έκανα για να αφήσω το αυτοκίνητο 3 μέρες κουμπωμένο κ να το πάρω όταν βγω.
Βγήκα το κούμπωσα πήγα για καφέ πριν την επιστροφή και σε μισή ωρίτσα έφυγα ξέροντας που θα φορτίσω πάλι.
Οι ήρωες των 700/1000 χλμ με καύσιμο χωρίς ανάσα και με 170/200 τελειώσανε και θα τους τελειώσει το ραντάρ πού μπήκε στη Θεσσαλία .Εκεί δεν καίει βενζίνη άραγε ?
Τι πάει να πει βιάζονται που διάβασα ? Ας ξυπνήσει 1 ώρα νωρίτερα να φτάσει .Τι είναι εδώ Autobahn ? αμφιβάλω ότι ξέρει και εκεί να οδηγήσει ..Για παίξε τα φώτα κ το φλας κ θα σου πω πως θα φας την κλήση αν κολλήσεις πίσω και σε δουν οι κάμερες .
Ελληνάρας κλασικά βιαστικός που τον βλέπεις από μακριά οδηγώντας στο αριστερό ρεύμα μη πάθει κάτι η super ανάρτηση που έχει ...φτάνει για καύσιμα βγαίνει να ξεμουδιάσει για 3 λεπτά κ άντε πάλι βουρ όποιον πάρει ο Χάρος ...με 5 δις μυγάκια που βαριέται να καθαρίσει
Ούτε καν έχει ελέγξει το αυτοκίνητο από λάστιχα, πιέσεις , τακάκια, νερά ,κτλ κ του φταίει ο δρόμος , τα rest area και ότι άλλο εκτός από αυτόν . Και καλά να είναι μόνος του , αν έχει κ οικογένεια ?

Ξαναλέω με 36Κ το Tesla είναι ότι πρέπει και 40 να πάει , όχι τα απίστευτα ποσά που ζητάνε η VW και όλοι οι άλλοι.
Οι μπαταρίες ξαναλέω έχουν 8 χρόνια εγγύηση οπότε ? Τι ? και μετά τα 8 χρόνια δεν παίρνεις καινούργια. Γιατί ? Γιατί πολύ απλά μια μπαταρία των 10Κ επισκευάζεται με 1.200 Ευρώ ήδη κ πέφτει η τιμή .
Βάλτε το κόστος χρήσης 8 ετών σε σύγκριση με ηλεκτρικό κ θα δείτε . 300 Ευρώ service στα 5 έτη απλά .Σε 5 πόσα θα δώσεις με μικρά κ μεγάλα service και ότι άλλο θα σου βγάλει ? Που θα βγάλει .

Πάμε στη μπαταρία 90KWh άδεια να τη γεμίσεις από 0 % με 9 λεπτά /KWh στην Αθήνα που έχει το ρεύμα κ άντε να πάει 20 λεπτά για 500χλμ στην κίνηση έχεις γεμίσει με 10 ευρώ ? ή 20 Ευρώ Ναι.

500χλμ με καύσιμα πόσο ? Εδώ γέμισα το ηλεκτρικό με 30 Ευρώ εθνική στο 80 % και έφυγα πάλι .

Έκανα λοιπόν 637 x 2 = 1.274 χλμ και πλήρωσα 70 διόδια πήγαινε έλα κ 100 Ευρώ σε φόρτιση , με το A/C αναμμένο συνέχεια 2 άτομα , έπαιζα στα 149 (όριο πριν το αυτόφωρο για παν ενδεχόμενο) ,
Και αυτά στην Εθνική με 50 λεπτά χρέωση . Αθήνα απλά δε φτάνω καν τα 100 Ευρώ .

Άντε γεια !

Οίστρος ...σορρυ
 
Υποψιάζομαι ότι τα 37.570 € είναι μετά την επιδότηση και για το μοντέλο με την αυτονομία των 300km.

Αν ισχύει αυτό η Tesla (την οποία αντιγράφει ξεδιάντροπα στο εσωτερικό του btw) τους έχει ήδη φάει.

Δεν βλέπω επίσης κουβέντα για autonomous driving.

Τέλος, πίσω είναι κακάσχημο, για τα δικά μου γούστα.
Οι τιμές για Ελλάδα χωρίς την επιδότηση!

Volvo EX30
Έκδοση Τιμή
Core Single Motor €37.572
Core Single Motor Extended Range €42.966
Plus Single Motor €40.610
Plus Single Motor Extended Range €46.624
Plus Twin Motor Performance €49.352
Ultra Single Motor Extended Range €49.848
Ultra Twin Motor Performance €52.576
 
  • Like
Reactions: avpap
Ενώ τα κινητά που βάζετε δαχτυλικό δεν είναι big brother...

Σε πρόσφατο ταξίδι προς Ουρανούπολη δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα και σε καμία περίπτωση δεν έπεσα κάτω από 20% όταν μπήκα να φορτίσω σε συνθήκες Αγ Πνεύματος (τριήμερο).
Από το 20% στο 80% όπως και στο κινητό πήγε σε 30 λεπτά .
Ακόμα και μέσα στο πάρκινγκ της Ουρανούπολης για προσκυνητές είχε φορτιστές ! Παρόλο που ήταν γεμάτο κανείς καγκουρας ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ δεν είχε παρκάρει στη θέση φόρτισης.
Ούτε εγώ το έκανα για να αφήσω το αυτοκίνητο 3 μέρες κουμπωμένο κ να το πάρω όταν βγω.
Βγήκα το κούμπωσα πήγα για καφέ πριν την επιστροφή και σε μισή ωρίτσα έφυγα ξέροντας που θα φορτίσω πάλι.
Οι ήρωες των 700/1000 χλμ με καύσιμο χωρίς ανάσα και με 170/200 τελειώσανε και θα τους τελειώσει το ραντάρ πού μπήκε στη Θεσσαλία .Εκεί δεν καίει βενζίνη άραγε ?
Τι πάει να πει βιάζονται που διάβασα ? Ας ξυπνήσει 1 ώρα νωρίτερα να φτάσει .Τι είναι εδώ Autobahn ? αμφιβάλω ότι ξέρει και εκεί να οδηγήσει ..Για παίξε τα φώτα κ το φλας κ θα σου πω πως θα φας την κλήση αν κολλήσεις πίσω και σε δουν οι κάμερες .
Ελληνάρας κλασικά βιαστικός που τον βλέπεις από μακριά οδηγώντας στο αριστερό ρεύμα μη πάθει κάτι η super ανάρτηση που έχει ...φτάνει για καύσιμα βγαίνει να ξεμουδιάσει για 3 λεπτά κ άντε πάλι βουρ όποιον πάρει ο Χάρος ...με 5 δις μυγάκια που βαριέται να καθαρίσει
Ούτε καν έχει ελέγξει το αυτοκίνητο από λάστιχα, πιέσεις , τακάκια, νερά ,κτλ κ του φταίει ο δρόμος , τα rest area και ότι άλλο εκτός από αυτόν . Και καλά να είναι μόνος του , αν έχει κ οικογένεια ?

Ξαναλέω με 36Κ το Tesla είναι ότι πρέπει και 40 να πάει , όχι τα απίστευτα ποσά που ζητάνε η VW και όλοι οι άλλοι.
Οι μπαταρίες ξαναλέω έχουν 8 χρόνια εγγύηση οπότε ? Τι ? και μετά τα 8 χρόνια δεν παίρνεις καινούργια. Γιατί ? Γιατί πολύ απλά μια μπαταρία των 10Κ επισκευάζεται με 1.200 Ευρώ ήδη κ πέφτει η τιμή .
Βάλτε το κόστος χρήσης 8 ετών σε σύγκριση με ηλεκτρικό κ θα δείτε . 300 Ευρώ service στα 5 έτη απλά .Σε 5 πόσα θα δώσεις με μικρά κ μεγάλα service και ότι άλλο θα σου βγάλει ? Που θα βγάλει .

Πάμε στη μπαταρία 90KWh άδεια να τη γεμίσεις από 0 % με 9 λεπτά /KWh στην Αθήνα που έχει το ρεύμα κ άντε να πάει 20 λεπτά για 500χλμ στην κίνηση έχεις γεμίσει με 10 ευρώ ? ή 20 Ευρώ Ναι.

500χλμ με καύσιμα πόσο ? Εδώ γέμισα το ηλεκτρικό με 30 Ευρώ εθνική στο 80 % και έφυγα πάλι .

Έκανα λοιπόν 637 x 2 = 1.274 χλμ και πλήρωσα 70 διόδια πήγαινε έλα κ 100 Ευρώ σε φόρτιση , με το A/C αναμμένο συνέχεια 2 άτομα , έπαιζα στα 149 (όριο πριν το αυτόφωρο για παν ενδεχόμενο) ,
Και αυτά στην Εθνική με 50 λεπτά χρέωση . Αθήνα απλά δε φτάνω καν τα 100 Ευρώ .

Άντε γεια !

Οίστρος ...σορρυ
ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΟΛΑ!
μια ερωτηση μονο. Απο λαρισα και μετα, ειναι αξιοπιστοι και λειτουργουν οι φορτιστες;
 
τι περιμένεις απο το s40?, σταματησαν από 2010 ίσως και λιγο νωρίτερα, προσωπικά έχω το v50
Για εμένα είναι το ιδανικο μέγεθος αυτοκινήτου

Είχαν παρουσιαστεί projects. Το v40 είναι το παλιό Ford focus... αλλά φαίνεται η Volvo δεν θα ασχοληθεί ξανά με αυτή την κατηγορία. S60/v60 φαίνεται να είναι τα μοναδικά της κατηγορίας sedan και όλο το βάρος έχει πέσει στα suv .